יורוקום יוצאת בימים אלה בקמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, לקידום מסכי הפלזמה של Panasonic. במרכז הקמפיין מבצע חדש של החברה בו היא מעניקה לכל הרוכש מסך פלזמה 42 אינץ', דגם TH-42PG9 דור 9 של החברה, 50% הנחה ברכישת מסך נוסף 42 אינץ'. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בעיתונות הארצית במקומית, באינטרנט ובנקודות המכירה. היקף הקמפיין נאמד ב-1.5 מיליון שקלים.
בסקר שקיימה חברת Market Watch עבור יורוקום תקשורת דיגיטלית נציגת Panasonic בישראל בקרב 499 נשאלים, נבדק מהו המבצע שנתפס בעיני הציבור בישראל כאטרקטיבי ביותר בעת רכישת מסך פלזמה בגודל 42 אינץ'.
ע"פ תוצאות הסקר נמצא כי 29% מהציבור בישראל מעדיפים שיציעו להם מבצע של "קנה פלזמה וקבל את השנייה ב-50% הנחה". מבצע זה הינו פופולרי ביותר בקרב תושבי באר שבע והדרום עם 40% מהנשאלים ובקרב תושבי גוש דן והמרכז עם 29% בלבד.
עוד נמצא בסקר כי 26% מהציבור בישראל מעדיפים שיציעו להם מבצע של "קנה פלזמה וקבל שני לילות חינם במלון בארץ". מבצע זה הינו פופולרי ביותר בקרב תושבי ירושלים והסביבה עם 36% מהנשאלים ובקרב תושבי השרון עם 28% מהנשאלים.
יש לציין כי 30% מהמגזר החילוני והמסורתי העדיפו לקבל את המסך השני ב-50% הנחה לעומת 39% מהציבור הדתי שהעדיף לקבל כהטבה על רכישת מסך פלזמה, שני לילות חינם במלון בישראל.