בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
מהיום, ניתן לשלוח לוטו גם בכספומט
|
- הודעה מטעם מפעל הפיס
מהיום, כשתלכו למשוך מזומנים ממכשיר כספונט תוכלו גם לנסות את מזלכם בשליחת טופס לוטו. מדובר בשירות חדש וייחודי הפועל לראשונה בישראל הודות לפיתוח של חברת "ורפון". בשלב ראשון, יופעל השירות ב-150 כספונטים עצמאיים של חברת "ורפון" הממוקמים מרכזי קניות, סניפי מגה, סופר סנטר, שפע שוק ובחנויות "אלונית" ו"מנטה" בתחנות דלק במרכולים ופיצוציות. בתוך חודשיים יורחב השירות ל-300 מכשירי כספונט ברחבי הארץ. אז איך זה עובד? בקלות ובמהירות... סמנכ"ל שיווק ופרסום של מפעל הפיס, דורון אנגל מסביר: מדובר בהפעלה קלה, ידידותית ומהירה מאוד שמאפשרת לנו לשפר את השירות ללקוח, להרחיב את ערוצי השיווק ולהגיע לקהל יעד נוסף. לקוח המגיע למכשיר כספונט יראה על המסך, לצד אופציה ל"משיכת מזומנים" אופציה חדשה - "שליחת לוטו". לחיצה על אפשרות זו תעביר אותו במהירות למסך הבא, בו יוכל לבחור הלקוח את הטופס, מספר טבלאות וכמות ההגרלות בהן הוא רוצה להשתתף. הטופס שישלח הוא טופס לוטומט. הלקוח יקבל מהמכשיר טופס השתתפות בהגרלה הנושא את המספרים שלו, המשתתפים בהגרלה. שליחת לוטו באמצעות הכספונטים אינה כרוכה בעמלה והמחיר לטבלה יהיה זהה לזה שבנקודות מכירה רגילות של מפעל הפיס. אנגל מבהיר כי צעירים מתחת לגיל 18 לא יוכלו להשתתף בהגרלה גם אם יש להם כרטיס אשראי. התוכנה מאפשרת לזהות כרטיס אשראי "צעיר", במקרה כזה, לא תהיה אפשרות לשלוח טופס. משחק הלוטו הוא המשחק הגדול והפופולרי ביותר של מפעל הפיס.. בשנת 2006 היקף המכירות ממשחק הלוטו עמדו על כ-1 מיליארד ₪ וסך כל ההכנסות השנתיות הגיעו ל-3.6 מיליארד ₪ - גידול של 9% לעומת השנה הקודמת. "בשלב ראשון אנחנו משיקים את הלוטו ובעתיד נכניס משחקים נוספים כמו צ'אנס ו-777" אומר אנגל. המכירה באמצעות הכספונטים צפויה להגדיל את הכנסות הלוטו ב-15 מיליון ₪ לשנה. המסופים של כספונט, המיוצרים ע"י Verifone (לשעבר ליפמן הנדסה) פזורים ברחבי הארץ, לרוב במיקומים בהם אין מכשירי כספומטים של בנקים. הפיזור הנוח חוסך מהלקוחות את הצורך לחפש מכשיר כספומט מרוחק.
|
תאריך:
|
06/06/2007
|
|
|
עודכן:
|
06/06/2007
|
|
בר תקשורת, יח"צ
|
|
משטרת מרחב איילון מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר הנעדרת הקטינה טטיאנה קָרִיטֵניקוֹבָה, תושבת חולון, אשר יצאה מביתה בתאריך 03.05.2007. טטיאנה קריטניקובה נראתה לאחרונה בתאריך 10.05.2007 באזור פארק פרס בחולון ומאז נעלמו עקבותיה.
|
|
|
בהמשך למעבר למותג בינלאומי, הצלחתו בקנדה והשקתו הרכה לפני כ-שבועיים בארה"ב, עולה ה-blogTV בגרסתו החדשה גם בישראל.
|
|
|
חברת תרימה, המשווקת בישראל את גלולת היום שאחרי - פוסטינור, יוצאת בקמפיין פרסומי למוצר החדש שלה - פוסטינור NEW, תחת הסלוגן "יש מצב חירום? יש מצב לפוסטינור". הקמפיין, בהשקעה כוללת של כ-4.5 מיליון ₪ יעלה בטלוויזיה, באתרי אינטרנט, בקולנוע ובפעילויות קד"מ שונות.
|
|
|
הפקת הזירה הבין תחומית "דולי סיטי", עיבוד בימתי של טובי דיקמן לספרה של הסופרת המוערכת אורלי קסטל-בלום, תגיע לירושלים לאחר שעלתה בקאמרי תל אביב. ההצגה תעלה בתאריכים 18, 20 לחודש יוני בימים ב',ד' בשעה 20:30, מרכז ז'ראר בכר, אולם ליאו מודל רחוב בצלאל 11 י-ם.
|
|
|
מותג האופנה האמריקני bebe, המיובא ומשווק על ידי חברת סקאל ספורט, יוצא בימים אלה בקמפיין המשך לקולקציית קיץ 2007. מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כחצי מיליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום "אדלר - חומסקי & וורשבסקי".
|
|
|
|