|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

כוכב התקשורת נכנס לנסיגה

תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה
02/08/2017  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
טעויות שונות

כמו בכל שלושה חודשים גם השבוע נכנס כוכב התקשורת המוכר יותר בשמו מרקורי לנסיגה במזל בתולה וישהה שם למשך שלושת השבועות הקרובים. תאריכי הנסיגה המדויקים יהיו בין התאריכים ה-12 באוגוסט ועד ה-5 בספטמבר.

המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים שנולדו במחצית הראשונה של המזל: בתולה, דגים, קשת, תאומים, דלי וטלה.

כבר כמה ימים לפני כניסת הנסיגה תורגש השפעת הכוכב ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים. גם בסיום תאריך הנסיגה הרשמי ייקח עוד כמה ימים עד אשר דברים יחזרו למסלולם הרגיל.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב – הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה. ולעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע, אך אחד מהצדדים לא נמצא. הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל.

קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'. גם שביתות במשק פורצות לרוב בתקופה זו. מומלץ לא לתכנן בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש לאובדן המסמכים, או בדיקות שתשובתן אינן ברורה. כמו-כן, גם אנשים שהתקשורת שלהם היא עיסוקם הראשי, מומלץ להם לנקוט משנה זהירות.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל. אולם מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

להלן השפעת מרקורי בכל המזלות


טלה

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה.

שור

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים ואף ילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

תאומים

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. זה הזמן שלכם להוכיח את רצינות כוונותיכם.

סרטן

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאמו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים – חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

אריה

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את התקשורת אך גם את חוסר וודאות בנושאים כלכליים. נראה כי פועלים מאחורי גבכם אתם מרגישים כי ידיכם כבולות מלהגיב.

בתולה

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

מאזניים

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת-ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות.

עקרב

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי ארועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. פעמים רבות יהיה לכם צורך לסגור מעגלים .

קשת

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב.

גדי

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא גם שליט המזל שלכם. ולכן, גם אם תפיסות העולם שלכם כרגע משתנות, הן נעשות מתוך הפנמה, הכלה והבנה.

דלי

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות.

דגים

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - כוכב התקשורת ימצא בבית הכספים שלכם בשבוע הקרוב ולכן נושא זה עומד להיות רגיש עבור רובכם, ובייחוד לאור העובדה שהכוכב עומד לבצע נסיגה בבית זה
▪ ▪ ▪


טלה

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב ונוס לבית המשפחה שלכם, כך שתרגישו את האנרגיות שלכם עולות ומתעוררות ביחס לכל הכרוך במערכות יחסים. אלה מכם המחפשים סגירת מעגלים יכולים להיות מרוצים סביב האירועים ותשומת הלב שתרגישו מצד אנשים יקרים לכם ולכן זה הזמן לפתוח את הלב לסיטואציות חדשות שיעזרו לכם לפתיחות רגשית. נסו להיות יצירתיים בנוגע לפתירת בעיות.

שור

אתם עוברים תהליך מאוד מעניין בכל מה שקשור למערכות יחסים אישיות ובתחום המשפחתי. נראה שלאחרונה החיים לא ממש פינקו אתכם ולכן נאלצתם לקחת אחריות בתחומי חיים שעד לאחרונה העדפתם לא להתעמת איתם. המשפחה הקרובה גוזלת מכם די הרבה זמן ואתם מרגישים שאתם מחויבים לה בכל הנוגע למימוש תוכניותיכם. נסו להביע את דעתכם האמיתית.

תאומים

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בחיפוש דרכים מקוריות לשפץ את סביבת המגורים שלכם ובחיפוש אחר משאבים פיננסיים שיעזרו לכם להגשים את תוכניותיכם. יש לכם עכשיו הזדמנות לעשות שינויים משמעותיים שיכולים לשנות את חייכם מהקצה לקצה. מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה שהיא קצת מעורפלת עבורכם בנוגע לתכנון עתידכם, אך אין זה הזמן להחליף עבודה.

סרטן

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם המתרחשת אחת לשתיים עשר שנים וזאת בגלל העובדה שהכוכב יופיטר המביא איתו שפע, מזל והצלחה נמצא בבית המשפחה שלכם. ולכן, בכל אירוע משמעותי תוכלו לקבל תמיכה מהקרובים לכם ביותר. המצב הכספי קצת מעיק עליכם, אך אין ספק שביקור וונוס שאחראית על הכספים במזל שלכם תיתן לכם את האפשרויות לפתור גם נושא זה.

אריה

ילידי המזל אמורים להיות מאוד מרוצים השבוע בגלל העובדה שאתם מרגישים שהכוחות שלכם מתחדשים בגלל ביקור כוכב העשייה מארס במזל שלכם. יש לכם יכולת פיזית טובה לממש את תוכניותיכם ולקבל תמיכה ועידוד מהקרובים לכם ביותר. מאחר שכוכב מרקורי נמצא בבית הכספים שלכם והוא גם כוכב התקשורת, עליכם לוודא שהכל סגור וברור ואכן תקבלו כל מה שהובטח לכם .

בתולה

בתקופה האחרונה אתם מרגישים הרבה יותר מבוקשים ומקובלים מתמיד ועובדה זו די חדשנית בשבילכם, ויחד עם כך גם מאוד מהנה. הגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלכם ליצור יחסי צבור ומערכות יחסים טובות. כוכב התקשורת במזל שלכם ייתן לכם את האפשרות לומר את כל מה שאתם חושבים ועובדה זו תתקבל בברכה על-ידי הקרובים לכם כיוון שהם יבינו שאתם באים ממקום מפרגן .

מאזניים

השבוע תגיע אליכם וונוס מלכת היחסים שהיא גם המאפיינת של המזל שלכם לבית הקריירה שלכם ותסמל עבורכם התחלה חדשה. זהו חודש שבו תרגישו שאתם מפתחים באהבה את מערכות היחסים שלכם ואתם אהובים ופופולריים יותר מתמיד. מבחינה חברתית זוהי תקופה שבה אתם בונים את עצמכם ונראה שלמרות שאתם קצת בלחץ, הרי שאתם זקוקים ללחץ הזה כאדרנל חיובי ומניע לעשייה.

עקרב

אתם נמצאים בהשפעת סטורן בבית הכספים שלכם ואכן כוכב זה ידוע כמורה הגדול ולמרות שאינכם מעוניינים להרגיש כובד, הרי שאתם נאלצים להתמודד עם האנרגיה שלו על-ידי הבנת משמעות צרכי הכוכב לעומק. אתם בתקופה שאינכם יכולים להקל ראש בשום נושא בתחומי חייכם, כיוון שעכשיו אתם נאלצים להתמודד עם העובדה שאחריות היא שם המשחק על-מנת להמשיך ולהתקדם למטרותיכם בחיים.

קשת

נראה שלאחרונה אינכם מנהלים את חייכם בחופשיות אלא מנוהלים על-ידי החששות שלכם. זוהי תקופה מצויינת לקחת החלטה ולצאת לחופשה למקום קרוב על-מנת להיטען באנרגיות חדשות. אלה מכם שמנהלים מאבקים ביורוקרטיים, יכולים למצוא השבוע ולמעשה במשך כל החודש הקרוב את האנשים המתאימים שאיתם תוכלו ללכת קדימה ולהצליח בכל תוכניותיכם ואז כמובן שתוכלו לטפוח לעצמכם על השכם.

גדי

לאחר תקופה לא קלה עבורכם נראה שאתם שוב עולים על הגל בכל הנוגע למערכות יחסים כיוון שכוכב וונוס המביא איתו הקלה בתחומי יחסי האנוש נכנס אליכם לבית הזוגיות והשותפויות. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שיכולה למנף אתכם מקצועית למקומות החשובים לכם תוך שימוש במערכות יחסים כמנוף להתקדמות. נסו לפעול במתינות ולא מתוך לחץ, כיוון שהתנהגות כזו יכולה להביא לכם אויבים.

דלי

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים ביכולת שלכם לתקשר בצורה יותר נכונה ובריאה עבורכם. אתם נמצאים בדיוק בפרק זמן של חייכם שבו אתם צריכים לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות האישית שלכם ולהחליט כיצד עליכם לפעול בהמשך. כוכב התקשורת עומד לבצע נסיגה במקום המקושר עם כספים ומאחר שבאופן טבעי יש לכם כרגע כוכב שדי מערפל לכם את ההגיון, חשוב לפעול בשיקול דעת..

דגים

נראה שבתקופה הקרובה אתם הולכים לעבוד מאוד קשה וייתכן שהאנרגיות תהיינה ירודות וזאת בגלל שאתם פחות משגיחים על עצמכם . אתם עסוקים מאוד עם צעירים מכם במשפחה ונראה שתפיסת עולמכם הולכת ומשתנה בעקבות כל מה שאתם חווים סביבכם. כמו-כן, נסו להבהיר את עמדתכם לאחרים בגלל שעדיין ההתנהגות שלכם לא תמיד נתפסת ברורה לזולת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפהאסטרולוגית.
תאריך:  02/08/2017   |   עודכן:  02/08/2017
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפי הנהלת חיפה כימיקלים - כולם אשמים בסגירת מפעליה: הממשלה, העומד בראשה, המשרד להגנת הסביבה, עיריית חיפה, עמותת צלול, בית המשפט המחוזי, בית המשפט העליון. רק גורם אחד הוא זך וישר, צח וטהור: הנהלת חיפה כימיקלים. אלא שהעובדות הפוכות בתכלית. בית המשפט העליון פסק פעמיים, כי משבר מיכל האמוניה מונח בראש ובראשונה לפתחה של הנהלת החברה, שפעלה שנים שלא כחוק והתעלמה במשך ארבע שנים ממועד ברור בו לא תוכל להמשיך ולצפצף בריש גלי על החוק ולסכן את תושבי חיפה והמפרץ.
02/08/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
לשפשף את העיניים ולא להאמין. בניין מצודת משטרת צמח, מסוג "טיגראט" שנבנה לפני קרוב ל-80 שנה בתקופת המנדט הבריטי, בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב-עומד נטוש ושומם מזה קרוב ל-15 שנה .בתקופת מלחמת השחרור פלש הצבא הסורי לעמק הירדן והתנהלו קרבות על כיבוש מבנה מצודת המשטרה .בקרבות אלה נהרגו עשרות מחיילי "ההגנה (צה"ל). בחומה הצפונית של מבנה המצודה במקום בו פרצו לוחמנו בתקופת מלחמת השחרור לתוך המצודה וכבשוה מוצב שלט לזכרם של הלוחמים שנהרגו וזה לשונו: "כבוד לנופלים בקרבות על משטרת צמח והאזור. במקום זה נפרצה ונכבשה משטרת צמח על כוחותינו ביום 27.4.48" משטרת צמח הייתה מעוז אחרון ללוחמינו בקרב הנואש להדיפת הפולש הסורי מעמק הירדן .ב18.5.1948 נפלה המשטרה בידי הסורים .ב20.5.1948 נהדף האויב והמשטרה שבו לידינו" איך נפלו גיבורים ויאבדו כלי מלחמה".
02/08/2017  |  אלי אלון  |   כתבות
העיתונאי K.K פירסם ב-29 ליולי מאמר בכתב העת גייטסטון אינסטיטיוט שכותרתו:
02/08/2017  |  רבקה שפק ליסק  |   כתבות
אֲנִי יוֹדַעַת לְדַבֵּר רַק אֶת שְׂפַת הַגּוּף
01/08/2017  |  יוסף כהן-אלרן  |   כתבות
חכמינו עמדו על הסיבות לחורבן בית המקדש והדברים ידועים. בית ראשון חרב, אמרו חז"ל, משום שהיו בו עבודה זרה, שפיכות דמים וגילוי עריות. בית שני חרב משום שהיו בו שנאת חינם ומשום שלא דנו לפנים משורת הדין, אלא עמדו בדקדקנות על כל פסיק בדין.
01/08/2017  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
יואב יצחק
יואב יצחק
אורנשטיין חשוף עתה לבדיקה/חקירה פלילית בשל שיחותיו עם אפי נוה בהן ביקש מנוה לפעול למינויו לנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב    מידע שהובא ל-News1 מלמד, כי המעשים של גרטלר-גרטנר באפריק...
ירון פרידמן
ירון פרידמן  |  
חזרה לפילוג הפוליטי שהיה לפני השבעה באוקטובר, התחמקות מקבלת אחריות למצב, משבר מנהיגות ועוד - לא מדובר בישראל אלא בוויכוח הפנים-פלשתיני. פרשן מצרי מתאר בדרכו את המתיחות בין שני הפלג...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il