|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

נסיגת הכוכב מרקורי - במזל שור וטלה

כוכב זה נכנס לנסיגה כל שלושה חודשים למשך שלושה שבועות, כך שבפועל הוא מבצע במשך שנה את הכי הרבה נסיגות.
02/04/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
[צילום: AP]

השבוע נכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת ותנועה לנסיגה במזל שור ובהמשך יחזור גם לטלה . תאריכי הנסיגה הם מהשבוע ועד לתאריך 21.04.17 בו יחזור הכוכב למזל טלה ויסיים את הנסיגה עד לתאריך 03.05.17.

המזלות שיחושו כרגע בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים: עקרב, שור, אריה, דלי, מאזניים וקשת ועם מעבר הכוכב למזל טלה יחושו בכך גם מזלות מאזניים, סרטן וגדי. כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה באופן רשמי יושפעו מכך המזלות שציינתי וחשוב לקחת נסיגה זאת בחשבון בעיקר בזמן שמתכננים אירועים הדורשים התקהלות רבה .

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב - הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.
ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות

טלה - בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את חוסר היציבות והתקשורת שיגרמו לחוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

שור - מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

תאומים - מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.

סרטן - מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת ובעיקר כלפי אלה שעזרו לכם בימים קשים.

אריה - מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב ולדחוף את עצמכם במלוא הכוח.

בתולה - מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה שזה המקסימום שביכולתכם לעשות.

מאזניים - מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות ולסגור מעגלים.

עקרב - מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי שאין ממנה דרך חזרה.

גדי - מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

דלי - מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. אל תמהרו להסיק מסקנות ולחתוך קשרים כשלא נוח לכם.

דגים - מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים - חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

תחזית שבועית

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב יתחדד לכם הצורך לממש שינויים מאוד משמעותיים בנושאי עבודה וכספים, כדי להיות יותר מוכרים בתחום שאתם מעוניינים בו.

טלה - הכוכב מארס האחראי לעשייה נמצא בבית הכספים שלכם כך שאתם עושים את מקסימום הדברים על-מנת להתנהל נכון מול הרשויות. זה הזמן שלכם לפתח גם תקשורת אישית ולמגנט אליכם את האנשים הנכונים. הכוכב מרקורי שמזוהה עם תקשורת נכנס גם הוא אליכם לבית המזוהה עם מצב כלכלי, כך שזה הזמן לחזק את עצמכם על-ידי גיוס כל הקסם האישי שלכם למטרת התפתחות כלכלית.

שור - בתקופה הזו אתם מרגישים שאתם יותר מכונסים בעצמכם ונוטים לשמור את המחשבות והרגשות שלכם לעצמכם ופחות משתפים בהם את האחרים. עובדה זו מועילה עבורכם רק במעט כיוון שאתם בדרך כלל נוטים להיות יותר סגורים ופחות פתוחים לאחרים בתוכניותיכם הרבות. הכוכב מארס שמביא איתו עשייה ונמצא במזל שלכם יעזור לכם במימוש תוכניותיכם האישיות.

תאומים - נראה שבגלל נסיגת כוכב וונוס האחראי ליחסים בין אישיים, אתם מתלבטים בנושאי עבודה כיוון שמצד אחד אתם מרגישים רווחה שהנה סוף-סוף אתם נמצאים באזור הנוחות המתאים לכם ומבצעים את תוכניותיכם לאט אבל בטוח. ומצד שני, אתם עובדים מאוד קשה על-מנת להוכיח את יכולותיכם המקצועיות ולנסות להיות מוכרים כמה שיותר בתחומכם. ולמרות כל ההצלחות, עדיין מנקר בכם איזה חוסר וודאות.

סרטן - הכוכב וונוס שאחראי למערכות יחסים ונמצא אצלכם בבית המקושר עם חו"ל יעזור לכם בתקופה הקרוב לפנק את עצמכם ולהגיע כמה שיותר קרוב פיזית אל האנשים שהייתם רוצים לשהות במחיצתם בתקופת חיים זו. עובדה זו טובה מאוד עבורכם כיוון שמבחינה מקצועית אתם מרגישים שהולך ונהייה לכם קשה יותר ויותר. ולעיתים מתעורר בכם הרצון לקום ולעזוב ולהתחיל מחדש במקום אחר.

אריה - בשבוע הקרוב צפויים הרבה אירועים אינטנסיביים על-רקע עבודה. נראה שסוף-סוף אתם מתחילים לשאת את פירות ההשקעה המרובה שלכם בנושא ומקבלים את ההערכה לה אתם מצפים ומייחלים מזה זמן רב. נראה שאתם תלויים בדעתם של אנשים שנמצאים במקומות רחוקים ומשפיעים מאוד על מצב רוחכם ובעקיפין גם על גורלכם. וודאו שבבית מקבלים את דעתכם ולא מתנגדים לה.

בתולה - אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מודעים מאוד לעצמכם ובעיקר לאנשים שסובבים אתכם מבחינה מקצועית ואישית ומתחילים להפנים שיהיה לכם מאוד קשה להמשיך ולהתנהל בדרך שאתם עושים זאת עד היום בגלל שדברים משתנים כל הזמן וקצב האירועים לעיתים קרובות מדי, מהיר מדי בשבילכם. זה הזמן שלכם לבדוק עם עצמכם סדרי עדיפויות ולוודא שאתם רואים את כל ההתרחשויות בצורה נכונה.

מאזניים - בית העבודה והשותפויות שלכם התעורר לחיים בצורה מאוד אינטנסיבית ואתם בוחנים את כל האפשרויות של חייכם ובודקים כיצד אתם יכולים להמשיך ולעשות את הדברים הנכונים עבורכם לפי הבנתכם. אתם בעלי רגישות גבוהה לגבי המתרחש בחייכם מבחינה מקצועית, כיוון שאתם מאמינים שעדיין לא הגעתם לשיא שאתם ראויים לו ולכן הגיע הזמן שלכם לחפש פתרונות נוספים בשיתוף אנשים קרובים.

עקרב - אתם נמצאים בתקופה אינטנסיבית מאוד שבה כל נושאי העבודה עולים על הפרק ואתם מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם וכל הזמן מחפשים משמעות שעבורה אתם מוכנים להתאמץ. עליכם לבדוק שאתם אכן פועלים נכון ולא מתוך אימפולסיביות כיוון שנראה שלעיתים הצורך שלכם לנצח ולהוכיח לאחרים פועל-כנגדכם ועליכם להוריד במקצת מהאגו שמנהל אתכם וללמוד לעגל פינות.

קשת - הדרך שבה תרגישו הכי טוב עם האחרים תהיה על-ידי פיתוח עצמכם והיצירתיות שלכם. התעורר בכם הצורך ליצור ולהוכיח לעצמכם שאתם יכולים להיות מוצלחים בדרכים נוספות ויצירתיות שעד היום לא ניסיתם אותם. רבים מכם עלולים להיקלע לתקופה פחות נוחה וייתכן אף מלאה במתחים על-רקע מלחמת כוחות. תשכילו לעשות אם תשימו גבולות מהר ובאופן מיידי.

גדי - החג המתקרב גורם לכם להיות קשובים מאוד לכל צורכי הבית והמשפחה. אתם נמצאים בתוך סיטואציה שבה אתם מרגישים מאוד מחויבים למסגרת. ייתכן שתידרשו לתת יותר ממה שאתם מוכנים ועובדה זו תיצור אצלכם חוסר נוחות, כיוון שתבינו שעובדה זו היא למעלה מכוחותיכם. הכוכב פלוטו המביא איתו שינויים משמעותיים נמצא אצלכם במזל ולא יניח לכם עד אשר תצליחו לעמוד בכל המטלות.

דלי - אתם נמצאים בתקופה שבה אתם מתחבטים עם עצמכם מה הדבר הנכון לעשות בתוך המעגל הראשון הקרוב אליכם והוא המסגרת המשפחתית. למרות שרציתם שינוי עבור עצמכם ולעיתים הוא נראה לכם רחוק למדי, מסתבר שהוא הרבה יותר קרוב ממה שחשבתם. מאחר שכל נושאי הכספים בחייכם ידרשו מכם יותר אחריות ומחויבות נראה שקרוב היום שבו תאלצו להגיע להחלטות גורליות.

דגים - אתם עסוקים בצורה מאוד משמעותית בדרך שבה אתם רוצים להמשיך ולנהל את עצמכם מבחינה כלכלית. ייתכן שעכשיו זה הזמן הנכון עבורכם ליצור לעצמכם תוכניות עתידיות ובכך גם לקבוע לעצמכם את דרך הפעולה הנכונה עבורכם. צפו לתקופה ארוכה של חוסר יציבות בגלל ביקור הכוכב אוראנוס בבית הכספים שלכם, עובדה שמביאה לעליות וירידות בלתי צפויות במצב הכלכלי.

תאריך:  02/04/2017   |   עודכן:  02/04/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נסיגת הכוכב מרקורי - במזל שור וטלה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הגורל נקבע מראש אך הרשות נתונה - אמירה חכמה זו תקפה לדרמה המרתקת "בימינו לא יוצאים לדו קרב" שעולה בתיאטרון באר שבע. והיא אכן מתממשת בסיפורו מתוך "תריסר רוסי" של נבוקוב (מחבר "לוליטה"), היונק מחייו האישיים, ומשתרע על התקופה שלאחר מלחמת העולם הראשונה בגרמניה. אליה הגיע נבוקוב עם הוריו מרוסיה. העוני הרב ששרר באותה עת, המצוקות שגרמו לאנשים להתדרדר עד רעב, משתקפים ברקע של גיבורי המחזה. שחר פנקס ביצירתה, הפכה את הסיפור הטריוויאלי לכאורה, לדרמה בה מתערבבים מציאות ודימיון, והיופי הפיוטי האצור בסצינות של התנועה (אותה עיצב בכשרון מדהים הבימאי ושחקן החאן הירושלמי אריאל וולף ) יוצרים חוויה בלתי רגילה.
01/04/2017  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
עו"ד מאיר שפיגלר (59) יושב בבית זה שלושה חודשים. הוא מחכה להחלטת הוועדה לאישור מינויים בשירות הציבורי, בראשות השופטת בדימוס בלהה גילאור. האם תאשר הוועדה את החלטתו של שר העבודה, הרווחה והשירותים הברתיים, חיים כץ, ותקבע ששפיגלר יכול להיות מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי – או לא.
31/03/2017  |  אלעזר לוין  |   כתבות
"בכל דור ודור חייב אדם להראות את עצמו כאילו הוא בעצמו יצא עתה משעבוד מצרים שנאמר (דברים ו') ואותנו הוציא משם וגו', ועל דבר זה צוה הקב"ה בתורה (דברים ה') וזכרת כי עבד היית כלומר כאילו אתה בעצמך היית עבד ויצאת לחרות ונפדית. לפיכך כשסועד אדם בלילה הזה צריך לאכול ולשתות והוא מיסב דרך חרות ...."
30/03/2017  |  ד"ר גד ולן  |   כתבות
התפנית, או אפילו, אני מעז לומר, המהפך ביצירתה של יהודית מליק-שירן והמעבר מספרות נעימה ותמימה בדרכה, או שירה לסוגיהָ, אינו פשוט. כך גם לא פשוטה הקריאה בספר והיא דורשת ריכוז, דורשת התמדה ומעקב צמוד אחר הדמויות הפועלות בו.
30/03/2017  |  יוסף כהן אלרן  |   כתבות
"לה גאזטה" היא אופרה תוססת וצבעונית שרקח המלחין האיטלקי ג'אקומו רוסיני והעולה באופרה הישראלית בהפקה אורחת של בית האופרה המלכותית של ולוניה, ליאז', בלגיה.
30/03/2017  |  חיים נוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il