חברת אסם מובילה קמפיין חדש לחטיף במבה - "מצטלמים בסבמבה".
במסגרת הקמפיין, מזמינה אסם את הציבור הרחב להצטלם עם במבה - בכל מקום, בארץ או בעולם, בכל מיני סיטואציות ולשלוח אליה את התמונות.
הקמפיין מלווה בסרט פרסום ייחודי, שהופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, וצולם במדינות שונות בעולם ובישראל. הסרט מתאר סיטואציות אמיתיות הממחישות את היות חטיף במבה חלק בלתי נפרד מהחיים של הישראלים, בכל מקום אליו הם מגיעים.
תינוק הבמבה מכריז על מבצע בו הוא מזמין את כל אוהבי הבמבה בכל הגילאים להצטלם ולשלוח תמונות עם במבה. התמונות יהיו חלק מתערוכת צילומים חגיגית וגדולה של במבה ,שתיערך בחול המועד סוכות.
חטיף במבה שיוצר לראשונה ב-1964, הינו החטיף הנמכר ביותר בישראל המוביל את השוק עם נתח של 25% . לדברי נילי צור, מנכ"ל חטיבת החטיפים ודגני הבוקר באסם "עם השנים הפך הבמבה "לאייקון ישראלי" שאנשים, בכל גיל, אוהבים לקחת איתם לכל מקום - בארץ ובחו"ל. הרעיון למהלך הנוכחי נולד מכך שלאורך השנים אנשים, ביזמתם, שולחים אלינו תצלומים שלהם ושל ילדיהם עם החטיף מכל מיני מקומות בעולם. המהלך הוא המחווה שלנו לציבור אוהבי הבמבה ומתן במה לביטוי הרגשות המיוחדים שאנשים חשים כלפי המותג".
צור מדגישה כי "יצרנו סרט מלא בחיוכים ושמחת חיים חוצי גבולות. במהלך הצילומים 'תפסנו על חם' את אנשי המקום ותיירים הנהנים מבמבה במקומות ומצבים שונים, מצחיקים ומרגשים
הקמפיין בהשקעה של 2 מיליון₪, יימשך כשלושה שבועות. יעלה בערוצים 2, 10, 24 ובאתר האינטרנט של במבה.