|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

מזל טלה - והתאמתו לשאר המזלות

בימים אלה בהם חוגג מזל טל, את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא - לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: קשת ואריה - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם
27/03/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

מיהו המזל איתו אתם מסתדרים ביותר וממי כדאי לכם להיזהר?!
טלה עם טלה - שילוב זה ייצור מערכת יחסים דינאמית, זורמת, ספונטאנית אך עם נטייה לאגרסיה. השילוב בזוגיות זו עלול להוביל למלחמת כוחות, כאשר כל צד דורש לקבל את הבמה שלו. שילוב מוצלח לאוהבי ריגושים ולב חזק !

טלה עם שור - שילוב כזה יכול להיות מלחיץ מאוד בזוגיות בגלל הקצב השונה שלהם לחיים. לא נראה שלטלה הזריז והחסר סבלנות יהיה כוח או חשק לחכות לקצב האיטי של הטלה. הפיצוצים לא יאחרו לבוא! לא מומלץ !

טלה עם תאומים - זהו שילוב מוצלח וקופצני במיוחד. שני מזלות אנרגטיים אלו ילהיבו הזה את זה, כך שתהיה להם שפה משותפת. ביחד הם ייקחו על עצמם אתגרים ויעזרו זה לזו להתגבר על הקשיים. מומלץ במיוחד!

טלה עם סרטן - זוגיות זו מתקיימת על-רקע הצרכים השונים של כל אחד בזוגיות ובגלל היכולת להשלים את החסכים הפנימיים של כל צד. ואולם בסופו של דבר, הטלה ירגיש נבלם על-ידי הסרטן המתון יותר. מומלץ בהסתייגות!

טלה עם אריה - זוהי זוגיות מתלהבת, חמה, מעניינת ומאתגרת במובן החיובי. מאחר ששני מזלות אלו מקושרים עם מזלות האש, הרי שנראה שביחד יהיה להם יותר כוח ועוצמה ליזום פרויקטים חדשים שיעשירו את הזוגיות. מומלץ!

טלה עם בתולה - נדיר שתמצאו זוגיות כזו. הבתולה השמרנית והקפדנית תכבה את האנרגיה הטבעית הזורמת מהטלה. אין קשר בין הצרכים של כל אחד בזוגיות ולכן מלכתחילה, מעטים הסיכויים לקשר. מומלץ למזוכיסטים!

טלה עם מאזניים - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המשלימים זה את זה ואת הצרכים ההדדיים. כל זאת בתנאי שדווקא מזל המאזניים יצליח ללמוד מעט מהאסרטיביות של הטלה, שהרי לשם כך נוצר החיבור מלכתחילה. מומלץ!

טלה עם עקרב - זהו אחד הזיווגים המעניינים ביותר הנשענים על משיכה מינית חזקה. שניהם נשלטים על-ידי אותה אנרגיה כך שתיתכן מלחמת כוחות שתיפתר בדרך כלל במיטה. זהו שילוב מעניין וצבעוני ומתאים לסקרנים שבכם!

טלה עם קשת - שילוב זה יוצר "יחד" ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שיויון וחופש !

טלה עם גדי - שילוב זה קטלני ויחסים שעשויים להתפתח כתוצאה מסקרנות הדדית, עלולה להימשך אל מלחמת כוחות הרסנית המלווה בהתפרצויות הדדיות. הגדי יותר סבלני מכם ובכך כוחו רב מכם. מומלץ לכם להיזהר!

טלה עם דלי - שילוב זה מעניין מוצלח וייחודי כיוון שהדלי נותן את מרחב האוויר והנשימה לטלה. תהיה להם תחושה של מרווח נשימה הדדי כשכל צד מבין את הצרכים של השני מתוך תחושת כבוד ואהבה. מומלץ וכדאי !!!

טלה עם דגים - שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

תחזית שבועית כללית

טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת תקשורת טובה יותר מהרגיל. זה בדיוק הזמן להבהיר את עמדותיכם לגבי כל מה שקורה איתכם לאנשים שסובבים אתכם.

טלה - אתם ילידי חודש יום ההולדת עלולים השבוע להרגיש עייפות שאינכם רגילים בה כיוון שלעיתים קרובות אינכם מקשיבים לגוף שלכם וגוררים עייפות מצטברת. זה בדיוק הזמן שמומלץ לכם להיות קשובים יותר לעצמכם ולא להרשות למשוך את התחושות הלא נוחות. מערכות יחסים נושנות עשויות להתפתח מחדש מבלי שתהייה לכם שליטה על כך. למדו לזרום עם הנסיבות.

שור - למרות שאתם מחשיבים את עצמכם כאנשים עם שתי רגליים יציבות על הקרקע, הרי שדווקא בתקופה הזו מומלץ לכם מאוד להקשיב לתחושות הבטן שלכם כיוון שאתם יכולים לקבל הכוונה פנימית לגבי נושאים מאוד משמעותיים במידה ותרשו לעצמכם לנהוג לפיהם. אינכם חייבים לספר את תחושותיכם לחברים קרובים נוספים אלא להשאיר את החוויות האישיות שלכם, לעצמכם בלבד.

תאומים - אתם נמצאים בתקופה מאוד מעניינת עבורכם כיוון שהיא מלאה בסתירות ובחוסר יציבות. מצד אחד אתם מרגישים פעילים מאוד אך לעיתים קרובות נבלמים ביחס לכל התוכניות שלכם בגלל אירועים שאינם קשורים לחייכם האישיים. בנוסף, הצורך שלכם בתקופה האחרונה לקחת אחריות על חייהם והתנהלותם של אנשים אחרים בחייכם גורמת לכם לשלם מחירים רגשיים שלא תכננתם מראש.

סרטן - כל מה שקשור לתחום העבודה ממשיך להיות קשה עבורכם כיוון שאתם נושאים בנטל מאוד קשה ומלא באחריות. אתם עייפים מתמיד וחשוב מאוד שתרשו לעצמכם לנוח יותר במיוחד אחרי התקופה העמוסה שעברתם לאחרונה. ייתכן שהאירועים האחרונים התישו אתכם ואתם חייבים לקחת פסק זמן למחשבה כדי לאסוף לעצמכם את המחשבות ולהחליט כיצד אתם מתכוונים לתכנן חייכם בהמשך.

אריה - אתם עסוקים מאוד עם אלה הקרובים אליכם אך בעיקר עם קטנים מכם בגיל ושגם זקוקים לכם. יש לכם צורך עז להחצין את היצירתיות שלכם, אך איכשהו אתם כל הזמן עסוקים בלהנעים את הזמן לאחרים והעבודות שאתם מתכוונים לעשות ולסיים נדחקות לקרן פינה. כוכב השפע עדיין נמצא בבית הכספים שלכם כך שעדיין זה הזמן לחזק את המעמד האישי שלכם מבחינה כלכלית.

בתולה - נראה שאתם נמצאים באחד השיאים היותר טובים של חייכם בגלל העובדה שעברתם את מחצית השנה שלאחר יום הולדתכם שהוא זמן של חשבונות נפש וגם כוכב השפע עדיין נמצא במזל שלכם עד לחודש אוגוסט הקרוב, כך שבמידה ותפעלו לפי התובנות שקיבלתם בחודשים האחרונים, תוכלו להצליח במטרותיכם ובתוכניותכם העתידיות. בשורות טובות עדיין מצפות לכם בשבוע הקרוב.

מאזניים - אתם המזל שנמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת ולכן מומלץ לכם במיוחד לנצל את התקופה הזו לחשבונות נפש יותר מעמיקים ממה שעשיתם עד היום. נראה שכלפי חוץ אתם נחמדים מאוד ושוחרי שלום, אך אלה הקרובים לכם יטענו כי לעיתים הנחמדות שלכם אינה אמיתית ואינכם נותנים מעצמכם עד הסוף, אלא על-מנת לצאת בסדר עם כולם. זה בדיוק הזמן לבדוק את נכונות טענתם.

עקרב - אתם עוברים תקופה מאוד קשה כיוון שאתם נאלצים לפעול בניגוד לאופי הבסיסי שלכם. החיים דורשים מכם שתעשו שינויים ותפעלו בהתאם לנסיבות ואף תלמדו לשחרר את מה שכבר אינו שייך לעולמכם היום יומי. זהו בדיוק הזמן שחשוב מאוד שתהיו בתוך עצמכם ותחשבו כיצד אתם יכולים לשפר את הקיים על-ידי כך שתהיו יותר מאוחדים עם האנשים הקרובים לכם ולא תנסו לכפות עליהם את דעתכם.

קשת - אתם עוברים תקופה מאוד קשה שבה רבים הניגודים בחייכם. מצד אחד אתם נדרשים לקחת אחריות שלעיתים קרובות קשה לכם ואינכם מעוניינים לקחת בה חלק לעומת פעמים אחרות בחייכם שבה יש לכם רצון וצורך עז לפרוץ גבולות רבים ולרוץ קדימה בהתאם לאופייכם הפנימי שהוא סוער ואנרגטי ובעיקר דורש חופש ללא מגבלות אישיות. זה בדיוק הזמן ללמוד את שיעור האיזון.

גדי - אתם נמצאים בימים שבהם הדרישות של המשפחה גוברות כלפיכם ולכן למרות שאתם דורשים מעצמכם להיות הוגנים במעשיכם כלפי הזולת, זוהי תקופה מאוד טעונה אישית עבורכם ולעיתים קרובות גורמת לתסכול כיוון שאתם נעים מצד לצד בנדנדה מול האנשים הקרובים לכם. זוהי תקופת מבחן לנקודה מאוד משמעותית אצלכם והיא עד כמה אתם מוכנים להשקיע בקריירה ועד כמה בבית.

דלי - הכוכב וונוס נמצא בבית הכספים שלכם כך שנראה שזוהי תקופה מאוד מעניינת ומפנקת מבחינה כלכלית ואתם מנצלים עובדה זו עד תום. לעומת זאת, מאחר שהכוכב נפטון שמביא איתו חוסר ראייה נכון של המציאות נמצא גם הוא בבית הכספים שלכם, ייתכן בהחלט מצב שבו אתם עושים שיקולים שאינם נכונים או מתאימים לכם ולעיתים יותר קרובות מעגלים את הפינות כדי שיתאים לכם לנסיבות.

דגים - נראה שאתם נמצאים בתקופה שבה יש לכם רצון להשלים עם החלק היותר מופנם באישיות שלכם כיוון שלאחרונה אינכם מרוצים מההתנהלות של עצמכם ביחס לאנשים קרובים שבהחלט ייתכן שהרחקתם אותם מכם על-ידי ההתנהגות שלכם שלא עמדה בציפיות של הקרובים לכם ואם תבדקו עם עצמכם את מה שאתם הענקתם מבחינה אישית לתחושת היחד והקשר – הרי שהם צודקים ולכן זה הזמן לשלם את מחיר הטעויות.

תאריך:  27/03/2016   |   עודכן:  27/03/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל טלה - והתאמתו לשאר המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נו טוב, אז הצלחנו בסוף לסדר את הבית, וגם לתלות את הנברשת בסלון אחרי שרחמים מהטמבוריה שהוא גם חשמלאי כאמור תיקן אותה (300 שקל) וגם שילמתי לו עוד 250 שקלים על ההחלפה של הפקקים ועל המנורות החדשות. וגם החברה שלי שסוף-סוף חזרה סלחה לי על הבלגן שהיה בבית וגם נתנה לי נשיקה, אחרי שהצלחתי להסביר לה שהכל היה כדי שתהיה לה הפתעה נעימה כשהיא חוזרת, וגם ניקיתי את הבית וגם הכנתי לה ארוחת ערב, אפילו שהייתי צריך לעשות את הכל בקפיצה על רגל אחת, כי סובבתי את הקרסול כשהחלקתי במטבח, אבל לא היה אכפת לי, כי המטרה הייתה טובה.
27/03/2016  |  עילי צוף  |   כתבות
ראשית גילוי נאות. הסופר אברהם דרורי הוא דודי והספר מביא את סיפורה של המשפחה, של ירושלים וגם סיפור חייו כך שאני מעורב בדבר.
27/03/2016  |  עפר דרורי  |   כתבות
שלל צבעים, בליל קולות, ריחות המתנגשים זה בזה, ומגוון הפירות והירקות בשוק שובים את לבי פעם אחר פעם, ואני פשוט לא מתאפק. צריכים פשוט לראות אותי נסחב עם שקיות ששוקלות עשרות קילוגרמים. הגוף בקושי זז, מתעקם פעם לצד זה, קצת לשם, האצבעות חושבות להיפרד מהידיים, וכבר מאדימות, אך אני צועד בראש מורם, מאושר, עד לב השמיים ממש. לא יחלוף שבוע, ועוד פעם אני פה, מטייל בין הדוכנים, נושם פנימה את הערב-רב מסביבי ונהנה מלוא הנשמה. אלמלא המשקל שבשקיות, הפועל כעוגן, הייתי מתחיל לעופף, לרחף אל-על כמו בלון מלא הליום.
25/03/2016  |  ארי בוסל  |   כתבות
הכלכלן ואיש הנדל"ן מרדכי (מוטי) פלד, יזם בן 38, זכה השבוע, עם שני שותפיו וקבוצת רכישה מאחוריו, במכרז לרכישת המגרש היקר ביותר שנקנה אי-פעם בישראל: הם התחייבו לשלם לרשות מקרקעי ישראל, בעוד כחצי שנה, 1.33 מיליארד שקל (כולל מיסים ופיתוח) בעד מגרש בן 9.1 דונם בדרום הקריה, תל אביב, לבניית 324 דירות יוקרה ובנין משרדים ומסחר. בכל ההיסטוריה של א"י ומדינת ישראל לא הייתה עסקה כזו.
25/03/2016  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אביגדור ליברמן ממשיך להסתער על לשכת ראש הממשלה דני עטר מכניס לקק"ל את משפחת דרעי - והתוצאות ברורות יוחנן דנינו לא משלם על מסע הפרידה היקר והיוקרתי
25/03/2016  |  אריה אבנרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il