כבר בימים הראשונים שיו"ר הההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נכנס לתפקידו, הוא הבטיח לשנות. המהפך הראשון התחיל עם עניבות שכל אחד מראשי ההתאחדות חויב לענוב.
העסקנים נדרשו להגיע למקום עבודתם כשהם מטופחים, מגולחים ומדיפים נינוחות אפטרשייב יוקרתי. אך השינוי המהותי יותר התרחש כשלוזון החליט שאנשי ההתאחדות לכדורגל ישפרו את איכות השירות משלהם מול הקבוצות בארץ.
הנושא נפל על אוזניים כרויות והחל לתפוס תאוצה בקרב ראשי ההתאחדות, והשבוע הגיע להרצות בפניהם לוחם הצרכנים הוותיק, גדעון רייכר.
רייכר, אישיות רדיו מפורסמת ואיש טלוויזיה נחשב, הסביר לעסקני ההתאחדות את חשיבותה של מתן שירות ואיך ניתן לשפר את האיכות שלהם בפני הלקוח, קרי מנהלי הקבוצות בארץ.
עופר רונן, קצין העיתונות של התאחדות שהחליף שאול אייזנברג, אומר: "הזמנו את גדעון רייכר מכיוון שאדם עם כל כך הרבה ניסיון, תענוג מאוד ללמוד ממנו".
רייכר, כאמור, נרתם לבקשתם של ראשי ההתאחדות כדי להעשיר את עולמם של אנשי הכדורגל בתחום התקשורת. שדר הרדיו סיפר: "גוף כמו ההתאחדות לכדורגל, שנוהג לתת שירות חייב להיות אדיב ועניני, ולא לקבל את הטון של המנהלים באופן אישי".
"זאת הנוסחה להצלחה מתמידה של ההתאחדות לכדורגל, והגוף הזה צריך ויכול להרקיע שחקים, אם יקשיב לעצות האלה", אמר האיש והצרכן.
ההרצאה של רייכר היא כבר השניה שראשי ההתאחדות מקבלים בנושא מתן שירות. ניכר שאבי לוזון, יו"ר ההתאחדות הראשון לשים דגש על כך, מייחס חשיבות גבוהה ליחסי ציבור נאותים בסטנדרט שונה מזה שהיה מקובל עד כה.