חברת ביפר חתמה הסכם עם חב' ok2go לאספקת שירות חדש למנויי ביפר שמאפשר באמצעות מכשיר הסלולר ניווט הנהג ליעדו במסלול הטוב ביותר בזמן הקצר ביותר ובהתאם לעומסי התנועה בכביש.
דיווחי הניווט מתבססים על טכנולוגיה ייחודית של חברת DECALL המבצעת סטטיסטיקה מתוך נתוני הרשת הסלולרית על תנועת השיחות בכבישים ובהתאם לכך מספקת מידע פרטי לנהג על עומסי תנועה בכבישים, חישוב זמני נסיעה, ניווט בדרכים, ובהתאם לעומסי התנועה בכבישים מציע גם מסלולי נסיעה חלופיים.
במקביל, מוקד הבקרה של ביפר מקבל נתונים נוספים לגבי מצב התנועה בכבישים ממשטרת התנועה ומקורות נוספים- מידע שישלח כהתראה קולית ישירות למכשיר הסלולרי של הנהגים הנמצאים בקרבת מקום.
במסגרת השירות, מתקשר הלקוח למערכת בטלפון 050-5002020, מגדיר באמצעות המערכת הממוחשבת פרופיל אישי הכולל נקודות ציון קבועות (בית, עבודה וכו'). בנוסף, יש לו אפשרות לומר למערכת את שם היעד המבוקש על-פי כתובת מדויקת או מחלף/צומת מרכזי. המערכת מגיבה מייד ומקריאה לנהג מסלולים אפשריים וכן צפי של זמן ההגעה ליעד בכל מסלול, וזאת על-פי מידע עדכני על עומסי התנועה.
נתי דרוטין, סמנכ"ל השיווק של חב' ביפר, מציין ששיתוף הפעולה עם חב' ok2go מרחיב את סל שירותי התקשורת של ביפר ובפרט את שירותי הערך המוסף בסלולארי הכוללים כיום מגוון רחב של שירותים ב-SMS. דרוטין מוסיף כי מחיר השירות יעמוד על 13 ש"ח לחודש ללקוחות ביפר.
שמוליק מדר, מנכ"ל חב' ok2go, מציין כי מדובר במערכת ייחודית מסוגה בעולם וזהו שיתוף הפעולה הראשון בארץ בתחום התנועה עם מערכת שמספקת מידע איכותי ואישי ללקוח.