איגוד המפרסמים בחר בסיגל שילוני, מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, כאשת השיווק של דצמבר. שילוני אחראית להשקה המחודשת של דנונה שהחזירה למותג את השליטה בשוק היוגורט, הצלחה שהיתה מרכיב מרכזי בצמיחה בת 10% שרשמו מחלבות שטראוס בשנת 2006.
לאחר ההצלחה של דנונה, ושל הקטגוריה החדשה שהושקה: אקטימל, שחוצה השנה את רף 100 מיליון השקלים, הובילה שילוני את החזון של "לחולל שינוי בהרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי למען שיפור איכות חייו".
כיוון אסטרטגי זה התבטא בהשקת 150 מוצרים חדשים, ביניהם המותג במשפחת הדנונה: אקטיביה, שהוא, לדברי שילוני, היוגורט הנמכר ביותר כיום בישראל (50 מיליון שקלים ב-2006).
דוגמה נוספת לחדשנות יוצרת-ערך היתה השקת דנונה משקה-בוקר. לדברי שילוני, "למדנו את הרגלי הצריכה של הבוקר וזיהינו ואקום אמיתי המהווה הזדמנות עסקית עבורנו. פיתחנו מוצר שישתלב באורח חייו האקטיבי של הצרכן, הממהר בבוקר אך מחפש תזונה נכונה וזמינה".
מכירות מחלבות שטראוס הסתכמו בשנת 2006 ב-1.4 מיליארד שקלים.
שילוני, נשואה + 3, הינה בעלת תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים, עם התמחות בשיווק בינלאומי מארה"ב. שילוני עבדה 8 שנים בחברת תמ"י (היום חלק מיוניליוור), במהלכן השיקה בארץ את המותג קנור, ולאחר-מכן ניהלה את תחום דגני הבוקר של החברה.