יפית ונסים עצידה מחולון רכשו בחודש אוגוסט אשתקד סלון עור תמורת 4,098 שקל. זמן קצר לאחר מכן הסלון התפורר ותוקן. כעבור חודש הוא נפרם בחלקו האחורי ושוב תוקן. בפעם השלישית הסלון שוב התפורר ונלקח לתיקון, אולם הזוג עצידה ביקש להחליפו ולשדרגו.
לאחר שנתקלו בסירוב תבעה יפית עצידה, בחודש יולי השנה, את רהיטי אור דיזיין מרחוב הפלמ"ח בבאר-שבע בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב בסכום של 7,098 שקל.
לדבריה, בעלי החנות התעקשו שאינם מחליפים רהיטים והאשימו אותה ביצירת בלאי ובשימוש לא נכון בסלון. "הסלון היה ברשותנו 6 חודשים, אנחנו נשואים טריים ואין לנו ילדים. לא יתכן שבתקופה כה קצרה הסלון יישלח שלוש פעמים לתיקון".
עצידה הוסיפה שהעובדה שהסלון "הסורר", התבלה והתפורר בתקופה כה קצרה, מעידה שהיה באיכות ירודה. "קיבלנו סלון סוג ג', ואנו רוצים את כספנו בחזרה בתוספת עוגמת נפש. הפסדנו ימי עבודה ובמשך 10 חודשים לא היה לנו סלון לארח משפחה וחברים וישבנו על כסאות מפלסטיק".
בכתב ההגנה ביקשה חנות הרהיטים לדחות את התביעה. לטענתה, הסלון תוקן על-ידי אמן מומחה למוצרי עור ואין סיבה שלא להחזירו לזוג. החנות התרעמה שחרף העובדה שהתיקונים בוצעו ללא דופי, התובעת התעקשה להחזיר את הסלון.
"המסקנה הברורה היא שבאמצעות כתב התביעה מנסה התובעת
לדרוש כספים יש מאין, ואל לו לבית המשפט לתת יד לניסיון נואל זה".
בפסק הדין קבעה השופטת איילה גזית, שהתובעת הוכיחה את טענותיה, "שהסלון לא היה באיכות ראויה, והתמונות מצביעות על קילופים והתפוררות של העור". השופטת ביטלה את העסקה, וחייבה את חנות הרהיטים בהשבה חלקית בסך 3,000 שקל, בהתחשב בזמן שהתובעת השתמשה בסלון. הסכום ישולם לתובעת במעמד השבת הסלון.