|   15:07:40
דלג
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

תחזית אסטרולוגית ל-01.02.2018-12.01.2018

תקופה חדשה בכלכלה

הכלכלה בעולם עומדת להיות מאותגרת כבר במהלך 2019 והלאה. הבנקים ישנו את כללי המשחק. התגוננות מחוסר שליטה? גם. אי-השקט באירן ממשיך מתחת לפני השטח עד שיגיע השינוי המיוחל. כוכבים יגיעו וישברו את ה"פייק ניוז" לפחות זמנית. ימים מאתגרים, בין הצורך במיקוד וביקורת עצמית ובין חוויות לא צפויות בלי שליטה. תיהנו!
12/01/2018  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
השור אינו רגוע [צילום: מרי אלטפר/AP]

מבנה כוכבים חזק בימים האחרונים עודד חברות ורומנטיקה, גם בסביבת עבודה. אלה מכם העוסקים בעיצוב וב"סטיילינג" קיבלו ויקבלו תוצאות טובות. ההשפעה תהיה עד 14.01, אבל כוחו של המבנה חזק מאוד ויעזור להזדמנויות עסקיות, למפגשים שייתכן מאוד שהמתח המיני ילווה אותם, וכדאי להזכיר לכם לשמור על איפוק כדי שאיש מהצדדים בתוך המו"מ לא ילך להתלונן על הטרדה מינית (כן, אני כותבת את זה בציניות).

כוכב מרקורי עבר למזל גדי, ויישאר שם עד 31.01.2018. המעבר ממזל קשת הפתוח והנדיב למזל גדי, יעזור לחזור להיות ממוקדים מתוך אחריות להתחייבויות. גם השיחות יהיו ממצות ופוריות. ההתרכזות בתכנים שצריך לעבודה תביא אתכם לתוצאה הטובה ביותר. 14.01-12.01 הם ימים טובים למו"מ, להצהרות טובות. אלה כוכבים שעוזרים לראות את העובדות בדרך "נקייה", כך שזה יהיה זמן שבו יהיה קל לשבור את מעגלי ה-FAKE NEWS, להבין ולראות מה קורה מעבר לבועות המידע שכולם חשופים אליהן בתקופה האחרונה (זה כמובן לפרק זמן קצר עד הבועות התקשורתיות החדשות שיגיעו בגלל הצורך של "פרשנים" המחפשים סקופים בכל מחיר והאמת לא באמת חשובה וכד'). השילוב בין כוכב מרקורי וסאטורן במזל גדי יביא איתו גם ציניות, ביקורת ונטייה לבדוק כל מידע כמה פעמים. אפשרו לעצמכם את הזמן לעשות סדר במחשבות בסבלנות. סביר להניח שהמסקנות יגיעו ברצועת הזמן שבין 22.01 ל-26.01.

אבל בימים האלה (14.01-12.01) מתווסף מבנה הגורם למפנה ("טוויסט"). לצד הסאטורן השמרן מגיע כוכב אורנוס במפגש עם כוכב וונוס ועם השמש, ויפתיע כהרגלו בדרך לא צפויה. מצב הרוח משתנה. יש כאלה שיגיבו ב"עצבנות" ויתקשו להרגע (בגלל הסאטורן שברקע). הגעתו של כוכב אורנוס תגרום לחפש אחר החדש והמרגש. הוונוס במשוואה תביא משיכה חזקה לבן/לבת זוג, לרעיון או למיזם, שלא יהיה מתואם ממש עם המציאות. אבל עם המרקורי-סאטורן הנמצאים גם בתמונה, סימני השאלה יהיו למה להאמין - לשיקול הדעת והרצינות או להתלהבות. לכן לכל מצב חדש כדאי לתת קצת זמן על-מנת שיוכיח את עצמו, בטרם תיכנסו להתחייבות שלא תוכלו לסגת ממנה. זה נכון במיוחד בנוגע לרומן אהבה "ממבט ראשון" שעלול להתנפץ במבט השני. השגיחו גם על הכסף שלכם. האנרגיה וההתלהבות עלולים לגרור להוצאות לא מחושבות, או לרכישה מיותרת.

המבנה בין שמש ואורנוס נפיץ במיוחד - אנרגיה שאין עליה שליטה, או אירועים שנכנסים למערבולת שמגיעה לשיאים הדורשים תשומת לב וזהירות. בין ה-12.01 ל-14.01 עלולים להיווצר מצבים שהרגישות שלהם גבוהה, בעיקר התקפות (אישיות או להבדיל מדיניות) ואירועים מאכזבים במישורים חברתיים ואישיים. עליכם להיות מוכנים שאנשים יפעלו בדרך לא צפויה ו"יבעטו בדלי" אחרי עמל של שנים. המתחים אופייניים ואם ברצונכם להימנע מחוסר הסכמה, זוזו הצידה. המצב הזה יכול גם לעורר מדנים, ואין שום סיבה ש"תיכנסו" לעימות מיותר. העדיפו בימים האלה פעילות שהיא חדשה גם לכם, אירועים מרגשים לצד רעיונות ייחודיים. הניסיון למשמעת עצמית יאתגר אתכם מאוד.

אחרי ה-15.01, המנעד ההרמוני בין כוכב יופיטר לפלוטו יפעל ברמה פחות מודעת, המאפשרת שיתופי פעולה בחברה ובעבודה. תמצאו אנשים שדרך חשיבתם דומה לשלכם, כך שגם הכוונות והמטרות דומות. זה ישפיע בעולם ובפעילות פוליטית (כל מפלגה בתוך עצמה). בחייכם האישיים תוכלו גם לאסוף קבוצת אנשים למטרה משותפת.

ב-26.01-18.01 מצב הרוח טוב יותר, חשיבה מקורית, עם שכל ישר, היגיון בריא לצד חריצות ושקדנות. הכוכבים יעזרו לאלה מכם שצריכים ללמוד למבחנים.

ב-20.01 השמש עוברת למזל דלי ומצטרפת לכוכב ונוס. משהו ישתנה באווירה - קצת השראה, ראייה של דברים מעבר ל"כאן ועכשיו" (מרקורי עדיין בגדי), ויורגש שחרור מסוים. כשכוכב מרקורי יצטרף ב-01.02 ייפתחו ערוצי חשיבה מחוץ לקופסה. הנוכחות של ראש דרקון במולות לשמש במזל דלי, תפגיש אתכם עם אנשים חשובים מעברכם.

ב-26.01-23.01 מפגש בין מרקורי ופלוטו במזל גדי. "הכל או לא כלום". החשיבה יורדת לפרטים, לצד יכולת אבחון של המצב שבו אתם נמצאים, או ש"עירבבו" אתכם לתוכו. זהו שילוב מניפולטיבי עם מסרים שעלולים להיות כוחניים ומטרתם להשפיע בכל מחיר. אלה ימים שבהם על-פי רוב התקשורת "חוגגת" על כולם. אבל אלה מכם שלא יחששו לפתוח את ערוצי החשיבה המחודדים יותר בימים האלה, יידעו כבר מי מספר לכם סיפורים. אלה גם הימים בהם תסיקו את המסקנות הסופיות מ-14.01-12.01.

מופע ליקוי לבנה מלא ב-31.01.2018 יהיה בצמידות לסרס. השמש והוונוס בצמידות כך שהשילוב מעיד על משהו שמח ביחסי ילדים-הורים. יהיה עליכם גם לשאת באחריות במערכות היחסים עם ההורים שלכם. לדאוג גם להם.

בזמן מופע הליקוי לבנה, כוכב מארס ישפיע יחד עם יופיטר במפות אסטרו-קרטו-גרפיה, על מרכז אמריקה. המארס במפת הליקוי עובר על הנקודה הצפונית במפה של סין ורוסיה (בשפה אסטרולוגית I.C). המפה של הליקוי מושפעת מאורנוס, כירון, ונפטון. מן הסתם נשמע על ארועים "מתוחים או מעניינים" בארצות הנ"ל בחדשות.

המיקום של ליקוי הלבנה, יהיה מול הליקוי שהיה ב-07.08.2017, כך שהנושאים שהעסיקו את העולם אז, יחזרו גם עתה (המזרח התיכון, בעיקר סעודיה, אירן סוריה ורוסיה). כך גם יהיה עם מופע הליקוי חמה ב-15.02.2018 (חזרה של הנושאים מקיץ 2017). על כך ארחיב ברשימה הבאה.

להזכירכם: מומלץ, לא להתחיל(!) דבר חשוב או משמעותי כשבוע לפני מופע הליקוי - לבנה או חמה. התוצאות אינן עונות על הציפיות, או מביאות למצבים שידרשו שינוי או תיקון, שאינו בר-ביצוע בדרך כלל.

אצלנו

לאורך זמן, נמצא ראש דרקון/כירון על ציר 2-8 במפת המדינה המחזק את האופי האלים המשפיע על כולנו וגם מלמד אותנו איפה להיזהר (להציב גבולות), כדי לא להגיע למצבים כאלה. לא פעם נקלעים למאבקי כוח או כוח רצון (גם בינינו לבין עצמנו, כל המישורים החברתיים והמשפחתיים וייתכן גם בינלאומיים). צריך להיזהר מפני פגיעה פיסית, כולל ויכוחים שבהן עלולים לאבד שליטה ולגלוש לאלימות. מומלץ להיות בררניים בבחירת מקומות הבילוי, במטרה למנוע אלימות או פגיעה.

הכוכבים מארס וכירון/ מארס עוברים על ציר 2-8... בין 12.01 18.01.בנוסף במעגלים נוספים ראש דרקון/ מארס על אותו ציר 2-8 בתאריכים 28.01 עד 11.02.

בתוך רצועת הזמן הנ"ל, יש מעברי משנה המחדדים את כל מה שכתוב לעיל. הכוכבים מארס וכירון/מארס יטיילו על ציר 2-8, במפת המדינה שלנו, בין 12.01 ל-18.01 בנוסף, בשני מעגלים שונים על אותו הציר בין 28.01 ל-11.02, ייתכנו תאונות קשות או חלילה אירועי טרור או אלימות לא צפויה. שימרו על עצמכם.

זמני ירח בטל:

יום שישי 12.01
הירח הבטל ממשיך מיום אתמול עד הבוקר בשעה 09:04.
יום ראשון 14.01 הירח בטל משעה 10:50 עד שעה 21:41.
יום רביעי 17.01 הירח בטל משעה 08:28 עד שעה 10:31.
יום שישי 19.01 הירח בטל משעה 13:50 עד שעה 22:26.
יום שני 22.01 הירח בטל משעה 03:11 עד שעה 08:26.
יום רביעי 24.01 הירח בטל משעה 04:17 עד שעה 15:39.
יום שישי 26.01 הירח בטל משעה 05:15 עד שעה 19:39.
יום ראשון 28.01 הירח בטל משעה 12:40 עד שעה 20:57.
יום שלישי 30.01 הירח בטל משעה 18:39 עד שעה 20:52.
יום חמישי 01.02 הירח בטל משעה 12:59 עד 21:12.

כלכלה ושווקים

מעניין היה לשמוע את המועד שבו החלה הממשלה לתכנן את תקציב המדינה לשנתיים הבאות. ב-11.01.2018 נכנס כוכב מרקורי למזל גדי ויתייצב לצד כוכב סאטורן. זה הזמן האידיאלי לדון על תוכניות או מו"מ בכל נושא. השילוב מציג שיקול דעת, וכוכב סאטורן, אוהב לתמצת ולהיות ענייני, אבל גם אוהב לצמצם. אופיים של הכוכבים האלה יחד יגרום לכך שהדיונים יהיו "נקיים" (היום בו מתחילים מיזם ישפיע על אופיו והצלחתו גם אם העבודה עליו תהיה מתמשכת). שילוב שמתאים גם לביקורת עצמית. עם זאת לא נוכל להתעלם מכוכב יופיטר הנמצא במזל עקרב, שהוא מסמל מיסים וגם תקציב. היופיטר הוא סמל לנדיבות ונתינה גדולה. במהלך החודשים הבאים כוכב יופיטר וסאטורן יאזנו זה את זה, כך שלמרות החשש מצמצומים כנראה, בסופו של דבר התקציב יהיה מאוזן. חלק מהמשרדים ונותני השירותים יצטרכו להצטמצם ולעומתם יהיו משרדים שיקבלו תוספות שיעזרו לשפר את השירותים.

אנחנו לקראת תקופה חדשה שיהיו לה מגוון השפעות על כל המישורים בחיינו, אבל ברשימה הנוכחית נעצור על המשמעויות הכלכליות:

אנחנו שומעים על התפתחות הכלכלה בעולם, ונהנים מהתשואות בשווקים. אבל שילובי הכוכבים שמתקדמים במזל גדי, הם סאטורן ופלוטו, וגם יופיטר וסאטורן שיעצרו את גלי השגשוג אי-שם במהלך 2019 עוד לפני 2020. ההשפעה תהיה לא רק כלכלית אלא גם פוליטית בעולם כולו. הגרף עלול לרדת כלפי מטה בין 2020 ל-2023, אבל נראה שאנחנו לא צפויים למשבר 2010-2008 (למרות שנכון לעכשיו בארה"ב יש גרעון שעובר את 106% שזה על סף פשיטת רגל). התחזית הזו מבוססת על ההיסטוריה הפיננסית (לפי הכלים האסטרולוגיים), אבל בל נשכח שיש חשיבות גדולה להחלטות ולבחירות שיעשו מנהיגים, ממשלות והבנקים!

על כוכב אורנוס שיעבור למזל שור כבר נכתב כאן. המעבר הראשון שלו יהיה במאי 2018, יימשך עד נובמבר 2018, ואז יחזור שוב למזל טלה (שישפיע מיד על הפסיכולוגיה של כולם). רק במרס 2019 יחזור למזל שור עד 2025. אין סימני שאלה על כך שהמעבר למזל שור ישפיע על הבנקים, על הפעולות שלהם, ויש הרומזים שאז מניות הבנקים ינסקו, אבל אחר כך תבוא ההתרסקות שלהן.

כוכב אורנוס הוא כוכב של מהפכות, מרד, הרס ומהפך, ומעברו במזל שור יביא לשבירת המסורת והנורמות שלאורן מתנהלים הבנקים המרכזיים בעולם. כך אפשר לצפות למהפכה בבנקים. האם הדולר, שהוא המטבע המרכזי בעולם, עלול להיות פגיע יותר? האם תעשיית ה"בלוקצ'יין" תהיה הסיבה? אינני סבורה שאנחנו יכולים להבין בהווה את התחום הזה לעומקו ומה יהיו התוצאות שלו (באנגלית קוראים לתעשיה הזאת crypto currency - סמוי וסודי). רק הזמן יספר לנו את הסיפור.

חוקי הבנקים ישתנו! אחרי 2020, כאשר כוכב סאטורן יעבור למזל דלי, ייתכן שכל נושא אחזקת המזומנים ישתנה - משהו שאיננו מסוגלים להבין היום. מזל שור הוא אולי זה שישפיע על מדיניות שמשמעותה התבצרות הבנקים, בגלל הקושי לקבל שינויים שאין בכוחם לשלוט בהם (עם כוכב אורנוס הלא צפוי, תהיה להם בעיית שליטה). בני מזל שור כידוע מתקשים לקבל שינויים, וכאלה גם הבנקים. יש להניח שמהלכים מסוימים יגרמו גם לאי-שקט, בלשון המעטה, בקרב אלה שהפקידו את כספם בבנקים.

במהלך 2020, צפויים גם אורנוס וסאטורן להיכנס למבנה מתוח, שישפיע גם לאורך 2021. את הצמד הזה הכרנו ב-2008-2007. ההשפעה תהיה בכל המישורים, לא רק כלכליים אלא גם חברתיים ומדיניים בינלאומיים.

אבל בינתיים (עד אמצע נובמבר 2018) כוכב יופיטר מטייל במזל עקרב, ואחר כך יעבור למזל קשת. אלה מביאים איתם גם מזל. טוב להסכמות כלכליות, ולשותפויות בין אלה המתחלקים באותן המטרות. השילוב בין כוכב מארס ויופיטר במזל עקרב, יחזק את אבטחת הסייבר, נושא שיפרח. כדאי לעקוב גם אחרי הנושא המתפתח של אנרגיה ירוקה.

ברשימה שפורסמה כאן ב-29.11.2013, אחרי שחסן רוחאני כנשיא אירן, נבחר להביא את השינוי המיוחל באירן נכתב כאן: "ההצגה 'הכל בסד"ר עומדת להתמוטט, הסתרת האמת מהעם האירני תביא לאובדן שליטה שם בתוך המדינה".

"שילובי המפות של אירן והשבעת רוחאני לתפקיד מציגים את נפטון על ציר 1-7. שם חיים כאן ועכשיו עד שיבינו שהם למעשה חיים על זמן שאול, ועם פלוטו על ציר 6-12 כדאי שהעולם יידע שהממשל באירן מנהל הונאה, מעלים מידע ונעזר בתעמולה שקרית. אבל כדאי להפנים שזה פועל גם כלפי פנים. כלומר, הם מרמים לא רק את העולם אלא גם את העם האירני. בטווח הקצר יש להם כוכבים על ציר 5-11, אלה הם יחסי הציבור, החיוכים, הפתיחות והרחבת מעגל ה'חברים', אבל ההצלחה התדמיתית היא זמנית...הכעס הציבורי יתעורר שם, מצב הרוח ברחובות לא תומך בהתנהלות של השלטון הדתי והדיקטטורי שקיים מאז 1979. נראה שהסבל של האזרחים יצוף למעלה ויביא להתפרצות, הם לא יהיו מוכנים לשמוע עוד פנטזיות על הכוח הכלכלי וההישגים הצבאיים אותם מציג השלטון לעם בתקשורת המקומית ואי-שקט בתוך המדינה צפוי להתעורר חד-משמעית".

אכן אנחנו כבר ב-2017, אבל הציפיות מהסכם הגרעין, שנחתם ב-2015, הביאו למורת רוח בציבור, בעיקר אכזבה כלכלית. מעקב אחרי שילוב המפות של השבעת רוחאני (שהיה ב-4.8.2013) וההורוסקופ של אירן (הרפובליקה האיסלאמית) באפריל 1979, מעידים שאי-שקט ממשיך ומבשיל לכיוון 2021-2019. מבנה הכוכבים בהווה 7-1, 8-2, 12-6 מעיד על התרופפות המסגרות. המצב הכלכלי יצר ועדיין יוצר אווירה של חוסר אמון. הנשיא רוחאני ירגיש שעליו להאבק על מקומו. ייתכן שהשימוש באיומים יעזור לו זמנית, אבל לצד הבנה שהוא תלוי ברצונם הטוב של אחרים.

במעגל כוכבים נוסף, הכוכבים מעידים על ניסיון לפתור את הקשיים תוך יצירת מרחב עצמאות כלכלי מדומה, אבל הבחירה של הממשל שם לפתור את הקושי לא תהיה בדרך נורמטיבית. נראה שזה שוב "משהו" המשלב קיצורי דרך והונאה, כדי לטשטש את המציאות מול האזרחים. אבל עם נפטון/פלוטו על ציר 7-1 כל התקדמות שתביא איתה תקווה, תתנפץ נוכח המציאות, והאכזבה תתפוס את מקומה.

מעבר הכוכבים שיגיע להורוסקופ של הרפובליקה האיסלאמית (1.4.1979 בשעה 15:00 טהרן), יגיע גם לקראת קיץ 2020. כוכב אורנוס יגיע לציר 7-1, (על מעלת מרכז השמים) עם כוכבים על 11-5, 9-3. מבנה כוכבים שמביא להתחלות חדשות, אחרי שמצבים נבחנים מחדש. אבל אלה שילובים של ניסוי ותהייה, שלא יאפשרו יציבות, מה שידחוף את העם להשתחרר כדי לזכות בחופש.

תמונת הכוכבים המלווה את המפה המייצגת את הרפובליקה האיסלאמית, מעיד על סוג של בועה. עם הזמן גם זו תתנפץ, כשהעם האירני יבין שהצליחו להרדים אותו, כדי שלא יראה את הבעיות המצטברות.

המפה המקודמת מחזקת את המסקנות הנ"ל, ולקראת ספטמבר 2019-תחילת 2020, המפגש של השמש עם אורנוס, והירח המסמל את העם בצמידות לאורנוס מקודם ואחריו אורנוס בלידה. כלומר, אי-שקט וחוסר יציבות ברפובליקה האיסלאמית יבעבעו מתחת לפני השטח עד שיתפרצו לקראת 2020.

ממשיך להיות בחדשות

מתוך רשימה שנכתבה כאן ב-3.11.2017:

"תופעה מעניינת התרחשה בעולם, בעיקר עם כותרות עסיסיות בתקשורת. כוכב יופיטר (מרחיב, מגדיל) שהגיע למזל עקרב (מזל עקרב קשור למין, לסודות, לכסף הקשור למין ולכוחניות) גרם לתרועות חצוצרה, הסודות שכולם ידעו, אבל עכשיו יצאו לאור, חשיפת האמת עם כל השערוריות בקמפיין "גם אני" אחרי שבהוליווד הורידו את המכסה מ"הקופסה", שמעו איך שחקניות וגם שחקנים צעירים "זכו והתקדמו" לתפקידים... השיח הגלוי על הצד האפל ימשיך לאורך 2018. כך שכל אלה שמעורבים ב"חגיגות" המין ייחשפו ויעברו מן הסתם מהמורות קופצניות בחודשים הקרובים. אבל תמיד תזכרו שלכל "סיפור" יש עוד צד. המניפולציות! שמזל עקרב "מומחה" בהן זוחלות לכל סיפור. מזל עקרב גם מסמל קנוניות, עלילות, תחבולות וטרור. עם היופיטר שנותן גם גודל ונפח, המודעות לכל אלה תגבר. וכשיקרה משהו זה יהיה בקיצוניות".

ל"חגיגה" ולפרסומים, הצטרפו גם במדינת ישראל די מהר. גם כאן, המניפולציות נכנסו לסיפורים ולרכילות, וכל מי שביקשה לקבל כותרת, מצאה הזדמנות לעשות זאת. לצערי, אני כואבת דווקא את האלמוניות שבאמת נפגעו, והתמודדו עם הטרדות ואונס (כי האנס או המטריד לא היה "ידוען" או "מפורסם") אך לא הגיעו לכותרות, כי הסיפור שלהן לא מעניין.

כוכב יופיטר במזל עקרב עד נובמבר 2018, כך שמספר הגברים שיואשמו בפגיעה ובהטרדה מינית, או בניצול נשים במקום העבודה, לאורך שנים יגדל ויתרחב. נכון שהסיפור הזה מוכר וידוע לאורך שנים, אבל רק עתה נשים החליטו להניף את הדגל, בציפייה שהגברים ילמדו לכבד אותן. חלק מהתהליך מגיע בזכות נשים שהגיעו לעמדת כוח, ואולי אלה יביאו לגישה בריאה יותר במערכות היחסים במקומות עבודה שתועיל לכל אחד ואחת.

"ישנו גבול אשר מעברו הסובלנות חדלה להיות מעלה" [אדמונד בירק]

תאריך:  12/01/2018   |   עודכן:  12/01/2018
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כמה רשמים מעשרה ימים בוושינגטון הקפואה אך המרתקת: החל מפחד הטרור שנפל על העיר, דרך גורלם של בתי כנסת, עבור בכמה קווי אופי מצחיקים/מרגיזים וכלה בתושבי העיר
עצמות רבות של מריון מצוי, מכרסם שכיח ביותר בארץ שאורכו לא עולה על 15 ס"מ, שהתגלו בשדות החקלאיים הקדומים של הביזנטים בנגב, מהווים את העדות הביולוגית הראשונה להיקף החקלאות שפרחה בצפון הנגב לפני כ-1,500 שנים וצבעה חלקים ניכרים ממנו בירוק.
11/01/2018  |  מירב ארד  |   כתבות
"מה לא היה ברור במה שאמרתי? את/ה באמת לא מבין/מבינה"?, שאלות כל כך מוכרות לכולנו, אך למרות ההכרות הענפה וה"ידידות" רבת השנים, אנחנו לא תמיד מצליחים לתת את התשובות הנכונות.
11/01/2018  |  הראלה ישי  |   כתבות
המחאות באירן מציגות דילמה עבור הנשיא רוחאני. הוא רוצה להקל על סבלם של התושבים, אך כפוף למשטר. למרות שהמילה האחרונה היא של ח'מנאי, רוחאני עדיין יכול לפעול
11/01/2018  |  אריאל י' לוין  |   כתבות
מתקפה חריפה על החושים, התודעה והאמונות של הצופה משמשת כמוטו מוביל לתערוכתו של האמן בני אפרת, המוצגת מהיום (11 בינואר) במוזאון פתח-תקווה לאמנות. תערוכתו עוסקת בסוגיות בוערות לעצם החיים על פני אדמות, ולא בנושאים פנים-אמנותיים.
11/01/2018  |  ראובן לייב  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il