משרד התיירות פתח בקמפיין חדש המזמין את הישראלים לצאת לנופש בגליל העליון ובאצבע הגליל. תחת הכותרת "הגליל העליון. החופש לעשות הכל", ו"תכניסו קצת גליל לחיים", מזמין משרד התיירות את הישראלים לעלות צפונה לחופשה.
במודעות הקמפיין מופיעות אטרקציות רבות שיש לאזורים הללו להציע, וביניהן רכיבה על סוסים, טעימות ביקב, טיולי אופניים, לינות בצימרים, טיפולי ספא ועוד. הקמפיין נועד, בין השאר, לסייע לתיירנים באזור הגליל להתאושש מהמכה הכלכלית הקשה שספגו בעקבות המלחמה האחרונה בלבנון.
הקמפיין, בעלות של 125,000 שקל, יימשך חמישה שבועות והוא מתמקד בעיתונות הכתובה. מובילה את הקמפיין מטעם המשרד, אהובה זקן, ראש האגף לעידוד תיירות פנים.
במודעות המתפרסמות בעיתונות מופיעים מספרי טלפון של מרכזי התיירות בגליל העליון, במטולה, בקיבוצים ובמועצה האזורית מרום הגליל, על-מנת לאפשר לציבור לבצע הזמנת חופשות ישירות מול מרכזי המידע.
על-פי נתוני משרד התיירות, באזור הגליל 489 מפעילי אירוח כפרי (הרוב במושבים, מפעילים בודדים) לצד 6 בתי מלון. סה"כ מציע האזור כ-300 חדרי מלון, ועוד 3,200 חדרי אירוח כפרי. סך הלינות במהלך 2006 הסתכם בכמיליון וחצי לינות, כ-10% מסך לינות תיירות הפנים בישראל, ירידה של כ-2% בהשוואה ל-2005.