|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

הציונות שוויתרה על ציון - הפקירה את הר-הבית

שוב המונופוליסטים על 'החכמה' ו'השלום' המזדהים נפשית עם הנרטיב ה'פלשתיני' היודעים יותר טוב מכוווולם, אפילו מאלוקים, מה טוב לערבים ומה רע ליהודים ובעיקר לבנימין - שמלכתחילה הצטרפו לווקף האיסלאמי וגרורותיו בישראל נגד המגנומטר המשמש לביטחון המתפללים תחילה
31/07/2017  |   נאוה קורן   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

"על כן יכולים אותם אנשים הטוענים כי הסכם שלום עם הערבים הוא: תנאי בל יעבור של הציונות - לוותר כבר היום על ציון". (ז'בוטינסקי).

"משפטינו לשררה לעצמה כמלכות בית-דוד - או לתופת קלונים למלכות ערבית".(אצ"ג)

כך הוזהרנו ע"י ענקים בדורם ז'בוטינסקי והנביא אצ"ג שצדקו במבחן התוצאה. מרגע בו הפקירה הציונות הקטסטרופלית בידי הווקף האיסלאמי והמתחזים ל'פלשתינים' את קודש הקודשים וזלזלה בנס-ששת-הימים, היא חרצה את גורלנו. וההתפרצות התורנית בהר-הבית היא הפרומו למה שצפוי לנו בעתיד הלא רחוק - אם לא נתעשת.
שוב כצפוי הובער הר-הבית. שוב הוסת המון משולהב וזועם נגד ישראל, המדינה היחידה בעולם המעניקה ביטחון לאויביה ופרנסה לתלייניה. הפעם הוסת האספסוף 'הפלשתיני' ע"י כפויי טובה ערבים מתוצרת כחול-לבן ובחלקם מככבים כח"כים בכנסת ישראל, שהיו אמורים לשמש באוסלו: 'גשר של שלום עם שכנינו' כפי שהבטיחו לנו מחוללי אסון אוסלו חסרי-בינה והבנת הנקרא - ושיקרו לנו ביודעין ובמצח נחושה.

שוב המונופוליסטים על 'החכמה' ו'השלום' המזדהים נפשית עם הנרטיב ה'פלשתיני' היודעים יותר טוב מכוווולם, אפילו מאלוקים, מה טוב לערבים ומה רע ליהודים ובעיקר לבנימין - שמלכתחילה הצטרפו לווקף האיסלאמי וגרורותיו בישראל נגד המגנומטר המשמש לביטחון המתפללים תחילה.

ושוב כצפוי הכל בגלל מוקש קטן בדרך להדחתו בכל דרך ושמו בישראל ביביביבי שבחר להישמע להערכות הקבינט הביטחוני ואזהרות השב"כ והבג"ץ ולהסיר את המגנומטר - וכתוצאה מכך לרצות את הערבים ועוזריהם משמאל ולקומם עליו את בוחריו המושפלים שלא יכלו לשאת את חרפת המגנומטרים וגרוע יותר: לסכן את כיסאו ושלטונו החשובים לו יותר ממדינת היהודים וביטחון ישראל כפי שמעלילים עליו שונאי-חינם בזויים משמאל ומימין-בלוף יותר מ-20 שנה - כשהמושפלים מספקים לשונאי הימין וערפדי התקשורת את מנת הסמים הנדרשים להם לחגוג נגד ראש ממשלת ישראל והמחנה הלאומי להנאתו ושביעות רצונו של העולם הערבי... בראבו עליכום.

"מיהו טיפש בהיסטוריה? זה מי שאינו רואה את הנולד". (פרופ' הרסגור)

מדוע השווה הארכי-טרוריסט ערפאת את הציונים לצלבנים - ומה הקשר? כידוע, בשנת 1187 נפלה ירושלים לידי המוסלמים כשהצלבנים נכנעים בנקל - וללא שפיכות דמים מסרו את קודש הקודשים. זו הפנטזיה עליה פנטז ערפאת באוסלו מתוך הבנה ש: "השולט על ההר שולט על הארץ" (אצ"ג) ושם לו למטרה מיליון 'שאהידים' צועדים אל ההר, במסגרת "השלום של אמיצים" בנוסח 'חודייביה' כלשונו, כדי להביס בשלבים את הציונים בדומה לצלבנים שהובסו ללא משאי-מתנים וחלומות על: "שלום", "הבנות", "סטטוס-קוו", "מצלמות" ו"'גנומטרים". הפיתוי להגיע לאוסלו היה כה גדול לכן לא דחה ערפאת לשם שינוי את ההצעה הקטסטרופלית.

ערפאת הסתמך בעיקר על העובדה שהציונים ויתרו בחדווה על ציון-קודש- הקודשים וברצון מסרו את מפתחות הר-קודשנו לידי הווקף האיסלאמי שראה בכך סימן משמיים. הוויתור מרצון נעשה ללא מחשבה ואחריות לאומית ומבלי לראות את הנולד ולצפות את העתיד הצפוי לנו כתוצאה מהתנהלות מסוכנת במצעד-האיוולת עם ערב שהגיע לשיאו באוסלו, וביתר-שאת כשאהוד ברק העלה את ירושלים על ראש שמחתו של ערפאת בקמפ-דייוויד, והלז שפנטז על כל כל כל 'פלשתין', הקשה את ליבו כפרעה - תודה לאל - ודחה למזלנו את הצעתו המבישה של ('הצעצוע' של ביל קלינטון) אהוד ברק, ובראיון לסמדר פרי אמר ערפאת: "ברק טעה כשהעלה את ירושלים. ברק הפך את ירושלים מעניין פוליטי לנושא דתי. כל העולם הערבי התעורר, ועכשיו זה גדול יותר משנינו". (ערפאת, 'ידיעות אחרונות', 21.9.00).

ולנו המרומים בעם אסור לשכוח את חסרי האמונה וכבוד לאומי שהפנו עורף לנס הגלוי ב'ששת הימים' ולא נהגו כצפוי מיהודים, ואת השודד שהעדיף את הארכיאולוגיה לכיסו הפרטי בתמורה להר-הבית, ושמו בישראל משה דיינו ממפא"י הציונית ובהסכמתה, אליה משתייכים גם המגלומן אהוד ברק וסרסורי אוסלו. לכן זו הסיבה שעד היום מאמינים אויבי ישראל שגורל הציונים בארץ ישראל - בגלל בגידתם בהר-הבית, יהיה כגורל הצלבנים וכעונש משמיים - ולכן הם כה נחושים ונחרצים לממש את חלומם ולסרב לכל פתרון ו'שלום' וביתר-שאת לנוכח התבטאויותיהם של 'שומרי סף' ו'ביטחוניסטים' בעיניהם והמשך הכניעה וההתבטלות החגבית המשמשים להם רוח-גבית ומוטיבציה.

ואני, האדם הפשוט של ג'ורג' אורוול, תוהה: מה צריך עוד לקרות בהר-הבית ובארץ חמדת אבות, ועוד כמה קורבנות ה"כיבוש" נדרשים לזעזע את מערכת הביטחון ולהחריד את הקבינט הביטחוני, השב"כ והבג"ץ כדי לקבוע מהו הגבול ועד מתי? הרי שפני ניסיונות במעבדת 'השלום' כבר היינו, וגם כבשים. מתי לעזאזל יימצא העיתוי המתאים לדעתם לזעוק: עד כאן! ולהשיב מלחמה שערה וצודקת למען עתידנו וקיומנו גם דורות הבאים ? הרי לצורך מה יש לנו צבא? האם שבנו לארצנו כדי להקים למבקשי נפשנו עוד מדינה בקרבנו? או לחנך את חיילינו אמות מידה בנוסח הלחי השנייה? או שהאויב צודק יותר מאתנו לכן יש לנטלו ולא לחסלו כדי שיצליח בפעם הבאה לממש את זממו? מה קורה פה? עד כדי כך הכהה השמאל את מוחנו ושכחנו עם מי הצדק?

הדמיון המובהק בין הציונים לצלבנים.

על הדמיון המובהק בין הצלבנים שמעולם לא ראו בארץ ישראל את מולדתם כמו היהודים, לבין הציונים ששכחו מה זה להיות יהודים והפקירו מרצון את הר-קודשנו, ניתן ללמוד מזעקת השבר והתוכחה של ההיסטוריון מטעם ממלכת הצלבנים, וילהלם מצור, הנותן לדוגמה ומופת את היהודים הגיבורים והנאמנים לקודש הקודשים, לנוכח אכזבתו המרה מהצלבנים התבוסתניים שנכנעו מרצון:

"מה גדול הכאב! האם קראנו אי-פעם, שהיהודים עזבו את קודש הקודשים ללא שפיכות-דם וקרבות קשים ושמסרוה מרצונם? (עד שבאו הציונים השימושיים ממפא"י המתייוונת, ליגוני, נ.ק.) - יאבדו נא תגרנים נבזים אלה (הצלבנים) - אשר מרצון מכרו את עיר הקודש ואת המשיח!" ("תולדות ממלכת הצלבנים בא"י")

הסכסוך בין ישמעאל לישראל נמשך מאז שעשיו שונא ליעקב יותר מ-3000 שנה וביתר-שאת מאז שובם של היהודים בשלישית אל ארץ מכורתם - מבלי למצוא שום פתרון לסכסוך שיימשך כצפוי כל עוד היהודים נושמים בארצם או: "עד שהערבים ינצחו" ח"ו, כלשונו של בן-גוריון. כי זאת כתוצאה ממדיניות ההבלגה ותהליכי שלום וחנופה לשווא וביתר-שאת מהבגידה בהר-הבית והפקרת ההסברה על זכותנו בא"י בידי ציונים ושמאלנים קיצונים שמתפרנסים מזה.

"קינה היא ולא קוננוה מקונני הדורות: על גניוס הכסל אצלנו וטפש צדקו".
כך קונן הנביא אצ"ג על: "הסוציאליזמוס עוועים" ועל: "הסלחנים וחנפים לערב וזועמי-דם לשבטי" ועל: "חסרי-האדנות ששכלו את חרבם והנם כחגבים!"
חמישים שנה חלפו מאז הופקר קודש הקודשים בידי הפולשים לארצנו והווקף האיסלאמי שמשתין עלינו יום יום מההר ומצחק לנו בפנים בדומה לסב סבו הישמעאלי, מבלי שרוב העם היהודי יחוש השפלה וכאב ומבלי להעלות בדעתו לתבוע כחוק ובצדק את עלבונו של הר-קודשנו המושפל מידי המוסרים ממפא"י ודיקטטורת הבג"ץ אפילו בהאג - וביתר-שאת כנגד כל ממשלות ישראל הציוניות שהרגילו ושכנעו את הערבים שהישראלים 'כובשים' בארצם ורודפי 'שלום' אינפנטילים הכמהים להסכמים בכל מחיר, ועל כך שאפשרו להיסטוריונים אוטו-אנטישמים ולמתחזים ל'פלשתינים' לסלף ולשכתב את ההיסטוריה בשקרים, חצאי אמיתות ודמיונות מזרח תיכוניות אופייניות - מול עינינו העצומות לרווחה - בלתי נסלח.

וכך ללא כל הפרעה ותגובה, ציירו הערבים לעצמם ולעולם האנטישמי נרטיב מצוץ מן האצבע בו מככבים היהודים כגוליית 'הכובש' בא"י ואת עצמם כ'אדוני הארץ' צאצאיו של דוד היהודי מן: "העיר השוקטת אל-קודס שחנה בה המלך דאווד".. ב:"ארץ ערבית שמוסה ראה מרחוק". (אלתרמן).

ועד היום מכל הגאונים היהודים שלנו, זוכי פרסי נובל רבים ומבורכים, ומכל התורמים באהבת-חינם לישראל מדוע מעולם לא חשבו להקים קומדו של עו"ד, מומחים, ארכיאולוגים והיסטוריונים מבריקים ללא הבדל דת, ויש רבים כאלה, שיעסקו בהסברה בינלאומית במטרה להפריך כחוק, את עלילת-דם 'הכיבוש' שבחסותה הותר דמנו ובגינה ניתן להצדיק כל רצח וטבח יהודים. די! הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לנרטיב הכוזב של "העם" "הפלשתיני", עוד המצאה קולוניאלית כמו ירדן, כצעד ראשון לקראת הסיכוי לפתרון צודק תחילה.
אז מה הפתרון?

"האמת היא שלדעתי אין פתרון בידי אדם, אבל אם יש הוא צריך להתחיל עם האמת! לעשות כאילו יוביל ליותר תוהו ווהו - כי אי-אפשר להחליף 5000 שנה של זכויות נצח עם גיבוי אדיר של הוכחות היסטוריות וארכיאולוגיות בטענות שווא שמוציאים שם רע לאמת, לשלום ולאינטליגנציה".

כך בשנת 2000 כששרון עלה להר-הבית וערפאת הבעיר את השטח, הציע ההיסטוריון והעיתונאי הערבי-אמריקני המבריק ג'וזף פראח בג'רוזלם פוסט. נכון לעכשיו נראה שרק נס גלוי בנוסח קריעת ים סוף או משיח בן דויד דרושים לנו כדי להפוך את הקערה על פיה בהר-הבית - מאחר שאין שום סיכוי לחולל נס כלשהו לנוכח מדיניות הבלגה וכניעה מרצון של מערכת הביטחון והבג"ץ בראשות נתניהו הנרדף ע"י ערפדים פוליטיים צמאי-דם שטומנים לו מלכודות ועלילות - גם על חשבון ביטחון המדינה.

עם זאת ולמרות זאת אם נבחן את ההיסטוריה נגלה שהערבים בארץ ישראל - ערבים לקיומנו - והם הם אלה שתמיד מצילים אותנו מעצמנו תחילה וביתר-שאת מידם ומידי שמאלנינו שמעולם אינם מפיקים לקחים מרעיונותיהם האינפנטילים והמסוכנים לקיומנו, שהוכחו ככאלה במבחן התוצאה, וע"ע אוסלו.

לדעתי, אנו צועדים, ויותר נכון, המתחזים ל'פלשתינים' מצעידים ומקרבים אותנו בשלבים לקראת התסריט בו הם כופים עלינו, בניגוד לרצוננו, לעשות להם את מה שהיינו אמורים לעשות ב-48 ולא עשינו - כשהם דחו בשאט-נפש את תוכנית החלוקה, כי עד היום הם רוצים ומתעקשים למזלנו על ה-כ-ל ונקי מציונים ויהודים - ובמו ידיהם הצילו אותנו מתוכנית הבלהות של חלוקת הארץ שהתקבלה ברצון ע"י אותה מפלגה נוראה שהפקירה את הר-הבית בידי "הזד הפלשתי" - והתוצאות מונחות לפנינו.

הבה נדמיין, לנוכח ההתפרעות התורנית בהר-הבית, כיצד היה מצבנו כיום אילו נענו הערבים לתוכנית החלוקה? רחמנא ליצלן!

תאריך:  31/07/2017   |   עודכן:  31/07/2017
נאוה קורן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הציונות שוויתרה על ציון - הפקירה את הר-הבית
תגובות  [ 8 ] מוצגות   [ 8 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עם ישראל
31/07/17 10:21
 
קורןנאוה טבריה
31/07/17 15:28
 
מה את רוצה?
31/07/17 16:26
 
קורןנאוה טבריה
1/08/17 03:53
2
רחמים
31/07/17 12:50
 
ע_הראל
2/08/17 18:40
3
בני בנקר
31/07/17 12:59
4
מקס פאואר
31/07/17 14:07
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
העימות האלים סביב פרשת גלאי המתכות בכניסה להר-הבית מוכיח דבר אחד: חלומות לאומיים אינם מתים מעצמם. איזו עדות טובה יותר יש לנכונות האמירה הזו מאשר חלומות העם היהודי לשוב למולדתו בארץ ישראל, לבירת הנצח שלו ירושלים, חלומות שבאו לידי ביטוי בתפילות שנישאו אלפי שנים, בכל הגלויות.
31/07/2017  |  עמי דור-און  |   חדשות
פוליטיקאים רבים נכוו כאשר אמרו דבר מטופש והדבר התפשט ברחבי האינטרנט. לאחרונה אימאם מקליפורניה אמר בדרשתו משפטים שמשכו תשומת לב רבה. בהתייחסו לאירועים האחרונים בהר-הבית, ביקש האימאם מאללה לנקות את אל-אקצה מזוהמת היהודים. עוד הוא ביקש מאללה לספור את היהודים ולהשמיד את כולם – מדווח ג'ון מודי, מנהל ועורך בכיר ברשת פוקס ניוז.
31/07/2017  |  אריאל י' לוין  |   מיוחדים ברשת
העיתונאי בסאם טאואיל פירסם ב-27 ליולי מאמר בכתב העת גיטסטון אינסטיטיוט שכותרתו:
30/07/2017  |  רבקה שפק ליסק  |   מאמרים
כל אחד מאתנו זוכר בדיוק היכן היה ומה עשה בבוקר יום שלישי, ה-11 בספטמבר, לפני 16 שנים. אני גם זוכר את מבצע עופרת יצוקה, בינואר, 2009, שכן פחות מ-24 שעות לפני כניסת כוחות צה״ל לעזה ביום שבת בצהריים, שאלתי מפורשות את ראשי המדינה מהלך מסיבת עתונאים אחת אחרי השנייה על גבול עזה האם מתכוננים צה״ל ומשרדי הממשלה השונים לקראת תרחיש של כניסה קרקעית לעזה.
28/07/2017  |  ארי בוסל  |   מאמרים
משטרת ישראל ערוכה לקראת תפילות יום השישי בהר-הבית. לנוכח ההתפרעויות שהתרחשו אתמול בהר, במסגרת חגיגות הניצחון של הוואקף המוסלמי לאחר החלטת ממשלת ישראל להיענות לכל דרישות הוואקף ולהסיר את גלאי המתכות ואת המצלמות שהוצבו בכניסות להר-הבית לאחר הפיגוע שבו נרצחו לפני שבועיים שני שוטרים בהר-הבית.
28/07/2017  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
נתניהו הציע לטראמפ: נחל עירון תמורת הגוש  /  עידן יוסף
מחבל משוחרר ירצה את מלוא עונשו  /  איתמר לוין
האם מחמוד עבאס עדיין פרטנר?  /  יוני בן-מנחם
תגידו את האמת  /  איתמר לוין
מחפשים תירוצים  /  אריאל י' לוין
מחמוד עבאס מוביל להסלמה  /  יוני בן-מנחם
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il