רשת אופנת מתאים לי יוצאת במסע פרסום הגדול ביותר מאז הוקמה, להשקת קולקציית סתיו-חורף 2002-2003. תקציב הקמפיין נאמד ב-8 מיליון שקל והוא ינוהל על-ידי משרד הפרסום "יהושוע TBWA". הקמפיין יעלה בימים הקרובים וימשך עד דצמבר 2002.
הקמפיין יכלול סרט פרסום בגרסאות של 45 שניות ו-30 שניות בערוץ ה-2 ובערוץ 10. לראשונה תעלה החברה קמפיין גם בטלוויזיה הרוסית. במקביל יכלול הפרסום שלטי חוצות בפריסה ארצית, קטלוג שיופץ ב-1.5 מיליון עותקים ומודעות בעיתונות ארצית ובעיתוני נשים.
לקראת עונת החורף מיצבה הרשת מחדש את כל ההחנויות הרגילות שלה בקונספט אחיד וביצעה שינוי תדמיתי גם ל-5 חנויות ה-Outlet שהיא מפעילה. כמו כן, תערוך מתאים לי מסע קידום מכירות רחב, להשקת אביזרי האופנה, תחת המותג ML: תיקים, נעלים, חגורות, צעיפים ועוד.
הקמפיין שיעלה בקרוב, יהפוך את מתאים לי לאחת המפרסמות הגדולות בישראל בשוקה האופנה, אם לא לגדולה בהן. בשנתיים האחרונות, בלט מאוד קמפיין של החברה עם ג'ינגל, שהפך ללהיט והגיע למקום הראשון במצעד הפזמונים הלועזי של גל"צ. הג'נגל אגב, ימשיך ללוות את סרט הפרסום.
למתאים לי 50 החנויות רגילות ו-5 חנויות Outlet, הרשת נמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה ומגלגלת בשנה כ-130 מיליון שקל.
אם עד לאחרונה נהגו משווקי אופנה למידות גדולות, לזהות את הקהל שלהם כבנות ה-40 ומעלה, הרי שהאסטרטגיה השיווקית עליה החליטה החברה במסגרת תכנון מסע הפרסום לחורף, תתמקד במיצוב מתאים לי לגילאים של 30+.
אבי מלכה, מנכ"ל מתאים לי מוסר כי "לאחר פעילות פרסום מאסיבית של שנתיים, פועלת החברה כדי להכניס קהלי יעד חדשים על-ידי שידרוג התדמית העיצובית והמיצובית". עוד מסר מלכה כי החברה בחרה גם בעונה זו בשחקנית האמריקנית, קייטי האנס, שהובילה את מסע הפרסום של מתאים לי בקיץ 2002. הבחירה נעשתה בעקבות סקר שערכה החברה בקרב קהל יעד צעיר, האומר כי על-מנת להזמין קהל צעיר לחנויות יש להשתמש בדוגמנית צעירה.
האנשים שמאחורי הקמפיין:
סופר וייזר: תמי אייל
תקציבאית: עינת סחקו
הפקה: גוסטבו הפקות
ג'ינגל: עופר מאירי