הלנה ורומן גורביץ בילו עם שני ילדיהם בחודש אוגוסט אשתקד בטיול בצרפת והיו מצוידים בארבעה כרטיסי טיסה ארצה משדה התעופה דה גול בפריז. כשהגיעו לטרמינל 1, לאחר שאשררו את הטיסה, התחוור שהועברו לטיסת חברת סאן דור, שלא בידיעתם והטיסה יצאה מטרמינל אחר והם פספסו אותה. הזוג גורביץ קנה ארבעה כרטיסים חדשים ותבע את חברת קווי חופשה בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 11,900 שקל וביקש את עלות הכרטיסים, שלא הוחזרה, בתוספת פיצוי בגין עוגמת נפש.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שהיא חברה סיטונאית המספקת טיסות שכר ושירותי תיירות וחברת אופיר טורס, היא שרכשה עבור התובעים כרטיסי טיסה בטיסות שכר. לדבריה, עקב צמצום ו/או איחוד טיסות על-ידי חברת התעופה ארקיע הועברו התובעים לטיסות חלופיות והדבר נאמר לנציג חברת אופיר טורס שהיה אמור לעדכן את התובעים. "התובעים לא ביצעו אשרור טיסה ולו היו מאשררים היינו מידעים אותם שהועברו לטיסה אחרת". הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה ולחייב את התובעים בהוצאות משפט.
בפסק דין שניתן בחודש יולי קבעה השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, שהמחלוקת בין הצדדים נוגעת לשאלה אם התובעים אשררו את הטיסה אם לאו. לדבריה, התובעים יכלו לתבוע את חברת אופיר טורס אך לא היו חייבים והנתבעת יכלה להגיש תביעה צד ג' נגד חברת אופיר טורס ובחרה שלא לעשות כן.
לטענת השופטת, עדותו של אבי התובעת, שצלצל לנתבעת 72 שעות לפני מועד הטיסה ונאמר לו שהטיסה מאושררת והוקדמה בשעתיים, מהימנה והודות לה הוכיחו התובעים את התביעה. השופטת חייבה את חברת קווי חופשה בע"מ לשלם לתובעים 5,900 שקל עלות ארבעה כרטיסי טיסה, בתוספת 4,000 שקל בגין עוגמת נפש וכן 500 שקל הוצאות משפט.