|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

תקופה מאתגרת

בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה
14/02/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
תהליך שינוי [צילום: AP]

תקופה מאתגרת ומלמדת עומדת בפנינו בגלל הימצאות כוכב סטורן שנחשב למורה הגדול והמאתגר לפני נסיגה. בשבוע הקרוב יגיע הכוכב סטורן, המוכר גם בשמו הנוסף שבתאי, למעלה בה ייעצר ויתחיל במסעו האיטי אחורה.

למרות שכבר עכשיו הכוכב נמצא מעלה אחת לפני מעלת התחנה, הרי שרק ב-24 במרץ ייעצר הכוכב סופית על מעלת הנסיגה והפעם במזל קשת עד לחודש אוגוסט 16.

כבר כחודשיים לפני כניסת הכוכב לנסיגה מתחילה תקופה סוערת ועמוסה לאנשים רבים ובמיוחד כרגע למזלות הבאים: קשת, תאומים, בתולה, דגים, שור וסרטן, ובעיקר למי שנולדו בשליש האמצעי של המזל. כל מי שלא חווה את האנרגיה של הכוכב באופן ישיר, מתוודא אליו דרך אירועים שקורים לאנשים בסביבה הקרובה לכם.

רק בחודש אפריל הקרוב ניתן יהיה לסכם את התקופה ואף להבין, להפנים ולראות את האור בקצה המנהרה בנושאים בהם הוטרדתם בחודשים האחרונים.

כל המאורעות שיתרחשו ייגרמו בהשפעה כוכבית זו, ובמשך כל מהלך הנסיגה, אך בעיקר סביב זמן התחנה, שזהו הזמן בה הכוכב נכנס למעלת הנסיגה או יוצא מהנסיגה.

למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך שינוי המתרחש בחייו של אדם.

בימים אלה לפני נסיגת הכוכב עדיין ימשיכו להתרחש מאורעות שייתכן שיטרידו אתכם במשך כל תקופת הנסיגה ואולם סביר להניח שלאחר תקופת כניסת הנסיגה כבר לא יתרחשו אירועים חדשים, וכל מה שיקרה, ייסוב סביב הנושאים שאירעו עד היום, אך בוואריאציות שונות.

בשלב זה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה, ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב הוא להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת של כל אחד. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שיש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה נכונה על הדברים. רק צורת מחשבה והבנה של "מה הכוכב בא ללמד אותי"? ולא מחשבה קורבנית כמו "למה זה קורה לי או למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך מודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב, ובכך לקצר מהלכים כואבים.

שאר המזלות שלא ציינתי אותם, לא יחושו באנרגיה זו באופן ישיר, אך ייתכן דרך קשר לאנשים שכן חווים את האנרגיה הסטורנית.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר זהו בעצם הכוכב הטוב והמחזק ביותר שרק בהשפעתו אנו מבצעים את השינויים ההכרחיים בחיינו והוא למעשה שליח היקום שדוחק אותנו לפינה עד אשר נעשה את השינוי המיועד. מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"... הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

טיפ לילידי מזל השבוע
הכוכבים מארס ומרקורי שמביאים עשייה ותקשורת טובה נמצאים במזל שלכם וגורמים לכם לחוש בהתחלות חדשות שאכן הגיע זמנן
▪ ▪ ▪


טלה

מבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה וביכולת להכיר אנשים חדשים שיכולים לקדם את עיסוקכם. זה הזמן לנסות וללמוד נושאים שיעזרו לכם מבחינה מקצועית ואם אפשר ללמוד במקום מרוחק ואפילו בחו"ל, זה אפשרי ואף ייתן לכם תחושה של התרעננות והתחלות חדשות. הצורך שלכם לפרוץ גבולות יעזור לכם למצב את עצמכם במקומות הנכונים לכם מבחינה אישית.

שור

אתם נמצאים בחודש שבו אתם כעוסים יותר מתמיד ולכן התגובה שלכם מהירה ואף עצבנית למדי. נסו להיות קצת יותר מתונים בתגובות שלכם והרשו לאחרים שמנסים לפנק אתכם לעשות זאת. זהו חודש שבו התגובות שלכם יכולות להפריע לכם בתקשורת ובחברויות האישיות שלכם ולכן מומלץ לכם לא לפעול בצורה אימפולסיבית.
חכו עוד כחודש עד אשר תגיעו להחלטות.

תאומים

כל נושאי העבודה והבריאות עולים עכשיו על הפרק כיוון שאתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לחוצה עבורכם. אתם עובדים הרבה וקשה מדי ולכן לא כדאי לכם לקחת על עצמכם עוד ועוד אחריות. למדו מהי פרופורציה והרשו לעצמכם לסרב כשאתם מרגישים שאתם עוברים את הגבול של עצמכם. דרשו מהאנשים הקרובים לכם לקחת חלק זהה בחלוקת הנטל.

סרטן

בחודש הקרוב יעסיק אתכם כל מה שקשור לבית ולילדים וגם אלה מכם שאין לכם ילדים תרגישו שצעירים מכם במשפחה מאוד אוהבים אתכם ודואגים לכם ומחפשים לבלות איתכם זמן איכות. ייתכן שכספים שבניתם עליהם לא יגיעו במהירות האפשרית ואף יהיה עיכוב בכל הנושאים האלה. בכל מקרה, המשיכו בדרככם האישית שהיא הנכונה לכם ולסביבה הקרובה.

אריה

אתם נמצאים בדיוק במחצית שנת יום ההולדת ולכן נראה שאתם עושים הרבה חשבונות נפש שבהכרח מביאים אתכם להבנה שלא תמיד נהגתם נכון עד עכשיו. צורת החשיבה שלכם די מרוכזת במה שנוח לכם ולכן לסביבה שחיה איתכם קשה פעמים רבות להבין את המניעים הפנימיים שלכם. מומלץ לכם לשבת ולשוחח איתם בצורה גלויה על-מנת לתאם ציפיות.

בתולה

אתם עסוקים מאוד וכל היום מתרוצצים ולא יושבים במקום אחד וזאת כדי לעמוד במשימות שהטלתם על עצמכם. קבעתם לעצמכם מטרה ואתם מכווננים אליה ולא מרשים לעצמכם סטייה קלה לימין או לשמאל. הסביבה שאתם חיים בה למרות שקשה להם איתכם מאוד מבינים אתכם, כך שאין צורך להיכנס למגננה בכל פעם שמישהו אומר לכם משהו שאינו לרוחכם.

מאזניים

בזמן זה יש לכם יכולת להעשיר את הקופה הפרטית שלכם מאחר שכוכב העשייה מבקר אצלכם בבית הכספים. זוהי תקופה מצוינת לפרוץ קדימה מבחינה אישית ולהביא לידיעת הקרובים לכם את הנכונות שלכם לעשייה. אתם טובים מאוד בכל מה שאתם עושים ולכן חשוב שתמשיכו בדרך שאתם מבינים ומאמינים בה. אל תחפשו שמישהו ייקח מכם את האחריות.

עקרב

הכוכב מארס שהוא גם השליט המשני שלכם ומביא הרבה רצון לעשייה ולשמחה יושב עכשיו במזל שלכם וגורם לכך שהנה סוף-סוף יצאתם מהשאננות שהייתם שרויים בה ואתם יכולים לעזור לעצמכם למנף את כל מה שהרגשתם שמתעכב עבורכם. מבחינה כספית אתם נמצאים בתקופה מאוד לא פשוטה עבורכם כיוון שנראה שאתם חייבים ללמוד להתנהל אחרת בכל נושאי הכספים.

קשת

תקופה זו לא מחייכת עבורכם כיוון שקשיים רבים נמצאים על הדרך ומסיטים את מחשבותיכם מקו חייכם הרגיל. אל תתנו לאחרים לנצל את טוב ליבכם ואל תסכימו לבטל את רצונותיכם האישיים לפני האחרים. עברתם כברת דרך ארוכה עד אשר הצלחתם לייצב את עצמכם מבחינה כלכלית, ולכן אל תתנו לאירועים בדרך לנהל אתכם. אתם בתקופה של עמידה ביעדים של עצמכם.

גדי

אתם שוב עסוקים בהיבט הכספי של חייכם כיוון שאתם מבינים שמרבית התחומים שבחרתם בהם עד עכשיו לא עזרו לכם למנף את דרככם כפי שהייתם רוצים ולכן אתם חייבים ללמוד לסמוך על עצמכם ולחשוב בדרך ייחודית נוספת. זהו זמן לתקשר עם הסביבה ולבדוק במה הם יכולים לעזור לכם. ככל שתיפתחו לרעיונות חדשים כך תעזרו לעצמכם בהמשך דרככם.

דלי

זהו זמן שבו מומלץ לכם לדבר עם חברים קרובים ולבדוק מה הם יכולים לעשות עבורכם כיוון שנראה שאתם מתלבטים מה לעשות בתוכניות רבות שנקרות על דרככם. מאחר שהחשיבה שלכם הינה מקורית סמכו על עצמכם שתצליחו לצאת מכל מצב של חוסר וודאות שבו אתם מרגישים שידכם על התחתונה. מבחינה מקצועית זהו זמן להניח לדברים ולתת לאחרים שיעזרו לכם.

דגים

אתם עוברים תקופה קשה שבה אתם נדרשים להוכיח את רצינות כוונותיכם. מומלץ לכם להסתיר את רגשותיכם האישיים ובמידת האפשר לנסות אף לשפר מערכות יחסים שעלו על שרטון כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שלכם. זה הזמן להתחבר לאני הפנימי שלכם ולקבל משם תשובות ותובנות לגבי נושאים שהטרידו אתכם עד היום. אתם בשלים להתמודד עם התשובות.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  14/02/2016   |   עודכן:  14/02/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עורכי דין שמעלים טיעונים לא מדויקים - בלשון המעטה - אינם בגדר מחזה נדיר. אבל מה חושבים לעצמם עורכי דין שעושים את זה כאשר הם פונים לבית המשפט העליון? שאף אחד שם לא ישים לב? שתי החלטות של העליון מאותו יום (11.2.16) מתייחסות לנסיונות הטעיה כאלו, שכמובן לא עלו יפה.
14/02/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
ביום 15.02.16 - כעשר (10) שנים (!!!) לאחר פתיחת סדרת התחקירים ב-News1, ולאחר שחשפנו וזעקנו ודרשנו לשולחו לכלא, ייכלא ראש הממשלה אהוד אולמרט בכלא מעשיהו. מאחורי סורג ובריח. אולמרט יחל לרצות את עונשו בגין הרשעתו בפרשת הולילנד (18 חודשים) שאותה חשפנו, בגין הרשעתו בפרשת טלנסקי (שמונה חודשים) ובגין הרשעתו בשיבוש הליכי חקירה ומשפט שגם הם נחשפו במקורם כאן (חודש אחד). ברוטו, כמובן. אולמרט ייכלא, לאחר שהפרסומים ב-News1 הוכחו: אולמרט פעל כמו ראש ארגון פשיעה - הוא פשע וחטא והחטיא אחרים. בית המשפט העליון אמור בקרוב לקבוע האם הרשעתו בתיק טלנסקי תיוותר על-כנה, האם ערעור המדינה על קולת עונשו בתיק מרכז ההשקעות יתקבל והאם עונשו/עונשיו בפרשות אלו ירוצו במצטבר או בחופף לעונשו בפרשת הולילנד.
13/02/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
הפיצוי הכספי שיקבל מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מגיע לסכום של 170,000 שקלים. את הכסף הזה יקבל נפתלי מקופת המדינה. סכום הפיצוי מתחלק לשלושה חלקים - 75 אלף שקלים שישולמו לנפתלי בשל הטעייתו ובשל הפרת חובות חוק הודעה מוקדמת, 80 אלף שקלים שישולמו לו כפיצוי בגין עוגמת הנפש שנגרמה לו בעבודתו במעון ראש הממשלה ו-15 אלף שקל הוצאות משפט.
12/02/2016  |  איציק וולף  |   כתבות
שלשום (יום ד', 10.2.16) קיבל ראש עיריית מגדל העמק, אליהו ברדה, מתנה מפתיעה ממשלת ישראל, ליום הולדתו ה-59, שחל ארבעה ימים קודם לכן: רשות מקרקעי ישראל הודיעה שתמכור שני מגרשים, לבניית 118 דירות, בשכונה חדשה בעיר.
12/02/2016  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אוהבי התיאטרון ביידיש, שהם הקהל הנאמן לתיאטרון זה מאז ייסודו בישראל בידי שמוליק עצמון, אוהבים מה שאהב הקהל היהודי הן במזרח אירופה במאה ה-19 והן בניו-יורק בתחילת המאה ה-20. הם אוהבים לבוא לתיאטרון בו צוחקים מהבדיחות על עצמם, שומעים שירים שכתבו גדולי המשוררים היהודים ביידיש והמלחינים המחוננים, ולחזור הביתה עם מצב רוח טוב, שישכיח מהם את מצוקות חיי היומיום. והם סבלו ועוד איך במזרח אירופה מהפוגרומים המתמשכים...
11/02/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il