|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

יום הולדת כפול

אתם ילידי המזל שנהנים השבוע מיותר אפשרויות מהרגיל, בגלל העובדה שכוכבים הדוחפים לעשייה נמצאים במזל שלכם ובמקום המקושר עם הצורך להתפרסם
04/06/2018  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
יותר אפשרויות [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

בימים אלה בהם חוגג מזל תאומים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים, או שלא, לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האוויר: מאזניים ודלי, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל תאומים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל תאומים עם מזל תאומים - קשר מעניין סוחף ודינאמי. כל הזמן תרצו להיות בתנועה. לא יהיה לכם רגע משעמם. ייתכן שמרוב מרוץ ולפעמים אחרי הזנב של עצמכם, תעייפו את עצמכם. מומלץ לכם לנסות ולהיות יותר מתונים!

מזל תאומים עם מזל סרטן - הצרכים הבסיסיים שלכם שונים לחלוטין ואולם במידה ולא תצליחו להתחבר, הסיבה היא שמים ואוויר לא קשורים זה לזה. האוויר זקוק לחופש ואילו המים מחפש את היחד המוחלט. קשה קשה!

מזל תאומים עם מזל אריה - יש לכם יכולת להפרות הזה את זה. התאומים הקליל והאוורירי יגרום למזל אריה להרגיש חי ודינאמי ויעזור לו לממש את הצרכים האמיתיים שלו. שניהם ביחד ייהנו משיתוף פעולה מוצלח!

מזל תאומים עם מזל בתולה - שני מזלות אלו ייהנו ממגוון חידודי לשון ואולם לאחר סיעור מוחות מרהיב תתחילו להתנגח בכל הכרוך לצרכים הבסיסיים שלכם לחיים. התאומים ירצה לרוץ והבתולה תעכב אותו. מומלץ רק כחברות!

מזל תאומים עם מזל מאזניים - שילוב שני מזלות אלו יכול להניב זוגיות טובה ומוצלחת בגלל צרכי חיים זהים. המאזניים לא יזדעזע מהקצב של מזל תאומים, אלא ישתף איתו פעולה. ביחד יוכלו שני מזלות אלו ליהנות ממנעמי החיים.

מזל תאומים עם מזל עקרב - שילוב שני מזלות אלו יוצר קשר מעניין ואטרקטיבי בגלל המשיכה העזה ההדדית. העקרב זקוק לקלילות של התאומים ואילו התאומים זקוק לעומק של העקרב. צריך הרבה סבלנות בקשר מסוג זה.

מזל תאומים עם מזל קשת - זהו אחד הקשרים הטובים והמפרים ביותר של שני מזלות אלו. ביחד תוכלו ליהנות מספונטאניות כשאף צד לא מבקר ושופט את הצד השני וגם אם קורה דבר שכזה, הרי שלא נשארים משקעים. מומלץ!

מזל תאומים עם מזל גדי - קשר כזה כמעט לא אפשרי בגלל הצרכים השונים של המזלות. הגדי זקוק ליציבות וחסר ספונטאניות ואילו התאומים ירגיש שהוא חנוק לחלוטין בקשר הזה. מומלץ לאלו שלא חושבים שמגיע להם ליהנות.

מזל תאומים עם מזל דלי - זהו קשר מומלץ במידה וחשובה לכם נתינת מרחב המחיה ההדדי. ואולם מה שיהיה חסר בקשר הזה, זהו היכולת להוציא רגש ועד מהרה תרגישו שבקשר זה אתם פועלים כמו רובוטים וחסר לכם אינטימיות.

מזל תאומים עם מזל דגים - זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. חבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל תאומים עם מזל טלה - זהו זיווג חמים, אנרגטי וקופצני שבו ייהנו גם כל האנשים הקשורים לשני מזלות אלו. הצרכים הבסיסיים והקצב שלכם לחיים זהה. זהו זיווג מצוין ובמיוחד לאוהבי האקסטרים שביניכם.

מזל תאומים עם מזל שור - זהו "יחד" די בעייתי, כיוון שהצרכים ההדדיים שלכם כל כך שונים זה מזה. השור פועל באיטיות ועובדה זו תגרום לתאומים לאבד את סבלנותו שממילא קצרה. זהו קשר שיגרום לכם לתחושת קורבן!

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית אישית.

טיפ לילידי השבוע - בשבוע הקרוב נכנס כוכב התקשורת למזל שלכם ומאחר והוא גם הכוכב המזוהה איתכם, סימן שאתם יכולים להביע את דעתכם בצורה שתשכנע את האחרים
▪ ▪ ▪


טלה

הצורך שלכם בחופש גובר והולך בכל הקשור למעמד האישי והחברתי שלכם ולכן ייתכן שאתם חסרי סבלנות יותר מתמיד, גם לסיטואציות שבעבר לא חשבתם שיש סיבה שיכעיסו אתכם. הסף שלכם נמוך ולכן אתם נוחים לכעוס ולהתרגז גם על דברים קטנים . זה בדיוק הזמן שבו עליכם להקשיב לאנשים קרובים אליכם, שרוצים לעזור ולתת לכם עצות שיכולות לעזור בהמשך.

שור

מבחינה מקצועית זוהי תקופה פחות טובה מבעבר בגלל ביקור כוכב העשייה המוכר בשם מארס שנמצא בבית הקריירה ובקרוב ייכנס לנסיגה. ולכן, חשוב שתבחנו את עצמכם מחדש ואת ההתנהלות שלכם ביחס לנסיבות הקיימות. המציאות בשטח מראה שיש הכרח להעניק יותר תשומת לב להתנהלות הכלכלית שלכם, כיוון שכל הסביבה הקרובה תלויה בכם ובהחלטות שלכם.

תאומים

אתם ילידי המזל שנהנים השבוע מיותר אפשרויות מהרגיל, בגלל העובדה שכוכבים הדוחפים לעשייה נמצאים במזל שלכם ובמקום המקושר עם הצורך להתפרסם. שילוב של כוכב התקשורת, העשייה והצורך במימוש יכולות יגרום לכך שזוהי תקופה טובה במיוחד עבורכם במידה ואכן תשכילו לשלב את היכולות הפנימיות שלכם ביחס לכל הנעשה מסביב. לאחר יום ההולדת, יגיעו אליכם הזדמנויות חדשות.

סרטן

כוכב התקשורת נמצא אצלכם בבית המקושר עם תת-המודע שלכם ולכן נראה שזוהי תקופה שבה אתם מעדיפים יותר להיות עם עצמכם, להסתגר ופחות לשתף אחרים במה עובר עליכם. נראה שאתם פועלים נכון כיוון שאין שום סיבה שאנשים שאינם קרובים לכם ידעו מה עובר עליכם ובעיקר כיצד אתם רוצים לפעול בנושאים שנחתו עליכם ומקשים את ההתנהלות הרגילה של חיי היום יום שלכם.

אריה

הכוכב מארס נכנס לבית השותפויות שלכם ועומד להעניק לכם תקופה ארוכה של עשייה כמעט בכל התחומים בחייכם. בתקופה זו תרגישו שהנה בקשותיכם נענות ואתם יכולים ליישם את התוכניות שלכם שעד עכשיו לא הייתם בטוחים שתוכלנה לצאת לפועל. הפעם, בגלל הכוכב שמשפיע על מערכות יחסים ושותפויות, תוכלו להיפתח אל שפע של התחלות חדשות ומרגשות שבדרך.

בתולה

הכוכב ונוס שאחראי על מערכות יחסים וכספים נכנס אליכם למשך החודש הקרוב אל בית החברה והחברים שלכם ויכול להעלות את המעמד החברתי שלכם ולכן נראה שזה בדיוק הזמן הנכון לא לתת לאחרים לנהל לכם את החיים ויותר לנסות לדחוף לכיוונים שאתם חושבים שנכונים לכם. זה בדיוק הזמן להקשיב יותר לאינטואיציה הטבעית שלכם בבחירת חברים ופחות לשתף אחרים בסיבות שלכם לעשייה.

מאזניים

הכוכב יופיטר שמביא איתו שפע של התחלות חדשות נמצא אצלכם בבית המקושר עם כספים ולכן חשוב עבורכם לשפר את מעמדכם הכלכלי בעקבות העובדה שהיו לכם לאחרונה הוצאות גדולות יותר מבעבר. חשוב שתמצבו את עצמכם מבחינת קריירה במקום גבוה יותר ממה שהורגלתם אליו עד היום. זה בדיוק הזמן שבו מומלץ לכם לטפח מערכות יחסים ולוודא שלא הפסדתם אנשים בדרך ההתנהגות שלכם.

עקרב

הכוכב סטורן שמביא איתו צורך בלקיחת אחריות נמצא אצלכם בבית המקושר עם כל נושא היחסים שלכם עם הסביבה הקרובה ויהיה גם נכון עבורכם לבדוק את ההתנהלות הכלכלית שלכם מול אחרים ופחות לסמוך על כך שתקבלו תמיכה, אלא יותר לסמוך על עצמכם, גם אם בתקופה הזו הכל נראה לכם קשה מדי ואין לכם אמביציה. אין לכם יותר למה לחכות - הגיע הזמן לפעול.

קשת

הכוכב סטורן שהתיישב בבית הכספים שלכם בחודשים האחרונים הכריח אתכם להסתכל על חייכם בצורה אחרת ממה שעשיתם זאת עד היום ולקחת אחריות. מאחר שאתם מזל שמאוד לא אוהב מסגרות הרי שקשה לכם במיוחד עם עובדה זו כיוון שצרכי הכוכב נוגדות את אופייכם הטבעי. גם השינויים שאתם נאלצים לעשות מסיבה כלכלית, כל פעם מנערים אתכם מחדש, על-מנת לחשוב על דרכים חדשות ויצירתיות להתקדמות.

גדי

הכוכב סטורן שנכנס אליכם למזל האישי שלכם והוא גם הכוכב שלכם, גורם לכך שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה דברים שונים צפים ועולים וגורמים לכם להתמודד עם דברים שהם פחות נעימים לכם. העובדה שאתם חייבים להשקיע הרבה שעות בעבודה, באה ביחד עם העובדה שעומדות בפניכם הזדמנויות חדשות להצלחה. מומלץ לחכות ולהתייעץ, לפני שתחתמו על חוזים עסקיים חדשים.

דלי

הכוכב סטורן שנמצא אצלכם בבית המקושר עם תת-ההכרה שלכם, גורם לכם לתהות ביניכם לבין עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך ולהתנהל בחייכם האישיים וכיצד אתם שואפים למנף את עצמכם מבחינה אישית. כדי לענות על תשובות אלה, מומלץ לכם להתבונן מסביב ולבדוק האם האנשים שאתם מתרועעים איתם אכן טובים ומתאימים לכם והאם לא הגיע הזמן לשנות חברה?!

דגים

מבחינה אישית אתם נמצאים בתקופה שאינה מקדמת אתכם כיוון שאתם כל הזמן בשלב של עליות וירידות עם תחושות חזקות שאין לכם שליטה על הנסיבות ולעיתים קרובות אתם נגררים אל חייהם של אחרים מבלי יכולת לשנות את העובדה שאינכם רוצים להיות מעורבים, וכל זה יוצר אצלכם בלבול. אתם משקיעים במקומות שמבחינתכם יכולים לחכות, אך נראה שהסביבה הקרובה לוחצת עליכם להגיע להחלטות.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.

* כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
תאריך:  04/06/2018   |   עודכן:  04/06/2018
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אם העתירות נגד חוק ההסדרה היו מוגשות לפני שנה-שנתיים, קרוב לוודאי שהן היו מתקבלות. ככלות הכל, כאשר היועץ המשפטי לממשלה מתייצב לצד העותרים (ואביחי מנדלבליט מוצא את עצמו יחד עם חסן ג'בארין ומיכאל ספרד), וכאשר היועץ המשפטי לכנסת הזהיר בזמן אמת שהחוק בעייתי מאוד - קשה לראות כיצד בג"ץ מאשר אותו, למרות הטיעונים שהשמיע בלהט עו"ד הראל ארנון מטעם הממשלה.
03/06/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
בימויו הכה מבריק של דניאל אפרת את ארבעת השחקנים המקצועיים, כולם כבר מופיעים על הבמות ובסרטים, יוצר תמהיל עז ביטוי, המביא את כל מלוא יכולותיהם של הארבעה לשיאם. כך הקהל לא חדל לצחוק בחלקה הראשון של ההצגה, שכולה רוויה אלמנטים מחייו של המחזאי השנון רשף לוי, הידוע בכתיבתו (הבורר, אהבה קולומביאנית ועבור סטנדאפיסטים נודעים) והיותו סטנדאפיסט מעולה בעצמו. הצחוק בא מתוך העצב אצלו. וההצגה הפעם ממחישה ויותר מתמיד, מה זה כשאבא הופך סנילי, על כל תופעות הלוואי, כמה זה קשה, ואיך רק חוש ההומור עוזר להיחלץ מהיאוש או מהתדרדרות לשגעון של בני המשפחה כולם.
03/06/2018  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
אין גבולות. שום דבר איננו מחוץ לתחום. הכל מותר. ביטחון המדינה? לא משנה. חיי הישראלים? לא חשובים. האמת? ודאי שאין לה שום משמעות. רק דבר אחד קיים: להכפיש את בנימין נתניהו ובמידת האפשר להביא להפלתו.
03/06/2018  |  איתמר לוין  |   כתבות
כשבועיים לאחר הכרזת המדינה ב-4 ביוני 1948 החל "קול ישראל" (קול ירושלים) לשדר מדי יום שישי תוכנית בשם קבלת שבת. התוכנית שודרה בקול ישראל ברציפות במשך כ-50 שנה עד שנות ה-90 עם הקמת רשת מורשת. מייסדה ועורכה הראשון היה הרב בנימין צביאלי-הרשקוביץ (2004-1918) מראשוני קול ישראל, ומי שכיהן במשך שנים רבות בתפקיד מנהל המדור להווי ומסורת יהודית ב"קול ישראל". התוכנית "קבלת שבת" כללה לרוב שלושה חלקים א) קריאה בתורה ובהפטרה בטעמי המקרא מפי בעל קריאה ב) שיחה על פרשת השבוע של אותה שבת מפי רבנים, אנשי הגות, חוקרי ופרשני ומקרא ג) פרקי חזנות ושירה וזמר חסידי מפי חזנים זמרים ומקהלות.
03/06/2018  |  אלי אלון  |   כתבות
בשבועות האחרונים יצר ראש הממשלה רעש והמולה בעולם המדעי והטכנולוגי בישראל. לא, לא האירנים מככבים הפעם, אלא המסר הוא: "זוז סייבר, המחשוב הקוונטי הגיע". בפעם הראשונה שראש הממשלה פרט את משנתו היה זה בפגישת ראשי הטכנולוגיה העילית עימו שנערכה בתחילת פברואר השנה.
02/06/2018  |  צבי מרום  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il