רון אהרוני (28) מצטרף לצוות מנהלי הפרויקטים של חברת אפקט מבית מטריקס, המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת פרויקטים בתחום ה- CRM. במסגרת תפקידו, ינהל רון את Dynamics E Drive - תחום ניהול קשרי הלקוחות בענף הרכב. בין לקוחות אפקט במגזר הרכב , מאיר חברה למכוניות ומשאיות, אלדן, דביס, דורנט, הרץ אוטו סנטר ועוד.
לרון תואר הנדסאי תעשיה וניהול בהצטיינות מהאוניברסיטה הפתוחה. בין תפקידיו הקודמים שימש רון מנהל פרויקט ה- CRM בחברת אלדן, חברת השכרת הרכב הגדולה בישראל
חברת אפקט מבית מטריקס, מובילה ביישום, פיתוח והטמעת פרויקטים על פלטפורמת Microsoft Dynamics CRMופועלת בשוק הישראלי ובשווקים בינלאומיים. אפקט הינה החברה בעלת הידע והניסיון הרב ביותר בארץ ליישום והטמעה של מערכתMicrosoft Dynamics CRM, ופתחה על בסיס מערכת זו מספר פתרונות ורטיקליים לחברות בענף הפיננסי, רכב ותחבורה, ופתרונות נוספים כגון: פתרון לניהול מערכי תמיכה ושירות לקוחות, פתרון לניהול מערכי טלמרקטינג ופתרון לניהול קמפיינים של שיווק ישיר.
לאפקט עשרות לקוחות בישראל, ובכלל זה: בנק איגוד, דורנט, דוד לובינסקי, דביס, אלדן, לקסוס, קבוצת השמירה, BDI, ישיר בית השקעות (מקבוצת ביטוח ישיר), יורוקום, VALOR, Store Next, חיל הים, משרד הביטחון, טסקום, הפניקס, האוניברסיטה העברית, המרכז הבינתחומי - הרצליה, בית חולים אסותא, סופר פארם, מטלינק ועוד.