|   15:07:40
דלג
  יעקב קורי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
מנחם בגין בעצרת באריאל ביום העצמאות ערב הבחירות לכנסת ה- 10, 1981 [צילום: יעקב סער]

התמונות בתערוכה של הארץ או של דר שטירמר

הצופה הנבוך מקבל את הרושם שהקלגסים של צה"ל מתעמרים בילדים ערבים תמימים סתם כך כפי שהנאצים התעמרו בילדים יהודים בשואה אך כל מי שלא עבר שטיפת מוח יודע שזה נעשה על סמך עשרות תקדימים שהיו בעבר שבהם ילדים ביצעו פעולות טרור, נשים החביאו חגורות נפץ, באינתיפאדה נוראה שבה ערפאת, אביר אוסלו וחתן פרס נובל לשלום, שלח אלפי מחבלים, אחרי שנסוגונו מרוב השטחים, שטבחו בנו יותר מאלף איש
20/02/2020  |   יעקב קורי   |   יומני בלוגרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות

סמוך ליום השואה הבינלאומי הלכתי להרצאה כדרכי באולם רפפורט שבחיפה, כאשר ראיתי תצוגה של תמונות בתערוכה שהייתי משוכנע שלקוחות מדר שטירמר או עיתון אנטישמי אחר והן הוצגו להמחשת שנאת היהודים. אחרי ששאלתי התברר לי שזאת תערוכת צילום עיתונאי לכבוד 100 שנים לעיתון הארץ. האוצר אלכס ליבק מודה בכנות כי: "אין צילום אובייקטיבי. תמונה טובה משקפת את נקודת מבטו של הצלם... החותם האישי של הצלם מקבל בעיתון הארץ במה ייחודית בנוף התקשורת המקומית". לפיכך, הרשיתי לעצמי לתהות מה האג'נדה של עיתון הארץ לא על-פי מאמריו אלא על-פי התמונות שנבחרו בקפידה ומדוע דווקא הצלמים האלה בחרו להציג את תמונותיהם בעיתון הארץ. ואני תוהה - האם אין כאן שטיפת מוח סובטילית במיוחד כאשר תמונה שווה אלף מילים והאם עורכי העיתון מנסים להשפיע על קוראי הארץ, שהם האליטות של ישראל, שיחשבו בכיוון מסוים מאוד.

אני נגד שטיפות מוח - קומוניסטיות, נאציות או פשיסטיות, אסלמיות פונדמנטליסטיות או חרדיות, של עיתון הארץ או של עיתון ישראל היום, של תומכי ביבי או של תנועות יוניות המציגות תמונה חד-צדדית של ישראל הרחוקה מהאמת. כל אחד יש לו אמת משלו ואני בוודאי לא מתיימר לקבוע שהאמת שלי עדיפה על של אחרים. אבל אני מתקומם כאשר אני עד לשטיפות מוח של גורם כלשהו ולא מבין למה מוסד עירוני כעיריית חיפה בחר להציג תערוכה חד-צדדית של עיתון הארץ בדיוק כפי שהייתי מוחה אם היו מציגים תערוכה המאדירה את ביבי או באבא.

להלן כמה מהתמונות בתערוכה שאני מציג לצידן את האסוציאציות שהן עוררו בי, אך להבדיל ממוסורגסקי אני לא מתייחס אליהן בהומור, כי אני סבור שאני מבין את הסבטקסט, את כוונת המשורר, המסתתרת מאחורי כל תמונה. מה שמדאיג הוא שדיברתי עם מבקרים רבים, רובם קוראי הארץ - כי מי יבוא להרצאות בנושאים ברומו של עולם אם לא אינטלקטואלים קוראי הארץ. הם לא ראו כל פסול בתמונות, אך רק כאשר עברתי איתם תמונה תמונה והצגתי בפניהם את הסבטקסט הם קלטו מה רצו להעביר לנו, אך הם לא הזדעזעו כמוני, כי הם עברו שטיפת מוח בת עשרות שנים של העיתון וקשה להם להשתחרר מההיפנוזה של תמונות אמנותיות, ומאמרים הכתובים לעילא.

עיתון "העולם הזה" בחר להעביר את המסרים שלו נגד שחיתות, נגד המימסד, בעד יוניות קיצונית ותמיכה עיוורת בנרטיב הערבי, עם פורנוגרפיה. הארץ הרבה יותר מתוחכם - על-מנת להעביר את המסר שלו טוב יותר מצורפים לפמפלט התעמולה של העמודים הראשונים, נוסח פרבדה, גם מוספים מעולים כמוסף הכלכלי של דה מרקר או מוספי גלריה ותרבות ברמה מאוד גבוהה. אבל אפילו במוסף התרבות מדירים יצירות מופת של כל מי שלא חושב בדיוק כמוהם, כפי שעשו לרומן הישראלי הטוב ביותר שנכתב בישראל מאז עגנון, יצירת המופת של יהושע סובול "חופשת שחרור", כי מה לעשות, סובול יונה לא פחות מהם אך חושב בצורה עצמאית ולא מוכן להתיישר בשורת המקהלה ולשיר את המנטרות של הקולקטיביות הרעיונית של הארץ. ואם הם מדירים את סובול, יונה שביונים, לא קשה לחשוב כיצד הם מדירים ניצים ואנשים שלא חושבים בדיוק כמו העורך, כי פונדמנטליזם יכול להיות גם יוני.

שטיפת מוח

אסיים בהצהרה שבבחירות בשנים האחרונות הצבעתי שלוש פעמים לעבודה ופעם לכחול לבן ואני מתכוון להצביע שוב לכחול לבן, כך שאני לא חשוד ב"ביביזם". אני סבור שהוא סיים את תפקידו ועליו לפנות את כיסאו. אני אם כן הקול הצף המצפוני שבראש מעייניו האתיקה, אהבת המולדת, השקפת עולם כלכלית חברתית שמאלה מהעבודה, הפקת לקחים מהמאבק בן 100 שנים, כימי הארץ, עם הערבים, מכיל את כל מגזרי הארץ - יהודים וערבים, ניצים ויונים, מזרחים ואשכנזים, חרדים וחילונים, מתנחלים וחסידי שלום עכשיו, לא משסה כפי שעושים מנהיגי רוב המפלגות והמגזרים וגם עורכי עיתונים ומדיה בכירים, וסבור שחופש, שוויון ואחווה הם לא סיסמאות סרק.

הצופה הנבוך מקבל את הרושם שהקלגסים של צה"ל מתעמרים בילדים ערבים תמימים סתם כך כפי שהנאצים התעמרו בילדים יהודים בשואה. אך כל מי שלא עבר שטיפת מוח יודע שזה נעשה על סמך עשרות תקדימים שהיו בעבר שבהם ילדים ביצעו פעולות טרור, נשים החביאו חגורות נפץ, באינתיפאדה נוראה שבה ערפאת, אביר אוסלו וחתן פרס נובל לשלום, שלח אלפי מחבלים, אחרי שנסוגונו מרוב השטחים, שטבחו בנו יותר מאלף איש. האם הסבטקסט הוא שהישראלים הם כמו הנאצים? אך להבדיל אף יהודי לא עשה פעולות טרור נגד הנאצים, מה שלא מנע מהם לטבוח שישה מיליון יהודים, ילדים, נשים וגברים. לעומתם ישראל לא טבחה שישה מיליון פלשתינים שהיו בשליטתנו או בסמוך לנו, לא טבחה מאות אלפים אזרחים חפים מפשע כפי שעשו בנות הברית בהפצצות שטיח בגרמניה, בהירושימה ונגסקי, לא עשרות אלפים, רק הרגה מעט יותר אזרחים מאשר הפלשתינים הרגו אזרחים שלנו, וזה כי הטרוריסטים שלחו אלפי טילים מריכוזי אוכלוסייה, בתי חולים ומסגדים, ולא במכוון כנאצים.

[מתוך ויקיפדיה: 'יום האדמה בערבית: يوم الأرض - יום אלארץ'/אל-ארד), שחל ב30 -במרץ (, הוא אירוע הכולל את השביתה הכללית וההפגנות של החברה הערבית בישראל נגד החלטת ממשלת רבין הראשונה להפקיע אדמות של אזרחים ערבים בגליל בשנת1976 . ההפגנות נערכו בעיקר בסח'נין, בעראבה ובדיר חנא. ממשלת ישראל פעלה כדי למנוע את קיומן של ההפגנות האלימות. בהחלטה של ראשי מפלגת העבודה, ראש הממשלה יצחק רבין, שר הביטחון שמעון פרס ושר המשטרה שלמה הלל, הוכנסו כוחות צבא ומשטרה כדי לדכא את הפרות הסדר הקשות. שישה אנשים נורו למוות: ארבעה על-ידי כוחות צה"ל ושניים על-ידי המשטרה. שלושה מההרוגים היו בסח'נין. מאז מצוין היום בקרב ערביי ישראל כסמל למאבק במה שחלקם תופשים כמדיניות מפלה של ממשלות ישראל.']

למי שזקוק לרענון הזיכרון, יום האדמה מצויין בגלל מדיניות של רבין ופרס וממשלת שמאל, אך לא צריך להתפלא על כך כאשר כמעט כל הקורבנות בקרב הערבים נהרגו בעת כהונת ממשלות שמאל. עושים שטיפת מוח שהליכוד והימין, שכאמור איני נמנה על חסידיהם בהיותי איש שמאל חברתי כלכלי, הוא אחראי על ההתעמרות בפלשתינים. אפשר תמיד למצוא תמונה של שוטר אלים, אך ברוב המקרים אלימות השוטרים באה כתוצאה מאלימות המפגינים. האם מנסים לעורר הקשר להתעמרות בעסקי הערבים כמו בליל הבדולח, כשהנאצים טבחו ורמסו ללא הבחנה ביהודים ובעסקיהם שלא עשו להם דבר, לא יצאו בהפגנות אלימות ולא איימו על גרמניה?

דברי רעל

חוגי השמאל עשו דליגיטמציה לבגין ולחרות במשך עשרות שנים, כינו אותו פשיסט, דמגוג, ואכלו את הכובע כאשר הוא זה שעשה את השלום הראשון עם מדינה ערבית, מצרים, המדינה הגדולה ביותר, אחרי שהוא עלה לשלטון והם ניבאו נבואות אפוקליפיטיות על חורבן הבית והרס הדמוקרטיה, "גנבו לנו את המדינה". מדוע הצלם הנכבד בחר לצלם את בגין דווקא מהגב אל נוכח המון משולהב? הוא אומנם עשה שלום עם מצרים אבל לא היה מוכן להקים מדינה פלשתינית בשטחים ולכן היה ונשאר אויב העם. האם הסבטקסט מרמז על מנהיג פשיסט אחר שמצולם אף הוא מהגב? פעם אחר פעם אחר פעם מטפטפים דברי רעל ובלע שישראל הפכה לפשיסטית, לנאצית, שונאי ישראל מחוץ ורדופי שנאה עצמית מבית, כגדול האנטישמים ישעיהו ליבוביץ מדברים על יודונאצים, בשעה שישראל ברשות הליכוד לא עצרה אף אדם בשל דעותיו, להבדיל מהרצח והמאסר של כל המתנגדים לשלטון בימי הנאצים, אלא נתנה פרס ישראל לגדולי המשמיצים את המדינה מליבוביץ' ותומרקין ועד דויד גרוסמן ועמוס עוז.

צריך להיות מאוד מוכשר בשביל לצלם תמונה כל כך חד-צדדית כתמונה הזאת. השוטר מרים את ידו במועל יד, המפגין הפנטי הוא עם קעקוע של מגן דוד (האם זה רמז לקעקועים של הנאצים?), דגל ישראל מונף אל על אך מגן הדוד לא ברור ומרמז אולי על צלב קרס. ועל מה יצא הקצף? על פעולת הגנה מפני משט עוין שנועד לפרוץ את המצור כביכול על עזה. אין שקר גדול יותר מאשר השקר על מצור בעזה. קודם כל כי לרצועת עזה יש גבול עם מצרים ולכן גם אם אנחנו רוצים אינינו יכול להטיל מצור הרמטי על עזה. אבל גם ההגבלות שהוטלו על עזה לא באו סתם, כמו שגם "החומה" לא הוקמה סתם אלא בעקבות טבח אלף ישראלים, אחרי שהחמאס הכניס לעזה אמצעי לחימה, בנה מנהרות טרור, שילח אלפי טילים, אחרי שנסוגונו מכל סנטימטר מעזה ואנו מוכנים לאפשר להם להקים מדינה עצמאית על שטח גדול יותר מסינגפור לאוכלוסייה קטנה בהרבה. אבל להם אין את לי קוואן יו אלא מנהיגים צמאי דם שרוצים רק לטבוח ביהודים ומשקיעים את המילירדים באמצי לחימה וגונבים אותם לכיסם.

קיים נרטיב שקרי של נכבה ונכסה שקרה אסון לפלשתינים שנגרם אך ורק בגלל פשעי ישראל הקולוניאליסטית. אנחנו כביכול גירשנו את כל הפליטים שכיום הם למעלה מחמישה מיליון איש ולא מאפשרים להם לחזור לאדמתם השדודה. בספרי "הרפובליקה השנייה של ישראל" ובמאמריי אני מפריך את כל השקרים, מתאר את הגירוש של מספר גדול בהרבה של יהודים מארצות ערב, גדולי המומחים מוכיחים כי רוב הפליטים ברחו בהוראת המנהיגות הערבית אחרי שהיא פתחה במלחמת שמד נגד ישראל. אנחנו מעולם לא רצינו לחסל את הפלשתינים בה בשעה שהם בהחלט רצו לחסל אותנו ונעזרו בשבע מדינות על-מנת להשמיד את הישות הציונית. וכמובן שאין חמישה מיליון פליטים אלא רק כשלושים אלף שנולדו בפלשתינה והאחרים הם צאצאים שלפי כמעט כל הגדרה של פליטים אינם פליטים. ישראל קלטה תוך כמה שנים את כל הפליטים מארצות ערב, ביניהם המשפחה שלנו, ואילו מדינות ערב מסרבות לקלוט את הפליטים שבתחומיהן. קוראי הארץ יודעים טוב יותר ממני מה העיתון כותב על כל הסוגיות האלה, אך זה שבחרו לכלול בין עשרות התמונות של התערוכה דווקא תמונה זאת אומרת דרשני. האם רצו לרמוז על כך שהנאצים סילקו מעל אדמתם עשרות מיליונים וטבחו מיליונים, פליטים שלא עשו להם דבר ולא איימו על גרמניה, כמו הפלשתינים שרצו לחסל את ישראל וכשהובסו המציאו את האגדה של הנכבה והנכסה.

ניסו בנבזות אך בהצלחה מסוימת להציג את ישראל כפושעת מלחמה בעקבות מבצע צוק איתן שבא בעבקות ירי אלפי טילים על ישראל והייתה מלחמת מגן לכל דבר. תיארו את ביבי כרוצח ילדים צמא דם שנהנה לטבוח בחפים מפשע. נוצרה ברית דמונית בין חוגי שמאל קיצוני, חוגי ימין קיצוני, אירן ומדינות שונאות ישראל, איסלאם פונדמנטליסטי, והרבה אגודות שהן כביכול בעד זכויות אדם אך מתעוררות לתחיה רק כאשר ישראל מגינה על עצמה בעקבות האינתיפאדה השנייה וטרור החמאס ולא טובחת במתכוון אף אזרח חף מפשע. החיילים הישראלים מתוארים כקלגסים, הטובים בהם סרבני גיוס כפי שבעל מצפון צריך להיות, וששים לשוב הביתה, כאשר ממשלת ישראל התוקפנית שולחת אותם למלחמה פושעת נגד החמאס אביר זכויות האדם. האם הם היו רוצים אולי לראות את החיילים מרימים ידיים ומניחים את נשקם כפי שעשו החיילים הגרמנים והנאצים אחרי מלחמת העולם השנייה?

את התמונה המקוממת ביותר שמרתי לסוף. האסוציאציה ברורה, פה אין כבר רמזים או כוונות נסתרות. אנחנו הקלגסים שכובשים מדינה שלא עשתה לנו דבר, רק נתנה מחסה לעשרות אלפי טרוריסטים שטבחו באזרחים ישראלים חפים מפשע. בדיוק כמו שגרמניה הנצאית כבשה את ורשה בתמונה שבתחתית המאמר. פולין שלא עשתה דבר לגרמנים שכבשו אותה וטבחו בה מיליונים דינה כדין לבנון ומייד מזכירים בנשימה אחת את סברה ושתילה - עלילת דם שטפלו על ישראל על רצח של מאות אזרחים שבוצע על-ידי נוצרים כנגד מוסלמים. סברה ושתילה זה בדיוק כמו השואה, ואנחנו בדיוק כמו הנאצים. מאות אזרחים הרוגים שקולים כנגד מיליונים ומה שחמור יותר הוא שישראל לא טבחה בהם. אבל קשה להשתחרר מעלילת דם. גם מנסים לטפול בימין ובנתניהו שהם אחראים לרצח רבין, החטא הקדמון, כאשר הרצח בוצע על-ידי רוצח מתועב שפעל כבודד. בדיוק כמו שטופלים עלינו עלילת דם שכולנו אחראים לטבח של משפחה פלשתינית, של ילד מסכן, כאשר מי שביצע זאת זה קומץ של טרוריסטים יהודים. הא, אומרים האנטישמים גם היהודים טרוריסטים, לכן אל תגידו טרור איסלאמי כי זה מעליב את המוסלמים בה בשעה שהטרור האיסלאמי טבח מאות אלפים בעוד הטרור היהודי לרבות הטבח בחברון טבח עשרות אזרחים. כל שקר, כל הגזמה, כל השמצה, כל תמונה דמוית דר שטירמר, נועדה לעשות דה-לגיטימציה לישראל וליהודים, בדיוק כפי שעשו הנאצים. הפוסל במומו פוסל ומי שטופל עלינו האשמות נאציות צריך לבדוק מה הם מניעיו ותסביכיו. אל מול גלריית הזוועה עומדת גלרייה מפוארת של עשייה, של עם ישראל, הכי מוסרי והכי יצירתי, החפץ רק חיים!

מתנחל עם תפילין, כפר דרום בימי ההינתקות, 2005 (עם סטראוטיפ של דתי מתנחל פנאטי?) [צילום: צילם אוריאל סיני]
פלסטינים מרימים חולצות במחסום ברטעה באזור ואדי ערה, 2005 [צילום: צילם מיקי קרצמן]
גטו ורשה
יום האדמה בירושלים שוטר על סוס מפיל דוכן פירות בשוק, 2012 [צילום: צילמה אוליביה פיטוסי]
מנחם בגין בעצרת באריאל ביום העצמאות ערב הבחירות לכנסת ה- 10, 1981 [צילום: יעקב סער]
היטלר
הפגנת תמיכה בישראל מול שגרירות טורקיה בתל אביב בעקבות השתלטות צה"ל על ספינות משט המחאה לעזה 2010 [צילום: דניאל בראון ]
תושבי הכפר הערבי עיראק אל מנשייה עוברים לצד הירדני 1948 [צילום: ארכיון המדינה]
חיילי צה"ל חוצים את הגבול מעזה לישראל במהלך 24 שעות של הפסקת אש בעת מבצע צוק איתן 2014 [צילום: גיל כהן מגן]
תאריך:  20/02/2020   |   עודכן:  20/02/2020
יעקב קורי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התמונות בתערוכה של הארץ או של דר שטירמר
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ו. פוטין
22/02/20 22:09
2
מפוכח
22/02/20 22:26
3
מפוכח
22/02/20 22:26
4
בן נאמן
23/02/20 06:56
5
אידה קידר-מליץ
27/02/20 10:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ישראלי-פלשתיני
הפלשתינים הסירו את חרם העגלים שהטילו בספטמבר 2019 על ישראל. בשיחות שניהלו אלוף כמיל אבו רוקון וראש המנהל האזרחי, תא״ל רסאן עליאן, עם הרשות הפלשתינית, ביחד עם שר החקלאות צחי הנגבי, סוכם כי הרשות תסיר את חרם העגלים וכי בהתאם, יתבטלו ההגבלות שהטיל שר הביטחון על יבוא חקלאי פלשתיני לישראל.
20/02/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בתוכנית טראמפ יש כמה תנאי יסוד שהפלשתינים צריכים למלא על-מנת שתוכל לקום מדינה פלשתינית (ויתור מוחלט על "זכות השיבה, הכרה במדינת ישראל שמדינת הלאום של העם היהודי, פירוק החמאס וכל ארגוני הטרור מנשקם). הפרדוקס הוא שאלו תנאים שהפלשתינים לא יכולים לקבל, אבל אי-קבלתם פרושה שאין שלום ואין קץ הסכסוך.
20/02/2020  |  עמוס גלבוע  |   יומני בלוגרים
מדינת ישראל צפויה להגדיל מחר את מרחב הדיג של רצועת עזה ל-15 מיילים ימיים. מלבד הרחבת מרחב הדיג יקבלו גם 2,000 סוחרים מרצועת עזה היתרי כניסה לישראל.
18/02/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מנהיגות דרושה בזמן חרום כמו גם להחלטות קשות, לא פופולריות, מרחיקות ראות. התאור "משכמו ומעלה" תואם במיוחד, משל לאדם שבקומתו, או ליתר דיוק במעשיו ובגישתו, הוא יוצא דופן מן הכלל. כך לדוגמה, אחד המאפיינים של מפקדים בצה"ל הוא שהם צועדים צעד אחד קדימה כשכל השאר נשארים עומדים או נסוגים צעד אחד לאחור. בקרב מנהיגים לא צריך לבקש מתנדבים, הם יוזמים ועוזרים ויוצאים לפעולה טרם מישהו יבקש.
18/02/2020  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
צה"ל איתר (יום ב', 17.2.20) את גופת המחבל שביצע את פיגוע הירי סמוך לדולב, לפני כשבוע וחצי. בתום סריקות מקיפות שנמשכו כ-10 ימים איתרו הלוחמים את הגופה של המחבל שביצע את הפיגוע בצומת הפרסה בחטיבה המרחבית אפרים.
17/02/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   שואה וגבורה  /  מי ומי  
דיבורי ההסדרה מנותקים מהשטח  /  איציק וולף
"אור ירוק" סעודי לתוכנית המאה  /  יוני בן-מנחם
גרמניה, צ'כיה ואוסטריה: להאג אין סמכות בסכסוך  /  איציק וולף
שוב: דגל שחור מעל לביהמ"ש העליון   /  מרדכי ליפמן
בירושלים המזרחית  /  איתן קלינסקי
עבאס ממתין לתוצאות הבחירות בישראל  /  יוני בן-מנחם
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
חיקוי כושל של צה"ל את צבאה של גרמניה הנאצית; רב-אלוף חיים לסקוב ואלוף ישראל טל - אבות השריון של צה"ל; מיתוסים על מהלכי השריון של צה"ל במלחמות; השפעה שלילית של צה"ל, האנטי-אינטלקטוא...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il