ארבעה חודשים לאחר עלייתו לאוויר, משיק אתר שיתוף הוידאו הישראלי FLIX כלי פרסומי חדשני לפרסום תכני וידאו - ה-Open Spot. הכלי יופיע בנגן התוכן בעמוד הראשי של האתר במקום אסטרטגי, עליון ומוביל, וכן יאפשר שידור פרסומת וידאו ארוכה במיוחד בצמוד לסרטון הראשי של האתר.
מעבר ל-open spot, ישולבו פרסומות וידאו (עד 7 שניות לפרסומת) לפני סרטונים באתר, במתכונת ייחודית: המערכת תציג לכל משתמש פרסומת וידאו אחת בלבד בסשן של חמש דקות. גולש המשוטט באתר וצופה בסרטונים במשך חמש דקות יזכה לצפות בפרסומת וידאו אחת לאורך השיטוט, וכך הלאה: בסשן גלישה של 10 דקות יזכה הגולש לצפות בשתי פרסומות וידאו בלבד. פרסומת הוידאו הראשונה שתעלה לאוויר היא של טלפון מתוצרת חברת Samsung.
"אתרי שיתוף קבצי הוידאו עולים מדרגה ומולידים מערכות פרסום חדשות מהם נהנים הגולשים והמפרסמים כאחד", אמר גל רז, מנהל תוכן וידאו בתפוז. "השיטה החדשה מביאה לביטוי את היתרונות הטכנולוגיים של האינטרנט ויוצרת פרסום ידידותי ורלוונטי לגולש מחד-גיסא, ומדיה פרסומית מדוייקת ומפוקסת למפרסם מאידך-גיסא. בנוסף, מערכת זו מאפשרת שליחה והעברת תכנים ויראלית לאחר צפייה. הגולשים שולחים הלאה את הפרסומת ששודרה ובעצם יוצרים 'long tail' נוסף עבור המפרסם".
על-פי דברי החברה, שיטת הפרסום החדשה היא עליית מדרגה בכל הנוגע לתוכן הגולשים ברשת והיא מציבה את האתר יחד עם הטלוויזיה הרב ערוצית. השיטה מאפשרת פרסום ידידותי למשתמש השוזר את הפרסומות בצפייה ואינו חלק נפרד ממנה. ניתוח מעמיק שערכו אנשי האתר של צורכי הגולשים בארץ ובעולם שערכו אנשי האתר, הוליד שיתופי פעולה עם מוסדות לימוד וחברות הפועלות בתעשיית הטלוויזיה הרב ערוצית. לצד שיתופי הפעולה עולה האתר עם ערוצי תוכן חדשים (קולנוע, אקדמיה, מטיילים, ערוץ מתחתנים ועוד) המחדדים את תוכן הגולשים ומעניקים לו צורה מוגדרת יותר.