משרד התיירות ישקיע בשנת 2007 משאבים רבים בשוק הרוסי, על-מנת להגדיל משמעותית את נפח התיירות מרוסיה לישראל - כך הודיעו שר התיירות, יצחק הרצוג, ומנכ"ל משרדו נחום איצקוביץ. במסגרת המאמצים מתכוונים במשרד התיירות ליזום מבצעי מכירה נרחבים של חבילות מרוסיה לישראל ולהשיק קמפיינים פרסומיים רחבי היקף, במטרה לבנות לישראל בקרב הרוסים דימוי אטרקטיבי של יעד מועדף לחופשה.
בחודש הבא ישיק משרד התיירות מספר קמפיינים פרסומיים שיכללו פרסום באתרי אינטרנט ברוסיה, במגזינים מובילים ועל גבי שלטי חוצות, בעיקר במוסקבה ובסנט-פטרסבורג. הקמפיין יתמקד בנופש, תיור וסיור בשלושה יעדים - ירושלים, אילת וים המלח. במקביל, יבצע משרד התיירות פעילות ענפה של יחסי ציבור, שתכלול אירוח משלחות עיתונאים בישראל על-מנת לצלם כתבות על הארץ בנושאי נופש ותיור, בריאות, אוכל ויין, וסיורים תרבותיים.
במקביל יצר המשרד קשר עם 16 סיטונאים וסוכני נסיעות מובילים ברוסיה, לצורך הגברת החשיפה של ישראל כיעד תיירות. שיתוף הפעולה כולל סיוע של המשרד במימון פעולות פרסום על גבי שלטי חוצות, בעיתונות בטלוויזיה ובאינטרנט, הפקת ברושורים ומבצעים מכירתיים, עריכת סמינרים והפקת חוברות.
מנכ"ל משרד התיירות, נחום איצקוביץ: "סוכני הנסיעות והסיטונאים איתם יצרנו קשר הם המפתח למימוש פוטנציאל התיירות מרוסיה לישראל, שכן הם מאפשרים לנו להגיע לכל נופש ונופש. לצד הקמפיין התדמיתי, אנחנו מקווים להטמיע את ישראל בקרב הציבור ברוסיה כיעד תיירות לגיטימי לחופשה ולתיור. בנוסף המשרד פועל לבחינת אפשרות להרחבת קשרי התעופה בין רוסיה ומדינות סמוכות לה לישראל".
שר התיירות, יצחר הרצוג: "על-רקע המלצות ארנסט & יאנג החלטנו להעלות מהלך בכל הנוגע לשוק הרוסי, ולהגדיל את ההשקעה שלנו בשיווק במדינה זו, הן בקמפיינים תדמיתיים והן בפעילות מכירתית נמרצת שתגדיל את נפח ההזמנות לחופשות בישראל. במקביל, אנחנו עושים מאמצים לפשט ולזרז את תהליך קבלת הוויזות, על-מנת להקל על התיירים מרוסיה להגיע לארץ".