|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות

סטורן הכוכב שידוע כמביא הקשיים העיקריים, נמצא בבית המקושר עם הצורך להיות מוכרים ואף לקבל כספים שמגיעים ממקומות שונים
25/09/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
שנה מעניינת [צילום: NASA]


טלה

שפע - בשנה הקרובה יכולים להיווצר לכם מצבים שכבר מזמן ציפיתם להם כתוצאה מהעובדה שהכוכב יופיטר הידוע ככוכב המיטיב הגיע לבקר בבית השותפויות שלכם. לפנויים שביניכם עשויים להיות ימים טובים שבהם תוכלו להכיר את האנשים המתאימים שייכנסו לחייכם גם ברמה האישית, ולכל השאר נראה שהשותפויות שלכם בחיים יכולות ליהנות מתקופה טובה.

קושי - הפעם החיים פחות מחייכים אליכם כיוון שנראה שלעיתים אתם די מקובעים בצורת חשיבה מסוימת וקשה לכם לפנות אותה עבור חשיבה חדשה ונכונה לכם יותר. זה הזמן לבדוק את צורת חייכם ולשאול את עצמכם האם אתם פועלים נכון ואולי ישנם דברים בחיים שעליכם לשנות ולו בלבד שלא תהיו כל כך מובנים מאליהם. הקשיבו לאלה שלדעתכם דורשים בטובתכם.

שור

שפע - הכוכב יופיטר נמצא עכשיו במזל מאזניים הוא בית העבודה שלכם ולכן נראה שאת השנה הקרובה תעבירו ביכולת שלכם לעבוד עבודה קשה ולהיות מאוד מוערכים בתפקודכם. נראה שאתם עושים את העבודה בצורה נכונה במיוחד ולכן אלה שמכירים ביכולותיכם מבקשים את קרבתכם. השתדלו לקחת גם זמן לעצמכם בתוך כל העבודה, שאתם כמעט מכורים לה.

קושי - סטורן הכוכב שידוע כמביא הקשיים העיקריים, נמצא אצלכם בבית המקושר עם הצורך שלכם להיות מוכרים ואף לקבל כספים שמגיעים לכם לדעתכם ממקומות שונים ובעיקר מאלה שאתם יודעים שחייבים לכם, אך התמהמהו בתשלומים עד עכשיו. ייתכן שבין החודשים מאי ועד אוגוסט 17, תיקלעו לבעיות משפטיות שבעטיין תאלצו לקבל חוו"ד משפטית.

תאומים

קושי - בשנה הקרובה ימשיך לבקר הכוכב המביא ללקיחת אחריות בבית המקושר עם שותפויות עסקיות ואישיות. נראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים לשאול את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך מכאן ובאיזה אופן תרצו לשנות את השותפויות החשובות בחייכם, על-מנת שתהיו מרוצים. בין החודשים מאי ועד לאוג', 17 ייתכן שתאלצו להתמודד עם בעיות כלכליות חדשות.

שפע - בשנה הקרובה יגיע כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר אל בית היצירה שלכם. עובדה זו אמורה לשמח אתכם כיוון שסוף-סוף תוכלו להוציא ולבטא את היצירתיות שבכם כפי שבאמת הייתם רוצים. גם יחסים עם אנשים קרובים אליכם, אך צעירים מכם, יהפכו משמעותיים יותר ותוכלו לשפר את היחסים איתם כך שתהיו מרוצים מאוד מהיחסים החדשים שיוצרו.

סרטן

קושי - בשנה האחרונה אתם מתעמתים עם כל מה שקשור לתחום העבודה ומרגישים שאתם מתאמצים יותר מהרגיל, על-מנת להיות מוערכים בכל מעשה ידיכם. עובדה זו הביאה אתכם למאמצים כבירים מצד אחד, אך גם להישגים ועובדה זו תימשך גם בשנה הקרובה. מאחר שאתם מפוקסים בנוגע לעבודה, נראה שבחיי השותפויות שלכם יאהבו את זה פחות, בין מאי ועד אוגוסט 17.

שפע - בשנה הקרובה יבקר הכוכב יופיטר הידוע ככוכב שמביא איתו הזדמנויות בבית המקושר עם המשפחה הגרעינית שלכם ולכן אתם צפויים לבשורות טובות ומשמחות על-רקע זה. היזהרו לא לתת כספים בהגזמה בגלל הרצון שלכם לעזור, ובעיקר בין החודשים מרץ ועד יוני 17. זה הזמן לסגור קצוות שעדיין נשארו פתוחים במעגל המשפחתי שלכם.

אריה

שפע - הכוכב המוכר בשמו הידוע יופיטר וגם הכוכב המיטיב נמצא אצלכם בבית המקושר עם הסביבה הקרובה. משמעות עובדה זו היא כי אתם מוכנים להשקיע הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בשיפור תנאי וצורת החיים על-מנת לעשותם מושלמים וטובים יותר מבחינתכם. מומלץ לכם להיזהר מהוצאות יתר בין החודשים מאי ועד אוגוסט 17.

קושי - נראה שהצורך שלכם בקשרים עם צעירים מכם וייתכן גם הילדים שלכם לוקח אתכם למקומות חדשים ורחוקים שעד היום לא הייתם צריכים להתמודד איתם. זה בדיוק הזמן שלכם לנסות ולפתוח צוהר חדש בחייכם ליצירת קשר עם קטנים מכם על-ידי פיתוח האישיות שלהם ועל-ידי מתן המון מרחב ומקום לצרכים הפנימיים שלהם. זו בדיוק השנה שדרך קושי יעלו התובנות.

בתולה

קושי - יש לכם קשיים בליצור לעצמכם את המשפחתיות שאותה אתם חפצים בגלל העובדה שהכוכב סטורן נמצא אצלכם בבית המקושר עם בית המשפחה. עובדה זו מוכיחה כי דווקא קשה לכם יותר מהרגיל בכל מה שקשור לחיק

המשפחה שלכם והדרישות שמציבים כלפיכם מקוממות אתכם. היזהרו במיוחד לא להכעיס, בין החודשים מאי ועד אוג' 17.

שפע - בשנה הקרובה אתם יכולים ליהנות ממעבר הכוכב יופיטר בבית הכספים שלכם. לעובדה זו חיכיתם שנים ולכן עכשיו זה בדיוק הזמן עבורכם להתחיל ליהנות ואף לפזר כספים היכן שתרצו כיוון שסוף-סוף אתם יכולים ליהנות מהמצב שבו יש לכם יכולת לממש את חלומותיכם לקניית דברים שבאמת חפצתם בהם מימים ימימה. היזהרו מהוצאות יתר בין מרץ ועד ליוני 17.

מאזניים

שפע - הכוכב יופיטר נמצא במזל שלכם ועל כן זוהי שנה ברוכה שבה יש לכם אפשרויות למצות את מקסימום ההנאות מנושאים ותחומים שבהם אין לכם כל רצון להפסיק ולהוכיח את עצמכם ויכולותיכם. מבחינה כספית, זוהי שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר מעניק גם שפע כלכלי. היזהרו מאכילת יתר ומהשמנה שיכולה להתרחש בין מרץ ועד ליוני 17.

קושי - ייתכן שבשנה האחרונה נתקלתם בקשיי הסתגלות עם הסביבה הקרובה, כיוון שהיה קשה לכם עם המעברים שאנשים ביקשו מכם לעשות ובעיקר התבקשתם להניח לאנשים קרובים לחיות את חייהם לפי הבנתם. זה הזמן הנכון לשחרר את הסובבים לכם לנפשם, ולהתרכז יותר בטיפוח סביבתכם הטבעית על-מנת לעשותה נעימה לכם ובעיקר בין החודשים מאי ועד אוג' 17.

עקרב

שפע - זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שיכולה להתארך כשנה כיוון שכוכב השפע הגיע לבקר בבית תת-המודע שלכם. למרות שייתכנו קשיים רגשיים הרי שזוהי תקופה מצוינת להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולבדוק מהם הקשיים הרגשיים שהפריעו לכם עד היום להתפתח. יש לכם הזדמנות פז לסגור מעגלים עם הסביבה, בדרך שתקל עליכם להיפתח להתחלות חדשות.

קושי - מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם כיוון שנראה שלאחרונה ההוצאות היו מרובות מההכנסות, עובדה שהצריכה אתכם להתייחסות חדשה ואחרת בכל הקשור למערך הכלכלי שלכם. עליכם לשנס מותניים בעיקר בין החודשים מאי ועד לאוג' 17 כיוון שגם בתקופה זו ייתכנו קשיים כלכליים כתוצאה משיפוצים שתרצו לעשות ומומלץ לכם לעשות אותם בזהירות.

קשת

שפע - הכוכב יופיטר יימצא במשך כל השנה הקרובה בבית החברים והחברה שלכם כך שנראה שיש לכם הזדמנות נהדרת לשווק את עצמכם דרך העיסוקים שלכם ואף להעלות את מעמדכם החברתי דרך אנשים שיכולים לעזור לכם בכך. אתם בדרך הנכונה להסתובב בחברת אנשים שתמיד חפצתם להגיע אליהם, אך עד עתה הדבר נמנע מכם.

קושי - הכוכב סטורן נמצא כבר כשנתיים במזל שלכם ולכן כל השנה האחרונה רצופה בקשיים ובצורך ללקיחת אחריות על-מנת להתחיל בהתחלות חדשות. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך ולפעול בהמשך דרככם ומהו הדבר הנכון עבורכם לעשות על-מנת שתצליחו בתוכניותיכם. אל תפחדו לעזוב תחומים שלא מעניינים אתכם ולהתחיל חדשים.

גדי

קושי - הקשיים התת הכרתיים מפריעים לכם לפעול בחופשיות כיוון שמרבית הדברים שאתם רוצים לפעול בהם בחופשיות לא תמיד זמינים עבורכם. לאחרונה נתקלתם בפחדים שונים שלא מאפשרים לכם לפרוץ את החומה שיצרתם סביבכם כהגנה. הפתרון בתקופה זו הוא לפתוח את הדלת למקומות החשוכים ביותר שלכם, ועל-ידי כך להשתחרר ממעצורים של שנים רבות.

שפע - בשנה הקרובה יימצא אצלכם הכוכב יופיטר בבית המקושר עם קריירה ולכן יהיה זה הזמן הנכון לעזור לעצמכם בכל הקשור לתחום זה. נראה שיהיו לכם שפע של אפשרויות להתחלות חדשות והבעיה יכולה להיווצר בגלל העובדה שחשוב לכם מאוד להרגיש קביעות במקום עבודה ולכן יכול להיות מצב בו יהיה לכם קשה לשחרר את הישן והפחות טוב, עבור האפשרויות החדשות שיוצרו.

דלי

שפע - בשנה הקרובה יימצא הכוכב יופיטר בבית המקושר עם כל התחומים של נסיעות למקומות רחוקים וקרובים על-מנת ליהנות מהאפשרויות החדשות שיכולות להיווצר אצלכם. מבחינה משפטית, זהו זמן שבו כדאי לכם לפתור את כל הבעיות הביורוקרטיות שנוצרו אצלכם, כיוון שנראה שהכוכבים בשלב זה לטובתכם והניצחון מובטח לכם.

קושי - הפעם הקושי העיקרי שלכם הוא ביצירת קשרים חברתיים ואישיים וזאת כיוון שאתם מוצאים עצמכם פועלים בניגוד לרצונכם האישי העמוק ביותר והוא לשמר את הקיים. נראה שהאירועים השונים בחייכם הביאו אתכם לכך שאתם משנים סגנון חיים ובעקבות כך אתם נתקלים באנשים חדשים שמגיעים לחייכם. זה בדיוק הזמן לטפח את אותם הקשרים ולא להתחמק מהם.

דגים

שפע - אתם מזל שדי לא מורגל בשפע שאתם מקבלים מהיקום ולכן בכל פעם שקורים לכם דברים טובים אתם תוהים מתי יגיע הקושי שבעקבותיהם. בשנה הקרובה ייתכנו לכם בשורות טובות בכל הנוגע לכספים שאנשים חייבים לכם ונראה שאף תוכלו לשפר את מערכות היחסים האישיות שלכם ולהפוך אותן לחברויות אמת ובעיקר המהפך בתחום זה, יהיה בין מרץ ועד יוני 17.

קושי - הכוכבטורן הידוע ככוכב המביא איתו שפע של צורך בלקיחת אחריות מתוך השינויים שמתרחשים בחיים מגיע עכשיו לבית הקריירה שלכם ונותן לכם תחושה שהנה הגיע הזמן שלכם להתקדם והפעם תעשו זאת בדרך הנכונה. ייתכן שתצטרכו לעבוד קשה יותר, אך נראה שהזמן הקרוב יעשה עבורכם את האירועים טובים יותר כך שתוכלו לזכות בהכרה בתפקודכם.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות.

לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  25/09/2016   |   עודכן:  25/09/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תחזית שנתית כללית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים אלה בהם חוגג מזל מאזניים את יום ההולדת. מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/ או שלא......לשאר המזלות.
25/09/2016  |  צילה שיר-אל  |   כתבות
באמריקה, כך אומרים, משכורות הן נושא שיחה מקובל. "כמה אתה מרוויח?" ו- "כמה אתה?" - אלה עניינים שמקובל לדבר עליהם. בישראל, זה טאבו. לא שואלים ולא מסַפרים. אפילו לחברים טובים, ובמיוחד במקום העבודה. רק לחברי הוועד, אולי. הם צריכים להשוות משכורות ולהילחם למען מי שאינו יודע לעשות זאת בעצמו.
25/09/2016  |  יאיר דקל  |   כתבות
קב - ובצורה הזוגית קבּיים - הוא פריט טכנולוגיה מסייעת לניידות. הוא מקל את ניידותם של אנשים המתקשים בהליכה, בשל לקות, מחלה או פציעה, מתקשים להשתמש באחת מרגליהם או ...
דובי שרצר, ראש זרוע החקירות במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), נתון בימים אלה לסיכון לא פשוט. הוא מותקף מכל עבר - הן מצד גורמים בכירים בפרקליטות, הן מצד בכירים במשטרה, והן מצד גורמים שביצעו עבירות פליליות שאותם חקר ופעל להעמידם לדין. כמה כלי תקשורת התגייסו בששון כדי לפגוע בו. המטרה: להביא לסילוקו ממח"ש.
24/09/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
זה היה השבוע שבו יצא אהוד דנוס בקרב חזיתי נגד שר האוצר משה כחלון. מיד לאחר שנודע שכחלון מציע לבטל את פרסום מחירי הדירות של השמאי הממשלתי הראשי, טל אלדרוטי, הודיע דנוס: "אם כך יקרה, תדאג לשכת שמאי המקרקעין לפרסם מיד את המדד, עם כל הנתונים, וברמת מקצועיות ואמינות לא פחות טובה".
23/09/2016  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il