חברת אסם מעלה היום יום א' ה-27/8/06, קמפיין חדש למרקי תיבול. הקמפיין תחת הסיסמא הוותיקה שמלווה את מוצרי אסם הקולינאריים - "טעם שמחזיר אותי הביתה".
הקמפיין, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל סרטון טלוויזיה.
בסרט הקמפיין החדש מוצגת אישה צעירה בהריון, הנתקפת בחשק למשהו טעים, אך לא מוצאת דבר שבא לה לאכול. לאחר שנשכבת על הספה רעבה ומאוכזבת, נשמע צלצול בדלת - אמה הגיעה אליה הביתה עם סיר מהביל מלא בתבשיל האהוב עליה. האם, שרואה את בתה נגשת לסיר ואוכלת ממנו בתאווה, נזכרת בהתרגשות בבתה כשהייתה ילדה קטנה ואכלה מהסיר בדיוק באותו אופן. כי כשזה מגיע לאוכל, בעצם... אף פעם לא עזבת את הבית.
המנגינה שמלווה את הקמפיין לקוחה מהשיר "אהבתיה".
הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 וערוצים רוסיים.
קרדיטים:
אסם: מנהלת השיווק: סתיו יואלי, מנהלת המותג: דפנה ברנר.
גיתם: סמנכ"ל לקוחות: יואב פרידור, מנהלת לקוחות: ענבל גולן, תקציבאית: קארין אופיר, מנהל מחלקת פלנינג: ניר אפריימי, פלנר: לילי אהרון, סמנכ"ל קראיטיב: אסי שביט, מנהלי קריאטיב: ערן ברקן, קופי: יעל דודו נסצקי, ארט: גולן נוחיאן, מפיקת משרד: מירב צור, חברת הפקה: ראבל הפקות, במאית: נירית ירון, מפיק: עמית דקל,צלם: מנו קדוש, עורך: יצחק גרבוז, ביצוע מוסיקלי: ג'ינגל קואלישיין.