|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תחזית אסטרולוגית לשבועיים: 14.7.16-1.7.16

אירופה בורחת מהתמודדות

יש ניגוד ברור בין התנהלות הממשלות החברות באיחוד האירופי ובין המציאות המתרחשת בארצותיהן. מרקל שהכריזה על כשלון הרב-תרבותיות מנסה להגשים את האוטופיה
01/07/2016  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בריטניה פורשת מהאיחוד   |   תגובות
מרקל. אוטופיה [צילום: Geert Vanden Wijngaert/AP]

אל תאמינו
בימים הבאים כדאי לזכור שיש קושי "לאסוף" ולהתארגן או לזכות בשיתופי פעולה. קשה יהיה לשמור על תקשורת פתוחה בין-אישית. הסגנון התוקפני והכפייתי ישפיע על התכנים בכל המערכות גם האישיות, הארציות והבינלאומיות. כלי התקשורת "יחגגו" על כולם. אל תאמינו למה שאומרים לכם

בימים הקרובים אפשר לחזור למסלול. כוכב מארס סיים את הנסיגה, והמשמעות שניתן להתחיל, יוזמות ופעולות "משתחררות". אבל מבנה מתוח שיוצר המארס, עדיין עם כוכב אורנוס וגם עם השמש (בסוף השבוע), עלול לגרום לתוצאות או לתגובות לא צפויות. לכן עד שכוכב מארס יעזוב את המעלה 23, באמצע חודש יולי, כדאי לזכור שיש קושי "לאסוף" ולהתארגן, או לזכות בשיתופי פעולה.

נקודת האמצע של הכוכבים סאטורן ונפטון, משפיע על סרס (אסטרואיד), ומאותת "היזהרו עם אוכל". יש נטייה לאלרגיות ולרגישות יתר. נשמע גם סיפורים בתקשורת על בעיות עם מזון או אזהרות מיובש ומבצורת.

מופע מולד הירח ב-04.07 במבנה כוכבים, שנותן משמעות לתקשורת ולמילים. היו זהירים ביום הזה, מאחר שלמילים יש משמעות חזקה מתמיד על רגשות אחרים. יהיה עליכם לנהל בביטחון את המידע הפיננסי שלכם. שימו לב גם לחדשות פיננסים בכלי התקשורת. בימים שהם סביב מופע מולד הירח, יגיעו חדשות דרמטיות, שיכולות להפתיע גם. כולל חדשות על הונאה פיננסית שתצא לאור.

ב06-07.07 מבנה הכוכבים, יקשה על תקשורת פתוחה בין-אישית. המגמה היא לכפות דעה בתוך שיחות או מו"מ, מה שיקשה על הסכמות ויביא למעשה לעימותים. המתח במערכות יחסים ישפיע גם על הנושא הפיננסי, יביא לציפייה לתמיכה ללא תנאים וגם לקנאה, שעלולה לבוא לידי ביטוי במערכות בין-אישיות ושותפויות בתאריכים 13.07-08.07. זה יהיה נכון גם ברמה ארצית ובינלאומית. הסגנון התוקפני והכפייתי ישפיע על התכנים בכל המערכות.

אחרי ה-13.07, תתקשו לשמור על הסודות, ומומלץ בימים האלה להיזהר עם מידע פרטי, אם זה עניינים פיננסיים, או חשבונות בנק, או מפגש עם רשויות המס. הסגנון עלול לגרום לכך שלא תובנו כהלכה, ולקראת ה-16.07, ניתן יהיה לפתור את חוסר ההבנות, וגם לצאת לדרך עם התוכניות שנעצרו.

בעקבות "מגוון" האסונות, שארעו בזמן האחרון, "בעזרתו" של כוכב מארס בנסיגה שעומד גם על אותה מעלה, אזכירכם: לפני שבוע נכתב כאן: "ב-29.06-30.06 כוכב מארס נעצר ומשנה כיוון. כמו שכבר נכתב כאן על הנסיגה והעצירה כעל תקופה שבה הנטייה לצבור כעסים ולאבד שליטה היא הכי קריטית. נסיגת מארס היא אחת התקופות הקשות, על אחת כמה כשזה קורה במזל עקרב. ראינו ושמענו לאחרונה על מקבץ יוצא דופן של תאונות קשות, רצח, התנקשות ופעולות טרור גם". בימים האחרונים, הפיגוע הקשה בנמל התעופה באיסטנבול.

אין ספק שעם התנועה של כוכב מארס קדימה, בימים הראשונים פרץ האנרגיה יהיה יוצא דופן במושגים של "השתוללות פראית", בעיקר אחר תקופה של איפוק, במישורים פיזיים, או גם רעיוניים ונועזים. האגו יחזור להרים ראש עם הרבה חיוניות. כדאי להיות זהירים, בעיקר בגלל הנטייה לאגרסיביות יתר שתמשך עד 15.07. אז, כוכב מארס יפנה את המעלה 23 במזל עקרב וימשיך הלאה. מזל עקרב מסמל באסטרולוגיה מוות ולידה מחדש. בימים סביב העצירה, נסו לזכור, שחלק מהתגובות שלכם לא יהיו צפויות, אלה יהיו ימים שתתקשו להתארגן או לזכות בשיתופי פעולה, בעיקר עם אנשים הנמצאים בעמדות אוטוריטה. אתם מצידכם השתדלו להיות יותר החלטיים כדי לא לאפשר לאחרים לעמוד בדרככם. היזכרו בבקשה: עוד לא יצאנו מאזור הסכנה של כוכב מארס! וזה נכון בכל מקום על פני הגלובוס.

במהלך חודש יולי, האנרגיה תהיה חיובית, המהלכים הגיוניים יותר ומעשיים גם במימוש החלומות בדרך עניינית בכל הקשור לעתיד לבוא. הרעיונות החדשים שיצוצו יקבלו תמיכה. תרגישו שיש לכם יותר כוח, מבנה הכוכבים יעזור גם לעסקים אחרי ה-14.07 (גם במושגים כלכליים) ותתקבל תמורה יפה גם לעבודה קשה.

בשבוע שעבר נכתב כאן "משחקי הכדורגל החלו בזמן מארס בנסיגה, לכן אתם חווים ורואים הפתעות. יהיה מעניין איזו תפנית במגרשי הכדורגל תתרחש אחרי שכוכב מארס יחזור להילוך הקדמי. גם האלימות עליה שמענו שהתרחשה שם, עלולה להתעצם בימים האלה". השבוע, ההפתעה של נבחרת איסלנד, היא אחת הדוגמאות, או איך נבחרת אנגליה הובסה וסיימה את השתתפותה במשחקי האירו...

שילובי הכוכבים, הכוללים את כוכב מארס, ממשיכים "לטייל" על ציר 2-8 במפת המדינה. המבנה ראש דרקון/מארס על ציר 2-8, ילווה את ההורסקופ של המדינה לאורך זמן. שימרו על עצמכם בכל מקום! אלה ימים רגישים לתאונות ולפיגועים וכל מיני ארועים שבשורה האחרונה הם כואבים ופוגעים מאוד.

זמני הירח הבטל [המדור יוצא לחופשה ויחזור ב-15.07.16]

יום שישי 01.07
הירח בטל משעה 03.19 לפנות בוקר עד שעה 14.44 בשעות הצהריים.
יום ראשון 03.07 הירח בטל משעה 06.49 בבוקר עד שעה 16.19 אחה"צ.
יום שלישי 05.07 הירח בטל משעה 09.30 בבוקר עד השעה 19.28 בערב.
יום חמישי 07.07 הירח בטל משעה 15.08 אחה"צ עד 01.40 אחר חצות.
יום ראשון 10.07 הירח בטל משעה 06.27 בבוקר עד שעה 11.32 בצהריים.
יום שלישי 12.07 הירח בטל משעה 18.00 לפנות ערב עד שעה 23.52 בלילה.
יום חמישי 15.07 הירח בטל משעה 01.22 עד שעה 12.14 בצהריים.

כלכלה ושווקים

ברשימה אחת מני רבות על הנושא לדוגמה ב-03.06.2016 נכתב: "הכוכבים יופיטר ונפטון מסמלים הונאה/אילוזיה, משהו שאינו ריאלי לכאן או לכאן. הקשר שהם יוצרים עם כוכב סאטורן ממקד פחד מארוע דרמטי.

אמון מול חוסר אמון מלווה את ההחלטות. השווקים מגיבים למניפולציות. יש הרבה פעילות מאחורי הקלעים המשפיעה על מה שקורה בשווקים. יש גניבת דעת. למעשה עד מבנה הכוכבים יתפוגג בספטמבר. "המשחק" ימשיך. כוחו של נפטון - לטשטש או להחביא את מה שהוא מנסה לעשות. ההיבט בין סאטורן ונפטון יגיע לדיוק ב-17.06. נפטון אינו ריאלי במושגים חברתיים ופוליטיים. נפטון ערמומי, ונעזר בטקטיקות חשאיות ובפעילות מאחורי הקלעים. העימות עם כוכב סאטורן הדורש סדר חברתי ורגולציה (אסדרה) בנוסף לשמירה על תבניות מאורגנות. השילוב של הכוכבים האלה קשור לשינוי במגמת הריבית או לאינפלציה.

ושוב, גם הפגיעה בערך הכסף וברזרבות הפיננסיות במדינות רבות יכול להיות פועל יוצא נוסף למגוון ההשפעות שיש לסאטורן ונפטון... הכוכבים במזלות המשתנים אינם מאפשרים קבלת החלטות חד-משמעית, מה שהוכיח את עצמו בשינויים התכופים. למעשה בכל המישורים".

למעשה הקוראים הקבועים, ידעו שאי-השקט המתמשך בשווקים לא הסתיים. כך שהמשאל בבריטניה היה עוד דרמה שהבהילה את הציבור, בעיקר את אלה שלא קוראים כאן את הרשימות. לא עסקתי ספציפית במשאל העם בבריטניה, בגלל שיש שתי מפות לממלכה - אחת משנת 1707 והשנייה משנת 1801 - ואני מקפידה לעבוד רק עם מפות שהנתונים שלהן בטוחים. מי מביניכם ששאל אותי אישית, שמע שהסיכוי שבריטניה תפרוש גדול יותר. התכנים שנכתבו כאן בחודשים האחרונים, תיארו את התנודתיות. המשפט "אל תאמינו למה שאתם רואים שומעים" וכו' נכון מתמיד. ערך המטבע שמשתנה, אי-השקט וחוסר היציבות בשווקים עדיין לא הסתיימו. כן, סאטורן נפטון, ממשיך להשפיע. כמו שנכתב כאן לא פעם, אינני חושבת שצפוי משבר, ודי מהר השווקים ניסו להוכיח אופטימיות. תיזכרו בבקשה, זה נכון עד הטלטלה הבאה.

המשאל בבריטניה היה ביום קריטי, כשכוכב מארס מדשדש במקום לפני שעמד לחזור למסלול, המארס הנמצא עכשיו במזל עקרב, מזל הנחשב טוטאלי. מזל עקרב מסמל סוף והתחלה חדשה. בנוסף, כוכב אורנוס לפי האסטרולוגיה ההינדית עבר למעלת האפס במזל טלה. מעלה המשפיעה על העולם כולו. לכן התגובה הייתה גם גלובלית.

ההתמודדות האמיתית תהיה עכשיו מול הפעולות של הבנק הפדראלי. התחזקות הדולר אינה אהודה על הפדראל רזרב. לכן, יש להניח שהם שוב יחזרו למניפולציות שלהם, כדי להחלישו (הסיבות פוליטיות וקשורות לבחירות נקודה). מישהו מדבר על שוק חופשי?

הבעיה שלהם היא מערכת הכוכבים סאטורן נפטון שתמשיך ותשפיע עד ספטמבר, וגם אחר כך הם יישארו ברקע, כך שגם למנהלי הפדראל יהיה קשה למצוא פטנטים.

ברקע גם היו (2015-2012) הכוכבים אורנוס פלוטו, שכבר נכתב לא פעם, על השפעתם החברתית הפוליטית וגם כלכלית על היקום כולו. למרות שבהווה המבנה הזה התפוגג, ההשפעה שלו, מתמשכת. ההיסטוריה מלמדת אותנו שיש דברים שנבין אותם רק במהלך הזמן. השפעות שהתוצאות שלה יגיעו רק בעתיד.

כוכב מארס משנה מגמה 29-30.06, ועל-פי רוב שינוי מגמה משפיע פסיכולוגית על השווקים. מארס יתקדם על אותה מעלה (23 עקרב), שניות ספורות כל פעם, עד שישחרר ב-12.07-13.07 את המקום הרגיש. בנוסף גם כוכב ונוס יבנה מנעדים מתוחים עם הפלוטו ואחריו עם האורנוס, החל מה-30.06 עד 08.07.

האיחוד האירופי ויציאת בריטניה מהאיחוד

ברשימות שנכתבו כאן לאורך זמן על האיחוד האירופי, התחזית הייתה על חוסר יציבות, על טעויות ובעיקר על חוסר אמון במוסד שיש ספק אם הוא דמוקרטי, ובאמנות (הסכמים) השונות שחתמו שם לאורך הדרך.

ברשימה שנכתבה כאן ב-25.9.2015 על ההורוסקופ של "אמנת שנגן" (שנכנסה לתוקף ב-26.3.1995), אמנה שנועדה לפתוח את הגבולות בין מדינות אירופה (בריטניה לא בפנים!) - ההסכמים האלה עכשיו במבחן. כוכב סאטורן נמצא על ציר 1-7, ומציג בעיה שצריך לנהל, כי אי-אפשר לפתור אותה... ותלווה אותם לאורך השנה הקרובה. נפטון על ציר 1-7 גם הוא מלווה אותם עכשיו וממשיך לאורך 2016, בעיה שנמרחת בלי אפשרות לגבש שיתופי פעולה. כירון על ציר 2-8 לאורך החודשים הבאים, מציג פגיעות! אלימות! מצבים שיש בהם ניסיון להתגונן, אבל הקושי קיים, כירון אינו צפוי בדרך בה הוא פוגע. בכוחו להכאיב מאוד. כוכב אורנוס על ציר 6-12 יביא את האירופים לחפש דרך לשנות דרכי פעולה, כדי להשתחרר מהבעיה שתתחיל להעיק"...

ברשימות נוספות שנכתבו כאן בשנים האחרונות על הנושא, הציגו המפות מסקנות ברורות, כולל המפות של האיחוד האירופי ואמנת שנגן. ברשימה אחרת שנכתבה כאן בתאריך 2.5.2014 על האיחוד האירופי נכתב: "התבנית העכשווית של הכוכבים על מפת האיחוד מספרת על הנטייה שלהם לטשטש את המציאות, לא להתמודד עם הדברים ש'יושבים' על השולחן (4-10)... המנהיגות שם מחפשת פתרונות מעולם אחר, עם ניסיון להמשיך את השגרה כרגיל. הם משתדלים מאוד להתעלם מכל מה שעלול לעורר קונפליקט. לכן גם אם כולם ברחבי העולם רואים שהמציאות שלהם מציגה בעיה, הפרשנות שלהם מקלה בנתונים, ולכן גם הם לא פועלים תכל'ס לפתרונה... אבל זה מצב שאינו יכול להתנהל כך לאורך זמן והניסיון מוכיח שבעיה שלא מטופלת בזמן, תהיה אחר כך גדולה יותר (כירון על 6-12)".

ברשימה אחרת שנכתבה ב-20.11.2015: "פניתי לבחון את מפת האיחוד האירופי (מסמך מסטריך מ-1.11.1993). הטלטלה שאירופה עוברת מאז יום שישי (הטרור הקשה בפריס 13.11.16). כוכב מארס, אל המלחמה, היה על נקודת האפס בקרדינל (מעלה המשפיעה על העולם), המביאה אותם להבין עם אורנוס על ציר 1-7 שהמציאות הנוכחית אינה רלוונטית יותר, ועליהם לחשוב על הכל מחדש, לשנות, ומומלץ עם "ראש פתוח" לבחון את מדיניות הגבולות הפתוחים... יהיה עליהם להבין שאם לא יפתחו את כל ההסכמים שיש בהם הכלה ושמירה על שוויון האזרחים, החיים שם לא יימשכו כרגיל. עד אז יש להם בעיה!...בפועל, הכוכבים מציגים שיש ניגוד ברור בין ההתנהלות של הממשלות באירופה, החברות באיחוד האירופי, ובין המציאות המתרחשת בארצותיהם... הכוכבים שנמצאים על ציר 1-7, מציגים תמונה לא פשוטה לאורך זמן... אבל הם יגלו שהרצון הטוב לא עובד... להמשיך הלאה כאילו הכל בסדר... מה שיביא אותם פעם אחר פעם להיות "מופתעים"... הכוכבים על הצירים 1-7, 5-11, בהורוסקופ של האיחוד מספרים לנו שאירופה תמשיך להתעלם מהבעיות, ולהכיל כדי "לאפשר את החיים הטובים". אי-הוודאות תמשיך... בהמשך זה יתברר כעוד טעות...רק במהלך 2017 בשילוב הדרגתי עם כוכבים על ציר 4-10, יבינו שם שהם נדרשים לשינויים משמעותיים. אני יכולה לחשוב על הבחירות הצפויות, כגורם בכמה מדינות אירופה..."

למעשה המשאל עם בבריטניה נוגע לאמנת שנגן גם. ההצבעה, שהתוצאות שלה היו בפועל נגד הדרישה של האיחוד להתחלק בעומס הכלכלי ולקבל מכסה של פליטים, שאמורים למעשה לקבל תמיכה סוציאלית מהמדינה, עם כל ההשלכות לכך על שאר האזרחים בבריטניה.

כדאי לזכור בהקשר הזה שהייתה זו הקנצלר אנגלה מרקל שאמרה במהלך 2010 ש"הרב-תרבותיות נכשלה לגמרי". אחריה ב-2011 אמר זאת ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון שלמעשה, ש"הרב-תרבויות במדינה כשלה". והוויכוחים החלו כבר אז.

האם עכשיו הגברת מרקל מנסה להשיג בכל מחיר את "האוטופיה הרב-תרבותית"?

על כך נאמר: "הניצחון של הדמגוגיה הוא קצר-ימים אבל ההרס נצחי" (שארל פגאי)

בהווה: מפת אמנת מסטריך, מעידה על אי-שקט וארועים פוגעניים. הכירון על ציר 1-7, דורש גישה אחרת למציאות המתפתחת שם במדינות האיחוד. המצוקה גם הכלכלית (כוכב סאטורן על ציר 2-8) לא מסתיימת שם גם במהלך 2017, וההתנהלות שלהם תהיה מלווה עם הרבה סודות (6-12), החלטות מאחורי הקלעים שלא ייחשפו לקהל הרחב. לא נופתע, אם יתברר שבלי הצהרות ומסיבות עיתונאים, הגבולות נסגרו בין המדינות. בלי הצהרות, יחוקקו חוקים סודיים שמשמעותם הגבלה עם ניסיון לשמור על הערכים שבהם המערב מאמין. לא יחפשו קונצנזוס, המדינות החברות, כל אחת בפני עצמה תרצה לשמור על אופיה הלאומי!

מפת "האיחוד האירופי" מראה יש בעיות שהוא לא יכול להמשיך ולהתעלם מהן עם כוכבים על ציר 1-7. מציאת הפתרונות אינה מיידית, ומעקב אחרי הכוכבים על המפות השונות מעידה שהקשיים שם יימשכו עד 2020, הרבה כסף ייעלם, "בזבזנות" עם נפטון על 5-11, כשהאמינו שניתן להכיל ולשלב את כולם. ב-2018 יתחיל תהליך שמטרתו לשנות את המבנה הכלכלי שלהם. להכנס למסגרת פיננסית שתעשה סדר.

לא נופתע אם בשנים הקרובות עוד מדינות יחליטו לצאת מהאיחוד שהפך להיות למסגרת מעיקה, בעיקר המדינות החלשות. הרצון למצוא כיוון ואפשרויות חדשות, יתחזק עם כל המשתמע מכך.

ועוד:

מבנה הכוכבים שהתפתח ב-T, לאורך החודשים האחרונות, הביא איתו כצפוי עוד כמה ארועים, שהשפיעו כמעט בכל התחומים.

ברשימה שנכתבה כאן ב-15.04.2016: "הסכמים שעלולים להשתנות בפתאומיות. אחד מהצדדים יתאכזב בגלל שהרעיון הבסיסי ששירת את ההסכם משתנה או שאחד הצדדים בהסכם משנה את דעתו, זה יכול להיות גם אתה. השינוי יכול להיות גם בהסכמים בינלאומיים. מה שהיה מובן ומוסכם, "נפרם" פתאום".

אז נכתב גם על: אנגלה מרקל, הקנצלר של גרמניה, עם האופק במזל קשת שמעיד שהיא צריכה למצוא את שביל הביניים כדי להגיע להסכמים חדשים. האם תסכים להתפשר?

דייוויד קמרון ,ראש ממשלת בריטניה, יליד 9.10.1966 (מאזניים), גם הוא מתמודד עם פלוטו, ומסמכי פנמה הציבו את המוניטין הציבורי שלו במבחן..." בסופו של דבר התברר שהמוניטין שלו נפגע מאחר שתוצאות משאל העם היו נגד עמדתו, ומכאן קוביות הדומינו התחילו ליפול.

ולבסוף טורקיה, בשבוע שעבר נכתב כאן: "אני לא יכולה להתעלם מהעובדה שבזמנים האלה עומדים לחתום הסכם לחידוש מערכת היחסים עם טורקיה. הקרע בזמנו, שהביא את ההינתקות בין מדינת ישראל וטורקיה, היה עם הנפטון על הציר 1-7 במפה המשותפת. וכתבתי כאן (ב-09.09.2011) שה"ברוגז" הוא רק מלמעלה, ואכן קשרי המסחר בין המדינות המשיכו, אפילו בצורה גלויה. אומנם זה היה ברמה האזרחית. אבל הקשרים המשיכו להתקיים (לקוחות סיפרו ועדיין מספרים על העסקים שלהם שם, שלא נפגעו, כולל יבוא ויצוא) בהווה, במפה המשותפת, כוכב פלוטו עובר על ציר 4-10, מציף את הבעיות ופותר אותן. עם 2-8 ו-3-9, הסכמים מסחריים כלכליים הדדים שיעזרו לשמור את הקשר המתחדש בין טורקיה וישראל בדרך תכליתית... אצלנו, עם הנפטון, תישאר בעיית האמון, או ליתר דיוק, מתח וחשדנות". גם עכשיו, אחרי החתימה, השורה האחרונה נשארת רלוונטית. המסרים שהציבור מקבל דרך התקשורת, מול העובדות שאכן עליהן הוסכם מוסיף לתחושת החשדנות וחוסר האמון. אוביקטיבית, המפה של חתימת ההסכם, לא נראית רע. אלא מעידה על הבנה והדדיות לצד תוכניות אסטרטגיות משותפות. כך גם המפה המשותפת של מדינת ישראל וההסכם הנוכחי. סביר להניח שיהיו עוד מבחנים להסכמים האלה בהמשך.

"הטוב והרע שאנו יודעים גדלים בשדה עולמנו, אחוזים זה בזה ללא הפרד בניהם" (ג'ון מילטון)

תאריך:  01/07/2016   |   עודכן:  13/07/2016
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 ממשלת בריטניה 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בריטניה פורשת מהאיחוד
מתוך כל סימני השאלה ואי הוודאות הקשה המאפיינים את התקופה, אנגליה יצרה ודאות אחת ברורה: מעכשיו ישנה אנגליה, עדיין מעצמה, המנווטת את עצמה, ולא אחת מתוך 28 מדינות המנווטות בידי צבא פקידים בבריסל.
30/06/2016  |  עמוס גלבוע  |   מאמרים
על-פי מספר תושביה, גרמניה היא המדינה הגדולה באיחוד האירופי, אחריה באה צרפת ואחריהן מגיעות בריטניה ואיטליה. גרמניה היא גם הכלכלה הרביעית בעולם אחרי סין יפו וארה"ב.
28/06/2016  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
כל הרעיון של גוש היורו היה מלתחילה כיבוש ללא יריות שבוצע בידי הארצות המדושנות, כמו גרמניה, בדרכי שלום לרורה. המטרה - שיעבוד כלכלי ואספקת כוח עבודה זול לדיירי בתי הקפה באירופה. ואולם לבסוף ה"פריפריה" של אירופה התמרדה. תחילת התהליך - יוון לפני כשנה.
28/06/2016  |  מרק בריל  |   מכתבים/הערות
משאל העם האחרון בבריטניה מחדד נושא עתיק כמעט כמו הזנות, ולא רחוקים שני הנושאים האחד מהשני. משאל העם בבריטניה הימם את אנגליה כמו את יתרת העולם. אבוי, תומכי עזיבת האיחוד האירופי ניצחו. בכמה ניצחו? מה זה משנה... באחוז, שניים, שלושה... אבל ניצחו.
28/06/2016  |  נסים גבאי  |   מאמרים
אומרים, שהזיווגים מן השמים. עובדה: הימין בארץ היה בעד פרישת בריטניה מן האיחוד האירופי, והשמאל, עם התקשורת העוינת בראש, נגד. זאת, למרות שמי שדוגל כאן ב'שתי מדינות לשני עמים', פן נהיה מדינה דו-לאומית, מן הדין היה שיתמוך בריסוק האיחוד האירופי וידרוש עשרים ושמונה מדינות ל-28 עמים! אך אל תחפשו הגיון פנימי ב'מחנה השלום'. הוא דומה יותר לכת מיסטית מאשר לאסכולה פוליטית תבונית.
28/06/2016  |  אליקים העצני  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בריטניה פורשת מהאיחוד  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משבר ישראל-טורקיה  /  מי ומי  
"הביקוש לדירות גדל מפרישת בריטניה"  /  אלעזר לוין
ירידות בבורסות בניו-יורק  /  איתמר לוין
הבורסה סיימה בירידה של 3.2%  /  איתמר לוין
הכרעתה של בריטניה איננה צריכה להפתיע  /  רפי לאופרט
הכל בקליפת אגוז התכלת  /  יצחק מאיר
בריטניה - האצבע שסותמת את הסכר  /  עליס בליטנטל
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il