|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כמעט כלום וקרוב לשום דבר [צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90] דואגים לעצמם, לא לנו [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

שישה בשישי / הגל השני של הקורונה כבר כאן

רשלנות פושעת של ממשלת הג'ובים

גל הקורונה הראשון תפס את כולנו בהפתעה, וממשלת נתניהו עשתה עבודה טובה מאוד בהתמודדות איתו לקראת הגל השני אנחנו אמורים להיות הרבה יותר ערוכים ומלומדי ניסיון - אבל ממשלת הענק של בנימין נתניהו ובני גנץ מתנהלת ברשלנות נוראה, שהמחיר שלה יהיה בחיי אדם ובנזק כלכלי אדיר
26/06/2020  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות


ההיערכות הרפואית
אין מערך בדיקות [צילום: פלאש 90]

צריך בדיקות אפדימולוגיות. צריך איכונים של מסלולי החולים. צריך מדידת חום בכניסה למקומות הומי אדם. צריך להקפיד על מסיכות וריחוק חברתי. זה ברור לכל ילד, ואני משער שזה ברור אפילו ל-34 הפוליטיקאים המאיישים את הממשלה המנופחת ביותר בתולדות המדינה. ומה נעשה מכל זה? כמעט כלום וקרוב לשום דבר.

לפי כל הסימנים, אין מערך לבדיקות. רק עכשיו הממשלה מעבירה את חוק איכוני השב"כ. מדי החום הם אפילו לא בדיחה. המסיכות והריחוק נאכפים בצורה חלקית ומקרית בלבד. התקהלויות נמשכות, בתי קפה ומסעדות מצפצפים על הכללים, אוטובוסים ותחנותיהם דחוסים. והשרים? הם מנפחים את משרדיהם הבלתי נחוצים. והממשלה? היא מטילה את האחריות על הציבור.

ברור שאנחנו אחראים. אפילו 34 שרים לא יכולים להקפיד במקומנו על הכללים הדרושים. כאשר מסבירים בצורה הגיונית ונותנים דוגמה אישית, גם הישראלי הברדקיסט מציית; תראו איך חגורות הבטיחות נכנסו אצלנו הרבה לפני רוב העולם. אבל כאשר אין שום הסבר, כאשר אין מדיניות הגיונית, כאשר הרושם הברור מכיוון הממשלה הוא של זלזול גמור במצוקת הציבור, כאשר המשרדים אינם נערכים – אין שום דרך להביא את הציבור להתנהג אחרת. החולים והמתים הבאים הם קודם כל על ידיה של הממשלה הרשלנית והבטלנית הזאת.

ההיערכות הכלכלית
החולה ימות לפני הניתוח [נועם רבקין-פנטון, פלאש 90]

טמטום על גבי טמטום. מי שרק השתחרר מצה"ל והחל לעבוד, אינו זכאי לחל"ת על חשבון הביטוח הלאומי. מי שזה עתה פתח את העסק שלו, לא יקבל סיוע. מי שמחזורו קטן יחסית, גם הוא נשלח להסתדר בעצמו. וגם מי שזכאי לעזרה, מגלה שהיא מגיעה באיטיות, שהסכום מספיק בקושי לקיום בסיסי ושיהיה עליו להחזיר אותו מרווחים שלעולם לא יהיו לו

חשוב ביותר להמשיך את הפעילות הכלכלית. בלעדיה אולי נהיה בריאים – אבל בקבר, כי המדינה תקרוס. האפשרות היחידה להקטין את הפעילות במשק כדי להקטין את ממדי הקורונה, היא שהמדינה תתן לאנשים את הכסף כדי להמשיך לחיות. בלי זה, הם ייצאו לעבוד – פשוט כדי לשרוד. את זה הבינו היטב ממשל טראמפ והקונגרס, שהעבירו במהירות חוק שהעניק 600 דולר לכל משלם מיסים. דונלד טראמפ רוצה כעת לשלוח עוד סיבוב של תמיכות כאלו, ובצדק.

ואצלנו? טמטום על גבי טמטום. מי שרק השתחרר מצה"ל והחל לעבוד, אינו זכאי לחל"ת על חשבון הביטוח הלאומי. מי שזה עתה פתח את העסק שלו, לא יקבל סיוע. מי שמחזורו קטן יחסית, גם הוא נשלח להסתדר בעצמו. וגם מי שזכאי לעזרה, מגלה שהיא מגיעה באיטיות, שהסכום מספיק בקושי לקיום בסיסי ושיהיה עליו להחזיר אותו מרווחים שלעולם לא יהיו לו.

אחזור ואומר: יש מהיכן לממן סיוע אמיתי. האינפלציה אפסית ואנחנו במיתון כבד, כך שאפשר להדפיס הרבה מאוד כסף. יש לבנק ישראל 142 מיליארד דולר בעתודות המט"ח, ואפשר בשקט להשתמש ב-10% מהן. הריבית בעולם אפסית, ואפשר לקבל הלוואות נוחות לעשרות שנים. זה לא קורה, כי פקידי האוצר ובנק ישראל מקובעים ומנותקים, והדרג המדיני אטום ופחדן.

ישראל כ"ץ מתכנן השקעות ענק בתשתית, פתיחת בורסה שנייה, פעולות להורדת מחירים ועוד כהנה וכהנה. אלו צעדים חשובים ומבורכים, אלא שעד אשר יאושרו וייושמו – אם בכלל, כי יש כאן הרבה פוליטיקה והמון ביורוקרטיה – עלול לקטון משמעותית מספרם של מי שיוכלו להסתייע בהם. המדיניות הזאת דומה למצב בו אדם יגיע לחדר מיון עם התקף לב, וייאמר לו שעליו להמתין שנה להשתלת לב שתפתור לגמרי את הבעיה. הפתרון האמיתי יהיה כמובן שונה לחלוטין: הוא ימות עד אז. זה בדיוק מה שעלול לקרות למשק.

מערכת החינוך
חור אדיר בחינוך [צילום: יוסי אלוני, פלאש 90]

עמיתי איציק וולף ואני עמדנו השבוע על הצורך להיערך ממש עכשיו ללימוד מרחוק בשנת הלימודים הבאה, הנפתחת בעוד חודשיים בלבד. קרוב לוודאי שהקורונה תמשיך להכות ויהיה צורך להגביל, אם לא לסגור, את בתי הספר. אחרי ששנת תש"ף ירדה לטמיון, שנת תשפ"א עלולה להיות גרועה עוד יותר. התוצאה תהיה חור אדיר בחינוך ובהשכלה, אשר את מחירו נשלם במשך עשרות שנים.

את החודשיים של החופש הגדול יש לנצל כדי להיערך ללימודים מרחוק: בתוכניות לימוד ובמכשירי קצה (מחשבים וטאבלטים). אבל משרד החינוך עוד לא הצליח להסדיר את בית הספר של החופש הגדול, וארגוני המורים עסוקים במלחמות פנימיות ובמאבקים שמטרתם להבטיח שחבריהם יעבדו כמה שפחות תמורת כמה שיותר. איש אינו דואג לילדים, איש אינו דואג להורים, איש אינו דואג למשק. כאן הרשלנות הפושעת זועקת לשמיים והמחיר שלה יהיה עצום.

משרד המשפטים
לפקידים יש זמן [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

המחוקק חייב לתת לכל הפחות עקרונות יסוד ולהתוות את הדרך: למצוא דרכים בהם ניתן רק לדחות את החוזה במקום לבטלו, ולחלק את הנזק בין הצדדים אם אין אפשרות כזאת. החלופה היחידה לחקיקה היא רבבות מקרים שיציפו את בתי המשפט, יגררו הכרעות סותרות וימתינו להלכה של בית המשפט העליון בעוד כמה שנים. עד אז המשק כולו יהיה בחוסר ודאות, במיוחד לקראת הגל השני, והנזק הנקודתי לרבבות יהיה עצום ואולי בלתי הפיך.

במשרד המשפטים פועל מזה שלושה חודשים צוות שמטרתו לטפל בסיכולי חוזים בשל הקורונה. זהו השם הטכני לבעיות הממשיות הקיימות בכל תחומי החיים: כרטיסי טיסה שלא מומשו, גני ילדים שלא פעלו, אירועים שהתבטלו, דמי שכירות שלא שולמו, דירות שלא נמסרו, עסקות שלא יצאו לפועל. הבעיה היא עצומה והפתרון שלה חייב להיות מערכתי – אבל המשרד איננו ממהר לשום מקום. כל מה שראינו ממנו עד עכשיו הוא המלצות להורים, לגני הילדים ולאולמות האירועים להסתדר ביניהם, ולמשרד השיכון – להאריך בחודשיים את מועד מסירתן של דירות חדשות. זה אפילו לא פלסטר על שבר פתוח.

השאלה הבסיסית היא האם יש להגדיר את הקורונה כ"כוח עליון" המצדיק הימנעות מקיום חוזה. לכאורה, אם מגיפה עולמית חסרת תקדים איננה כוח עליון – אז מה כן? אבל הכרה גורפת שכזאת היא בעייתית משני היבטים. הראשון: יש להבחין בין שלבי המגיפה ובין מה שיכלו הצדדים לעסקה לדעת בכל נקודת זמן. השני: התוצאה היא בלתי הוגנת – כל הנטל יפול על מי שלא יכול היה לספק את המוצר או השירות, והתוצאה הכלכלית המשקית תהיה קשה.

אין פתרון קל, ודאי שלא פתרון שיענה על כל המקרים. אבל המחוקק חייב לתת לכל הפחות עקרונות יסוד ולהתוות את הדרך: למצוא דרכים בהם ניתן רק לדחות את החוזה במקום לבטלו, ולחלק את הנזק בין הצדדים אם אין אפשרות כזאת. החלופה היחידה לחקיקה היא רבבות מקרים שיציפו את בתי המשפט, יגררו הכרעות סותרות וימתינו להלכה של בית המשפט העליון בעוד כמה שנים. עד אז המשק כולו יהיה בחוסר ודאות, במיוחד לקראת הגל השני, והנזק הנקודתי לרבבות יהיה עצום ואולי בלתי הפיך.

מציאת הפתרון המשפטי היא משימה ראשונה במעלה כדי להמשיך את שגרת החיים, לכל הפחות בצורה חלקית. אנשים לא יקנו ולא ימכרו שום דבר מעבר למוצרי צריכה מיידיים, אם יחששו שיאבדו את כל כספם בשל המחלה. אבל לפקידים יש זמן, השר אבי ניסנקורן אינו לוחץ עליהם והרשלנות הפושעת מתרחבת גם לתחום זה.

הסיפוח
מבחינה כלכלית זה פשע [צילום: יוסי זמיר, פלאש 90]

1 ביולי או-טו-טו כאן, ואיש אינו יודע האם יהיה סיפוח ביהודה ושומרון, ואם כן – באיזה היקף. לא תהיה זו הפתעה גדולה, אם הדחיין הכרוני בנימין נתניהו ידחה גם כאן את ההכרעה. אבל השאלה שאיש אינו נותן עליה תשובה היא: האם זה באמת חיוני דווקא עכשיו?

נעזוב את הצד המדיני. הלוואי שאפשר היה לספח אתמול את כל יהודה ושומרון, ולהשיב שלשום את ריבונות ישראל בהר-הבית. זה לא מעשי, ומי שמטיף לכך הוא הוזה בהקיץ. אך כאמור, לא זו הנקודה שלי. סיפוח עכשיו עלול להנחית מהלומה קשה נוספת על המשק, שגם כך מתמודד עם אחת השנים הגרועות ביותר בתולדותיו – ועם עתיד של חוסר ודאות.

סיפוח עלול להצית את יהודה ושומרון, ובכך לחייב הקצאת משאבים משמעותית לכוחות הביטחון ולהרוג את התיירות שאולי תגיע לכאן מתישהו בחודשים הקרובים. הוא עלול להוביל להטלת עיצומים מצד האיחוד האירופי, השוק הגדול ביותר של הייצוא הישראלי, כאשר גם כך המיתון הכלל-עולמי מקשה מאוד על הסחר הבינלאומי. הוא עלול להביא לאובדן הזדמנויות עסקיות במדינות המפרץ הפרסי. בקיצור: המחיר הכלכלי שלו יהיה כבד – והוא יוטל על משק המצוי במצב קשה מאוד ממילא. מבחינה כלכלית גרידא, סיפוח עכשיו יהיה פשע.

בנימין נתניהו
אטימות וחזירות [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

כלל יסוד בדיני המס הוא, שכל הכנסה חייבת במס – בכסף ובשווה כסף. ההיגיון ברור: אם רק כסף יהיה חייב במס, המון משכורות ישולמו והמון עסקות יבוצעו בכל מיני סוגים של חליפין ובמתן הטבות אחרות. מעסיק יקנה לעובד אחד סלון, לשני יממן סופשבוע ולשלישי יכסה הוצאות של יום הולדת לבתו – והעובד ייהנה מהכנסות משמעותיות בלי לשלם מס

ראיתי השבוע דעות מקצועיות שונות בנוגע לפטור הרטרואקטיבי ממיסים שביקש וקיבל בנימין נתניהו על הוצאותיו במעונו בקיסריה ועל השימוש ברכבו הצמוד. מה שלא ראיתי הוא אדם אחד, ולו מתומכיו הצייתנים ביותר, שיסביר מדוע נתניהו היה ממש חייב לסדר לעצמו דווקא עכשיו את הפטור הזה, שיכניס לכיסו קרוב למיליון שקל.

במישור המקצועי, דעתי נוטה לאלו הסבורים שמדובר בפטור בעייתי. כלל יסוד בדיני המס הוא, שכל הכנסה חייבת במס – בכסף ובשווה כסף. ההיגיון ברור: אם רק כסף יהיה חייב במס, המון משכורות ישולמו והמון עסקות יבוצעו בכל מיני סוגים של חליפין ובמתן הטבות אחרות. מעסיק יקנה לעובד אחד סלון, לשני יממן סופשבוע ולשלישי יכסה הוצאות של יום הולדת לבתו – והעובד ייהנה מהכנסות משמעותיות בלי לשלם מס.

המצב יותר מסובך כאשר מדובר בהכנסות מעורבות, והרכב הצמוד הוא הדוגמה הבולטת ביותר. כאן המיסוי איננו על מלוא ההטבה, אלא על החלק הפרטי מתוכה. ההנחה היא שעובד שמקבל רכב מהעבודה, משתמש בו גם לנסיעות פרטיות – ועל זה הוא חייב במס. בתי המשפט פסקו שוב ושוב, כי שווי השימוש הפרטי ברכב ייקבע על-פי טבלאות רשות המיסים ולא בכל מקרה בצורה פרטנית, משום שאחרת לא יהיה לדבר סוף.

בנוגע לארוחות הכללים קיצוניים עוד יותר. אפילו אם אדם נוסע ליום שלם אל מחוץ לעיר בענייני עבודה, ארוחותיו לא יוכרו כהוצאה – משום שגם בבית הוא היה אוכל. אז נכון שיש הפרש בין עלות האוכל במטבח הביתי או המשרדי לבין עלותה של ארוחה במסעדה, אבל גם כאן הפשטות מחייבת קו גורף, למרות שיש בו מימד משמעותי של חוסר הגינות. לפי הכללים הללו, נתניהו חייב במס על העמדת הרכב המשורין ועל מימון הארוחות וההוצאות האחרות במעון בקיסריה – כי מדובר בהחזרים שהם לכל הפחות פרטיים בחלקם.

אבל נניח בצד את ההיבט המקצועי. כמה אטימות וכמה חזירות צריך כדי לקבל מן המדינה מיליון שקל, כאשר הגרעון בדרך ל-10%, מספר המובטלים הוא מאות אלפים, מספר העסקים הקורסים הוא אלפים רבים והחוב הלאומי מאמיר במיליארדים? התשובה: בדיוק את מידת האטימות ומידת החזירות שהפגינו השבוע נתניהו וחבורת אומרי ההן שלו.

תאריך:  26/06/2020   |   עודכן:  28/06/2020
איתמר לוין
+499 נדבקים חדשים בקורונה ביממה האחרונה
19:58 26/06/20  |  
499 נדבקים חדשים מנגיף הקורונה אובחנו ביממה שחלפה. חמישה נפטרו מהנגיף ביומיים שחלפו. המשטרה מגבירה האכיפה בעקבות התחלואה המתפרצת. מספר המונשים הינו 28.
+ועדת החוקה תכונס ביום ראשון לדיון חריג של שש שעות
15:23 26/06/20  |  עידן יוסף
ברקע העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה, תתכנס וועדת חוקה ביום ראשון הקרוב לדיון מקדים בבקשת הממשלה להאריך את התקנות לשעת חירום להכרזת 'אזור מוגבל' שעתידות לפקוע בעוד 8 ימים. הדיון צפוי להיות ארוך ויימשך כ-6 שעות.

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר הורה לזמן לדיון את כלל הגורמים האחראים - המל"ל, משרד הבריאות, רח"ל, פיקוד העורף ועוד, כמו גם כל ראשי הרשויות המתמודדות בימים אלה עם 'אזור מוגבל' בתחומם, וכן את ראשי הרשויות שהתמודדו עם אירוע דומה בגל הקודם, כדי לשמוע את טענותיהם והערותיהם של ראשי הערים בנושא, וכדי לבחון את האפשרויות למנוע את התפשטות המחלה מבלי להזדקק להטלת סגר הפוגע בזכויות התושבים.

יו"ר וועדת החוקה ח"כ יעקב אשר אמר כי "הוועדה לא תמהר לאשר שוב את התקש"ח בטרם ייקבעו פרמטרים ותנאים ברורים להכרזת סגר על יישוב כלשהו, דבר הגורם סבל רב לתושבים שחשים כי היד קלה מדי על הדק הסגר". ךדבריו, "הוועדה תדרוש לקבל חלופות להטלת סגר ותדרוש שהדבר יתבצע רק אם נעשו כל הצעדים הנדרשים האחרים ורק כצעד של אין ברירה".
+500 חולים ביממה; ארבעה מתים
13:45 26/06/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מספר החולים הקשים ירד מ-49 ל-43, מהם 28 מונשמים  ▪  ביממה האחרונה החלימו מקורונה 628 בני אדם  ▪  מספר החולים הגבוה ביותר הוא בערים ירושלים, בני ברק, תל אביב ובית שמש
(בדיקות ברחובות [צילום: יוסי זליגר/פלאש 90])
+פקידי הבריאות בארה"ב נכנעים
13:21 26/06/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
למעלה מ-20 פקידים בתחום בריאות הציבור בארה"ב התפטרו בשל איומים ולחצים על-רקע הקורונה, אשר הגיעו עד כדי אנטישמיות וגזענות - מדווח וושינגטון פוסט
(עלבונות פומביים בקליפורניה [צילום: ג'יי הונג, AP])
מצב הקורונה בארה"ב, 27.6.20 / CNBC
+160 מעובדי הכור בדימונה נשלחו לבידוד
13:18 26/06/20  |  עידן יוסף
160 עובדים בקריה למחקר גרעיני (קמ"ג) בדימונה נשלחו לבידוד לאחר שנחשפו לשני עובדים שאובחנו כחולים בנגיף הקורונה. 130 מהעובדים מועסקים ישירות במקום ו-30 נוספים הם עובדי קבלן. לדברי מקורות בקריה למחקר גרעיני, הוחלט לבודד מספר רב של עובדים כחלק מאמצעי הזהירות הנהוגים במקום, שלפיהם מבודדים עובדים ממעגלי חשיפה נוספים מעבר למעגל החשיפה הראשון (הארץ).
+ראשל"צ: דוחות לשבעה בתי עסק שלא עמדו בתקן התו הסגול
12:30 26/06/20  |  עידן יוסף
מבצע אכיפה רחב היקף לאכיפת התקנות לשעת חרום נערך אמש בראשון לציון ובערים נוספות בגזרת המרחב. במסגרת הפעילות בראשון לציון, ביקרו עשרות שוטרים ופקחים באולמות השמחה, במרכזי הבילוי, בפאבים, במסעדות, בבתי עסק שונים ובחוף הים. לשבעה בתי עסק שלא עמדו בהנחיות התו הסגול נרשמו קנסות, ובנוסף נרשמו 54 דוחות לאנשים שנמצאו ללא מסכה במרחב הציבורי.

באחד המקרים, מסיבה שנערכה בלופט בעיר פוזרה, לאחר שהמקום והמבלים בו לא עמדו בתקנות לשעת חרום. המבלים נמצאו ללא מסכות וללא ריחוק כנדרש ובעלי המקום זומן לשימוע.
[צילום: דוברות המשטרה]
+התפרצות קורונה בנפת חברון
12:14 26/06/20  |  עידן יוסף
העלייה התלולה בתחלואת הקורונה ברשות הפלשתינית נמשכת: עוד 142 נדבקים היום, כמעט כולם בנפת חברון ובעיקר בכפר תפוח שבו התגלו יותר מ-200 מקרים. ראש עיריית חברון דורש להכריז על הנפה כ״אזור מוכה אסון״.
+איגוד רופאי בריאות הציבור: לאסור התקהלויות מעל 50 איש
11:57 26/06/20  |  עידן יוסף
ועד איגוד רופאי בריאות הציבור אומר כי צו השעה הוא לאסור מיד התקהלויות של למעלה מ-50 איש במגע קרוב, ללא תלות בגודל המקום.
+נחתם הסכם תגמולים מיוחדים לעובדי מעבדות הקורונה
09:32 26/06/20  |  עידן יוסף
הממונה על השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר, קובי בר נתן; יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד; ויו"ר איגוד הביוכימאים, מיקרוביולוגים ועובדי המעבדות, אסתר אדמון, סיכמו הלילה על הסדר תגמול מיוחד לביצוע בדיקות לגילוי נגיף הקורונה במעבדות בריאות הציבור ובבתי החולים הממשלתיים, ועל סיום סכסוך העבודה שהכריזה ההסתדרות לעניין בדיקות הקורונה.
+עלייה של עשרות אחוזים בביקוש לדגימות
09:28 26/06/20  |  עידן יוסף
‏במד"א מדווחים על עלייה של עשרות אחוזים בביקוש לביצוע דגימות, ובארגון הורו לעובדים והמתנדבים לעבור גם בסוף-השבוע לעבודה במתכונת יום חול - עד חצות במקום עד הצהריים (גלי צה"ל).
+מגדל אייפל נפתח מחדש למבקרים
09:24 26/06/20  |  עידן יוסף
מגדל אייפל בפריז נפתח הבוקר מחדש, אחרי שהיה סגור 104 יום בשל מגיפת הקורונה.
+בכיר בארה"ב: מקרי הקורונה - פי עשרה מהמדווח
08:05 26/06/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מנהל המרכז לבקרת מחלות מעריך, על סמך בדיקות לגילוי נוגדנים לקורונה, כי מספר המקרים הוא 26.5-16.5 מיליון, בעוד הנתון הרשמי עומד על 2.3 מיליון
(סכנה של שרשרת הדבקה [צילום: שאח אייבזוב, AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רשלנות פושעת של ממשלת הג'ובים
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יאקי
26/06/20 09:09
2
לי זה מפריע
26/06/20 09:19
 
בני בנקר
26/06/20 12:33
3
יאקי
26/06/20 09:43
4
זה לא הכותב
26/06/20 10:16
5
בני בנקר
26/06/20 12:28
6
מייק
26/06/20 14:17
7
יאקי
27/06/20 15:02
8
חחחח
28/06/20 10:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
מספר חולי הקורונה בארה"ב כנראה גבוה פי עשרה מאשר הנתון הרשמי - אומר (יום ו', 26.6.20) מנהל המרכז לבקרת מחלות, ד"ר רוברט רדפילד. להערכתו, 8%-5% מתושבי ארה"ב נדבקו עד כה, דהיינו 26.5-16.5 מיליון בני אדם. במקביל, נרשם אתמול שיא במספר הנדבקים הרשמי - קרוב ל-46,000, יותר מאשר השיא שנרשם ב-26 באפריל (בעיצומו של הגל הקודם).
26/06/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
חברי ועדת החוץ והביטחון סיירו (יום ה', 25.6.20) במשרד הביטחון בתל אביב, כחלק מסדרת ביקורים שמקיימת הוועדה בהרכבה החדש, כדי להעמיק את ההיכרות והידע בגופים המבוקרים על ידה.
26/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
חברת הטכנולוגיה באטב, המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה צופה כי תציג עליה משמעותית בהכנסות השנתיות של 2020, של לפחות 25%, בהשוואה להכנסות הקבוצה ב-2019 ובאופן מהותי מעבר לתחזיות השוק. כך דיווחה החברה (יום ה', 25.6.20) לבורסה. בנוסף צופה הקבוצה כי תדווח על EBITDA גבוה משמעותית מתחזיות השוק.
26/06/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
יום מטריד עבור מקבלי ההחלטות. משרד הבריאות מעדכן: 668 נדבקים חדשים ביממה האחרונה, 47 חולים במצב קשה. רוב החולים מגיעים מהאוכלוסייה המבוגרת ומהאוכלוסייה בסיכון.
25/06/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע כי מדינת ישראל תשתף פעולה עם איחוד האמירויות במאבק בקורונה.
25/06/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 35  /  מי ומי  
דובר צה"ל ו-100 מחייליו נכנסו לבידוד  /  איציק וולף
"הסקר הסרולוגי יוביל לתוצאות מוטות"  /  מירב ארד
ינואר-מרס: תפוסת של 46% בלבד במלונות  /  מירב ארד
2,315 דולר לבדיקת קורונה  /  איתמר לוין
הסיפוח בעיני וושינגטון  /  טל בן-יעקב
החזר  /  אברהם בנמלך
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
זלמן שובל
זלמן שובל
ראשת ממשלת איטליה ג'ורגיה מלוני החליטה לשים קץ לעשרות שנים של שלטון בלתי יציב ורעוע ולעתים מושחת שמנע מאיטליה למצות בצורה אופטימלית את הפוטנציאל שטמון בה
אמיר רוזנבלום
אמיר רוזנבלום
שוק השכירות מאותת כבר היום על עליות מחירים, ובעיצומה של המלחמה, מהווה חיזוק משנה לתרחיש עליית המחירים הצפוי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il