נוסעים בתחבורה הציבורית שביקשו לקבל מאגד מידע ושירות מספרים כי במשך יותר משבוע לא תפקדו שירות הלקוחות ומוקד המידע הטלפוניים.
במהלך השבוע שעבר התקבלו במערכת News1 פניות על בעיות במוקד "כוכבית 2800" של אגד. תחילה סברנו שמדובר בתקלה נקודתית, כזו המתרחשת אחת לכמה זמן במוקדים טלפוניים רבים, ורק לאחר בדיקה שקיימנו התברר שהבעיה חמורה יותר.
בדיקה שקיימנו בכמה הזדמנויות העלתה שעם ההתקשרות למוקד המידע נשמעו בתפריט רק שני ניתובי שיחות - האחד לרכישת כרטיסים לאילת והשני על מידע באשר לפעילות קווי אגד הבין-עירוניים. האפשרות הרגילה להגיע גם לקבלת מידע על מחירים, על קווים עירוניים, על אבידות, על מבצעים או סתם להגיע לשירות הלקוחות (הפעיל בשעות הבוקר) הייתה חסומה.
כאשר לחצנו על המקש שאמור היה להביא אותנו לקבלת מידע, נאמר במענה הקולי כי נציג שירות מיד יתפנה וכן המיקום בתור, וזאת ללא ההודעה המתבקשת על משך ההמתנה הממוצע. את ההמתנה התחלנו כשאנו מממוקמים בסביבות מקום 50 בתור, וזאת גם בשעות שפל. לאט-לאט התקדמנו לראש התור, ואחרי המתנה של כ-40 דקות(!!!) הגענו למקום ה-18.
ואז, במקום להמשיך ולהתקדם לראש התור - הוחזרנו חזרה: "מיקומך בתור הוא - 27", אחר כך 30, אחר כך 38 ואחר כך 41...
גם לאחר כמה שעות של המתנה איש במוקד אגד לא ענה. כאמור, הבדיקה נעשתה במועדים שונים בשעות הבוקר והצהריים. בכמה פעמים אף נשמע צליל כאילו המספר אינו מחובר.
אולי בהתערבות
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה שעודכנה במתרחש, רק ביום ראשון בבוקר תוקן העניין, וזאת מבלי שפורסמה עד היום הודעה כלשהי על הבעיה או התנצלות מצד אגד, שמנסה לייצר לעצמו תדמית של נותן שירות.
דובר אגד רון רטנר בחר שלא להגיב.