|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

מזל בבחירות

אבי גבאי סולל את הדרך שלו לצמרת בבטחה תוך כדי שהוא מפעיל את מקסימום היכולות האישיות שלו
07/04/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
גבאי.מזל דגים [צילום: פלאש 90]

דקה לפני שאנחנו הולכים לבחירות, ניתחתי את אופיים האמיתי של ראשי המפלגות לאלה שעדיין מהססים, כדי שאפשר יהיה להתרשם מהנטייה הטבעית שלהם, לפני שנחליט באופן סופי.

ביבי נתניהו - יו"ר הליכוד, 21.10.1949, בן מזל מאזניים

מספר הגורל שלו (הוא קבוע ולא משתנה) 9, מאפיין אדם שיש ביכולתו לעשות שינויים ומהפכים בחיים. חזק, אמביציוזי וכריזמטי.

מפתו האישית מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה. בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו.

את מפתו האישית כדאי לחלק לשני חלקים: האישי והמקצועי. ברמה האישית, יש לו צורך בחופש אישי רב ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית.

ברמה המקצועית, חסר ביבי נתניהו את אלמנט המים שבטבע, הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו. מאחר שחסרה לו יכולת זו, הרי שאנשים מרגישים כי אינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דרך דיבורו בדרכים שונות. אולם הוא מבחינתו, מתכוון לדבריו, שלצערו, אינם מתפרשים נכונה.

הינו אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה, היא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ובו הוא שוחה כדג במים. יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים.

יש לו יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על-פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים פוחדים ממנו.

חוסן לישראל בראשות בני גנץ, 9.6.1959 בן מזל תאומים

בנימין גנץ הינו איש של כבוד, איש שמכבד הסכמים וניתן לסמוך עליו שיעמוד במילים ובהבטחות שלו.

בני גנץ נולד ביום לידה מספר 9 שמצביע על יכולת שינוי והשתנות עד כדי להתאים את עצמו לנסיבות הקיימות. מספר יום לידה זה מעיד על עשייה רבה ויכולת להפעיל כוחות פיזיים וגם נפשיים, על-מנת לעמוד במטרות שלו עצמו ובמטרות שהבטיח לזולת.

העובדה שנולד ביום 9 מחזקת את העובדה שבשנה זו הוא מסיים מסלול חיים שהביא אותו להחלטות של סגירת מעגל חיים קודמים והוא בשל עכשיו להתחיל מחזוריות חדשה בחיים.

מספר המזל שלו הינו 3, מספר שמביא איתו תפיסה שונה מהרגיל לגבי התנהלות אירועים וביצועם, כך שתהייה לו תפיסה פילוסופית ומיוחדת ולא מתפשרת. קשה להגיד לו מה לעשות ומכל בעיה וקושי תמיד יקרה משהו שיעמיד אותו מחדש על הרגליים. מספר 3 תמיד ייחשב למספר הממוזל ביותר בגלגל המזלות.

הינו בן מזל תאומים המאופיין ביכולת ורבלית גבוהה מאוד, כפל קשב ויכולת מצד אחד להקשיב לבן שיחו תוך כדי שהוא שומע אדם נוסף מדבר אליו - להסיק מסקנות מיידות ולדעת מה לענות. הוא משומן היטב מבחינת יכולותיו האישיות והאינטלקטואליות, יודע להעביר את דעותיו בדרך מעניינת וחכמה ולא נבהל מקשיים. תכונות אלה אפשרו לו במשך שרותו הצבאי להגיע לתפקידי פיקוד עד אשר הגיע לדרגה העליונה ביותר - היא דרגת הרמטכ"ל.

יש בו רגישות טבעית להבין את מצוקות הזולת ויש בו משהו מעודן שלא ירשה לעצמו לרמוס גוויות בדרך להנהגה. אין בו את הדורסנות המקובלת על מנהיגים בעולם ובטעות יהיו כאלה שיפרשו אותו כעדין מדי או לא יכול להנהיג מדינה שהמצב בה כל כך מורכב. אולם דווקא העובדה שהיה גנרל בצבא תאפשר לו לנווט את המדינה ביד נכונה ואם צריך גם ביד רמה ולעמוד בלחצים, ביעדים בהתחייבויות.

פעילות רבה של בני גנץ תהייה מאחורי הקלעים כדרך שהורגל בה מימי הצבא ואולם התוצאות שיביא איתו תהיינה טובות עבור העם שבדיוק בזמן הזה ובשלב הזה צמא למנהיג חדש, חם וכרזימטי, עם טוהר מידות שלא נדבק בו רבב.

אבי גבאי יו"ר העבודה 22.2.1967, בן מזל דגים

מספר המזל הנומרולוגי שלו הינו 2 ומספר השנה הנומרולוגית שלו הינה 9.

אבי גבאי סולל את הדרך שלו לצמרת בבטחה תוך כדי שהוא מפעיל את מקסימום היכולות האישיות שלו.

כבן מזל דגים יש לו יכולת להיות אמפאטי מאוד אל האנשים שמרגישים שהנה הוא מבין אותם ואת דעותיהם ועובדה זו גורמת לסביבה שלו להיות מאוד מרוצה מסך כל ההתנהגויות שלו. הוא מתנהג ומציג את עצמו כמי שאינו דורך על גוויות בדרך אל הצמרת ובצורת הדיבור המאוד חכמה ומקורית שלו יידע כיצד ואיך להפעיל את הצד שכנגד ולגרום להם להרגיש שהנה הוא עושה את הדבר הנכון ובמקום הנכון ואולי סוף-סוף יש על מי לסמוך.

הוא משדר שהכול יהיה בסדר ומציג רזומה של אדם שאכן פעל בחייו לתועלת הסביבה. מאחר שמספר המזל הנומרולוגי שלו הינו 2 הרי שיש לו באמת רצון להקשיב לזולת ולנסות לעזור ככל יכולתו. בשנה הקרובה יעשה ככל האפשר על-מנת ללמוד את הסביבה והנתונים החדשים, עד אשר יחליט כיצד ואיך לפעול ואכן ייעשה זאת בזמן שיחליט שהכי נכון לו.

הינו חזק ומעשי באופיו ופורץ דרך בחשיבתו ובהתנהגותו. הוא תמיד יחשוב מה נכון וכדאי לעשות על-מנת לשפר את הקיים. הינו אינטליגנטי ברמה גבוהה מאוד ויש לו יכולת אינטואיטיבית מעולה לדעת מתי לפרוץ קדימה בעשייה ומתי לשתוק ולעשות חישוב מסלול מחדש.

הינו נעלב מהר והאגו שלו מאוד פגיע. כאשר ייעלב, לא ישכח זאת במהרה ויחכה לשעת כושר מתאימה על-מנת להחזיר לפוגע כגמולו (וזה בדיוק מה שעשה לציפי לבני בפומבי ובהמשך טען שפגעה בו הרבה פעמים).

החשיבה שלו עניינית ומעמיקה ולמרות שהוא יכול לדבר ברגש ואל לב האנשים הוא אינו נכנס לדרמות ולא מרשה לעצמו השתפכויות רגשיות. לאנשים שהוא רגיש אליהם יעניק ביד רחבה, אך תמיד בתמורה ישדר כי הינו מעוניין לקבל חיזוקים על מעשיו, אחרת יסתגר רגשית בתוך עצמו. הוא זקוק לחיזוקים מתמידים מהסביבה הטבעית שלו ולעיתים עובדה זו יכולה להתיש, כיוון שהוא עושה זאת בצורה תובענית. הוא די מבלבל בהתנהגות שלו, כי מצד אחד יכול לשדר כוח והכול בסדר ומצד שני לקרובים אליו מאוד הוא יכול להתגלות כאדם שמפחד מקשרים אישיים עמוקים ודוחה מעליו אפשרות לקרבה אישית.

בשנה הקרובה ולאחר שכבר למד את הכוחות הפועלים בשטח הוא מסיים פרק חיים אחד והולך לקראת התחלת מחזוריות חדשה בחיים ובתחום הפוליטיקה.

טיפ לילידי מזל השבוע - ילידי השבוע מודאגים שלא לצורך בגלל העובדה שאתם מרגישים צורך בהתכנסות פנימית שאינה אופיינית להתנהגות שלכם בדרך כלל
▪ ▪ ▪


טלה

כוכב העשייה שהוא גם הכוכב שלכם והמוכר בשמו מארס נמצא כרגע בבית הסביבה הקרובה שלכם וישהה שם במשך החודש הקרוב ולכן תרגישו שהעשייה שלכם ממוקדת יותר באזור המגורים וסביבת החיים הטבעית שלכם ויש לכם צורך לשנות וליצור לעצמכם תנאי סביבה חדשים. כוכב זה מתווסף אל כוכב התקשורת מרקורי שנמצא בבית תת-המודע שלכם ומשם תשאבו את הרעיונות לשינוי.

שור

הכוכב ונוס שהוא גם שליט המזל שלכם נמצא בבית החברים והמעמד החברתי ומביא לכם אנרגיה וצורך בהתחלות חדשות תוך כדי שאתם משתמשים בקסם החברתי שלכם. מארס כוכב העשייה נמצא אצלכם בבית הכספים וייתן לכם את הכוח הפיזי הנדרש לביצוע משימות כלכליות לטווח הרחוק והקרוב. בשלב זה השתדלו להתמקד בפן החברתי, לשיפור מערכות היחסים שלכם.

תאומים

כוכב העשייה מארס יימצא במזל שלכם במשך כל החודש הקרוב ולכן תהייה זו תקופה טובה עבורכם לחדש מערכות יחסים שכבר מזמן חשבתם עליהם, אך איכשהו עד היום הדברים התמסמסו עבורכם מחוסר תשומת לב או מחוסר יכולת לממש את התוכניות שלכם. התחום המשמעותי לעשייה החודש יהיה על-רקע מקצועי וחברתי כיוון ששילוב שני נושאים אלה עשוי להביא אתכם למטרות והצלחות חדשות.

סרטן

בית הקריירה שלכם עובר מהפכים משמעותיים בגלל העובדה שאתם מרגישים שבמידה מסוימת מיציתם את דרככם בדרך הנוכחית ויש בכם רצון להתחלות חדשות. ייתכן שאנשים שכלל לא ציפיתם מהם על-רקע מקצועי, יעזרו לכם לרכוש קשרים חדשים שדרכם תוכלו בהמשך להגיע למימוש תוכניותיכם. למרות שאתם חסרי סבלנות, השתדלו להמשיך ולחכות באורך רוח.

אריה

הכוכב מארס נמצא עכשיו בבית המעמד החברתי שלכם ויימצא שם במהלך כל החודש הקרוב, עובדה זו מלמדת על התנהלות אינטנסיבית בנושא וגם על כך שייתכן שבשילוב עם הכוכב אוראנוס שעכשיו מחולל אצלכם שינויים משמעותיים תהיו נוחים למדי וייתכן שהצד שכנגד לא בהכרח יבין על מה יצא זעמכם. זה הזמן להבין שלכל דבר יש את קצב ההתנהלות המתאים לו.

בתולה

השבוע ובמהלך כל החודש הקרוב יהיו כוכבים רבים בבית השותפויות שלכם ומצב זה יגרום לדברים להיות מוקצנים עד כדי כך שלעיתים קרובות ייתכן שתהיו מועדים לחוסר איזון ואיבוד שליטה. זה בדיוק הזמן הנכון להקשיב לתובנות הפנימיות העמוקות ביותר שלכם גם אם הן לא מתאימות לכם לחיי היום יום. אתם נמצאים בדיוק במקום להפנים תובנות ובכך להביא לעצמכם שקט נפשי.

מאזניים

אתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן חשבונות הנפש שלכם גדולים מתמיד. זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לבחון את ההתנהלות האישית שלכם למול האחרים ובעיקר לקרובים לכם במעגל הראשון ולבדוק האם אתם מתנהלים כמו שאתם באמת רוצים והאם אתם מתוגמלים על מעשיכם בהתאם למה שמרגיש לכם כנכון.

עקרב

אתם נמצאים בתקופה שבה קשה לכם מאוד להגיע לתוצאות אותן אתם רוצים להשיג. נדמה לכם שמכל עבר יש לכם קשיים ועל כל דבר אתם צריכים להתאמץ הרבה יותר מבעבר. זה בדיוק הזמן הנכון לעשות את חשבונות הנפש שלכם ולהחליט כיצד ואיך אתם מעוניינים להמשיך ובעיקר בהתנהלות המקצועית שלכם, כיוון שנראה שכרגע שם זה מוקד הבעיה.

קשת

אתם נמצאים בתקופה מאוד רגישה כיוון שאתם נדרשים לקחת אחריות והחלטות לגבי נושאים שונים שבהם עליכם לשבור דפוסי חשיבה והתנהגות כדי להתנהל בהתאם לאני החדש שלכם. פעלתם עד היום על-פי הטייס האוטומטי שלכם ואילו עכשיו כבר מאוחר לעיתים לשינויים משמעותיים ובכל זאת, זה הזמן לנסות לסדר לעצמכם סדרי עדיפות לגבי יעדים שאתם מתכוונים לממש אותם.

גדי

זוהי תקופה אינטנסיבית עבורכם כיוון שדברים רבים בחייכם עומדים בפני שינוי ולא בהכרח רציתם שינוי זה. נראה שאתם מצויים בהשפעה של פחדים שבפעמים אחרות לא נתתם להם לנהל אתכם, אך עכשיו אתם בהחלט מנוהלים על ידם ועובדה זו מעכבת את קצב ההתפתחות שלכם. השינויים שאתם נדרשים לעשות מבית לא עוזרים לכם לשקט הנפשי הדרוש עכשיו לתהליך לקיחת ההחלטות.

דלי

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר בהירות נמצא אצלכם בבית הכספים שהוא משמעותי במיוחד ונראה שמופעלים עליכם לחצים בנושאים אלה ובעיקר אתם מרגישים שתחומים רבים מגיעים אליכם בלחץ ודורשים מכם לקיחת אחריות שעדיין אינכם בשלים בשלב הזה לעשות. ייתכנו שינויים אצלכם בהיבט הכלכלי שידרשו התייחסות אחרת לצורת החיים שלכם.

דגים

הכוכב מארס שמביא לעיתים עימותים בזווית שבה כרגע הוא נמצא, שוהה כרגע בבית המשפחה שלכם ומביא איתו שינויים במערכות יחסים. ייתכן שאתם משקיעים הרבה מאוד במשפחה הקרובה, ועדיין לא מרגישים שאתם יכולים להגיד לעצמכם שהנה אתם יכולים ליהנות מהשקט המיוחל כיוון שאנשים קרובים לכם עדיין נתמכים על ידיכם ומצפים שתפתרו להם את הבעיות האישיות.

תאריך:  07/04/2019   |   עודכן:  07/04/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזל בבחירות
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
((עוד סתם אזאח))
7/04/19 19:30
2
ברור
11/04/19 12:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בשנים האחרונות צמחו משמרות המהפכה האיסלאמית האירניות ובלטו במומחיותם בכל הקשור ללוחמה באמצעות ארגוני פרוקסי ופעילות צבאית בלתי סדירה במזרח התיכון. תחילה בלבנון, ואז בסוריה, בעירק, בתימן ובשטחי יהודה ושומרון, הפגינו משמרות המהפכה האירניות וחילות המשלוח שלהם, כוח קודס, יכולות מרשימות בהקמה, ארגון, הכשרה, מימון ופריסה של מיליציות פרוקסי, בעיקר שיעיות, לצורך קידום המטרות האירניות.
07/04/2019  |  ד"ר יונתן ספייר  |   כתבות
"אחד פלוס אחת" היא הצגה המורכבת מפכים קטנים במערכת יחסים של בני זוג העוברים לגור ביחד. ההצגה, העולה בתיאטרון הספרייה ברמת גן, מיסודו של בית צבי, היא קצבית וקולחת, מצחיקה וגם מרגשת.
07/04/2019  |  חיים נוי  |   כתבות
על ספרו החדש של בנימין יסעור: האוחז באמת הבניין, מסע בדרך לא סלולה
07/04/2019  |  חנינא פורת  |   כתבות
עד כמה ניתן לתעתע באנשים זרים, לקנות את ליבם עם סיפור קורע לב בסגנון הסרטים האיטלקיים הניאו-ריאליסטיים - את זה ממחישים יפה שחקני המחזור המסייים של סטודיו יורם לוינשטיין. ערב אחד מגיע לבית זוג בורגני בניו-יורק (אליקו לוי ועמית יגור הנפלאה) צעיר חמוד ומקסים, המספר להם שנשדד, ואביו מגיע לניו-יורק רק למחרת. הם כמובן מזמינים אותו להישאר בביתם עד הבוקר, לאחר שהוא מכין להם ארוחת מעדנים מכל הלפט-אובר במקרר שלהם. לסעודה מצטרף איש עסקים נוסף, ג׳פרי (שראוי שהשחקנים יהגו כראוי את השם) אותו מגלם יריב דהן בביטחון עצמי רב. תוך כדי, בבוקר הזוג מגלה נער ליווי בעירום מלא (גיא דמידוב) במיטת האורח, פול. סצינה אירוטית מצחיקה.
07/04/2019  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
הכרתו של הנשיא דונלד טראמפ בריבונותה של ישראל על רמת הגולן, היא בעלת השלכות מגה-חשובות על הדיפלומטיה הישראלית-פלשתינית בהמשך הדרך. ההחלטה מאששת את חוק התשואה הפוחתת: ערבים המסרבים לעשות שלום עם ישראל מאבדים זכויות ונכסים ככל שהזמן עובר. אבו מאזן - לתשומת ליבך.
06/04/2019  |  דוד וינברג  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
את תבונתו של קהלת יש להפעיל באלו הימים, כשאנחנו מנהלים את המלחמה הצודקת נגד החמאס הרצחני והאכזרי, שרצח ביום שבת בתשרי תשפ"ד 1,400 יהודים, אנשי עמל ובני נוער שחגגו, ושכל "חטאם" בעינ...
שיר טורם-הספרי
שיר טורם-הספרי
מספר המפונים מהגליל, יש לומר פליטים, נאמד באופן רשמי בכ-100 אלף. בפועל המספר גדול אף יותר    דה פקטו כל חבל הארץ הממוקם מהעיר כרמיאל צפונה לגבול הלבנון, הפך להיות "רצועת ביטחון" לכל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il