|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

תחזית אסטרולוגית דו-שבועית: 16.6.16-3.6.16

אמון מול חוסר אמון

על הצטרפות אביגדור ליברמן לממשלת נתניהו האם חוסר אמון בשר הביטחון ילווה את תקופת כהונתו? חוסר ודאות ימשיך ללוות את השווקים שקלו את המילים היוצאות מפיכם
03/06/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
ליברמן. "עסקים כרגיל"? [צילום: AP/Ariel Schalit]

בתאריך 5.6 צפוי מופע מולד הירח, במבנה כוכבים שיביא את הרצון לפתור קשיים בתחום התקשורת והמסחר. הרצון להגיע להסכמות ייתקל בקשיים ובחילוקי דעות. התוכניות שלכם עוברות הערכה מחדש, אולי גם תבינו שעליכם להיות יותר מחושבים עם התקציב, ובכלל לעשות הערכה זהירה מחדש כדי להתקדם.

למעשה אנחנו אחרי תקופה סוערת כמעט בכל המישורים. כוכב מרקורי שחזר למסלול, עוזר סוף-סוף להיות יותר ממוקדים ולהתקדם למטרות המבוקשות.

אנחנו עדיין בתוך מבנה הכוכבים סאטורן-נפטון, המגיע לדיוק ב-17.6. חוק וסדר, חוקים ורגולציות, גבולות ומגבלות. נפטון נכנע ומאפשר פתיחות ובחינה של האמת. אם אין גבולות (סאטורן) מגיעים לצד הימני הקיצוני, ואם הנפטון מתחזק אז האנרכיה תהפוך להיות החוויה המרכזית. בזמן שסאטורן אומר "לא" לכל דבר בכל הנסיבות, נפטון פתוח לכל אחד ולכל דבר. סאטורן אצלנו, זה הניסיון לשמור על הגבולות, בניית חומות בגבולות כדי למנוע את השפעת הנפטון, למנוע זרימה של פליטים ו/או הסתננות של מחפשי עבודה. גם באירופה ובארה"ב, התמודדות עם מהגרים, גבולות פתוחים מול הצורך והניסיון בחוקים השומרים על הלאומיות של כל מדינה.

בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 הייתה הצמידות האחרונה בין הסאטורן ונפטון. ברית המועצות התפרקה ובדרום אפריקה נשבר משטר האפרטהייד. בכל מקרה, החוקים והשמרנות נשברו. נפטון מביא איתו כאוס ואנרכיה אם אינו רואה שיש תוצאות שמביאות ל"התפתחות". סאטורן "מלחיץ" עם אופיו הפאשיסטי בעיקר כשהגבולות נשברים. תחשבו על הסאטורן כמבנה, חוקים ומוסדות. נפטון מסמל את המים, המחלחלים למטה אט-אט מתחת ליסודות, ופוגעים בהם. הריקוד של הכוכבים האלה יכול להביא איתו התנגדות ומחאה. הכי גרוע, זה יכול להתבטא בסוג של שלטון צבאי (סאטורן) או ההפך, אנרכיה מוחלטת (נפטון). כשאנו קוראים ושומעים על פעולותיה של רוסיה ביחס לאוקראינה זה מעלה את המחשבה שיש ניסיון להחזיר "שאריות" לברית המועצות. מדינות אחרות, כמו עירק, סוריה ולוב, מזכירות את האנרכיה, הבלגאן "חוגג" באלימות ואין שם אנרגיה בינתיים שתצליח להציב שוב את החוקים והגבולות. להחזיר זהות למדינות.

התהליך הזה עובר על כל אחד ואחת מכם. התחושה משתנה, עד 2020. העולם המשתנה ישפיע גם עליכם ועל דרך החיים שמשתנה בדרך רדיקאלית. תשאלו את עצמכם, מה כבר לא עובד (מסגרות) בחייכם יותר? האם אתם נוקשים מדי עם ילדיכם? עם בן או בת הזוג? עם חברים? האם הגבולות משתחררים? האם הלב נפתח או נסגר?

אלה ימים שאנו חווים צביעות, הצגות של מוסר (יש כאלה הבטוחים שזו נחלתם בלבד) ופחדים שלא ניתן להסבירם. האתגר המשמעותי יהיה בארגון גבולות לעצמכם, בעיקר ביחסים אישיים. זיכרו להיזהר מכל דבר שנראה טוב מדי, תבדקו האם זה אמיתי.

תקופת מזל תאומים, היא יותר חברתית, יותר תקשורת ופטפטת, רצון להעביר ולקבל מידע כמו עיתונאי טהור (שקשה למצוא במציאות הנוכחית). מופע מולד הירח ב-5.6, יעזור לכולם לנוע קדימה, שימו לב לצעדים שאתם עושים במטרה להתקדם, מאחר שכוכב מארס עדיין בנסיגה. כזכור, צעדים פורצי דרך נכון להתחיל רק מחודש יולי. בינתיים ההתחדשות בהשהיה.

בימים שבין 10.6-7.6 כוכב מרקורי נמצא במולות לכוכב מארס. אנא, שימו לב למוצא פיכם! חישבו לפני שאתם מדברים, קל "להחליק" במילים, הפתיל קצר והמילים חריפות.

גם אריס במפגש עם אורנוס בימים האלה. אריס, הידוע בתפקיד של "עושה צרות", שאוהב לחרחר מלחמה רק בשביל הקרבות עד הסוף המר. זה נכון בכל מקום ובכל המישורים, כולל חברתיים ומדיניים. המטרה - לזעזע את הסדר הקיים, לארגן מחדש את מה שאתם מאמינים בו, עקרונות שיעזרו בסופו של תהליך לקבל את הפרספקטיבה הנכונה לחיים.

14.6-12.6 - שימרו על עצמכם, מפני הונאה, אלה הימים של ה"נוכלים המקצועיים", או אלה האוהבים ליצור התנגדות "אנטי". אלה ימים של האנשים שיצרו "פירמידות" פיננסיות, "פונזי" (ברנרד מיידוף), כך שבימים אלה הישמרו ממו"מ בנושא פנסיות, ביטוחים, איגרות חוב ומניות.

13.6 - כוכב נפטון משנה מגמה, יום של מבוכה. חוסר ודאות בעיקר בפעילות של אותו היום. נקודתי. עם חזרת נפטון על עקבותיו, המגע עם עצמכם חזק יותר, עוזר גם לשחרר אמונות שלא משרתות אתכם יותר.

בינתיים, עד סוף חודש יוני, למרות אי-השקט ברקע, זה זמן לעשות עבודה עם עצמכם, לחפור פנימה כדי להבין את השורשים של הבעיות החבויות, גם במישור המנטאלי וגם במישור הרגשי. כשתעשו את הסוויץ' הנכון, תרחיקו מעצמכם את המגבלות שאתם יצרתם לעצמכם.

זה חודש שבו השילוב בין האינטואיציה וההיגיון המעשי במיטבו. המסרים המגיעים מה"בטן", מועילים.

מארס עדיין בנסיגה, מתקרב למעלה 23 במזל עקרב במחצית השנייה של חודש יוני, שם ייעצר לבסוף, וב-29.6 ישנה כיוון. כזכור, ציינתי את התקופה הזאת כאלימה יותר. בנוסף ראש דרקון/מארס על ציר 2-8 על מפת המדינה, בין 4.6 עד 25.6. שימרו על עצמכם בכל מקום.

זמני הירח הבטל לשבועיים
(הרשימה תחזור ב-17.6.2016)
יום שבת, 4.6 - הירח בטל משעה 02:02 עד 06:01 מוקדם בבוקר.
יום ראשון, 5.6 - הירח בטל משעה 19:48 בערב עד למחרת בשעה 06:41 בבוקר.
יום רביעי, 8.6 - הירח בטל משעה 03:18 עד 09:47 בבוקר.
יום שישי, 10.6 - הירח בטל משעה 10:12 עד 16:47 אחר-הצהריים.
יום ראשון, 12.6 - הירח בטל משעה 17:47 אחר-הצהריים עד למחרת ב-03:38 לפנות בוקר.
יום רביעי, 15.6 - הירח בטל משעה 09:59 בבוקר עד שעה 16:18 אחר-הצהריים.
יום שישי, 17.6 - הירח בטל משעה 16:53 עד למחרת בשעה 04:33 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

אנחנו ממשיכים בתוך רצועת זמן "מעניינת". 9.6 - כוכב מרקורי שחזר למסלול מתעמת עם המארס בנסיגה, שוב מתח, מילים שיוצאות מהפה בלי צנזורה, חדשות לא נחמדות המשפיעות על השווקים הפיננסיים.

סאטורן ונפטון ממשיכים להשפיע גם על מחירי הנפט, אולי הפעם אחרי העליות יגיעו ירידות.

ה-T בין יופיטר, סאטורן ונפטון במזלות המשתנים ישפיע על כוכב ונוס (פיננסים) וכוכב מרקורי (מסחר ותקשורת), ויגרמו שוב לגלים וחוסר יציבות קיצוניים עד 6.6. השבוע שיתחיל ב-13.6 נראה רגוע, יחסית. 20.6 - מופע הירח המלא על מעלה 29 קשת עלול להיות קטליזטור ל"מכירות"... באותו יום המרקורי בונה מנעדים עם נפטון וסאטורן, שיביאו חדשות "רעות". הצפי הוא לעליית ריבית מצד הפדראל החודש, אולי רק בחודש הבא, אבל זה נמצא באופק. יש מקומות (מדינות) בארה"ב שהאיום לפשיטת רגל שם עלול להשאיר אזרחים בלי ביטחון כלכלי. גם גלגל כזה תהיה לו השפעה על החלטות הבנקים.

הכוכבים יופיטר ונפטון מסמלים הונאה ואילוזיה, משהו שאינו ריאלי לכאן או לכאן. הקשר שהם יוצרים עם כוכב סאטורן ממקד פחד מארוע דרמטי.

אמון מול חוסר אמון מלווה את ההחלטות. השווקים מגיבים למניפולציות, יש הרבה פעילות מאחורי הקלעים, המשפיעה על מה שקורה בשווקים. יש גניבת דעת. למעשה, עד שמבנה הכוכבים יתפוגג בספטמבר, "המשחק" ימשיך. כוחו של נפטון, לטשטש או להחביא את מה שהוא מנסה לעשות. ההיבט בין סאטורן ונפטון יגיע לדיוק ב-17.6. נפטון אינו ריאלי במושגים חברתיים ופוליטיים. נפטון ערמומי, הנעזר בטקטיקות חשאיות ופעילות מאחורי הקלעים. העימות עם כוכב סאטורן הדורש סדר חברתי ורגולציה (אסדרה) בנוסף לשמירה על תבניות מאורגנות. השילוב של הכוכבים האלה קשור לשינוי במגמת הריבית או אינפלציה.

ושוב, גם הפגיעה בערך הכסף וברזרבות הפיננסיות במדינות רבות יכול להיות פועל יוצא נוסף למגוון ההשפעות שיש לסאטורן ונפטון.

למעשה, הימים הבאים ממשיכים להיות רגישים: 3.6, 6.6, 13.6, 17.6 - ותמיד כדאי להיות ערניים יום-יומיים לפני ואחרי. ב-29.6 כוכב מארס נעצר ומשנה כיוון.

ב-4.6 כוכב סאטורן יעבור על האופק בהורוסקופ של ארה"ב. סאטורן, כזכור, נמצא כחלק מה-T (עם יופיטר ונפטון), שקרים והונאה. סאטורן מסמל את הצדק הקארמתי. ב-5.6 יהיה מופע מולד ירח על כוכב סאטורן במפת 11.9.2001, והסאטורן יגיע ויעבור על כוכב פלוטו מאותו אסון.

האם זה מקרי שהשבוע ארה"ב הזהירה מפעולות טרור בתקופת משחקי היורו?

התחושה היא שיש משהו לא נוח הקשור בפדראל, אולי ההבטחות להעלאת ריבית, שעלולות להיות עם תירוצים והסברים שבסיסם שקרים, תרמית והונאה. סבירות גבוהה שאלה ייחשפו, בעיקר המערכת הבנקאית שם או בהקשרים דומים וגם אחרים. אם לא עכשיו, זה יגיע במהלך ספטמבר 2016 או קצת אחרי.

הכוכבים במזלות המשתנים אינם מאפשרים קבלת החלטות חד-משמעית, מה שהוכיח את עצמו בשינויים התכופים, למעשה בכל המישורים. כך שההמלצה היא לאחוז בהגה עד 5.7-4.7, השאלה אם תוכלו לעשות זאת.

מחשבה אסטרולוגית
על מעבר כוכב נפטון בדגים - והכלכלה
▪ ▪ ▪

הכוכב נפטון במזל דגים מחזק את דרישת האזרחים לסוציאליזם. כלומר, דרישה שהולכת ומתחזקת, לקבל מהממשלה יותר ויותר. השאלה היא, מי ישלם עבור אותן דרישות? האם יש הבנה שזה תהליך שעלול להסתיים ברע? (הקיטורים וחוסר שביעות הרצון של קבוצות מסוימות המשחירות את המציאות הכלכלית כאן אצלנו, ועכשיו במסע הבחירות בארה"ב, סנדרס המתמודד נגד הילרי קלינטון במפלגה הדמוקרטית, גם הוא נושא דגל סוציאליסטי/קומוניסטי).

מי שאינו מאמין לי, שייכנס לאינטרנט, ויקיפדיה ואתרי כלכלה רציניים, ויקרא איזו מדינה הייתה ונצואלה לפני כמה שנים. ונצואלה הייתה המדינה עם הכלכלה החזקה ביותר בדרום אמריקה. עד שהוגו צ'אווס עלה שם לשלטון, והחליט שצריך לחלק את העושר לכולם, ועל הדגל שלו הייתה המלחמה בשחיתות, אבל בעיקר חוקה חדשה שתשרת את האינטרסים של העם. למעשה הוא פעל נגד כלכלת השוק החופשי. בסוגריים בנה עוד מדינה קומוניסטית. האם אתם יודעים מה קורה היום בוונצואלה? מצמיחה של למעלה מ-10% בשנה, הידרדרה ונצואלה לאינפלציה של יותר מ-100% ב-2015. ונצואלה היום ענייה מאוד. לאחרונה הייתה כותרת שהיא נשמעת כמו קוריוז, אבל סמלית מאוד למצבה - אי-אפשר לייצר שם קוקה-קולה, בגלל שבמדינה שם יש מחסור בסוכר. אני מקווה שאתם מבינים שאיני מתייחסת לייצור הקולה, אלא למחסור בסוכר. "יהי ממון חברך חביב עליך כשלך" [אבות פב מיב].

אצלנו

הצטרפות אביגדור ליברמן לממשלת נתניהו הציגה לנו את המשפט שנכתב כאן כמעט כמו מנטרה לאורך כמה שבועות: "אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים, רואים וכדומה". זה קורה בהשפעת הכוכבים סאטורן, נפטון ויופיטר (שימשיכו להשפיע עד ספטמבר). המציאות שהייתה נראית כאילו עומדת להתרחש, פתאום התהפכה. אצלנו זה מעורר חוסר אמון בדברי הפוליטיקאים או בשיטה (אנחנו לא יחידים בתחושה, כך קורה גם בארה"ב וגם באירופה).

אביגדור ליברמן שר הביטחון


המפה האישית של שר הביטחון החדש עם מפת המדינה מלווה בכוכב נפטון על ציר 1-7. הזהירות מאפיינת את ההתפתחות החדשה. התחושה שמתעוררת עם הכוכבים העוברים על המפות, היא שתהיה בעיה מסוימת בשיתופי פעולה מיידיים עם המערכת. המגמה מצד המערכת לבחון את שר הביטחון נראית דומיננטית. כוכב נפטון מציג חוסר אמון וגם חשדנות. זה מופיע גם בהשוואה בין הכוכבים העוברים עכשיו על מפת המדינה ובין המפה שלו.

על המפה האישית שלו עובר כוכב נפטון, על כמה מעגלים, לצד 5-11, אבל גם 2-8. כלומר, ניתנת לשר הביטחון החדש הזדמנות להתפתח וללמוד איך להשתלב במסגרת החדשה, הוא מצידו ישדר תחושת "עסקים כרגיל" אבל זה לא מדויק (התחושה). הוא ינסה לבנות לעצמו תדמית חיובית, לצד התנהלות זהירה ושמרנית. לפחות במהלך 2016 ישתדל להכיל את הקיים במטרה לזכות בהכרה. אבל במהלך 2017, ינסה ליזום שינויים שלא יצליחו.

על מפת ההשבעה, הכוכבים מראים נכון לעכשיו (עם דגש על עכשיו) שאביגדור ליברמן יבחר בהתנהלות זהירה, בעיקר כדי להשיג הרמוניה בעבודתו עם המערכת אליה נכנס. יוזמות שירצה לעשות, יקרמו עור וגידים רק אחרי שיברר שהוא מקבל גיבוי על כך, ואלה יוזמות שיהיו בקונצנזוס. הקושי יגיע החל באביב 2017 (ממשיך גם ב-2018), אז עלול השר ליברמן ליזום מהלכים שיעוררו סימני שאלה, אולי בגלל שהמערכת תחשוב שאלה הימורים מסוכנים או מסיבות אחרות, לכן נתחיל לשמוע על קשיים ומחלוקות שלא יאפשרו להמשיך לתפקד כפי שהיה רוצה ומצפה מהמערכת כולה.

כוכב נפטון המלווה את המפות השונות (מפת ההשבעה, ההורוסקופ האישי, ומפת הקומפוזייט שלו עם המדינה) בשנתיים הקרובות, מעיד על תהליך שבו ינסה ללמוד להסתגל לנעליים החדשות ולהוכיח את עצמו כדי לזכות בתדמית חיובית, אבל זה קורה לאט. האם ירגיש שישתלב במקום שכל כך רצה להיות בו? נזכור שכוכב נפטון על ציר 1-7 הוא אידיאליזציה של מצבים, של "אני אהיה בסדר".

למעשה, עם מצב הכוכבים הנוכחי, יהיה קשה לראות את אביגדור ליברמן מצליח לבנות לעצמו מקום כמו זה שהגיע אליו בעבר (השיא 15 מנדטים) אלא אם כן יעשה שינויים ויבנה שיתופי פעולה אחרים כפלטפורמה כדי לצאת לבחירות בעתיד (אז הנתונים הבסיסיים לתחזית משתנים).

"קוצים דוקרניים נושאים לעיתים שושנים נאות" (אובידיוס).

תאריך:  03/06/2016   |   עודכן:  03/06/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר צילה זן - בר צור, חוקרת פולקלור, מפזרת ביד נדיבה ובנפש חפצה את בשמיה בין דפי הספר. מעבר לעונג שבוודאי היה לה בעת כתיבת הדברים, מי שנהנה עכשיו מן המתת הריחנית והמענגת הזאת הם הקוראים, ואביא מילים מגב הספר המיוחד הזה: "מציירת במילים את עולמם העתיק והנשכח של מרפאי הלב והנפש". ואכן כך. המחברת מביאה דברים שלקטה מזקני המשפחה והעדה והביאה אותם לאחר מחקר בן חמש עשרה שנה, שהוליד בין השאר את הספר הזה.
02/06/2016  |  יוסף כהן אלרן  |   כתבות
ברחוב שד' ארלוזורוב 16 בעפולה בחזית חנות לכלי בית ונוי, ממוקמת שקועה בתוך הקיר תיבת דואר אדומה ישנה לא פעילה. תיבת דואר זו הושארה כדי לציין ולהנציח העובדה ההיסטורית כי במקום שכן סניף הדואר הראשי הראשון של העיר עפולה.(לאחר הקמת המדינה) עד לפני מספר שנים היה מוצב-מותקן מעל התיבה האדומה שלט הסבר כחול שציין כי במקום שכן במשך שנים רבות סניף הדואר הראשי של העיר עפולה. השלט סיפר בקצרה את סיפורו של הסניף.
02/06/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
לפני כמה ימים התקיים טכס רב משתתפים זאת הפעם הראשונה במדינת ישראל לציון הירצחם של מאה אלף בונים חופשיים בין השנים 1939-1945 על-ידי השלטון הנאצי בגרמניה.
02/06/2016  |  אלכס לוין  |   כתבות
עוד על מגדלי התצפית בדרום לבנון, על תוכנית מדינית-ביטחונית של 220 בכירים לשעבר ועל התוהו ובוהו הבלתי-נגמר בעירק
02/06/2016  |  אריאל י. לוין  |   כתבות
סיפור לקראת חג השבועות הבא עלינו לטובה, עם לקח אקטואלי. הגאון ר' אליהו מווילנא ישב ולמד תיקון ליל שבועות: מקרא, משנה, גמרא, אגדה, זוהר. לידו ישב תלמידו, המגיד מדובנה, ר' יעקב קרנץ, ולמד מסכת ביצה - המסכת הקלה ביותר בתלמוד, העוסקת בדיני יום טוב. שאל אותו הגאון: יעקב חביבי, מדוע אינך לומד תיקון ליל שבועות כנהוג?
01/06/2016  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il