|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

הנקודה החלשה

תקופת הנסיגה היא תמיד תקופה סוערת ומלאת התרחשויות המשפיעות על האדם בעיצוב חייו לשנים הבאות בשלב הנסיגה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה
29/04/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
המורה הגדול [צילום: AP]

הכוכב סטורן הידוע בכינויו המורה הגדול נכנס לנסיגה. החודש נכנס הכוכב המוכר בשמו סטורן, שבתאי והמורה הגדול לנסיגה במזל גדי עד לסוף חודש ספטמבר 2018. למעשה, כוכב סטורן הוא המשפיע העיקרי בכל תהליך של שינוי ולקיחת אחריות המתרחשים בחייו של אדם.

בנוסף למזל גדי ירגישו בהשפעת הכוכב בדרך מאתגרת גם המזלות הבאים: טלה, סרטן, מאזניים, אריה ותאומים. שאר המזלות יושפעו בצורה נוחה יותר.

תקופת הנסיגה היא תמיד תקופה סוערת ומלאת התרחשויות המשפיעות על האדם בעיצוב חייו לשנים הבאות. בשלב הנסיגה, רצוי שכל אחד ישאל את עצמו מה הוא אמור ללמוד מההתרחשויות וכדאי ומומלץ שכל אחד יבדוק מהי הנקודה החלשה שלו כדי שיוכל לתקן אותה ובכך לשפר את חייו ולהעלותם למקום גבוה יותר.

מטרת הכוכב בכל המעבר שלו הוא לקחת אחריות אישית ולחולל שינויים מהפכניים בחיים. השינויים יכולים להיות בכל תחום ובעיקר באותה הנקודה החלשה שאותה יש לתקן, אך בגלל הפחד דוחים אותה שוב ושוב.

הכוכב סטורן מאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על-ידי כך שהוא דוחק אותו לפינה וגורם לו להתעמת עם קושי כלשהו. תהליך הקושי המביא להארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים.

טבעי שמעברו של הכוכב יחדד ויקצין מצבים ויגרום להבין שלעיתים יש הכרח לראות את הדברים מזווית ראייה מרוחקת כדי לקבל פרופורציה. רק הבנה של "מה הכוכב רוצה ממני"? ולא "למה מגיע לי לסבול"? יכולה לקרב את האדם לתהליך המודעות ולשינויים המתבקשים ממעברו של הכוכב ובכך לקצר מהלכים כואבים.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמפחידה מעט של כוכב זה הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים החיוביים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"....הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

טיפ לילידי מזל השבוע
השבוע עומד להיות עמוס מבחינה רגשית בגלל מעבר כוכב התקשורת מרקורי בבית תת המודע שלכם כיוון שכך, יטרידו אתכם מחשבות ורגשות שעד עכשיו לא הייתם מודעים להם והנה הן יוצאות החוצה ביתר שאת
▪ ▪ ▪



טלה

אתם עסוקים עם אנשים הקרובים לכם ומאוד מנסים לרצות אותם בכל התחומים שאתם עושים. נראה שצפויות לכם בשורות טובות מבחינה כספית וזאת בגלל ביקור השמש בבית הכספים שלכם. גם בסביבה הקרובה אליכם, אתם זוכים ליחס אוהד בזכות השקפת עולמכם והיכולת שלכם לנתח כל מצב בצורה לוגית מעצמכם גבוהות יותר. כיוון שהדרישות שלכם, תספק אתכםאוביקטיבית במיוחד. ייתכן שעובדה זו לא תספק אתכם כיוון שהדרישות שלכם מעצמכם גבוהות יותר.

שור

נושאי כספים הפעם יהיו מאוד משמעותיים בגלל העובדה שהכוכב שלכם ונוס הידוע גם כאחראי על כספים נמצא אצלכם בדיוק במקום המושפע כלכלית ולכן חשוב כי תחשבו כמה וכמה פעמים לפני שאתם פועלים בכיוון זה. נראה שגם מרקורי כוכב התקשורת והחשיבה שביצע את נסיגתו אצלכם במקום המקושר עם תת-המודע, העלה אצלכם פחדים וחששות רבים על-רקע כלכלי, שאולי לא תסתדרו עם המצב הקיים.

תאומים

אתם המזל שהפעם חשוב לכם מאוד להיות מרוצים מהעשייה שלכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במקום הנכון ליצירת פרויקטים חדשים. אין לכם חשק או זמן להתעכב על דברים קטנים ולכן אתם יכולים להפסיד את ההזדמנויות שעומדות לפניכם ושאיתם אתם יכולים לפרוץ את הגבולות שעד היום היו חסומים לפניכם. נסו את כושר השכנוע והנחמדות שלכם בשיחות עם אנשים, בדרך שתעזור להם לבוא לקראתכם.

סרטן

בית הקריירה שלכם עדיין מופעל על-ידי הכוכב אוראנוס שלא מאפשר שיגרה וגורם לשינויים וניתוקים ולכן אין לכם רגע דל ואתם מרגישים כל הזמן חוסר מנוחה ואף רצון לשבור מסגרות וללכת למקום אחר שבו נראה שיהיה לכם יותר קל להתמודד עם מה שעובר עליכם. מאחר שאתם אנשים שלוקחים אחריות, נראה שבכל זת לא תרשו לעצמכם התנהגות אימפולסיבית ותתמודדו עם האירועים. זה הזמן להפעיל יחסי ציבור.

אריה

הפופולריות שלכם בקרב החברים עולה בגלל העובדה שהכוכב המשפיע על מערכות יחסים ושמו ונוס נמצא אצלכם בבית המקושר עם חברים ומעמד חברתי ולכן נראה שאתם מחזקים את הקשרים האישיים שלכם ובעיקר בגלל היכולת שלכם להיות נעימים וכריזמטיים, כך שאנשים מחפשים את קרבתכם. אתם מעוררים תחושה שיש להם על מי לסמוך. ואכן זה נכון, כשאתם אוהבים מישהו – תהיו נאמנים לגמרי עבורו.

בתולה

בית הקריירה שלכם השבוע יופעל תחת כוכב מאוד משמעותי ושמו ונוס שיביא לכם קשרים חברתיים ויכולת להתפתח בנושאי עבודה דרך חברים קרובים. ביחד עם כך, גם הכוכב מרקורי שהוא כוכב התקשורת והיה בנסיגה אצלכם בבית הכספים שמתקבלים מאחרים, יכול היה להביא קשיים בגיוס כספים שחשבתם שבטוח שתקבלו. זה הזמן לנסות ולעבוד על נושאים שונים שמטרידים אתכם בתחום זה ובדרך יצירתית.

מאזניים

בתקופה הקרובה מה שיעניין אתכם בעיקר, הוא כיצד אתם ממנפים את עצמכם בעבודה דרך מערכות היחסים המעניינות שאתם חווים. נראה שאתם מאוד עמוסים ועסוקים עם הקרובים לכם ולעיתים מגיעים לחיכוכים מיותרים, כיוון שאינכם מעוניינים לקבל על עצמכם מרות של אחרים ואפילו לא דעות שונות, אלא אם אתם מאוד מעריכים אותם. מומלץ לכם בשלב הזה, פחות לחשוב על האגו שלכם ויותר להפעיל שיקול הדעת.

עקרב

יש לכם הכרח לפעול ולקחת אחריות מאוד משמעותית בכל הכרוך בנושאים בהם קשורים האנשים שקרובים לכם בחיי היום יום. אין לכם ברירה אלא להבין שההתנהלות שלכם עד היום כנראה לא הייתה נכונה ולכן אתם מרגישים קשיים ביחסים עם הזולת. כוכב השפע יופיטר נמצא במזל שלכם, אך בנסיגה ולכן הוא זה אשר כרגע ממשיך לשבש עבורכם את המצב הכלכלי, חכו עד לסיום הנסיגה לפני קבלת החלטות.

קשת

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד קשה עבורכם כיוון שאתם מתחילים לקחת אחריות על חייכם בהשפעתו של הכוכב סטורן שנמצא בבית הכספים שלכם ומגביל את יכולתכם הכלכלית. כמו-כן, אתם נמצאים בתקופה שמבחינת מקצועית אתם חייבים לעבוד קשה על-מנת להצליח ולפרנס את עצמכם. זה הזמן לעשות פעולות של שיווק ויחסי צבור, על-מנת שתוכלו לשקם את עצמכם מבחינה מקצועית וכלכלית.

גדי

הכוכב פלוטו כבר נמצא תקופה ארוכה במזל שלכם ולכן גרם לכם לתקופה של הרבה שינויים כשחלקם עדיין לפניכם. בנוסף, גם הכוכב המזוהה איתכם סטורן נמצא במזל שלכם ולכן נראה שאתם נמצאים בתקופה של פעילות אינטנסיבית ששבה אתם מנסים להוכיח לעצמכם וגם לקרובים לכם שאתם נלחמים על המטרות ועל התוכניות שלכם ותרצו שגם הקרובים לכם יפרגנו לעשייה שלכם בכל מאודם.

דלי

עליכם לוודא בשלב הזה שכל ההבטחות שאתם מבטיחים לצעירים מכם במשפחה אכן מתקיימות במלואן, כיוון שבהחלט ייתכן שבמידה ותתחרטו, עובדה זו תשפיע על הקרובים לכם וגם לכם לא תיתן מנוח בהמשך בגלל ייסורי המצפון שתחושו. השקיעו יותר זמן בעבודה כיוון שנראה שהפעם יש מי שרואה את המאמצים שלכם ואף ייתכן שתוכלו לשפר את מעמדכם בהמשך בתחום זה.

דגים

בית החברים והחברה שלכם עמוס בכוכבים ולכן נראה שהגיע הזמן להשקיע את מירב המאמצים ואף ליצור מצבים של אירועים שבהם כולם ישתתפו. מאחר שכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא בבית המשפחה הגרעינית שלכם, נראה שאתם זוכים לעדנה והכרה מחודשת מצד אנשים במשפחה שלאחרונה הקשר התערער איתם. מומלץ לכם לבדוק שאכן כולם חושבים כמוכם בתחומים השונים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  29/04/2018   |   עודכן:  29/04/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"צבע טרי", יריד האמנות החשוב והגדול ביותר בישראל, עם למעלה מ-30,000 מבקרים מדי שנה חוגג עשור לקיומו.
"בשנים האחרונות וגם לפני כן, מתוך 25 מינויים בממוצע בוועדה, יש אולי שלושה או ארבעה פרקליטים. 15%. מה רוצים, שאנשי שירות המדינה שעיסוקם במשפט לא ייבחרו לבית המשפט?" - דבריו של פרקליט המדינה, שי ניצן, בראיון למקור ראשון (27.4.19), בתשובה לשאלה בדבר ריבוי השופטים שהגיעו מהפרקליטות.
29/04/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
17,020 שקל. זהו הסכום הממוצע של 17 התביעות בהן ידון היום (יום א', 29.4.18) שופט בית משפט השלום בתל אביב, אליהו קידר. מדובר במחצית מהסכום שבסמכות בית המשפט לתביעות קטנות (33,050 שקל), ובכל זאת - התביעות הללו יידונו כתיקים רגילים, עם עורכי דין וטענות והוכחות ודוחות ואולי אפילו עדים. התיק הגדול ביותר הוא בסך 62,803 שקל, אבל זה יוצא דופן. לקידר ממתינות תביעות של 6,200 שקל, 5,699 שקל, 4,868 שקל ואפילו על הסכום העצום של 4,032 שקל.
29/04/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
הנהגת חמאס סבורה כי קמפיין "צעדת השיבה", שבו היא פתחה לפני יותר מחודש, הוכיח את עצמו והיא מחזיקה ב "קלף מנצח" שאפשר לפתח אותו ולהפוך אותו לאינתיפאדה חדשה נגד ישראל. את הדברים אמר מנהיג חמאס אסמעיל הנייה בנאום שנשא ב-25 באפריל בכינוס לקראת חודש הרמדאן ברצועת עזה. הנייה הודיע כי "קמפיין צעדת השיבה ושבירת המצור ימשך גם אחרי 'יום הנכבה' ב-15 במאי עד שנשיג את מטרותינו. הוא יתקיים גם בגדה המערבית, בקרב שטחי 48' ובמחנות הפליטים בפזורה הפלשתינית".
27/04/2018  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
עוד לא ראיתי כדבר הזה ב-30 השנים ויותר, שאני מסקר את הוועידות השנתיות של לשכת סוכני הביטוח: יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, עמד על הבימה, בערב הפתיחה החגיגי של הוועידה באילת, והטיח ישירות במפקחת על הביטוח, דורית סלינגר, שישבה מולו: "את המפקחת הגרועה ביותר בתולדות ענף הביטוח!". בכירים שישבו ליד סלינגר סיפרו שהיא הייתה המומה – ולא פלא.
27/04/2018  |  אלעזר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
חמאס חותר לשמור על שליטה בפועל [צילום: דובר צה"ל]
פרופ' קובי מיכאל
הרשות הפלשתינית לא תוכל לשלוט ברצועה בשל השחיתות והחולשה שלה, וברור שחמאס איננו אופציה    ישראל תצטרך לשלוט בשטח עד שניתן יהיה להכניס כוח זר בשילוב גורמים מקומיים
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
עם שלם עוטה מסכה כדי להסתיר את היגון והצער, להסתיר את החרפה והבושה, להסתיר את הכאב והגעגוע, להסתיר את החוסר הנורא, את השבר שהיה כחרס הנשבר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il