ערוץ ג'טיקס והאגודה למלחמה בסרטן יוצאים החל מה - 15 ביוני, בקמפיין חינוכי משותף "חכם בשמש" אשר יכלול סדרת מערכונים חדשים ומיוחדים לילדים, העוסקים בנושא התנהגות חכמה בשמש. במסגרת מסע ההסברה הטלוויזיוני, הפיקו האגודה למלחמה בסרטן וערוץ ג'טיקס, מעברונים הומוריסטיים באורך של 30-60 שניות, אשר תוכנם הותאם במיוחד לקהל היעד של ערוץ ג'טיקס, ילדים בגילאי 6 עד 14.
הקמפיין יעלה לאוויר בערוץ ג'טיקס ב-15 ביוני, לרגל החופש הגדול וימשך כל עונת הקיץ. כמו כן באתר ג'טיקס יוקרנו המעברונים השונים, והגולשים יוזמנו לחתום על עצומת "גם אני חכם בשמש" ולזכות במדבקות "חכם בשמש" .
במעברונים יככבו צוות השחקנים של "קומי קומי" בראשותו של דודו ארז, ובהשתתפות לירית בלבן וגיא עמיר ויתבססו על ההומור המוכר והאהוב של תוכנית המצלמה הנסתרת "קומי קומי". הקטעים מבוססים על המלצות האגודה למלחמה בסרטן להתנהגות חכמה בשמש: חבישת כובע רחב שוליים, לבוש מלא, שהייה בצל, יציאה מהבית רק בשעות הבטוחות (10:00-16:00) ושימוש בקרם הגנה. שידור המעברונים ילווה בפעילות הסברה בכלי התקשורת השונים על חשיבות חשיפה נכונה לשמש. מידע נוסף ניתן לקבל גם באתר האגודה למלחמה בסרטן לילדים:
www.kid.org.il.
מירי זיו מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן מסרה כי: "אנו רואים בשידורים לילדים אמצעי חשוב בהעברת המסרים להתנהגות חכמה בשמש. מניעה של המחלה מצילה חיים והחינוך לכך צריך להתחיל כבר בגיל ישראל. ישראל שטופת שמש מרבית ימות השנה, אך בימי החופש הגדול החשיפה אליה גדלה עוד יותר. אני מקווה כי באמצעות צוות הכוכבים של "קומי קומי" הילדים יבינו, בשפתם ותוך הומור, את חשיבות הנושא".
שחר דוידסון, מנהל השיווק בערוץ ג'טיקס: "שיתוף הפעולה עם האגודה למלחמה בסרטן הינו חלק מאסטרטגיית ערוץ "ג'טיקס-דיסני" במטרה להוביל מודעות ומסרים חינוכיים לילדים הצופים בערוץ. אנו בטוחים כי העברת המסרים באמצעות שימוש בהומור, הינה הדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר לעודד התנהגות נכונה בשמש לטובת עתיד בריא יותר לילדינו".