|   15:07:40
דלג
  דוד ארגז  
רופא פנימי מרכז רפואי קפלן
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

רו-או-או-ני, א-אל-תלכי אני פשוט רוצה אותך איתי <br>

למרות ששבענו אכזבות ומרורים, היה שווה לחכות סוף-סוף זכינו לאיש הנכון במקום הנכון פרופסור רוני גמזו כאילו נולד לתפקיד הוא החליק בטבעיות לתוך כורסת הפרויקטור, מרגיש בנוח כמו דג במים, מתאים לתפקיד כמו הנעל לרגלה של סינדרלה במשך יום או יומיים שלמים קרה דבר בלתי יאומן, גל של אמון ציבורי שטף את המדינה אבל כידוע, לכול דבר טוב יש סוף
17/08/2020  |   דוד ארגז   |   יומני בלוגרים   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
גמזו. "האיש עם הילד בעיניים" [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]


הפגישה:

אני עומד על אי-תנועה, בכביש רחב ידיים שבאמצע שום מקום. אני לבד ואין לי מושג איך הגעתי לכאן ומה אני עושה פה. יש פה רעש מטורף, רעש מחריש אוזניים. הרעש חודר לעצמותי ומרסק אותי. לא מפסיק לשנייה, רעש משתק. אנ'לא יכול לזוז, הרגליים שלי דבוקות לרצפה. מאות מכוניות עוברות אותי ואף אחת לא עוצרת או אפילו מאטה. לאנשים שבמכוניות אין פנים ואין להם רחמים. פחד אלוהים. כבר חצי שעה שאני לא מצליח לעבור. אני מת לפיפי. יש לי לחץ עצום בבטן. אני לא יכול להתאפק יותר, עוד רגע אני מתפוצץ ועושה במכנסיים. אני עושה צעד קטן קדימה אבל אופנוען, עולה לי על הרגל ואני נסוג בבהלה.

מכוניות שורקות סנטימטרים ממני, נוסעות במהירות מטורפת, אני מתכווץ במקומי. גלגלים עולים לי על הבטן ואז מטפסים לצוואר ואני נופל בהילוך איטי. הרגע נמתח כמו מסטיק, נפרש לתמונות בודדות, אני קורס נ-ו-פ-ל ל-א-ט, ל-א-ט. מכונית נוסעת היישר לעברי ועולה עלי, אין לי לאן לברוח. אני מזיע אבל אין בי פחד. רק הבנה שאני הולך למות, שאין סיכוי שאצליח לצאת מפה. לתדהמתי המכונית עוברת מעלי ואני קם, בנס לא נפגעתי, אבל בזווית העין אני מבחין במשאית שמגיחה לכיווני ודוהרת לעברי.

אני אבוד, עוצם עיניים ומחכה למכה. אבל שוב היא לא מגיעה. אני מקבל החלטה לדבוק בחיים ולהתקדם עם עיניים עצומות. שוב הזמן עמד מלכת, קפא במקום. אני הולך והולך באפלה עד שאני נתקל במעקה ופוקח עיניים. פתאום אני מבחין ברוני. הוא לבוש בחולצה הלבנה שלו, הולך על המדרכה מולי, נינוח, מנופף לי בחביבות. כן רוני של הפרויקט. מרוב התרגשות יורדים לי המים. רוני מרים את ידו וכול המכוניות נעצרות בחריקה, אני מדדה לעברו. בדרך אליו אני חולף על פני שלט גדול "ישראל שלי" ואז אני נזכר, אני בבית. תחושת הקלה ממלאת אותי. שלום רוני אני אומר ותודה שבאת להציל אותי ואותנו.

למרות ששבענו אכזבות ומרורים, היה שווה לחכות. סוף-סוף זכינו לאיש הנכון במקום הנכון. פרופסור גמזו כאילו נולד לתפקיד, הוא החליק בטבעיות לתוך כורסת הפרויקטור מרגיש בנוח כמו דג במים, מתאים לתפקיד כמו הנעל לרגלה של סינדרלה. במשך יום או יומיים שלמים קרה דבר בלתי יאומן, גל של אמון ציבורי שטף את המדינה. אבל כידוע, לכול דבר טוב יש סוף.

הישיבה

שעה 8 בבוקר, מסביב לשולחן העגול כבר יושבים המומחים. כולם מוחות מבריקים בתחום רפואת הציבור, לוחמה במגיפות, אפידמיולוגים ואנשי סיירת מטכ"ל. אנשים שראו ועשו כמעט הכל. מאות שנים מצטברות של ניסיון ואחריות ואפילו לא גרם של ציניות. רוני נכנס לחדר עם מבט רציני ועם חולצה צחורה, ופותח את הישיבה. אני מבקש שאף מילה לא תדלוף החוצה, הוא דורש, אנחנו עוסקים בדיני נפשות ואסור שהציבור הרחב ייחשף למידע הזה. בבקשה ס'. נציג המוסד הוא ראשון הדוברים ומציג דוח סודי.

"כידוע רוב ההדבקה בקורונה קורית במרחבים סגורים וממוזגים", ס' מסביר. עם זאת קיים חשש להידבקות גם בשטחים פתוחים ולכן התקנות מחייבות לחבוש מסכה גם בשטח פתוח וקיימת אכיפה מחמירה של התקנות הללו מצד המשטרה והרשויות המקומיות". "לאחרונה התקיים בישראל ניסוי סודי רחב ממדים וראשון מסוגו בארץ ואולי בעולם". עשרות אלפי אזרחים ללא תסמינים חשודים התנדבו להצטופף בשטח קטן, רחבת כיכר רבין, למשך מספר שעות, במטרה לבחון את השאלה הקריטית: האם נגיף הקורונה מדבק בשטחים פתוחים או לא.

במחקרי המשך שאנחנו עורכים, נדחסים מדי יום מאות ולפעמים אלפי מתנדבים בסביבת רחוב בלפור בירושלים כדי לבחון את הסכנה בחשיפה ארוכת טווח. כולנו חייבים תודה לאותם אזרחים שבחרו להיכנס מתחת לאלונקה ולהסתכן במחלה קשה. האזרחים שהתנדבו למחקר הם מלח הארץ הזו ומרכיבים מדגם מיצג וחתך מדויק של תושבי תל אביב ופרבריה. כמו רוב הישראלים, המשתתפים בניסוי, גם הם חבשו מסכה כשהיא מכסה רק חלק מפניהם ורק חלק מהזמן, וחלק גדול מהם התקרבו תוך שהם מדברים וצועקים זה על זה בעת ובעונה אחת, מצב שנועד ליצור תנאים להעברה טיפתית יעילה. אנחנו בדקנו באמצעות מחשבי המוסד ואיכוני השב"כ את סכנת ההידבקות. חלף למעלה מחודש מאז שהחל המחקר ולא הבחנו בשום התפרצות חריגה. כמעט אף אחד ממתנגדי נתניהו לא נדבק בנגיף. הנגיף לא עובר אצלם.

רוני קוטע את השתיקה שמשתררת בחדר. אתם בטוחים בנתונים? יש לזה משמעות עצומה. אם מה שהצגת לנו נכון לא צריך מסכות במרחב הציבורי, אפשר להוריד, זו בשורה נפלאה לציבור שלנו. דעות מסביב לשולחן חלוקות, הרוחות סוערות והטונים עולים. בסופו רוני מכריע שיתקיים דיון נוסף בעוד חודש. בינתיים רוני מבקש להוציא הודעה שהציבור מתבקש להקפיד על עטית מסכות ברחוב.

החלום

פרופ' גמזו לא מבזבז דקה. בבוקר הוא מתראיין לרדיו, בצהריים לטלוויזיה ובלילה הוא עושה ביקורי בית במאמץ לרכוש את אמונם של אנשים פשוטים כמוני. רוני אפילו לא נמנע מלהיכנס לחדר המיטות ומגיע היישר אלי לחלום של 2 בבוקר. "האיש עם הילד בעיניים" נראה רענן כאילו התעורר הרגע ואני מרגיש לחוץ כמו מי שבילה את הלילה בתוך טוסטר. יש לי המון מה להגיד לרוני אבל אני מודע לכך שהוא אדם עסוק אז אני ניגש ישר לעניין.

אפשר להוריד את התחלואה לחצי תוך שבועיים...

רוני מביט בי במבט מופתע.

בלי שהמשק כמעט יפגע...

איך?

וזה אפילו לא יקר.., אני לא עונה ומייצר קצת מתח לקראת הפאנץ'.

תגיע לעניין, יש לי עוד הרבה ביקורים הלילה.

תראה רוני, כמעט חצי מהחולים מגיעים מפחות מ-10 ישובים של חרדים וערבים וכמה שכונות חרדיות בערים מעורבות ..

נו אז?

מה אז? אז אפשר להטיל סגר על מוקדי התחלואה?

סגר נושם?

לא, סגר ממש. שבועיים בלי לצאת בכלל מהבית, תפילה רק במרפסות, קבלת אספקה כשרה הביתה. בדיקות של כל האוכלוסייה.

זה בלתי אפשרי, רוני נאנח.

מדוע לא?

מאלף סיבות.

תן לי אחת.

זה לא יעבור בממשלה.

אולי אתה טועה, הצעת להם?

גם אם כן, בג"ץ יפסול את זה.

ואם בג"ץ בכול זאת יאשר?

אז הדתיים לא יקבלו את זה וילכו עם גנץ.

אני רוצה לשאול את רוני, מה לך ולכול הפוליטיקה הזו אבל מהסס.

רוני מנצל את הסח הדעת שלי, מציץ בשעונו, להפתעתי במקום מחוגים או ספרות כתוב עליו "זמן לזוז" רוני מהנהן. תודה שהקשבת לי", רוני אומר ונעלם.

הראיון

לדני קושמרו, כמו לתמנון, יש 8 זרועות ובהן הוא אוחז במרואייניו ולא מרפה עד שאלו נכנעים. כל אחה"צ דני התכונן לראיון עם הפרויקטור, בבוקר עוזריו העבירו לו שאלות והוא תיקן ושינה את הניסוחים עד שהיה מרוצה. עכשיו הוא ישב על כיסא המראיין וניהל את השיחה.

שלום לפרופסור גמזו וברכות על תפקידך החדש. כל עם ישראל מאחל לך הצלחה.

- תודה, דני.

פרופ' גמזו, אתה קיבלת את התפקיד, אחרי שכבר הוצע לכמה אנשים ואף אחד מהם לא הסכים. אתה לא נעלב להיות ברירת מחדל.

- לא.

אתה מבין שאין לך באמת סמכויות, שהמנכ"ל ושר הבריאות וראש הממשלה מקבלים את כל ההחלטות ואתה בעצם מעין בובה. אתה נעלב שאני קורא לך בובה?

- לא בכלל לא, אני קורא לבת שלי בובה ובעיניה זו מחמאה.

לא סתם בובה, "בובה של ביבי" משת"פ של נאשם בפלילים, אתה עוזר לו להתחמק מאימת הדין.

- מה אתה מציע דני, להשאיר את התפקיד ריק? ושאנשים ימותו עד שנתניהו יפרוש?

אומרים עליך שאתה חלש, מפחד להתעסק עם דרעי וגפני.

- אני חרד לחרדים, לא מהחרדים.

לפחות יש לנו כותרת (מחרידה), דני אומר לעצמו, ובאוזניה מישהו צועק לו "תתחיל ללחוץ אתה מראיין כמו כוסית". דני ממשיך.

פרופ' גמזו, מאז נכנסת לתפקיד אין עליה במספר החולים אבל גם אין ירידה ואין שום שינוי במדיניות. במשרד הבריאות אומרים שאתה פשוט לא מורגש, אין לך רעיונות חדשים, בישיבות אתה בקושי מדבר, מפחד לקבל החלטות...

- אני כן מדבר, רוני עונה ברכות, אבל גם מקשיב. נכון שאני לא מחליט לבד, אני מנהל צוות, אני שומע את כל הדעות לפני שאני מחליט, פרויקטור הוא לא דיקטטור.

דני מעלה הילוך, בתי החולים קורסים, מה אתה מתכוון לעשות?

- ביקרתי היום באיכילוב ואתמול בתל השומר, הם עובדים קשה, ועושים עבודת קודש ובשום אופן לא קורסים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות להם, אנחנו מחפשים איך לעזור להם ונעשה כל מה שאפשר.

הרגע הגיע, דני פותח פה וחושף חיוך עם ניבים מפותחים, זרוע אחת מתוך השמונה נעה אחורה ומלטפת את גבו של רוני וזרוע שניה מתמקמת ליד צווארו. פרופ' גמזו, אנשים מסתכלים עליך ואומרים לעצמם, תראו את איטליה וספרד וגרמניה. הם ניצחו את המגיפה, חזרו לחיות, לעבוד לטייל ומה קורה אצלנו? אנחנו מוקצים, מדינה אדומה, מוחרמת. ביפן פרויקטור שנכשל היה עושה חרקירי. נכון שאנחנו בישראל. אבל עם יד על הלב, פרופ' גמזו לא נראה לך שנכשלת, שאתה צריך לקחת אחריות לשים את המפתחות וללכת.

אולי בהמשך דני, עונה רוני, אני בתפקיד רק 5 ימים.

טוב לסיום, יש לך איזה מסר לציבור?

בעזרת השם נתגבר, נעשה ונצליח.

תודה רבה לך פרופ' גמזו שבאת לאולפן דני אומר ומסמן בידו. שני עובדי אולפן מגיחים מאחורי הקלעים, עוזרים לגמזו החיוור לקום וגוררים אותו החוצה. קושמרו מחייך לעצמו בסיפוק ומסכם עבור הצופים: עיניכם הרואות, פרופ' גמזו אולי חזר בתשובה, אבל הוא לא ענה על שאלות וגם לא היו לו תשובות.

באוזניה מישהו צועק לקושמרו "תותח אתה".

עוד יום עבודה עמוס מגיע לסופו. רוני מגיע הביתה מקפל את בגדיו בזהירות, נכנס למיטה בשקט.

תאריך:  17/08/2020   |   עודכן:  17/08/2020
דוד ארגז
+אמן חושים לבר מצווה בזמן הקורונה
18:26 17/08/20  |  כתיבת המומחים   |   לרשימה המלאה

[צילום: אסף סלומון]
+לא תאמינו אבל הקורונה
פתחה לנו הזדמנויות עסקיות
18:13 17/08/20  |  כתיבת המומחים   |   לרשימה המלאה

[צילום: האתר של דורון עמית]
+מימון מנסה להשתלט על אווניו בצל הקורונה
18:02 17/08/20  |  איתמר לוין, יצחק דנון   |   לרשימה המלאה
חנן לוי וחזי שאייב שותפים בחלקים שווים עם איירפורט סיטי של קובי מימון במתחם האירועים שליד נתב"ג  ▪  מניותיהם של לוי ושאייב שועבדו לטובת איירפורט סיטי, המבקשת כעת לממש את השעבוד בשל אי-תשלום דמי שכירות ודמי ניהול מאז מארס  ▪  לוי מבקש מבית המשפט למנוע את המהלך, שלטענתו נעשה בחוסר תום לב
מתחם אווניו. שווה 72 מיליון שקל
מימון. החוב: 3.9 מיליון שקל [צילום: יוסי זליגר]
+קבינט הקורונה תיקן הגבלות פעילות במקומות העבודה
17:01 17/08/20  |  עידן יוסף
במשאל טלפוני שנערך אישר קבינט הקורונה תיקון לתקנות הגבלת פעילות במקומות העבודה. בהתאם לתקנות בוטלה ההגבלה על מספר העובדים שרשאים להגיע למקומות העבודה. עם זאת, נקבע כי כלל מקומות העבודה שלהם מעל 10 עובדים נדרשים למנות ממונה קורונה, לחתום על הצהרה בדבר השמירה על כללים אלה ויידוע עובדיהם לגביהם:

1. שמירת מרחק בין עובדים של 2 מטרים, ככל האפשר.
2. שמירה על ההיגיינה ועטיית מסיכה.
3. הקצאת ציוד אישי או חיטוי הציוד במעבר בין עובד לעובד.
4. שיבוץ עובדים במשמרות ככל הניתן.
5. מדידת חום בכניסה.
6. עובדים בעבודה משרדית יישבו, ככל הניתן, בעמדה קבועה ובמרחק של 2 מטרים או מחיצה ביניהם.
7. אכילה או שתייה תתבצע, ככל הניתן בחדרו של העובד.
8. מעסיק יאפשר עבודה מהבית, ככל שניתן.
9. במעלית ישהו מחצית ממספר האנשים המותר.
10. בעבודה משרדית ניתן לקיים ישיבות מעל 20 איש (תוך שמירת מרחק או מחיצה). מעבר לזה תתאפשר ישיבה, עד 50 איש, רק אם הממונה על הקורונה אישר שלא ניתן לקיימה באמצעים דיגיטליים ובלבד שלא יוגש אוכל בישיבה.

עוד נקבע כי ראש שירות או רופא מחוזי רשאי לסגור מקום עבודה (למעט מקום עבודה חיוני, מסגרות רווחה, ישיבות מועצת רשות מקומית ומשרדי ממשלה), לצורך חקירה אפידימיולוגית, לתקופה שלא תעלה על 72 שעות או 120 שעות לפי הוראה של ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות או סגנו. על-אף האמור, מעסיק ציבורי, שניתנה הוראה לסגירת המקום, יכול לאפשר כניסה של עובדים מסוימים לצורך אספקת שירות חיוני.
+ועדת הקורונה: לאפשר הכנסת תיירים ממדינות ירוקות
16:53 17/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות מזהיר: נתקלנו בזיופי תוצאות בדיקות  ▪  יו"ר הוועדה: חובה לייצר תוכנית עתידית, ודאות עבור האזרחים - ולייצר שגרת קורונה  ▪  מדינות המתירות כניסת ישראלים ללא בידוד: בולגריה, יוון, קרואטיה ורואנדה
(חיטוי מטוס של ישראייר [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+חוק הקורונה אושר לקריאה שנייה ושלישית
14:45 17/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק עוסקת בהוספת אמצעי אכיפה של צווי סגירה מנהליים לעסקים ולמקומות נוספים שפתוחים לציבור  ▪  הוועדה הכניסה להצעה תיקון שלפיו ניתן יהיה לדון בחוק הקורונה הגדול בפגרות הכנסת, תוך החרגה מן המגבלות של התקופות הללו
([צילום: חן לאופולד/פלאש 90])
+טיסות ליעדים נוספים באירופה -
בירידה ל-200 מקרים חדשים ביום
13:20 17/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
5,000 איש טסו אתמול מנתב"ג  ▪  יוון הגבילה את ישראל ל-600 טסים בשבוע בלבד  ▪  בסיני יש תחלואה גבוהה ויכולת מוגבלת לביצוע בדיקות  ▪  בקרוב: מתווה חדש ליציאת אנשי עסקים למדינות 'אדומות'  ▪  בקרוב: מתווה חדש לקבוצות תיירים שיכנסו לישראל
(ישיבת הוועדה [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+1,044 נדבקים חדשים; 690 מתים
12:39 17/08/20  |  עידן יוסף
‏משרד הבריאות: 1,044 נדבקים חדשים ביממה האחרונה, 398 חולים במצב קשה, מספר המונשמים עומד על 113. עלייה חדה במספר המאומתים (קרוב ל-9 אחוז) מתוך 11,964 שבוצעו. מניין המתים עלה ל-690 (4 נוספו מחצות).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רו-או-או-ני, א-אל-תלכי אני פשוט רוצה אותך איתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
עדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 17.8.20) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש. הצעת החוק כוללת שני ההסדרים שהיו אמורים להשתלב ב"חוק הקורונה הגדול" (חוק המסגרת) שנחקק ב-23.7.20 אך הוגשו בנפרד בשל לוחות הזמנים הקצרים שליוו את הליך החקיקה. כעת שולבו שניהם בחוק המסגרת, כך שיהיו בתוקף עד ל-30.6.21.
17/08/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
עם פתיחת השמיים אתמול, קיימה (יום ב', 17.8.20) הוועדה לביקורת המדינה ישיבת מעקב לדיון בעתיד התעופה בעידן הקורונה וקיבלה עידכונים מגורמי המקצוע.
17/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, חתם היום על צו, לפיו מי שהגיע או יגיע מהמדינות הבאות, ולא שהה במדינה אחרת שאינה אחת מאלו, ב-14 הימים האחרונים, אינו חייב בבידוד:
16/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט דנה (יום א', 16.8.20) במתווה קידום גישור לתקופת הקורונה, ובהמלצות שהוצגו על-ידי המרכז הישראלי לגישור ובוררות, לפתרונות חלופיים לסכסוכים עסקיים בצל הקורונה.
16/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט סיימה (יום א', 16.8.20) לדון בהצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (בידוד במקום לבידוד מטעם המדינה וצווי סגירה מנהליים) (הוראת שעה), התש"ף-2020. שני ההסדרים היו אמורים להשתלב ב"חוק הקורונה הגדול" (חוק המסגרת) שנחקק ב-23.7.20 אך הוגשו בנפרד בשל לוחות הזמנים הקצרים שליוו את הליך חקיקתם. ישולבו שניהם בחוק המסגרת, כך שיהיו בתוקף עד ל-30.6.21.
16/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
גדי חיטמן
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה   האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
בימים אלה, כנהוג בתקשורת בטרם בחירות, משאלי דעת הקהל עוסקים, כמובן, בשאלה: איזו מפלגה תזכה לרוב בפרלמנט בווסטמינסטר (הרובע בלונדון המארח את בנייני הפרלמנט).
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il