רשת תכשיטי ROYALTY יוצאת בקמפיין חורף 06/07 הכולל פרסום מאסיבי בעיתונים ובמגזיני הנשים, הלייף-סטייל והרדיו בעלות
של כ-1,200,000 ש"ח.
מגבה את המהלך קטלוג מהודר ומושקע במיוחד בפורמט יוצא-דופן
ואירוע השקה רחב בכיכובה של מירי בוהדנה ו-20 דוגמניות מובילות במלון דיוויד אינטר-קונטיננטל, תל אביב.
טום דיקסון, ג'ריט וויטוולד, מרק ניוסון, פייר קורבוסייה, ג'ספר מוריסון, מיס ואן דר רו, מעצבי העל החתומים בין השאר על יצירות כגון:
The thinking man chair, Embryo chair, The S chair,
Egg Chair ועוד היוו את מקור ההשראה לקולקציית התכשיטים החדשה, מבית רשת ROYALTY.
בקטלוג היוקרתי שהופק, נראית מירי בוהדנה כשהיא ישובה על
היצירות המפורסמות בעוד התכשיטים שהיא עונדת, מנהלים דיאלוג ויוצרים קשר עם יצירת האמנות.
גדי גולד, מנכ"ל הרשת: "הקולקציה החדשה של רשת ROYALTY עוצבה כהצדעה לאמנים וליוצרים המובילים בעולם ומכך היא מפתיעה במקוריותה והדגמים החדשניים מביאים משהו שטרם נראה בארץ.
השקת 32 הקולקציות החדשות היא צעד נוסף בהליך המיתוג של הרשת
וביסוסה כרשת המובילה בתחום התכשיטים והשעונים בישראל.
רשת ROYALTY הנה הרשת הגדולה בענף התכשיטים
והשעונים בארץ. החברה בבעלות לאה ואורי פלח,
מונה 40 חנויות והיא מייצגת בלעדית מותגים מובילים
כגון: Ferrari, Dolce&Gabbana, Lorus, Pulsar, Nike, Seiko.