|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

פאואר קארד ישקיע בחגיגת פרבואר חורפית

- הודעה מטעם מועדון פאואר קארד
01/02/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אמנון ליברמן, יחסי ציבור  |    |  פאואר קארד

מועדון "פאואר קארד" מקבוצת פישמן ישקיע 2 מיליון ש"ח בחגיגת פברואר החורפית של המועדון "קונים מגרדים וזוכים". בשבוע הבא ייעלה קמפיין פרסומי התומך במבצע ומבטא את המיקוד האסטרטגי החדש של המועדון- פנייה לעולם הפנאי.

מועדון POWER CARD מקבוצת פישמן ישקיע 2 מיליון ש"ח במבצע הגרלות לחורף. "פאואר קארד" הינו אחד ממועדוני הלקוחות המובילים בישראל, נסמך על פלטפורמה של כרטיס אשראי של חברת Cal והוא מונה 100,000 חברים ו-15 רשתות מהמובילות בישראל : הום סנטר, מגה ספורט, טויס אר אס, ביתילי, טן- תחנות דלק, בסט ביי,ביג בוקס, סליו, אפריל, קרביץ, סטימצקי, ZER4U, נרות בשינקין, טלפארמה ונעלי נמרוד.

מדובר בפעילות השיווקית המרכזית של המועדון לרבעון הראשון של 2007, אשר נתמכת במבצע רחב היקף, במסגרתו מתקיימת הגרלה כפולה של מאות פרסים יוקרתיים לזכייה מיידית באחת מרשתות המועדון והגרלת ג'יפ סוזוקי גרנד ויטארה בסוף המבצע. את המבצע ילווה קד"מ מאסיבי בכל רשתות המועדון והוא ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות ארצית ומקומית, רדיו אזורי, אינטרנט, אינסרטים בעיתונים ועוד. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי". היקף הקמפיין הוא כ-2 מיליון ₪ והוא יעלה לתקופה של 3 שבועות. זהו הקמפיין הראשון של "פאואר קארד" באמצעות "דובצקי-זקס-אוברוצקי" שהחל לטפל בתקציב הפרסום של המועדון בתחילת השנה.

לדברי ליאור טנר, מנהל האסטרטגיה של "פאואר קארד": "החלטנו השנה להגדיל באופן משמעותי את השקעת המשאבים בתחומי השיווק והפרסום לנוכח התחרות המתעצמת בשוק שירותי האשראי החוץ-בנקאי. המבצע החדש יחדד את הקו האסטרטגי והפרסומי החדש של המועדון, אשר יבליט את עומק מגוון הרשתות החברות בו ואת יתרונו היחסי בתחומי הפנאי ואיכות החיים בנוסף לכדאיות הכלכלית והמימונית".

טנר מעריך כי אטרקטיביות המבצע תגרום להעמקת השימוש בכרטיס בקרב חברי המועדון הקיימים באחוזים ניכרים, לצד השגת גידול משמעותי במספר חברי המועדון.

תאריך:  01/02/2007   |   עודכן:  01/02/2007
אמנון ליברמן, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת ביסקול תמרוקים מעבירה את פעילות ההפצה והמכירות לחברת ניאופרם-פרומדיקו, לאחר 30 שנות עבודה משותפת עם חברת דנשר. ההיקף הכספי של העסקה כ- 20 מיליון שקלים. לדברי ליאור לוי, מנכ"ל חברת ביסקול ויו"ר ענף התמרוקים של התאחדות התעשיינים, "ביסקול וניאופרם רואים בחיבור מהלך אסטרטגי המיועד להעמקת החדירה של שתי החברות לתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה בישראל". חברת ביסקול מייצרת ומשווקת בארץ את המותגים "קליאו" "ופלצ'ה אזורה" של חברת פליירי האיטלקית. המהלך קיבל את בירכתה של חברת פליירי הפועלת מאיטליה ב- 52 מדינות בעולם ובעלת מחזור של 300 מיליון יורו.
01/02/2007  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
"פריגת", המחוברת לעולם של טבע, מעלה קמפיין אינטרנט ייחודי במסגרתו מוזמנים הגולשים לנטוע עצים באופן וירטואלי. במסגרת הפעילות יכולים הגולשים להוריד למחשב עץ וירטואלי ולגדלו באמצעות ממשק מיוחד של השקיה, דישון, חשיפה לשמש וקטיפת הפירות.
פורטל הילדים והנוער Tipo ואתר הספורט ONE משיקים ערוץ תוכן אינטרנטי חדש לילדים ובני נוער, אשר יכלול כתבות ספורט של ONE, עידכוני תוצאות ובניית אתרי אוהדים בנושאי כדורגל, כדורסל ותחומי ספורט אחרים.
לראשונה באשדוד מותג האופנה הבין לאומי מספרד לנשים, ואחת ההצלחות האופנתיות הבולטות בשנים האחרונות בישראל, "MANGO". הסניף הראשון בעיר עתיד להיפתח בתחילת חודש מרץ בשדרה החדשה של קניון הסיטי באשדוד.
בין ה-4 ל-10 בפברואר, יצוין בישראל ובעוד 80 מדינות ברחבי העולם, שבוע האימון (Coaching) הבין לאומי. במהלך השבוע יקיימו מיטב המאמנים הישראלים חברי הפדרציה הבינלאומית לאימון -The International Coach Federation (ICF), מפגשי אימון בני שעה בחינם, על-מנת לאפשר לכל מי שמעוניין בכך, התנסות ראשונית בתחום האימון האישי.
30/01/2007  |  גלעד היימן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il