|   15:07:40
דלג
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

המזל של המדינה

נראה שאלה ימים בהם מומלץ לכם להיות יותר זהירים בכל תחום בגלל ריבוי הכוכבים ייתכן שתרגישו שהדברים זורמים יותר בעבורכם ולכן זה הזמן לנסות וליצור תוכניות משמעותיות שיתנו לכם תחושה של התחלות חדשות ובעיקר בנושאים בהם התמהמהתם עד היום
08/05/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
מזל שור

בימים אלה בהם חוגג מזל שור (הוא גם המזל של המדינה), את יום ההולדת, מומלץ לדעת כיצד ואיך מתאים (או לא...) מזל זה עם שאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות האדמה: בתולה וגדי מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל שור והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל שור עם מזל שור - זהו זיווג שבו נושא השיחה העיקרי יהיה ענייני כספים, רכוש ונדל"ן. במידה והמטרה שלכם היא לאחד כוחות בנושא המקצועי, הרי שאתם בדרך הנכונה. ואולם בנושאי ה"יחד" של חייכם, תהיו בחסך מתמיד!

מזל שור עם תאומים - זהו זיווג שעל פניו לא נראה הגיוני. הקצב הפנימי שלהם לחיים שונה בתכלית ובעוד מזל שור רק יתחיל את היום, הרי שהתאומים יהיה כבר במחצית הדרך לסיום וכך גם האינטימיות. לא מומלץ!

מזל שור עם סרטן - שני מזלות אלו מתואמים באופן כמעט מלא בצרכים לחיים. נושא הביטחון הרגשי והכספי יהיה תחום שבו תקפידו להגיע למימוש, והקרובים לכם יצאו נשכרים מקרבתם אליכם. מומלץ מאוד!

מזל שור עם מזל אריה - בין שני מזלות אלה תיתכן משיכה בגלל העובדה שלמעשה אתם שני כוחות מנוגדים הנמשכים זה לזו. ייתכן שבתחילה תחושו משיכה הדדית ואולם עם חלוף הזמן, האריה יחוש לכוד בקשר חונק. להתרחק!

מזל שור עם מזל בתולה - כמו כל שילובי האדמה, הרי שזהו קשר מאוד מעניין שבו תרגישו שאתם נמצאים על מי מנוחות וכל צד יכול להבין ולקבל את הצורך של הצד השני בזוגיות ובתקשורת. מומלץ במיוחד למי שזקוק לביטחון בחיים!

מזל שור עם מזל מאזניים - זהו אחד הזיווגים היותר מעניינים בגלגל המזלות כיוון שאתם נשלטים על-ידי אותו הכוכב = ונוס. אהבה, הרמוניה ואסתטיקה יהיו מאוד חשובים בחייכם, וכך גם תרצו להעביר את המסר לאחרים. מומלץ!

מזל שור עם מזל עקרב - אתם נקראים מזלות משלימים. העקרב המקושר עם אלמנט המים יהיה חייב אתכם השוורים הנוקשים להרוות את צימאון נשמתכם. יש לכם צורך הדדי זה בזה ולכן אתם עשויים להתאים. קשר מומלץ!

מזל שור עם מזל קשת - זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. לא רע לכמה שנים, אחר כך מעייף...מומלץ לשמור לימי הזיקנה (:

מזל שור עם מזל גדי - זהו שילוב מוצלח במיוחד בכל הקשור לעסקי נדל"ן ובנקאות. הכל ידוע מראש והמשפחה תהיה מאורגנת לפי הכללים בספר. ואולם לאורך זמן, הנוקשות תגבר ואתם תרגישו שהחמצתם את החיים. אסור!

מזל שור עם מזל דלי - זהו זיווג בעייתי בגלל הבדלי הגישה לחיים. השור הוא מזל שלא אוהב חידושים והפתעות ואילו הדלי לא יכול לחיות בלעדיהם. בזיווג זה כל אחד ימשוך לצד שלו, עד אשר יסתיים הקשר. מומלץ לאוהבי מלחמות!

מזל שור עם מזל דגים - זהו אחד הזיווגים המוצלחים ביותר בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור ירגיש חזק ותומך ויקבל משנה מרץ וכוח מחולשתו של הדגים. מומלץ לבכיינים!

מזל שור עם מזל טלה - זהו זיווג שכמעט לא תמצאו מכיוון שיש להם נטייה לעצבן הזה את זה. השור האיטי והמתון לא יסבול את ההתנהגות האימפולסיבית של הטלה, כך שהמריבות יגיעו מהר מאוד ואיתן הסערות. לא מומלץ!

כוכבים רבים
טיפ לילידי מזל השבוע - לקראת סוף השבוע ייכנס הכוכב מארס שמביא איתו תחושה של רצון לעשייה למקום עם מקושר על הצורך בטיפוח למען הסביבה הביתית שלכם לכו על זה
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב ונוס שמביא איתו הרהורים על כספים וגם יחסים יותר טובים כדי למצות את המקסימום בנושא בצורה מחושבת נמצא אצלכם במקום הטבעי שלו הוא בית הכספים ולכן נראה שאתם עומדים לחוות רגעים אינטואיטיביים טובים בנושא שיובילו לעשייה טובה ועניינית שעליה תקבלו פרגון על העשייה היומיומית שלכם ועל האומץ והיכולות שלכם להוזיז עניינים.

שור

כוכבים רבים נמצאים במזל שלכם כך שנראה שאלה ימים בהם מומלץ לכם להיות יותר זהירים בכל תחום. בגלל ריבוי הכוכבים ייתכן שתרגישו שהדברים זורמים יותר בעבורכם ולכן זה הזמן לנסות וליצור תוכניות משמעותיות שיתנו לכם תחושה של התחלות חדשות ובעיקר בנושאים בהם התמהמהתם עד היום. במקומות שעדיין קשה לכם, קבלו עצה מאנשי מקצוע או חברים שאתם סומכים עליהם.

תאומים

כוכב התקשורת יהיה במהלך כל החודש הקרוב במקום המקושר עם תת-המודע שלכם ועל כן מומלץ לכם להיות מדויקים במסרים שאתם מעבירים זה לזה כיוון שחוסר הבהירות והיציבות יהיה מאוד דומיננטי הפעם. במקומות שאתם מרגישים שקשה לכם, סימכו על האינטואיציה הטבעית שלכם כיוון שהיא ורק היא הנכונה לעזור ולתת לכם את התשובות הנכונות עבורכם.

סרטן

הכוכב ונוס המביא מערכות יחסים טובות יימצא השבוע חודש במקום המקושר עם כל ההווי החברתי שלכם ועל כן נראה שעומדים להיות לכם ימים נחמדים ובמיוחד לאור העובדה שאתם מוערכים מאוד בתחומכם והאנשים הקרובים לכם רוצים לפרגן ולפנק אתכם. זה הזמן גם לנסות ולקרב אליכם אנשים שאתם חושבים שיכולים לעזור לכם בהמשך מתוך תחושת הדדיות.

אריה

זוהי תקופה מצוינת עבורכם מבחינה מקצועית, כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם במקום שדורש מכם עשייה מרובה למען הקריירה שלכם ונראה שאתם מאוד נהנים מכך. נצלו את הקשרים החדשים שאתם יכולים למגנט אליכם, כיוון שבהמשך הם יעזרו לכם מאוד להגיע אל המקומות הנכונים לכם. לא מומלץ לכם להחצין את תוכניותיכם העסקיות, ובשלב הזה עדיף לכם להשאיר אותם חסויות.

בתולה

בחודש הקרוב חשוב מאוד שתתנו את הדגש על כל נושאי ההתפתחות האישית שלכם בתוך כל תחום העבודה והקריירה שלכם, כיוון שיש לכם הזדמנות לתקן את הטעון תיקון דרך העובדה שהכוכב מרקורי שהוא גם הכוכב המזוהה איתכם, נמצא במקום המקושר עם תובנות עמוקות שאתם יכולים להשיג עבור עצמכם בתחום המקצועי דרך למידה והתעמקות מקצועית.

מאזניים

מאחר שבכל התחום המקצועי אתם נמצאים בשלב בו אתם מעוניינים ללמוד תחום חדש ומעניין עבורכם שיאפשר לכם להתפתח באופן כזה שתוכלו להתמקצע גם בנושאים אותם אתם מגדירים כרגע כתחביבים. לשם כך עליכם ללמוד ולהשתלם כיוון שרק כך, תוכלו להצליח בתוכניותיכם הרבות. הכוכב מארס שמביא עשייה מתקדם אל בית הקריירה שלכם ולכן זהו המקום בו עליכם להתרכז כרגע.

עקרב

הכוכב יופיטר שהוא כוכב השפע, נמצא אצלכם כרגע בבית הכספים אך בנסיגה ולכן הנושא הכאוב כרגע בחייכם הוא הלחץ כספי. זה בדיוק הזמן לקחת אחריות על חייכם בנושאים האלה ולא לסמוך על אחרים שיעזרו לכם להתמודד עם מצבים קשים. במידה ובכל זאת תחליטו להיאבק על זכויותיכם - תצליחו מאוד, ותגיעו למקומות אליהם מאוד חשוב לכם להגיע ויעזרו לכם לחזק את הביטחון האישי שלכם.

קשת

הכוכב סטורן נמצא בבית הכספים שלכם וגורם לכם לתחושת כובד כיוון שאתם נאלצים להתמודד עם קשיים כלכליים שאולי עד היום העדפתם להתעלם מהם במקצת. בנוסף הכוכב יופיטר שהוא הכוכב שלכם נמצא אומנם במזל שלכם אך בנסיגה ולכן אתם גם מרגישים שאתם מוגבלים במקצת ביכולת שלכם להתרחב ולעשות מה שאתם באמת רוצים.

גדי

הכוכב מארס מתקרב אל בית השותפויות שלכם ולכן במהלך כל החודש הזה יעלו נושאי הזוגיות על הפרק ונראה שתהיו מרוצים אך גם אסרטיביים מאוד בכל מה שקורה מסביבכם. נסו למתן במקצת את ההתנהגות שלכם ולא להגיב בהתפרצות על כל צעד משמעותי שמישהו יוזם ושאינו מתאים לעיקרי הדברים שלכם. השבוע מתאים גם לבילויים ויצירה שתעזור לכם להיטען בכוחות מחודשים.

דלי

בחודש הקרוב תהיו מאוד עסוקים עם בני המשפחה במעגל הראשון של חייכם ונראה שהם מאוד זקוקים לכם ולניסיון חייכם שיכול לתרום להם להגיע למקומות החשובים להם. הצורך שלכם לשנות את יחסי הגומלין במשפחה גורם לכך שאתם מוכנים לעשות עכשיו שינויים משמעותיים, אך במקביל מומלץ לכם לבדוק האם הם אכן נכונים לכם בפרק זמן זה של חייכם. חשבו בשנית.

דגים

אתם עסוקים מאוד עם נושאים הקשורים לשיפור ושיפוץ הסביבה הטבעית שלכם ודורשים שגם הקרובים לכם במעגל הראשון יקחו בכך חלק ולא בטוח שהם מרוצים מכם ולכן אתם מרגישים שאתם עצבניים יותר מתמיד והמחיר של להיות בסדר גובה מכם מחיר שלעיתים כבר מדי עליכם. נסו לקחת פסק זמן ולהתרכז רק במה שנוח לכם ותראו שהדברים יסתדרו מאליהם באופן טבעי.

להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות. כדי לבדוק התאמה מומלץ להכין מפה אישית.
מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק. מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  08/05/2019   |   עודכן:  08/05/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במוזאון מיול מתקיימת עתה תערוכה מתחלפת המציגה את אוספו של יצרן הנשק הגרמני אמיל בירלה, שנולד בגרמניה אך חי, החל ב-1924 ועד מותו, בציריך. אמיל בירלה, שנולד ב-1890 בגרמניה ונפטר ב-1956 בשוויץ, רכש כשש מאות תמונות, כשהוא הולך ומגביר את קצב הרכישה עד יום מותו. ארבע שנים לאחר פטירתו הפתאומית מהתקף לב בגיל 66, הקימו אלמנתו (1979-1896), בנו (2012-1912) ובתו (2026-1914), בבית הסמוך ליד הבית שבו גרה המשפחה, מוזאון שבו הציגו את האוסף לקהל הרחב. בעקבות הסכם בין משפחת האספן (בנו של הבן דיטר ובנה של הבת הורטנזה) לעיריית ציריך, יעבור האוסף בשנה הבאה למוזאון לאמנויות יפות של העיר, לאגף שתוכנן על-ידי האדריכל הבריטי דיוויד צ'יפרפילד. יש לציין שבשנותיו האחרונות תמך אמיל בירלה במוזאון לאמנוית יפות בציריך בתרומות של כספים (לצורך הרחבתו שכללה בניית אולם תצוגה נוסף) וכן של תמונות (שני ציורי נימפיאות של קלוד מונה).
08/05/2019  |  אורנה ליברמן  |   כתבות
עומס מרוכז של קלוריות, מזון שומני, מפוחם ונפח מזון גבוה בהרבה מזה שאנחנו רגילים אליו ביום יום, מעמיסים על הגוף ומקשים עליו. עד מהרה החגיגה עלולה להתנקם בנו ולהפוך למופע של בטן נפוחה, צרבת, גזים ואי נוחות. זאת ועוד, המזון השרוף עד מפוחם, הופך לקרצינוגני במיוחד (מכיל חומרים קרצינוגנים, מסרטנים). מה אפשר לעשות כדי ליהנות ממסורת החג תוך כדי צמצום הנזק?
07/05/2019  |  אורטל ברובין-חן  |   כתבות
דוח מבקר המדינה, יוסף שפירא, היום (יום ב', 6.5.19) הוא דוח מקיף, חמור, נוקב ואף מצמרר, כזה האמור להדיר שנתם של רבים. עניינו במבנה לקוי. עניינו בהעדר הפרדת רשויות. עניינו בניגוד עניינים מובנה. עניינו במיליוני אזרחים, אשר שנים רבות קיבלו כתב אישום ממשטרת ישראל.
06/05/2019  |  עו"ד פנחס פישלר  |   כתבות
בשכונת רמת החייל בצפון מזרחה של תל אביב שוכן רחוב בשם הַטֵית זַיִן על שמם ולזכר ששה עשר מחברי "ההגנה" שנהרגו במלחמת העצמאות ליד מושב עטרות שליד ירושלים, כאשר נשלחו כתגבורת ליישובים עטרות ונווה יעקב. הם נתקלו במארב של ערבים ונהרגו.
06/05/2019  |  אלי אלון  |   כתבות
אל תנפנפו את ההמלצות הבאות: לרגל יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, יוצאת האגודה למלחמה בסרטן בהמלצות לציבור החוגגים להפחתת הסיכון לחלות בסרטן.
06/05/2019  |  נאוה עינבר  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il