|   15:07:40
דלג
נאוה קורן   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

הבהלול שקם על יוצריו הצבועים

הגיע הזמן שהשמאל וגם הימין 'המתון' והפוליטיקלי-קורט יפנימו שזוהיר בהלול וערביי ישראל ברובם, לא אשמים שהציונות ויורשיהם שיקרו לעצמם וביתר-שאת לעם ישראל, ומתוך בורות קיומית ציירו לעולם המערבי ערבים מופלאים שניתן לקנותם בכסף, אהבה, מחוות, חנופה, זכויות, סוציאליזם ודמוקרטיה ובתמורה לכך הם ישכחו מה זה להיות ערבים?
20/04/2016  |     |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
זוהיר בהלול. טעות זדונית [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

"לו היה השטן צוחק פעם, זה היה למראה הצבועים".
(צ'רלס כלב קולטון).

"הזהות ה'פלשתינית' שלנו חזקה יותר מזו הישראלית. לעולם לא אוותר על הלאומניות שלי ועל ה'פלשתיניות' שלי" - התוודה בגילוי-לב ב-15.1.14, זוהיר בהלול מס' 17 ב'מחנה הציוני' המתחד"ש עלינו, לא עלינו. לזכותו יאמר שהוא היה כנה עם חבריו 'הציונים' ולא שיקר להם בנוגע לזהותו 'הפלשתינית' והם קיבלו אותו בזרועות פתוחות למפלגתם.

"לצפות ממני באופן אוטומטי לגנות כל פיגוע - זה לא אנושי וזה צריך לרדת מסדר היום" - הודיע בהלול ב-12.10.15 - ומבחינתו כ'פלשתיני' הוא צודק בהחלט.

אילו הייתי 'פלשתינית' כבהלול, הייתי חשה ומתבטאת כמוהו בדיוק. זו הבעיה והבורות של השמאל הפטרון והמתנשא לריק, לצפות מ'ערבי טוב' ככל שיהיה, שינהג על-פי הציפיות שלהם - וזו גם חוצפה בולשביקית לדעתי.

הגיע הזמן שהשמאל וגם הימין 'המתון' והפוליטיקלי-קורט יפנימו שזוהיר בהלול וערביי ישראל ברובם, לא אשמים שהציונות ויורשיהם שיקרו לעצמם וביתר-שאת לעם ישראל, ומתוך בורות קיומית ציירו לעולם המערבי ערבים מופלאים שניתן לקנותם בכסף, אהבה, מחוות, חנופה, זכויות, סוציאליזם ודמוקרטיה ובתמורה לכך הם ישכחו מה זה להיות ערבים? כמו שהציונים שכחו מה זה להיות יהודים-מה שלא יקרה לעולם משום שהערבים גאים במוצאם ויש להם כבוד!

עד הסכמי תרמית אוסלו ערביי ישראל לא ידעו כלל שהם 'פלשתינים' והם גם שנאו את הערבים המכנים עצמם 'פלשתינים' שמעבר לגבולות אושוויץ 67, בדיוק כמו שכל המוסלמים במזרח התיכון הישן, שנאו אותם וראו בהם לא יותר מ: "סתם אשפת אדם, אבל, מכרה-זהב מדיני" ('יומן מזרח תיכון', מיינרצהאגן).

הערבים בא"י החלו להזדהות כ'פלשתינים' כשהבינו בהסכמי אוסלו התבוסתניים שניתן לנצח את ישראל, אומנם לא במלחמה, כפי שצפה בורגיבה הטוניסאי שידע שאין מצב שבמלחמה זה לא יצליח להם-רק בהסמכי 'שלום' בזוי וטרויאני כהסכם 'חודייביה' ועל-פי תורת השלבים כלשונו של ערפאת.

די בזיק של תקווה עתיקת-היומין כדי להדליק את הערבים לממש את היעוד והחלום ב'פלשתינה' השלמה ונקייה מציונים.

זוהיר בהלול לא אשם שבאוסלו שיכנעו אותו הוזי מזרח השימון החדש יחדיו עם עסקני 'השלום' ועסקני 'הכיבוש' ומושחתי הגירוש שהוא 'עם'? ושהיהודים 'כובשים' ב'פלשתינה' א"י? ועכשיו הם משתוממים ומקוננים על כך שהבהלול שלהם נאמן לבני עמו ה'פלשתינים', ותומך נחרצות ובגאווה בטרוריסטים הנלחמים ב'כיבוש'?

הרי כל אזרח בעולם מבין שאם היהודים 'כובשים' במולדתם? אזי, הערבים צודקים-ורק השמאל ממאן להאמין בכך?! בהלול בסך-הכל חזר על דבריו הלא מקוריים והסביר: "הדוקר מחברון אינו מחבל" (7.4.16) - אז על מה הצעקה לעזאזל?

מה יותר נכון וטבעי ל'פלשתיני' לומר שאחיו 'הפלשתינים' אינם מחבלים אלא 'לוחמי חרות' הנלחמים ב'כיבוש'? אלא אם כן, מדובר בעלילת-דם. וכפי שידוע לעולם כולו: היהודים אינם 'כובשים' בארצם מכורתם ומעולם לא היו עובדתית, היסטורית, תיאולוגית וארכיאולוגית כפי שניתן להוכיח בכל בית משפט לצדק אבסולוטי בעולם כולו!

עשר שנים לפניו, בתוכנית "נייט-ליין" רשת A.B.C ב-11.4.התבטאה לבושתה הציפורטוניסטית לבני: "מתאבדים נגד חיילים אינם טרוריסטים".

כך חושבים גם במר"צ, לרוב ב'מחנה הציוני', ב'שוברים שתיקה',בצלם,תעיו'ש והקרן החד"שה ובחלקם אף מתפרנסים מזה. אז מה להם כי ילינו על זוהיר בהלול הנאמן לעמו, חלומו ויעודו?!

הלוואי ואינשאללה עלינו, שהשמאל היה נאמן לעמו וארצו שמינית ממה שהבהלול ושכמותו נאמנים לעמם ויעודם?!

אם נבחן את ההיסטוריה שלנו נלמד שערביי ישראל ונבחריהם בכנסת מעולם לא התבטאו באמירות אנטישמיות-סלקטיבית שלא נאמרו לפניהם, מפיהם הממאיר של האידיוטים השימושיים 'שלנו' - הנוהגים כצפוי צביעות והזדעזעות סלקטיבית!.

למרות זאת, לנו, בוגרי תרמית פשע אוסלו אסור להתבלבל וליפול למלכודת. העלייהום שחטף הבהלול שקם על יוצריו כצפוי-היה שיקול פוליטי בלבד. לא דבריו המזעזעים והמסיתים של בהלול הם שהחרידו וזעזעו את חבריו למפלגה שברובם חושבים כמוהו, ואף גרוע ממנו.

התבהלה שאחזה בהם נבעה מהנזק האלקטוראלי שדבריו המסיתים של בהלול עשויים לגרום לשמאל שמת באוסלו-ולקלקל לחבריו המתחזים ל'ציונים מתונים' המנסים את מזלם כ'ימניים' לקראת הבחירות הבאות.

זו הסיבה היחידה שגרמה לתבהלה ולאיתן כבל להזדרז ולהכריז: "לבהלול אין מקום במפלגת העבודה". רחמנא ליצלן! (9.4.16).

הגדיל ח"כ ברושי לדרוש דיון דחוף: "לפני שייעשה נזק למדינה, לשמאל ולמפלגה...". (9.4.16)

לא הנזק הנורא שגרמה 'מפלגת העבודה' מאז קום המדינה למדינת היהודים,ליהדות, לעם היהודי ולהסברה שלנו בעולם כתוצאה מעלילת-דם 'הכיבוש' שחבריה לדורותיהם מעולם לא בחלו באמצעים לקדש את שלטונם היחיד כמו למשל: בעלילות-דם ובקידוש 'תותחים' ו'שמפניות'.

העלייהום נבע אך ורק מחרדת אובדן השלטון לנצח כתוצאה מ'הנזק למפלגה' שגרם בהלול. לדידם: חורבן המדינה ולא המפלגה - היה דגלם האדום והגלוי של הסוציאליסטים הציונים מאז ולתמיד.

דרך אגב, במצעד האיוולת באוסלו הבטיחו לנו משיחי 'השלום' שערביי ישראל 'הטובים' כזוהיר בהלול ואחמד טיבי ישמשו לנו 'גשר שלום עם שכנינו' - ושערפאת 'ילחם בטרור בלי בג'ץ ובלי בצלם ובלי אימהות נגד שתיקה"-משהו בנוסח 'אלטלנה ערבית' הם קראו לזה-שתשים קץ לטרור הפלשתינאצי? זו הייתה הפנטזייה והסוף ידוע.

עד כדי כך הכהה ה'שלום' את מוחם של השבתאים החד"שים שהאמינו שאי-פעם יקום ערבי כערפאת וירד לרמת השנאה לעמו- כפי שירדו ונהגו מנהיגי מפא"י בבני-עמם בסיזון ו'אלטלנה' הציונית?!

את האיוולת הזאת הטיב ברל כצנלסון לתאר כבר ב-1936: "היש עם בעמים אשר בניו הגיעו לסילוף שכזה? שכלי ונפשי?.....עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאליסטית בנאצים 'הפלשתינים' שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה- עם תאוות הפגיון שבמזרח-אל ידע מצפוננו שקט".

לסיום, ברצוני להודות לזוהיר בהלול על האומץ והכנות להוכיח שוב ושוב עד כמה צדק כהנא הי"ד ולא רק הוא. רבים ממתנגדי הסכם אוסלו הזהירו גם מפני חבלה בדו-קיום, שהיה קיים פחות או יותר, עם ערביי ישראל בטרם התחזותם ל'פלשתינים' והצטרפותם בגלוי לאויבי ישראל.

עם זאת יש להעמיד את בהלול על טעותו הזדונית והמהותית בהשוותו לריק בין אירגוני הטרור הפלשתינאצים-איסלאמים לבין גיבורי העוז והתהילה מאצ"ל ולח"י שנלחמו על שחרור מולדתם ההיסטורית והיחידה בעולם - מידי הכובש האנגלי והפולש הערבי ל'פלשתינה' א"י - לעומת אירגוני הטרור האיסלאמים-והגרורה הפלשתינית שלהם בארץ ישראל שנלחמים על כל שטחי המזרח התיכון מאחר שאינם מסתפקים ב-99.9% מהשטח שבידיהם ונקיים מציונים. ובתאוות הדם הידועה שלהם הם חומדים גם את המעט שנותר ליהודים - את עשירית האחוז מהשטח ולא נקיים מאויבים - ללא הבדל דת!

ולא רק את כול 'פלשתין' חומדים האחמדים, הטיבים, הזועבים, הזחאלקות והמוחמדים, בני עמם האיסלאמים חומדים גם את אירופה והעולם כולו= ויחי ההבדל הקטן!. הגיע הזמן שהשמאל, לפחות ההגונים שביניהם, ואלה שטרם קרס בהם אינסטינקט ההישרדות במזה"ת שהמדינה חשובה להם יותר מהמפלגה, שיפנימו את נימוקיה של כבוד השופטת מרים בן פורת בעניין 'המפלגה המתקדמת לשלום' נגד פסילתו של מוחמד מיעארי לרשימה לכנסת:

"הגיע העת לחוקק ללא דיחוי חוק שיהא בו כדי להגן על המדינה מפני השתלבותן בגוף המחוקק של רשימות חתרניות. על המדינה החפצה חיים והאמונה על עקרונות הדמוקרטיה לדאוג שלא יקומו על אלה מהרסים ומחריבים מבפנים וזאת במסגרת של התמודדות לגיטימית, כביכול, במערכת הבחירות לכנסת".

תפנימו: "מי שאינו לומד מהעבר נידון לחיותו מחדש"! (סנטיאנה).

תאריך:  20/04/2016   |   עודכן:  20/04/2016
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבהלול שקם על יוצריו הצבועים
תגובות  [ 15 ] מוצגות   [ 15 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
כותבת שטופת הזיות
20/04/16 09:48
 
קורןנאוה טבריה
20/04/16 13:39
 
מי העליב אותו?
20/04/16 14:37
 
תגובה טפשית.
20/04/16 16:22
2
באום
20/04/16 13:12
 
בהלול ודומיו
20/04/16 14:42
 
באום
20/04/16 15:37
 
באום ידידי,
20/04/16 16:48
 
באום
20/04/16 18:16
 
לבאום ידידי,
20/04/16 19:09
 
באום
20/04/16 21:24
 
כלל אצבע פשוט.
21/04/16 09:48
 
באום.
21/04/16 11:46
3
נובל
22/04/16 16:28
4
בתיה אבן
24/04/16 12:36
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-ערבי
מזכיר האו"ם באן מגיב על הודעת ממשלת ישראל בעניין רמת הגולן, ומזכיר את החלטת מועצת הביטחון משנת 1981, הקובעת שסיפוח הגולן בידי ישראל בטל ומבוטל, ואינו תקף לפי החוק הבינלאומי.
18/04/2016  |  עידן יוסף  |   חדשות
סוריה פנתה אל מועצת הביטחון של האו"ם בבקשה לפרסום גינוי רשמי לישראל בעקבות קיום ישיבת הממשלה ברמת הגולן, היום. הודעה על כך נמסרה (יום א', 17.4.16) בסוכנות הידיעות הסורית הממלכתית סאנ"א. "דמשק דורשת מארגון האומות המאוחדות לקרוא לישראל להימנע מחזרה על פעולה דומה בעיקר בשל ההכחשה של מעמד רמת הגולן כשטח סורי כבוש", נמסר בהודעה.
17/04/2016  |  איציק וולף  |   חדשות
כל אירוע משמעותי בשטחי אי"וש וירושלים, מניב השערות באשר לעובדות הקשורות בו (אמת) ובאשר למניעים שגרמו לו ומחוללים את ספיחיו. אירוע משמעותי הוא כזה שכרוכים בו נפגעים בצד היהודי, בצד הערבי או בשניהם, שיש בו, לפחות למראית עין, שינוי מדיניות או שעומדים בו למבחן ערכים לאומיים או מוסריים או שניהם. אירוע מסוג זה הוא המקרה בו ירה חייל מחטיבת "כפיר" במחבל פלשתיני בחברון והרגו, כשזה היה מוטל פצוע על הארץ ונראה מנוטרל. תאוריית קונספירציה שכיחה בעקבות האירוע הנ"ל, טוענת, שהמהומה שהתחוללה סביב המקרה, לרבות מעורבותו המיותרת של שר הביטחון בה, היא חלק מנסיון לפוטש נגד נתניהו. לנסיון זה שותפים יריבים פוליטיים כלפיד, סער, כחלון וחברים במפלגת העבודה, ויעלון מהליכוד.
17/04/2016  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
התדרוכים הביטחוניים לקראת חג הפסח של גורמים בכירים בצבא לתקשורת הישראלית על כוחו של ארגון חמאס ברצועת עזה חושפים את ערוותה של ממשלת נתניהו בכל הקשור לרצועת עזה והמחדלים בטיפול בטרור של החמאס מאז סיום מבצע צוק איתן.
15/04/2016  |  יוני בן-מנחם  |   מאמרים
האם ראאד סלאח יצליח להבעיר את השטח? האם הר-הבית באמת בידינו? האם תתחולל אינתיפאדה שקטה? האם המתנחלים מתערבים בהחלטות הצבא? האם אמל"ח אירני יגיע לידי חיזבאללה?
14/04/2016  |  אריאל י. לוין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il