בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ, המתייחסת לחודשים מאי, יוני, יולי, שהתקיימה בסוף השבוע, זכו שני תשדירים בתואר הנכסף "מלך הג'ינגל".
חברת פייזר עם התשדיר "שלפוחית רגיזה" המבליט את יתרונה של התרופה צטרוסיטול הנותנת מענה לבעיה פיסיולוגית הפוגעת באיכות החיים אשר בגינה הלוקה בבעיה מחמיץ אירועים חשובים בחייו.
התשדיר השני הזוכה "כלל ביטוח בריאות" בחלקו הראשון מוגש באופן מקוטע עם חלקי מילים כמו:
אקמו(ל), אנטיביו(טיקה), אספיר(ין) ורק בחלקו האחרון הקריינות מלאה במטרה להמחיש למאזינים את הסל השלם שכלל בריאות מציעה למבוטחיה, מקריין גל נדיבי קופירייטר רביד קופרברג מבית היוצר של פרסום גיתם.
בצוות השופטים ישבו סטודנטים מ"הבצפר" של חברות הפרסום, שבחרו ברוב קולות במקום הראשון את שני התשדירים.
מנהלת השיווק של שפ"מ, שרית אריסון, ציינה כי שת"פ בין שפ"מ ובית הספר לפרסום היא יוזמה מתמשכת שהוכיחה את עצמה ומאפשרת לדור הצעיר להיות מעורב בצד הקריאטיבי של ענף הפרסום.