תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את תחום הדגנים בישראל, ממשיכה לחזק ולהרחיב את סדרת כריות, המותג מספר 1 בתחום דגני המשפחה והילדים בישראל ומשיקה את כריות צ'וקולדה - דגנים פריכים במילוי קרם בטעם שוקולד עשיר, בעלי צורה "גלית" ייחודית.
ההשקה תלווה בתמיכה שיווקית בהיקף כספי של 3.5 מיליון ₪, והיא תכלול קמפיין שילוט חוצות ופרסום בקולנוע באמצעות משרד באומן-בר-ריבנאי, תחת הסיסמא המלווה את המותג "כריות צ'וקולדה - לא תאמינו מה קורה בפנים, פעילות באינטרנט באמצעות חברת RedHead וכן בפעילות קידום מכירות ייחודית, באמצעות חברת טרגט מרקט, בשיתוף בתי הקולנוע של סינמה סיטי וגלובוס גרופ ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות, תחת הקונספט "לא תאמינו מה קורה בפנים, תפתיע תלמה את הצופים, כשבתוך הקולנוע, על המושבים, ימתינו כוסות מעוצבות של כריות צ'וקולדה המכילות את דוגמת המוצר. במקביל, בסוף מקבץ הפרסומות שלפני הסרט, יופיע סרטון קצר המזמין את הצופים לבדוק האם בתחתית הכוס מופיעה מדבקת הזכיה. הזוכים יקבלו אריזת כריות צ'וקולדה גדולה (750 ג') במזנון הקולנוע.
דגני כריות תלמה הושקו לראשונה בשנת 1994 והפכו להצלחה גדולה ולמותג החדשני והמפתיע ביותר בתחום הדגנים, אשר משך בני נוער רבים תחת הסלוגן: לא תאמינו מה קורה בפנים. המותג נתפס כמותג דגנים ייחודי בעל טעמים וניגודים מעניינים: חיצוניות קראנצ'ית, פנים קרמי, שנותן מענה כפול - מצד אחד ארוחת בוקר, מצד שני נישנוש אולטימטיבי.