|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

להזיז דברים

ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים, אך כתגובה תחושו בהאטה ולכן, במידה ואתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם נתקלים במכשול
04/07/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות

בימים אלה נמצא הכוכב מארס המקושר עם עשייה, התלהבות ומלחמה בסיום הנסיגה במזל עקרב עד לחודש אוגוסט 2016. בעיקרון, אין כמו כוכב זה להעניק לכם כוח ומרץ מהיקום על-מנת ליישם תוכניות חדשות וישנות.

ובכל זאת, בזמן נסיגה וגם בסיומה עדיין ייתכן שיצוצו בעיות שלא צפיתם אותן מראש והעשייה שלכם עלולה להתעכב בשל כך.

ייתכן שתשקיעו אנרגיה רבה בניסיון להזיז דברים, אך כתגובה תחושו בהאטה ולכן, במידה ואתם חשים בה, עדיף לכם לזרום איתה ולא לנסות לדחוף היכן שאתם נתקלים במכשול. חכו... ואת תוכניותיכם המשיכו לבצע רק עם סיום הנסיגה.

טלה - מבחינה מקצועית אתם נכנסים לתקופה שבה אתם חייבים להשקיע הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה. נראה שבזמן האחרון הוסחה דעתכם מהעבודה ואתם חייבים להחזיר עצמכם לתלם.

שור - אתם המזל שעלולים פחות ליהנות ממעבר הכוכב מארס בבית השותפויות שלכם, נראה שהעשייה שלכם בתקופה הזו נעשית תחת לחץ ועובדה זו לא בהכרח מוסיפה לזוגיות או לבריאות הנפשית.

תאומים - בחודשים הקרובים תהיו הרבה יותר בולטים בנושא המקצועי שלכם. זה הזמן לעבוד כמה שיותר ולהשקיע זמן ואנרגיה על-מנת לחזק את אחיזתכם במקום העבודה ולהוכיח שאתם טובים מהאחרים.

סרטן - תנאי החיים החדשים יוצרים אצלכם חוסר וודאות לגבי המקום בו אתם נמצאים ביום יום. נראה שאתם משתוקקים להחליף מקום ואווירה, אך הבעיות לא ייעלמו אם לא תפתרו אותם.

אריה - נושאי משפחה יטרידו אתכם ביותר. נראה שאנשים קרובים במעגל הראשוני שלכם זקוקים לעזרתכם ולחוות דעתכם. אל תתעלמו מהם ותנו מעצמכם כמה שיותר בהתאם לנסיבות החדשות.

בתולה - האנשים בסביבה הקרובה שלכם יהיו מאוד רגישים וקשובים לכם כיוון שתהיו מחוברים אל הצרכים הפנימיים העמוקים ביותר שלכם, כך שמשם תקבלו את התשובות הנכונות.

מאזניים - נושאי כספים יהיו הדבר הדומיננטי ביותר בתקופה הקרובה. נראה שתנאי החיים בהם אתם חיים לא מאפשרים לכם להמשיך כתמול שלשום ואתם תאלצו לעשות שינויים המתבקשים מהנסיבות שייווצרו.

עקרב - כוכב מארס יבצע את נסיגתו והתיישרותו במזל שלכם, כך שאתם המזל היחיד שתצאו נשכרים מהנסיגה, כיוון שיהיה לכם כוח לבצע דברים שכבר מזמן רציתם לעשות והתעכבו עד עכשיו.

קשת - נראה שבתקופה הקרובה החיים יהיו מעורבים אצלכם בצרות ושמחות. ייתכנו בעיות משפטיות שבמידה ואינכם פותרים אותן בזמן עלולות להיסחב עוד זמן רב. לעומת זאת, חוויות על חושיות תהיינה מאוד זמינות עבורכם.

גדי - מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם. זה הזמן לצאת כמה שיותר ולנסות להגדיל את המעגל החברתי שלכם. בדרך זו תצליחו לממש את עצמכם טוב יותר.

דלי - מאורעות החיים גורמים לכם להתעמת עם העובדה שאתם חייבים להרוויח יותר כסף על-מנת לממש את תוכניותיכם. יש לכם הזדמנות לפתוח דף חדש במידה ותפעלו נכון מבחינה כלכלית.

דגים - נושא היצירתיות יהיה חזק יותר בתקופה הקרובה. ייתכנו רעיונות טובים מתמיד שיקשרו אתכם עם חו"ל. יש לכם הזדמנויות לחזק את הקשרים עם הצעירים במשפחה ומערכות יחסים שיתחילו יגרמו לכם לעונג.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - ילידי השליש הראשון של המזל יכולים לשמוח לאחר תקופה ארוכה, כיוון שהכוכב יופיטר המביא איתו הזדמנויות טובות יוצר כלפיכם זוויות טובות שמאפשרות לכם להתחיל בחיים חדשים
▪ ▪ ▪

טלה

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית המשפחה כך שנראה שנושא זה מעסיק אתכם במיוחד ויש לכם יכולת לטפל בנושאים משפחתיים שכבר מזמן הטרידו אתכם. במידה ואתם עדיין בחוסר מנוחה מומלץ לכם לממש את עצמכם דרך יצירה. זהו זמן מצוין עבורכם להוציא את התחושות הפנימיות שלכם דרך ריפוי בעיסוק כלשהו ואף לשתף אנשים קרובים בתוכניותיכם. אל תמהרו ליטול תרופות מרגיעות, עדיף בדרך טבעית.

שור

הכוכב מארס נמצא בתחנה בבית השותפויות שלכם כך שנראה שזוהי תקופה מאוד לא פשוטה עבורכם ואתם יכולים למצוא את עצמכם מתעקשים מול השותפים לכם בחיים או בעסקים עד שיבינו שאתם אכן פועלים לטובתם. ייתכן שלאחרונה נאלצתם לעשות שינויים שיעזרו לכם בהמשך, בכל הקשור לנשיאה בנטל הכללי של המשפחה. נראה שאתם צודקים בדרך ראיית חייכם החדשה שגורמת לכם להתנהל אחרת.

תאומים

הכוכב ונוס נמצא בבית הכספים שלכם עובדה שמלמדת על כך שיש לכם רצון לבזבז כספים להנאות שעד היום לא הרשיתם לעצמכם. זה הזמן לפנק את עצמכם כיוון שנראה שלא תמיד היו לכם תנאים טובים כפי שהם היום ולכן כדי לפצות את עצמכם, לעיתים אתם נוטים לבזבזנות יתר. הצורך שלכם לפצות את עצמכם על-ידי קניית חפצים לבית הינו נכון וחיוני עבור המשך מוצלח של תחושותיכם והיכולת שלכם לפנק אחרים בהמשך.

סרטן

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם למשך כל החודש הקרוב כך שעבורכם זו חגיגה. תקופה של אירועים אישיים וחברתיים שיכולים לגרום לכם להרגיש מאוד אהובים ורצויים על-ידי אחרים. יש לכם צורך לפנק ולהתפנק וזה בדיוק הזמן שבו תוכלו לומר לעצמכם שהנה הגיע גם הזמן לדאוג לעצמכם ולא להיות נטו רק לטובת האחרים. גם הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת שעומד להיכנס למזל שלכם גורם לכך שתהיו יותר וורבלים ורגשיים.

אריה

יום ההולדת המתקרב מגיע בסימן שתי עובדות משמעותיות. האחת היא שלילידי המחצית השנייה והשלישית של המזל חווים התחלה חדשה עם הכוכב מארס שעצר אצלכם בכל תקופת הנסיגה בבית המשפחה וגרם לכם להבין כי כל נושא המשפחתיות הוא חשוב מאוד עבורכם ואף הכניס פרופורציה חדשה לחייכם. מצד שני מי שנולד במחצית הראשונה של המזל עדיין חשים בכל עוצמת כובדו של הכוכב סטורן שמבצע עכשיו את נסיגתו.

בתולה

מבחינה חברתית זוהי תקופה טובה יותר לחזק את מערכות הקשרים הבין אישיים שלכם על-רקע העובדה שאתם מאוד תורמים לקרובים לכם ולמעשה בדרך כזו אתם גם נתרמים על-ידי האחרים. ייתכן שמחצית מהדברים שאתם מתכננים לא ייצאו אל הפועל בגלל העובדה שאתם נמצאים בתקופה שהיא חסרת בהירות עבורכם ואתם מנסים להמשיך להיות בשליטה ומאוד יעילים.

מאזניים

מבחינה מקצועית אתם עומדים לקבל עזרה מאנשים קרובים אשר יסייעו בידיכם להבליט את כישרונותיכם. הכוכב וונוס שאחראי גם על האסתטיקה וגם על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הקריירה, כך שנראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לטפח את הכישרון שלכם ולקבל את מלוא הפידבק לכך. ייתכן שמבחינה כספית תאלצו לפעול בצורה אחרת ממה שהורגלתם עד עכשיו.

עקרב

הכוכב מארס שהוא השליט של המזל שלכם נמצא אצלכם בביקור במשך כל התקופה האחרונה. משמעות עובדה זו היא כי תקבלו את הכוחות הנדרשים על-מנת לפעול בכל התחומים החשובים לכם. כמו-כן, גם בית הלימודים למען קריירה מופעל אצלכם בפרק זמן זה כך שנראה שיש לכם יכולות לשלב בין הצורך שלכם לפעול למען העתיד המקצועי שלכם ובין העובדה שאתם נדרשים לגייס כוחות לשם כך – ונראה שתצליחו.

קשת

במהלך כל החודשים האחרונים בגלל נסיגת כוכב מארס שביקר בבית תת-ההכרה שלכם והפעיל אצלכם אלמנטים רגשיים שהפעילו נושאים בריאותיים ללא יכולת להתכונן ולהתגונן נראה שמתח פנימי מחכה להשתחרר אצלכם ועדיין אינכם יודעים כיצד עושים זאת. התקופה קשה עבורכם כיוון שהיא דורשת מכם התכנסות פנימה ונבירה בעמקי נשמתכם בעוד שאתם מאוד שואפים לפרוץ את הגבולות וללכת קדימה.

גדי

זוהי תקופה מתאימה לחיזוק מערכות היחסים החברתיות שלכם כיוון שנראה שבצורך שלכם ללכת קדימה בחיפוש מהות ומשמעות בחייכם, לא תמיד הקשבתם למה אנשים מצפים מכם והעדפתם לעשות כל דבר כפי שאתם מבינים שצריך לעשות. ולכן, בחודש הקרוב מומלץ לכם לפעול בחיזוק היחסים החברתיים שלכם ובכך לפעול לטובת הכלל ופחות לפעול עבור טובתכם האישית.

דלי

אתם נמצאים היום בתקופה שהיא כמחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן מומלץ לכם לעשות את חשבונות הנפש המתאימים ולהיות קשובים לעצמכם ופחות לאחרים. יש לכם הזדמנות טובה לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשים קרובים ולכן מומלץ לכם להקשיב מה מנסים להגיד לכם ובעיקר בכל הקשור לתחום העבודה המקצועי. חברים קרובים יעזרו לכם בכל מה שתבקשו מהם .

דגים

בחודש הקרוב ייכנסו כוכבים רבים לבית המקושר עם כל מה שמתחבר אצלכם עם ילדים ויצירתיות. נראה שהילדים שלכם זקוקים לכם הרבה יותר ממה שחשבתם ואתם מוכנים בפעם הראשונה בחייכם להשקיע בהם עוד ועוד ואף לשים את צורכיהם לפני צורכיכם שלכם. ילדים וצעירים מכם במשפחה יסבו לכם הרבה נחת. זה גם הזמן לנסות וליצור עבור עצמכם עיסוק שהוא בגדר תחביב.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  04/07/2016   |   עודכן:  05/07/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תראו לי אחד שלא אוהב מבצעים והנחות... כולנו אוהבים לקבל הנחה על מחיר המוצר ו/או השירות שאנו מקבלים.
04/07/2016  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
אם עד היום היה נדמה שתרבות השירה והספרות ביידיש צפויות לכלות מן העולם, עם תום הדור שהביאו אותן לישראל כשעלו לארץ, הרי כעת התנופה שמייצר המחזמר הכה אמריקני במהותו בהפקת תיאטרון היידישפיל, מצביעה על שינוי טוטאלי ברוח של התרבות האידית ומעברה מהמאה ה-20-19 למאה ה-21. לא עוד כזו שנוצרה כדי לשעשע ולהפיח שמחה בלב יהודי הגולה הנאנקים תחת עול הפריצים ורוצחי היהודים. למרות שגם כיום אויבינו ושכנינו כמהים לכלותנו...
03/07/2016  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בפאתיו המערביים של קיבוץ עין חרוד-מאוחד בלב שדות חקלאיים לא הרחק מצומת יששכר שבעמק חרוד, שוכנות, נחבאות משהו, שתי בריכות ביוב פתוחות סמוכות אחת לשנייה. המשתרעות על שטח כולל של כ-5-6 דונם. רבים, אף מקרב תושבי האזור לא יודעים כלל על קיומן של בריכות אלו וזאת בשל הימצאותן בלב שדות חקלאים, במקום שאיש וכמעט ואינו עובר ובשל היותן מוקפות בצמחי גמא ומקנה המסתירים את הבריכות.
03/07/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
השחקנית הוא מחזה מקורי חדש, העולה בבית ליסין, והעוסק בעולם התיאטרון יחד עם גלישה לערש ראשית המדינה, מענג, מצחיק ולפעמים הזוי. המחזאי גור קורן רקח עלילה שזורה באירועים דמיוניים לאנשים אמיתיים, כאשר הגיבורה הראשית היא בעצם סבתא שלו וגם סבו לא נפקד מהאירועים המרצדים על הבמה, כמו בסרט מצויר.
03/07/2016  |  חיים נוי  |   כתבות
המוסדיים מדירים את בעלי השליטה מהבורסה בתל אביב. גם אני רואה חשיבות בהצבת שומרי סף לחברות ציבוריות. אולם על הגופים המוסדיים להבין שהם חייבים לפעול לפי סולם ערכים המותאם לגודל החברה ולמהות העסקה עם בעל השליטה. היום אנחנו עדים לכך שהם מצביעים באופן כמעט אוטומטי נגד כל החלטה הקשורה לבעלי השליטה וזאת בהתאם להמלצות חברות הייעוץ. עשר שאלות לאייל רביד, מנכ"ל ובעלים של רשת ויקטורי בע"מ הנסחרת כבר חמש שנים בבורסה
03/07/2016  |  חובב לויטס  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il