|   15:07:40
דלג
  איילת פישביין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

בתי האבות הופקרו והופלו לרעה

פרופ' יצחק בריק ראש האגודה הישראלית לגרונטולוגיה טוען: משרד הבריאות מפלה לרעה את אוכלוסיית בתי האבות בהתמודות עם מגיפת הקורונה למרות שמדובר באוכלוסייה בסיכון, הבדיקות הנדרשות לא מתבצעות ולא ננקטים צעדים נחוצים "עדיף להימנע ממוסדות הדיור המוגן ככל שאפשר"
11/04/2020  |   איילת פישביין   |   כתבות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
פינוי חולה שמת מקורונה [צילום: מחמוד איליאן/AP]

מספרת הגבוה של נפטרים מקורונה בישראל מקרב דיירי בתי האבות (כשליש מהנפטרים במגיפה הינם דיירים של בתי אבות) מעורר ביקורת קשה נגד משרד הבריאות. פרופ' יצחק בריק, ראש האגודה הישראלית לגרונוטולגיה, טוען: "משרד הבריאות קיבל בלעדיות על הטיפול בקורונה, וזה כולל את הטיפול במוסדות הדיור המוגן. הוא אמור לטפל בהם כמו בכל אוכלוסיית ישראל. מדובר באוכלוסייה בסיכון גבוה. אנשים מבוגרים שחלקם בעלי תפקוד ירוד שסובלים ממחלות רקע. זה חייב היערכות מיוחדת ואת זה משרד הבריאות לא עשה".

הצוותים הרפואיים לא קיבלו ציוד מגן

כ-20 אלף מקרב הקשישים בישראל מתגוררים בבתי אבות. ברבים מהם יש מחלקות סיעודיות הפועלות ברישוי משרד הבריאות במתכונת של בתי חולים. למרות שדיירי המחלקות הללו נמצאים בדרגת סיכון גבוהה במיוחד, משרד הבריאות, כך טוען פרופ' בריק, הפלה אותן ואת צוותיהן לרעה: "משרד הבריאות שמנהל את המאבק במגיפה, בחר לא להתייחס למחלקות הסיעודיות כאל בתי חולים. המשרד קנה ציוד למיגון הצוותים הרפואיים בבתי החולים, אבל לא לצוותים במחלקות הסיעודיות. הצוותים נחשפו להדבקה והדביקו את הדיירים. המשרד הטיל את האחריות למיגון הצוותים על הנהלות בתי האבות, אבל ההנהלות לא יכלו לקנות את הציוד גם מפני שהיה חסר ציוד כזה בשוק וגם מפני שהמחירים היו מופקעים".

פרופ' בריק מדגיש שהצוותים בבתי האבות מופלים לרעה בהשוואה לעמיתיהם בבתי החולים. "עובדת סוציאלית במחלקה סיעודית בבית אבות לא נחשבת לחלק מהצוות הרפואי. ולכן היא לא קיבלה מיגון ממשרד הבריאות, למרות שהיא חשופה לחולים ויש לה סיכוי גבוה להידבקות בדיוק כמו לאיש צוות בבית חולים. אותו דבר קרה לאח בבית אבות שלקח בדיקת דם מדייר במחלקה סיעודית, ולעובדי ניקיון. הם נחשפו לסיכוני הידבקות ומשרד הבריאות התנער מאחריותו לכך".

לא ננקטו צעדי מניעה

מבין עשרות אלפי דיירים השוהים בדיור מוגן ישנם דיירים בריאים שיכולים לתפקד בעצמם. למרות גילם הגבוה. דיירים אלה שגילם הממוצע הוא מעל 80, הם בעלי רמת סיכון מאוד גבוהה למחלות ולמגיפות. "היו צריכים לנקוט צעדים מועדפים למנוע היווצרות בעיה בבתי האבות כדי להגן על אוכלוסייה זו. לבדוק את כל האוכלוסייה, לרבות את הצוותים, ולבודד את מי שנדבקו. מדובר בעשרות אלפי אנשים, כולל אנשי הציות ומשפחותיהם שנחשפו לסיכון. כשלא נוקטים בצעדי מניעה נדרשים, אדם אחד יכול בקלות להדביק את הצוות ואת הדיירים ואנשים אחרים, כמו שקרה בנופים", אומר בריק ומדגיש: היערכות מתאימה בבתי האבות נדרשת גם בגלל מצוקת כוח אדם בבתי האבות. "חובה לבדוק את כל הצוותים ואת כל הדיירים בבתי האבות, כדי להבטיח שיהיה מי שיטפל בדיירים. ואם מוצאים את הנגיף, מיד לבודד כדי למנוע סכנת הידבקות. במקום לעשות את זה, מה שעשו אצלנו זה למנוע ביקורי משפחות שהן אלה שמהוות גורם בקרה לנעשה בבתי האבות. איסור ביקורי המשפחות גרם לכך שהסבל מהסגר לדיירי בתי האבות גבר. הם נשארו לסבול לבד".

"עדיף להישאר בבית"

מיגית קורונה מעלה את הסוגיה העקרונית: היכן טוב יותר להזדקן כאשר נעשים פחות עצמאיים ומגיעים למצבים שמצריכים סיוע. פרופ' בריק משיב: "אני אישית מאמין שעדיף לאדם להמשיך להיות בבית ככל שאפשר ולהימנע ממוסדות. גם אנשים מוגבלים או סיעודיים, מצבם בבית יותר טוב. אנחנו רואים שאלו שנשארים בבית עם עובד זר מצבם יותר טוב. בתקופת קורונה, בוודאי שעדיף להישאר בבית בתוך הקהילה, מאשר במוסד".

תאריך:  11/04/2020   |   עודכן:  11/04/2020
איילת פישביין
+הבוקר: ברכת כהנים מצומצמת בכותל
01:11 12/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הברכה הנאמרת בדרך כלל במעמד של מאות כהנים תתקיים השנה במעמד של עשרה כהנים בלבד ותשודר בטלפון ובאינטרנט
(כהן ברחבת הכותל ביום שישי)
+150 אלף חיילים ייפרסו ברחבי צרפת
00:55 12/04/20  |  עידן יוסף
הצבא הצרפתי החל לפרוס 160 אלף חיילים ברחובות שיפקחו אחר הוראות הממשלה בעניין המאבק בנגיף הקורונה.
+5 רובעים בי-ם: "אזור מוגבל"
00:42 12/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
‏בין השכונות עליהן יוטלו ההגבלות: נווה יעקב, רוממה, רמת שלמה, רמת אלון (רמות), הר נוף, בית וגן, גבעת שאול, הבוכרים, לב העיר, מקור ברוך, גאולה ומאה שערים
(שער שכם [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+משרד הבריאות ביטל הבדיקה המדגמית בבני ברק
00:22 12/04/20  |  עידן יוסף
על אף היערכות מקיפה של כלל גורמי המקצוע בבני ברק, ולאחר הסכמתם של מאות מתושבי העיר אליהם פנה ארגון איחוד הצלה, יחד עם עיריית בני ברק ואחרים, להשתתף בבדיקות שתוכננו להתקיים השבוע, הודיע משרד הבריאות במפתיע על ביטול הבדיקות המדגמיות לקורונה בעיר.

מאיחוד הצלה נמסר: "איחוד הצלה בגיבוי ובברכת מרנן גדולי ישראל שליט"א, יחד עם ראשי עיריית בני ברק, חברת קמא טק וכלל הגורמים המקצועיים בעיר שיזמו את המהלך הייחודי ורב החשיבות, היו ערוכים להשלים את המלאכה, ויפעלו לעשות זאת בהמשך ככל שמשרד הבריאות יאפשר זאת".
אמבולנסים ערוכים לקיום הבדיקות שבוטלו [צילום: דוברות איחוד הצלה]
+הקתדרלה בניו-יורק הפכה לבית חולים
23:57 11/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
400 מיטות עבור חולי קורונה החליפו את אלפי המושבים של קתדרלת סיינט ג'ון באפר ווסט סייד
([צילום: גוגל סטריט וויו])
+הצמרת הכלכלית מציעה מתווה ליציאה הדרגתית
23:47 11/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מציעה כי במהלך השבועיים הראשונים אחרי החג תהיה חזרה מלאה לעבודה של מפעלים חיוניים, במקומות הלא חיוניים 50% מהעובדים, פתיחת חנויות קטנות וכן חזרה בהגבלה לפעילות של חינוך מיוחד, הגיל הרך וגני ילדים
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+משרד הביטחון ישא באחריות לבידוד החוזרים מחו"ל
22:57 11/04/20  |  עידן יוסף
בתום שיחת שהתקיימה בין ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון בנט, שר התחבורה סמוטריץ', שר הפנים דרעי, ראש המל"ל שבת, מנכ"ל משרד הבריאות בר סימן טוב ואחרים, החליט רה"מ להעביר את האחריות הכוללת לניהול סוגיית החוזרים מחו"ל למשרד הביטחון. בהתאם, ייקח משרד הביטחון, בסיוע צה"ל, את האחריות לנושא מרגע זה.

עוד הוחלט, כי כלל החוזרים מחו"ל יועברו לבידוד במלוניות למשך 14 יום. בשעות הקרובות יועברו לאישור השרים תקנות לשעת חירום אשר יאפשרו את מימוש ההחלטה.
+בת 53 ללא מחלות רקע מתה מקורונה
22:52 11/04/20  |  עידן יוסף
בבית החולים הדסה עין כרם מתה מקורונה חולה בת 53 שהייתה מונשמת ומורדמת למעלה משבוע. לחולה, אם לתשעה מבית שמש, לא היו מחלות רקע. עוד מת אמש בבית החולים חולה בן 79 עם מחלות רקע מורכבות שהיה מונשם ומורדם. בת משפחתו נקראה אל המתחם למחלות מתפרצות על-מנת לשהות לצידו והספיקה להפרד ממנו.

בתוך כך, השתפר מאוד מצבם של שני חולים מונשמים אשר טופלו במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ נשימתי והם הועברו לטיפול במחלקות הקורונה הרגילות.
+רוני גמזו יוביל הטיפול בקורונה בבתי האבות
22:22 11/04/20  |  עידן יוסף
שר הבריאות יעקב ליצמן מינה את מנכ”ל איכילוב הפרופסור רוני גמזו להוביל את תחום הטיפול בבתי האבות בסוגיית הקורונה. גמזו, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות, מונה גם בהנחיית המנכ"ל הנוכחי. גמזו אמר: "לאחר שבאיכילוב הגענו למוכנות גבוהה ומנהלים את שגרת הקורונה בהצלחה רבה, קיבלתי על עצמי להוביל את המשימה הלאומית החשובה במסגרת שיתוף פעולה בין משרדי. אני מכיר היטב את האתגרים והקשיים האובייקטיביים שיש באירוע ומאמין בצוותים הגריאטריים של המשרד, שיחד נוכל לטפל באירוע ולהביא לתוצאות מידיות והצלת חיים״.
(רוני גמזו. יחד נוכל לטפל באירוע [צילום: פלאש 90])
+מודיעין עילית: נעצרו שני תושבים שהפעילו בית כנסת
21:39 11/04/20  |  עידן יוסף
במודיעין עלית איתרה המשטרה בשבת בית כנסת ובו כ-50 מתפללים המשתייכים לפלג הירושלמי, וזאת בניגוד להנחיות צו בריאות העם. עם הגעת הכוחות התפזרו המתפללים ושניים שסרבו לעזוב את המקום, סרבו למסור פרטים והתנגדו לעיכוב התפרעו, נעצרו לחקירה על-ידי השוטרים ובתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים ונרשמו להם קנסות.
+שערי המדינה נפתחים לישראלים מחו"ל
21:35 11/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר התחבורה סמוטריץ': "ככל שזה תלוי בי, מדינת ישראל לעולם לא תסגור את שעריה בפני אזרחיה שמבקשים לחזור הביתה"  ▪  הטיסות הופסקו זמנית רק לצורך הסדרת חובת הפיקוח עליה ממונים משרד הבריאות והמשטרה, וחודשו הלילה
(סמוטריץ'. "לכל אזרח ישראלי זכות יסוד חוקתית לחזור למדינתו" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+ליאון דורש: התייחסות פרטנית לכל שכונה ופינוי למלוניות
21:02 11/04/20  |  עידן יוסף
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, סבור עקרונית כי דין כל השכונות במדינה זהה. לדבריו, החלטה על סגר שכונה צריכה להיות לפי אמות מידה קבועות, בהתאם לנתוני עומק בכל שכונה. אמות מידה שכאלה הוסכמו עימו ביום שישי, ולפני כניסת השבת הועברה מפת השכונות בהתאם להן.

משרד הבריאות הודיע לעירייה כי נקבעה אמת מידה שכל שכונה בישראל שבה יש יותר מחולה אחד לכל 1,000 תושבים תיחשב "שכונה אדומה". המשמעות: עשרות שכונות בירושלים ייכנסו לסגר אם ועדת השרים תאשר זאת.

ליאון: "ראוי שהטיפול יהיה בבעיה ולא בתסמין, קרי: לפנות את הנדבקים לבידוד במלונות היעודיים שנקבעו לכך, על-מנת למנוע את התפשטות הנגיף ולהסיר את השכונות מהסגר. אני דורש מהממשלה לסייע במימוש הפינוי בכל דרך".
+מנדלבליט: לא מנעתי בידוד השבים מחו"ל
20:52 11/04/20  |  עידן יוסף
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אומר כי לא עיכב ולא מנע מהממשלה לפעול על-פי הצרכים, כפי שהוצגו, בנוגע לבידודם של מי ששבו לארץ מחו"ל. הוא הגיב לפרסומים תקשורתיים בנושא, ואמר כי מדובר בתדרוך שקרי וכוזב.
+ועדת השרים תכונס הערב לדון בסוגיית ההסגר ונתב"ג
20:50 11/04/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה ‏נתניהו יכנס ב-22:00 את ועדת השרים להכרזה על "אזור מוגבל" כדי לדון בהמשך ההסגר על השכונות החרדיות בירושלים ועל סוגיית נתב"ג.
+חוזרים מחו"ל ישוכנו במלוניות על חשבונם
20:34 11/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על-פי התקנות המתגבשות, הנוסעים יידרשו לחתום בטרם יעלו לטיסה לישראל על התחייבות להשתכן למשך 14 יום במלונית על חשבונם וזאת בשל קשיים משפטיים שמנעו חיוב שכזה ללא התראה מראש  ▪  בשבוע האחרון חל זינוק של 460% בהידבקות שמקורה בשבים לישראל
דלפקי רישום כניסה בנתב"ג [צילום: אריאל שליט/AP]
מלון אוריינט בירושלים [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+משרד הבריאות: נגביר הבדיקות ל-20,000 ביום
19:03 11/04/20  |  יואב יצחק
משרד הבריאות מאשר, כי קצב הדגימות שנלקחו בימים האחרונים על-ידי מגן דוד אדום ובחניוני "חנה וסע" (דרייב אין), ירד בימים האחרונים, הן כתוצאה ממחסור בריאגנטים, והן נוכח מעבר לתוצרת מקומית וירידה ברצון הציבור להיבדק כתוצאה מהחג (מניין הבדיקות ביום שישי: 5,980).

נמסר עוד, כי המעבדות עברו בימים האחרונים תהליכי עידכון פנימיים, שנועדו לאפשר לעבוד על ריאגנטים מתוצרת מקומית. תהליך זה מצריך התאמה של כל מעבדה למשך שעות עד יום שלם. כפועל יוצא מכך הייתה ירידה בפעילות המעבדות, שתיפתר בקרוב.

כחלק מסל הפתרונות, נוסף גם הציוד החדש שנרכש - בהן 6 מכונות נוספות של חברת BGI-AID שיגביר את הקצב ל-20,000 אלף בדיקות מעבדה ביום - זאת לאחר התאמת המכשור החדש והצבתו בקופות החולים, ולאחר מכן המשך עליה עד ליעד שהציב ראש הממשלה. הגברת הקצב תבוצע במקביל להכשרת מעבדות אוניברסיטאיות נוספות, בהן מכון ויצמן שעמה כבר נחתם הסכם, ועם המעבדה באוניברסיטת תל אביב שאמור להיחתם עמה הסכם ביום ראשון.
+מקסיקו דיווחה על 403 מקרים חדשים שאובחנו
11:41 11/04/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות במקסיקו דיווח (יום ו') על 403 מקרים חדשים של נגיף הקורונה. מספר החולים בנגיף במדינה עומד על 3,844 בני אדם ו-233 מתים. במקסיקו הוטלו הגבלות. כולל חובת חבישת מסיכת פנים.
מקסיקו. חובת מסיכת פנים [צילום: אדוארדו ורדוגו/AP]
+טורקיה: עוצר של 48 שעות מהלילה בחצות
10:54 11/04/20  |  מירב ארד
טורקיה הטילה עוצר של 48 שעות שהחל אמש בחצות. העוצר הוטל על 31 מחזות במדינה, בהם גם על אנקרה, איסטנבול, אנטליה ואיזמיר. ההודעה גרמה לנהירה המונית של צרכנים לסופרמרקטים ולמאפיות. במהלך העוצר יישארו פתוחים מאפיות, בתי חולים, בתי מרקחת ומקומות עבודה המייצרים ציוד רפואי.
(איסטנבול. מסתערים על סופרמרקטים [AP])
+קורונה בתאילנד: 45 מקרים חדשים התגלו ביממה האחרונה
10:33 11/04/20  |  מירב ארד
הרשויות בתאילנד הודיעו כי שני בני אדם מתו לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה ו-45 מקרים חדשים של הידבקות בנגיף אובחנו ביממה האחרונה. עד כה ידוע על 2,518 נדבקים במדינה. 35 בני אדם מתו מהנגיף. בתאילנד מונהג גם-כן סגר. התנועה בכבישים דלילה.
בנגקוק, תאילנד [צילום: AP]
+קורונה בארה"ב: 2,215 מתו ביממה האחרונה
10:24 11/04/20  |  מירב ארד
קורונה בארה"ב: 2,215 בני אדם מתו מקורונה בארה"ב ביממה האחרונה. כ-40% מהם בניו-יורק. מספר הנדבקים חצה כבר את ה-500,000. מפרוץ המגיפה מתו כ-18,500 בני אדם בארה"ב לבדה. במדינת ניו-יורק קוברים גופות בקברי אחים, בהעדר דורש לגופה. נגריות הוזמנו להכין אלפי ארונות קבורה.
קבורה המונית בניו יורק [צילום: ג'ון מינצ'ילו/AP]
+מספר חולי קורונה בישראל עלה ל-10,505
09:58 11/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
191 חולים מאושפזים במצב קשה  ▪  מדובר ב-24 חולים יותר מאשר אתמול בערב  ▪  מספר המונשמים עומד על 132 בני אדם  ▪  ממחר - חובת לעטות מסיכת פנים במרחב הציבורי
([צילום: דוד כהן, פלאש 90])
+הלקחים שכבר ניתן להפיק מהקורונה
09:28 11/04/20  |  אלוף (מיל') גיורא איילנד   |   לרשימה המלאה
הנזק העצום שגרמה וגורמת מגיפת הקורונה נובע בראש ובראשונה מבעיה בקבלת ההחלטות ובהתנהלות ברמה הממלכתית  ▪  החשוב ביותר במשבר כזה הוא לעבור מהר ככל האפשר לתפיסה של מלחמה טוטלית  ▪  חלק מן הטעויות אפשר עדיין לתקן: לחלק נכון את המשימות, להקים חדר מצב ולצידו צוות חשיבה, לאסוף בצורה נכונה את המודיעין ולגבש בצורה נכונה את האסטרטגיה
להקים קבינט לניהול המשבר [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
לזרז ולייעל בדיקות [צילום: פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בתי האבות הופקרו והופלו לרעה
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
11/04/20 20:41
 
חשדנית
12/04/20 09:29
2
ירושלמית
12/04/20 12:05
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
משרד הבריאות מסר (יום שבת 11.4.20) כי מספר חולי קורונה בארץ עלה ל-10,505, מתוכם 191 במצב קשה. עוד נמסר, כי מספר המונשמים עומד על 132 בני אדם. מספר המתים מהנגיף עומד על 95 בני אדם, בעוד ש-1,236 חולים החלימו.
11/04/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
משבר הקורונה תפס את כל העולם בהפתעה, והמחיר שרוב המדינות משלמות הוא גבוה מאוד. זה לא חייב היה להיות כך. הנזק העצום שנגרם עקב מספר המתים, מצוקת המערכת הרפואית והפגיעה הקשה בכלכלה, נובע בראש ובראשונה מבעיה בקבלת ההחלטות ובהתנהלות ברמה הממלכתית. זו גלומה, בראש ובראשונה, באיחור גורלי בהבנה, כי האתגר של הקורונה אינו רפואי גרידא אלא נוגע לממד אחר, והוא היכולת לעבור ממצב (mode) של שגרה ל"מצב" (mode) של ניהול משבר לאומי בתנאים של מלחמה טוטלית. אף על-פי שהמשבר בעיצומו, ואף שחלק ניכר מהנזק כבר נגרם, עדיין ניתן לעשות שינוי משמעותי באופן שבו המשבר מנוהל, ובכל מקרה נכון וראוי ללמוד כיצד להתנהל במשברים הבאים.
נחתם הסכם (יום ו', 10.4.20) בין משרד הבריאות לבין מכון ויצמן למדע. בעקבות ההסכם החל מכון ויצמן בביצוע בדיקות לאיבחון קורונה. המעבדה תחל לפעול באופן מיידי בהיקפים של כ-1000 בדיקות ביום.
10/04/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מהי אסטרטגיית היציאה הנכונה ממגבלות הקורונה? ד"ר גבריאל לאונג הוא אפידמולוג, דיקן בית הספר לרפואה באוניברסיטת הונג-קונג, בכיר בארגון הבריאות העולמי ומי שייעץ לממשלות סין והונג-קונג בזמן המגיפה. במאמר בניו-יורק הוא פורס את הצעותיו. עיקרן: יש ליצור תוכנית פעולה ברורה, שבבסיסה היגיון מדעי ברור, אשר תקבע מה ומתי ניתן להקל – וגם כיצד להגיב אם המגיפה תכה שוב.
10/04/2020  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
הנשיא דונלד טראמפ שואף להסיר ב-1 במאי את רוב המגבלות שהוטלו בארה"ב בשל מגיפת הקורונה - מדווח (יום ו', 10.4.20) וושינגטון פוסט. בפגישות סגורות ביקש טראמפ - המודאג מן ההשפעות על המשק - מיועציו להכין אסטרטגיית יציאה שתתאים ללוח זמנים זה.
10/04/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
אושרה דחיית תשלום קנסות למדינה  /  איציק וולף
16.8 מיליון מובטלים חדשים בארה"ב  /  איציק וולף
30 מתפללים התכנסו בבית כנסת בבית שמש  /  איציק וולף
לשחרר, לעבודה!  /  אהוד ברק
שלוש הערות  /  אהוד ברק
סכנה בחסות הקורונה: תרופות מזויפות  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il