|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

מחצית השנה

זה הזמן לנסות ולהשקיע יותר זמן איכות עם המקורבים לכם, כיוון שנראה שהם זקוקים לכם יותר משהם מוכנים להודות בכך
25/09/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא......לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות האוויר והאש: דלי, תאומים, טלה, אריה וקשת - מוזמנים גם אתם לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל מאזניים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל מאזניים עם מזל מאזניים - זהו קשר הגיוני ושכלתני המושתת על יחסים בין אישיים הרמוניים מתוך שמירה על סביבה אסתטית ונעימה. היו צפויים לקשיים ביצירת אינטימיות בגלל חוסר הרצון להתעמק ביחסים בין אישיים. קשר סביר !

מזל מאזניים עם מזל עקרב - למרות שקשר בין שני מזלות עוקבים עשוי להצליח, הרי שזהו קשר קשה כיוון שהצרכים האישיים של שני מזלות אלו בזוגיות שונים לחלוטין זה מזו. העקרב ירגיש שאין לו את העומק הרגשי לו הוא מצפה והמאזניים לא יבין מה רוצים ממנו. לא מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל קשת - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להצליח ולהיות מועיל לשני הצדדים לאורך זמן רב. הם מרגישים נינוח האחד עם השני, והקשת הקליל ידחוף את המאזניים לעשייה לא שגרתית ומהנה. זהו אחד הקשרים היותר מוצלחים של גלגל המזלות.

מזל מאזניים עם מזל גדי - שילוב שני מזלות אלו בזוגיות עשוי להוליד יחסים של אהבה/ שנאה למרות שהם עשויים להתחיל במשיכה הדדית גדולה. כל אחד מהצדדים יקנא בתחילת הקשר בנתונים האישיים של הצד שכנגד, עובדה שתוביל ל"יחד", ואולם בהמשך, ייתכנו מלחמת כוחות!

מזל מאזניים עם מזל דלי - שילוב שני מזלות אויר אלו יכול להוליד קשר מעניין ואטרקטיבי. אל תצפו לעומק רגשי ולחוויות עמוקות, לעומת זאת אתם יכולים לצפות ליחסים לא שגרתיים אשר יגרמו לכם לסיפוק רב. זהו קשר מומלץ, במידה ואתם לא שוכחים לעשות תאומי ציפיות!

מזל מאזניים עם מזל דגים - כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת -הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ !

מזל מאזניים עם מזל טלה - שני מזלות אלו נחשבים למזלות המתאימים מבחינה אסטרולוגית כיוון שהם משלימים זה את זו ומקושרים עם אלמנט האוויר והאש הידועים כמפרים הזה את זה. שילוב מעניין ואטרקטיבי עם הרבה עליות ומורדות. צפו להתרגשויות !

מזל מאזניים עם מזל שור - שני מזלות אלו נשלטים על-ידי הכוכב וונוס ועל כן, עשוי להיות כאן שילוב מוצלח במיוחד. הבית יתפוס מקום מאוד נכבד ביחסים האישיים ובכל פעם תרצו לחדש ולשפץ את הקיים. הטעם שלכם יהיה דומה בנושאים רבים, כך שתוכלו להפרות הזה את זה בקשר. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל תאומים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי אישיות זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב המהיר של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ואילו התאומים ימצא לא בן /בת ברית אידיאלי בצורך להתחדשות. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל מאזניים עם מזל סרטן - שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן ימצא את עצמו בכל פעם נפגע מחדש. לאורך זמן, קשר לא אפשרי!

מזל מאזניים עם מזל אריה - שני מזלות אלה יכולים לחיות יחדיו בהתאמה רב, כיוון ששניהם מזינים זה את זו ויכולים להשלים האחד את צורכי השנייה. המאזניים יכין לאריה את כל הבמה והמרחב שהוא צריך, וזה ייהנה מכך בכל רגע. שני המזלות יצאו מסופקים !!

מזל מאזניים עם מזל בתולה - זהו זיווג די רגיל ואפשרי. שני מזלות אלו לא מעניקים מעצמם עד הסוף למרות שכלפי חוץ נראה שהם בעלי נתינה רבה לזולת. אולם האמת היא, ששניהם מאוד מחושבים בכל התחומים.

ולכן לא יפריעו זה לזו וימשיכו בשגרת היום הרגילה.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

תחזית כללית
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב תוכלו לגייס את המשאבים הפיננסיים על מנת שתוכלו לבדוק את כל התחום הכספי כיוון שיש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות מבחינה כלכלית
▪ ▪ ▪

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום הולדתכם וזה הזמן לעשות את חשבונות הנפש הנדרשים. נראה שיש לכם צורך לבדוק את ההתנהלות האישית שלכם מול המשפחה ואכן תקבלו את האישורים מהם לכך שאתם צריכים להשקיע הרבה יותר כדי שיורגש שאכן אתם נותנים מעצמכם. זה הזמן לנסות ולהשקיע יותר זמן איכות עם המקורבים לכם, כיוון שנראה שהם זקוקים לכם יותר משהם מוכנים להודות בכך.

שור

הכוכב סטורן הנמצא בבית המסמל התנהלות אישית וכלכלית ולכן נותן לכם הסתכלות וממד חדש על החיים. נראה שאתם מאוד חוששים לומר את דעתכם כיוון שאתם רוצים להיתפס כהרבה יותר חזקים בעיני האחרים. נושאי כספים לסוגיהם השונים יעלו בשבוע הקרוב ואתם צריכים לוודא שאתם מובנים לזולת וכל מה שאתם אומרים מגיע לאוזן הנכונה. ייתכן שתאלצו להשקיע יותר זמן ממרצכם בהסברים על דעותיכם.

תאומים

בשבוע הקרוב תאלצו להשקיע את כל זמנכם בתחום המשפחה. וונוס הכוכב האחראי למערכות יחסים נמצא אצלכם במקום המקושר עם עבודה ולכן זה גם הזמן לנסות ולדחוף את עצמכם דרך יחסי אנוש בעבודה ובכך להעלות את ערככם בעיני האחרים. ליחסים בין אישיים תהייה משמעות מאוד גדולה בשבוע הקרוב כיוון שלמעשה היא תהיה פתח כלשהו ליצירת מערכות יחסים טובות יותר שיקדמו אתכם בהמשך.

סרטן

הכוכב מארס נמצא אצלכם בבית השותפויות ולכן תחום זה יהיה יותר משמעותי עבורכם בשבוע הקרוב. נראה שנושאי משפחה חשובים מאוד ואתם צריכים לבדוק עם עצמכם האם אתם מתנהלים נכון כלכלית על-מנת שתוכלו להסתדר עם כל ההוצאות החדשות. ייתכנו חיכוכים בבית על-רקע תפיסת עולם וכל אחד ירצה להביע את דעתו ועמדתו ולכן אתם צריכים להיות מאוד רגישים לצרכי הזולת.

אריה

הכוכב מארס נמצא בבית העבודה שלכם ועל כן אתם יכולים להצליח ולקבל את האנרגיות הדרושות לכל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה. את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מאנשים קרובים שאינם בהכרח המשפחה שלכם, כיוון שייתכן שחלק מבני המשפחה יכולים לחשוב שאתם פועלים לא נכון ואינכם עושים את המקסימום על-מנת להצליח בתחומים החשובים לכם. אל תרשו לקשיים היומיומיים להפריע לכם בתוכניותיכם.

בתולה

בפרק זמן זה של חייכם אתם פועלים מתוך מחשבה מאוד מעמיקה של מהם הנושאים שמנהלים אתכם בחיים. קיים בכם צורך לקבל תשובות בכל הנוגע להתנהלות הכספית שלכם על-מנת שייתנו לכם את התשובה לדרך חייכם. ייתכן שאינכם בטוחים שאתם במקום הנכון, אך כל הסביבה תומכת בכם וסומכת עליכם מאוד כדי שתוכלו לעשות את המקסימום שאתם מבינים שמוטל עליכם על-מנת לקדם את עצמכם.

מאזניים

הכוכב יופיטר המביא איתו הרבה מזל והזדמנויות נכנס למזל שלכם ועל כן נראה שזה הזמן הנכון לבדוק איזה עוד דברים אתם יכולים לעשות עבור עצמכם על-מנת להתפתח ולהתקדם. נצלו קשרים חברתיים שיעזרו לכם להתקדם בחיים באופן כזה שתוכלו להיעזר בהם בהמשך. גם מבחינה כספית זה הזמן להפעיל אנשים וחברים קרובים כך שדרכם תוכלו להרוויח עוד כספים .

עקרב

הכוכב וונוס נמצא במזל שלכם כך שזוהי תקופה טובה להתחלת התחלות חדשות הן במישור האישי הרגשי והן במישור הכספי. כוכב זה שמביא איתו מערכות יחסים טובות, נמצא במזל שלכם וגורם לכך שאתם חווים התחלות חדשות ומשמחות. הרשו לעצמכם ליהנות כמה שיותר כיוון שמבחינה חברתית אתם נמצאים בתקופה טובה ויכולים להתחבר אל אנשים שיעזרו לכם בהמשך הדרך.

קשת

נראה שמבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות שלכם כיוון שהשמש בשמיים מבקרת אצלכם במקום הידוע כמביא אירועים חברתיים משמחים. כמו-כן נראה שתעדיפו לא לחשוף את רגשותיכם ותעדיפו לשמור אותם לעצמכם. ושוב, אל תתנו לחששות ולפחדים לנהל אתכם מעבר למה שאתם מסוגלים להכיל. מצאו דרכים לשחרר את הכעסים הפנימיים שלכם.

גדי

אתם נמצאים בתקופה שבה המניות שלכם בעלייה. נראה שאתם מבוקשים בכל מקום ואנשים משחרים לפתחכם. המילה שלכם הינה משמעותית מאוד ואנשים אוהבים אתכם בעבור מה שיש לכם להציע. למרות שאתם מייחלים לקשר עמוק בהחלט ייתכן שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה נכנסים הרבה אנשים לחייכם אך לא בהכרח גם נשארים איתכם לאורך זמן – חכו לימים אחרים.

דלי

הכוכב מארס המביא איתו עוצמות נמצא במקום המקושר עם תת-המודע שלכם ולכן בית זה יסמל גם את היחס שלכם לשיתוף וליחסים בין אישיים. נראה שאתם נמצאים בהתלבטות כלשהי בין מה לעשות שטוב לכם באופן אישי ובין מה לעשות כדי לשמח את האחרים. זה הזמן הנכון עבורכם להחליט שאתם נמצאים בסדר העדיפויות הראשון ולעשות אך ורק מה שטוב לכם. נסו לחפש לעצמכם עוד דרכים על-מנת למלא ולשמח את עצמכם.

דגים

אתם נמצאים בתקופה מאוד עמוסה מבחינה מקצועית ואישית והיום שלכם מלא בתנועה עד כדי כך שאתם יכולים להתיש את עצמכם. זה הזמן הנכון עבורכם לשחרר קצת לחץ ולהרשות לעצמכם לנוח. אתם נמצאים בזמן שמבחינה אישית עוברים עליכם הרבה דברים ובכל פעם אתם מנסים להוכיח לעצמכם מחדש שאתם מצליחים לעמוד בכל הציפיות ובעיקר של עצמכם.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

* כדי לבדוק התאמה זוגית, מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  25/09/2016   |   עודכן:  25/09/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
באמריקה, כך אומרים, משכורות הן נושא שיחה מקובל. "כמה אתה מרוויח?" ו- "כמה אתה?" - אלה עניינים שמקובל לדבר עליהם. בישראל, זה טאבו. לא שואלים ולא מסַפרים. אפילו לחברים טובים, ובמיוחד במקום העבודה. רק לחברי הוועד, אולי. הם צריכים להשוות משכורות ולהילחם למען מי שאינו יודע לעשות זאת בעצמו.
25/09/2016  |  יאיר דקל  |   כתבות
קב - ובצורה הזוגית קבּיים - הוא פריט טכנולוגיה מסייעת לניידות. הוא מקל את ניידותם של אנשים המתקשים בהליכה, בשל לקות, מחלה או פציעה, מתקשים להשתמש באחת מרגליהם או ...
דובי שרצר, ראש זרוע החקירות במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), נתון בימים אלה לסיכון לא פשוט. הוא מותקף מכל עבר - הן מצד גורמים בכירים בפרקליטות, הן מצד בכירים במשטרה, והן מצד גורמים שביצעו עבירות פליליות שאותם חקר ופעל להעמידם לדין. כמה כלי תקשורת התגייסו בששון כדי לפגוע בו. המטרה: להביא לסילוקו ממח"ש.
24/09/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
זה היה השבוע שבו יצא אהוד דנוס בקרב חזיתי נגד שר האוצר משה כחלון. מיד לאחר שנודע שכחלון מציע לבטל את פרסום מחירי הדירות של השמאי הממשלתי הראשי, טל אלדרוטי, הודיע דנוס: "אם כך יקרה, תדאג לשכת שמאי המקרקעין לפרסם מיד את המדד, עם כל הנתונים, וברמת מקצועיות ואמינות לא פחות טובה".
23/09/2016  |  אלעזר לוין  |   כתבות
המרקורי נעצר ביום חמישי, 22.09, ומתחיל לחזור לנתיב. אחרי שחשף הרבה פרטים חסויים במזל בתולה, עתה במהלך כמה ימים צפויות תקלות בגלל תקשורת לקויה. על-פי רוב, אלה טעויות או תאונות בגלל היסח הדעת. נסו להיות זהירים ולבדוק כל דבר כמה פעמים, בעיקר בכל נושא שיש לכם ספק. את מה שכבר עשיתם בהתלהבות, לאורך החודש האחרון, בזמן הנסיגה. זה הזמן לבחון מסמכים שוב, כדי לזהות טעויות, ייתכן גם שאלה טעויות של חבר או חברה בשיתופי פעולה. לכן זה נכון לבדוק את הנתונים לפני שמתחילים לקדם פרויקטים.
23/09/2016  |  טובה ספרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
זלמן שובל
זלמן שובל
ראשת ממשלת איטליה ג'ורגיה מלוני החליטה לשים קץ לעשרות שנים של שלטון בלתי יציב ורעוע ולעתים מושחת שמנע מאיטליה למצות בצורה אופטימלית את הפוטנציאל שטמון בה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il