חברת טמיר נתיבי אוויר פנתה בבקשה דחופה למבקר המדינה השופט (בדימ.) מיכה לינדשטראוס, כנגד משרד התחבורה והעומדים בראשו, השר שאול מופז ומנכ"ל המשרד גדעון סיטרמן, וכנגד ראש עיריית קריית שמונה חיים ברביבאי וזאת בשל העובדה שלמרות שחברת טמיר נתיבי אוויר בע"מ זכתה במכרז להפעלת קו טיסות סדיר בין ת"א לקריית שמונה, מונעים ממנה בכירי משרד התחבורה וראש העיר מלקיים את הטיסות בקו.
בחודש פברואר 2006 קיים משרד התחבורה מכרז טיסות לצפון (ראש פינה וקריית שמונה) לאחר שלא התקיימו טיסות לקריית שמונה משנת 2003 עקב חוסר כדאיות כלכלית. חברת טמיר נתיבי אוויר היא החברה היחידה שניגשה למכרז ולצורך כך רכשה מטוסים ואמצעי אבטחה והכשירה כוח אדם. סך כל ההשקעה נעמד בכ-2 מיליון דולר.
נכון להיום, לא מתקיימות טיסות לקריית שמונה וזאת מאחר שעיריית קריית שמונה וראש העיריה חיים ברביבאי בחסות משרד התחבורה החליטו לתת ללא מכרז לאדם פרטי ששמו ויקטור חג'ג, עמו הם מקיימים קשרים חבריים, זיכיון ומונופילין להפעלת מנחת קריית שמונה.
חגג', שהפך לטענת טמיר לכוח מונופוליסטי, מנצל זאת לרעה ודורש תשלומים מופרכים. הסכום הנדרש הוא 107,678 ש"ח לחודש. המשמעות של חיוב זה היא למעשה כי העלות הממוצעת של הנחתת נוסע יחיד במנחת מגיעה לכ-190 ש"ח (עלות הטיסה לקריית שמונה היא לתושב צפון 188 ש"ח ולתושב מרכז 299 ש"ח על-פי תנאי המכרז). לשם השוואה, העלות החודשית הכוללת בגין כמות זהה של טיסות לשדה התעופה ראש פינה מסתכמת לכ-5,000 ש"ח בחודש, ומחיר ממוצע לנוסע יחיד בשדה תעופה ראש פינה מגיע לכ-9 ש"ח (עלות הטיסה לראש פינה היא 237 ש"ח לתושב מרכז ו-158 ש"ח לתושב צפון על-פי תנאי המכרז).
בנסיבות אלה ביקשה חברת טמיר לקבל רישיון לשמש כמפעיל נוסף כפי שמקובל בכל מנחת אחר ברחבי הארץ על-מנת לצמצם את עלות מחירי ההנחתה. התשובה שהתקבלה מעיריית קריית שמונה והעומד בראשה לטענת טמיר, היא כי לא יומלץ על קבלת רישיון מפעיל נוסף למנחת קריית שמונה לשום גורם נוסף פרט למפעיל הקיים וזאת בניגוד גמור למיצגים שהוצגו בפני חברת טמיר טרם השתתפותה במכרז, בה נאמר לה מפורשות על-ידי נציגי העיריה בנייר עמדה, כי המנחת מופעל על-ידי ויקטור חג'ג מכוחו של רישיון הפעלה, וכי על-פי חוות דעת משפטית אין למפעיל זכויות משפטיות בנכס ומכל מקום ניתן לתת רישיון הפעלה נוסף לכל מפעיל שייבחר.
לאור כל זאת, פנתה חברת טמיר למשרד התחבורה ולעומד בראשו השר שאול מופז, אך לטענת טמיר, אלה מתחמקים במשך חודשים רבים מתשובות ומהתעמתות ישירה עם הגורמים האינטרסנטים שהשתלטו על מנחת קריית שמונה.
וכפי שנכתב בתביעת נזיקין כנגד שאול מופז, מנכ"ל משרד התחבורה - גדעון סיטרמן ומשרד התחבורה: "מדובר בעזות מצח וקריסת מערכות בה מנכ"ל משרד ממשלתי יוצא כנגד עבודתם של קודמיו, זאת מתוך כוונה מובהקת להעשיר את קופתו הפרטית של חברו של השר 'מימי הצנחנים' שהבטיח לו הבטחות פסולות במימון ציבורי על חשבון קופת המדינה וכספי הציבור ולכל הפחות על חשבון קופתה של טמיר נתיבי אוויר".