|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

עוד לילה של אימפוטנציה משטרתית

כרוניקה של סירוס עצמי

משטרת ישראל ממשיכה להפגין אוזלת יד מוחלטת מול פורעי החוק המפגינים ליד מעון ראש הממשלה. כך נראו הדברים בדיווחיה-שלה בלילה האחרון, ללא שום תוספת שלנו
30/08/2020  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   ממשלה 35   |   תגובות
בג"ץ דרש "אכיפה אפקטיבית" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]


פרולוג

הזכות להפגין ולקיים אסיפה או תהלוכה, היא אחת מזכויות היסוד של האדם בישראל. זכות זו, הקשורה בטבורה לחופש הביטוי, שייכת לאותן חירויות המעצבות את אופיו של המשטר בישראל כמשטר דמוקרטי, שהביקורת על רשויות המדינה ועל אישי ציבור היא מנשמת אפו... מעמדה הרם של הזכות להפגין הוא בבחינת מושכלות יסוד בשיטתנו המשפטית, אולם היא אינה זכות מוחלטת. חרות ההפגנה ניתנת להגבלה "מקום שבו ניצבים מולה אינטרסים סותרים ובכלל זה שלום הציבור והצורך לשמור על הסדר ועל הביטחון הציבורי"... לפנינו אפוא מלאכת איזון עדינה בין הזכויות והאינטרסים השונים העומדים על הפרק, שעליה מופקדת המשטרה כמי שאמונה על שמירת הסדר הציבורי ושלום הציבור.

... נקודת המוצא היא בהוראות הדין בהתייחס למניעת מפגעי רעש, לרבות חוק העזר העירוני, מהן אין לחרוג. בגדר ה"תקרה" הקבועה בהוראות הדין לעניין מפגעי הרעש, השימוש באמצעים מרעישים במיוחד (כגון צופרי אוויר) מוגבל עד השעה 21:30, בעוד שהשמעת דברים תוך העזרות באמצעי הגברה, מותרת עד השעה 23:00. גם בכך יש משום איזון בין חרות הביטוי לבין מניעת פגיעה יתרה באורח החיים של הדיירים, כפי המתחייב מן הדין ובאופן המתחשב בתדירות הגבוהה יחסית של ההפגנות בענייננו ומשכן. לכך יש להוסיף כי מלכתחילה משך ההפגנות ותדירותן הוגבלו על-ידי המשטרה וכי בפרט בסופי השבוע הוגבלו שעות ההפגנה והשמעת רעש במהלכן, באופן המתחשב בכניסת השבת וביציאתה.

... איני מקל ראש בפגיעה הנגרמת לעותרים כתוצאה מההפגנות, שהשקט ברחובותיהם מופר בתקופה האחרונה בתדירות לא מבוטלת ועל הגישה לבתיהם מוצבים קשיים. אלא שבנסיבות שהוצגו לפנינו וכפוף לתנאים שהובהרו על-ידי המשטרה - הפגיעה בתושבים היא בבחינת "הכרח בל יגונה" למימוש הזכות להפגין, "ובבחינת מחיר שנדרש לשלמו כדי לזכות בחיים בחברה דמוקרטית. שכן בחיי חברה דמוקרטית 'אין הכל או לא כלום. יש תן וקח', ואיזון בין האינטרסים השונים"

... בנתון להבהרות אלו שנמסרו לנו, ובגדר ההלכה הפסוקה בדבר היקף ההתערבות המוגבל של בית משפט זה במדיניות האכיפה של הרשות המוסמכת, אין מקום להורות מראש על דרך פעולה כזו או אחרת לעניין אכיפת הנחיות המשטרה ואנו תקווה כי זו תצלח במשימה המורכבת המונחת לפתחה לשמור על שלום הציבור והסדר הציבורי בהינתן האיזונים המתחייבים מחובתה להגן על חופש ההפגנה וחופש הביטוי. (השופט עוזי פוגלמן, בג"ץ 5078/20, פסק דין מ-19.8.20).

הגבלת השימוש באמצעי הרעש הקיצוניים עד השעה 21:30 אומנם משקפת את האיזון הראוי בין הזכויות המתנגשות, ואולם לאיזון זה לא יהא ערך אם לא יקבל ביטוי ממשי בפועל ואם יישאר כאיזון תיאורטי, הקיים "על הנייר בלבד". משכך, על איזון זה לבוא לידי ביטוי בשטח, וזאת באמצעות אכיפתו האפקטיבית. (השופטת יעל וילנר, שם).

המציאות שבה פורעי חוק יכולים לכפות את עצמם על אלו שסביבם איננה מתקבלת על הדעת, ועימה אין להשלים. מציאות כאמור מנוגדת לעיקרון החוקיות. אשר על כן, אף שבנוגע להפגנות שבהן עסקינן נחה דעתי כי בהתנהלות המשטרה לא נפל פגם הקורא להתערבותנו, אין פירושו של דבר כי מסקנה זו תעמוד על-כנה גם בעתיד אם נמצא שחוקי המדינה אינם נאכפים כלל, או אינם נאכפים כדבעי, ומפריהם חוגגים על גבם של שומרי חוק.

במילים אחרות: אין להשאיר את החוק בגדר אות מתה: Ubi jus, ibi remedium. כשם שאין מחלקים פרסים לאלימות ואין מקריבים את הזכות להפגין לטובת "וטו של אספסוף", כך לא נוכל להשלים עם הגישה של "שב ואל תעשה" מצד אוכפי החוק ביחס לאלו שמפרים אותו כשהם מטילים וטו עברייני על זכויותיהם של אזרחים שלווים. (השופט אלכס שטיין, שם).

הכרוניקה

29.8.20, שעה 18:01. משטרת ישראל ערוכה לקיומן של המחאות הצפויות להתקיים הערב, סמוך למתחם בית רה"מ. כוחות המשטרה ייפרסו באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן-מימון והרחובות הסמוכים על-מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על ביטחון הציבור והסדר הציבורי.

משטרת ישראל מודעת לקריאות השונות ברשתות החברתיות ע"י קיצוניים, להגיע ולהתעמת עם כוחות המשטרה ולהפוך את המחאות להפרת סדר ופגיעה פיזית בשוטרים. המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, פגיעה בציבור ובקיומן התקין של המחאות, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון שכזה. אנו קוראים למשתתפי ההפגנה להימנע מגילויי אלימות ופרובוקציה. שוטרי משטרת ישראל ערוכים ונכונים, בכל רגע נתון, לשמור ולהגן על שלום הציבור, לאפשר לכל חיים בטוחים וחופשיים, ובתוך כך גם את חופש הביטוי והמחאה.

באשר לכל פעילות של הקמת רעש על-פי החלטת בג"ץ (5078/20) החל מהשעה 21:30 תיאסר הרעשה באמצעות צופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים שאינם אמצעי כריזה והגברה (כגון רמקול או מגאפון). לאחר השעה 23:00 ייאסר השימוש גם באמצעי ההגברה.

29.8.20, שעה 20:00. לקראת המחאה המתוכננת הערב בירושלים, לאור פרסומים חריגים על הכוונה להתעמת עם שוטרים במהלך המחאה, במשטרת ישראל שבים וקוראים לכל ציבור המוחים להימנע מאלימות מכל סוג שהיא ועימותים עם השוטרים במהלך המחאה. קוראים להישמע להוראות השוטרים. השוטרים ערוכים לאפשר את קיומה של המחאה בגבולות החוק ולאפשר לכל המוחים את חופש הביטוי.

29.8.20, שעה 20:54. משטרת ישראל איפשרה את קיומה של הצעדה על-אף שלא התקיים תאום כנדרש עימה. בהתאם להערכת מצב שנערכה ביום חמישי נערכה המשטרה עם חסימות לאורך ציר הצעדה כדי לשמור על ביטחון הצועדים. תנועת הרכבת הקלה נעצרה עם התקדמות הצעידה על תוואי הרכבת הקלה. המשטרה קוראת למפגינים לשמור על הסדר ולהישמע להוראות השוטרים.

29.8.20, שעה 21:43. בשעות אלו מתקיימת מחאה בירושלים והמשטרה מאפשרת למפגינים את חופש הביטוי והמחאה. בדקות הקרובות המשטרה תחל לכרוז למפגינים להפסיק את הקמת הרעש, בהתאם להחלטת בג"ץ (5078/20) לפיה החל מהשעה 21:30 תיאסר הרעשה באמצעות צופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים שאינם אמצעי כריזה והגברה (כגון רמקול או מגאפון). כמו-כן לאחר השעה 23:00 ייאסר השימוש גם באמצעי ההגברה. המשטרה קוראת למפגינים לקיים את הוראות החוק והחלטת בית המשפט, להישמע להוראות השוטרים בשטח ולקיים את המחאה בגבולות החוק.

29.8.20, שעה 21:55. בשעה זו הסתיימה התהלוכה של המוחים בירושלים מהכניסה לעיר דרך רחוב יפו והמוחים מתכנסים כעת במתחם המחאה בכיכר פריז. במהלך התהלוכה המפגינים לא נשמעו להוראות המשטרה וניסיונם להסיט את התהלוכה מצירי התנועה הראשיים. בתוך כך המוחים חסמו את תנועת הרכבת הקלה בירושלים למשך כשעה ולא נשמעו להוראות השוטרים במקום.


29.8.20, שעה 22:10. בהתאם להחלטת בג"ץ (5078/20), ולאחר שהמפגינים לא חדלו בעצמם את הקמת הרעש, משטרת ישראל כרזה להם שיש להפסיק את השימוש בכלי הרעש שכללו מגפונים, תופים, צופרים. לאחר שהמפגינים לא נענו לבקשת המשטרה נאלצו השוטרים לאכוף את פסיקת בג"ץ, ולהפסיק את הרעש.

29.8.20, שעה 22:35. במהלך הערב, עם הגעת התהלוכה לרחוב אגרון ועקב העומס בכניסה למתחם ההפגנה פתחה משטרת ישראל את החסימות ואיפשרה את כניסת הצועדים למתחם ההפגנה.

29.8.20, שעה 23:16. בשעה זו מתקיימת מחאה המונית בכיכר פריז בירושלים ובמקום קיימת היערכות מוגברת של המשטרה בפיקוד ממ"ז [מפקד מחוז] ירושלים ניצב דורון ידיד. מוקדם יותר, חלק מהמפגינים הגיעו למתחם המחאה בכיכר פריז, וחלקם התרכזו בצומת הכניסה לעיר ירושלים. משם מפגינים רבים יצאו בתהלוכה לאורך רחוב יפו, זאת לאחר שלא נשמעו להוראות המשטרה וחסמו לזמן ממושך את תנועת הרכבת הקלה. גם בניסיונות נוספים של המשטרה להסית את התהלוכה, המפגינים לא נשמעו להוראות השוטרים.

זמן קצר לאחר השעה 21:30, ולאחר שהמפגינים לא חדלו את הקמת הרעש באמצעות כלי הרעש, כרזה המשטרה מספר פעמים בבקשה לחדול את השימוש בכלי הרעש שכללו תופים, צפצפות וצופרים ופעלו להורידו את עוצמת הרעש בהתאם לפסיקת בג"ץ.

עד כה עצרו השוטרים בירושלים שני מפרי סדר, אחד מהם נעצר בחשד שזרק בקבוק לעבר השוטרים במקום. המשטרה תמשיך לאפשר את המחאה כחוק וקוראת למפגינים להישמע להוראות השוטרים ולהימנע מהפרת הסדר הציבורי בניגוד לחוק.

30.8.20, שעה 00:32. במתחם המחאה נותר קומץ מפגינים. המשטרה הכריזה למפגינים מספר פעמים כי ההפגנה הסתיימה והמשטרה מתכוונת לפתוח את הצומת והכביש לתנועה, ומאפשרת למפגינים לפנות הצומת, לרדת מהכביש ולעזוב את המקום באופן עצמאי. כוחות המשטרה פועלים אל מול המפגינים שלא נשמעים להוראות המשטרה, וממשיכים להפגין במקום.

30.8.20, שעה 00:39. המשטרה פתחה את הצומת לתנועה, והשוטרים מתחילים לפנות ממרכז הכביש מפגינים שלא נשמעים להוראות, ממשיכים להפריע לתנועה במקום וחלקם אף התיישבו על הכביש.

30.8.20, שעה 00:46. למרות פתיחת הכביש לתנועה וקריאות חוזרות ונשנות של המשטרה למפגינים לעלות למדרכה הם נשארים על הכביש וחלקם יושבים על הרצפה תוך שמסכנים את עצמם ומשתמשי הדרך.

30.8.20, שעה 01:02. על-אף הקריאות וההכרזות החוזרות, עדיין חלק מהמפגינים ממשיכים לחסום את ציר התנועה, והשוטרים פועלים על-מנת לפנותם ממרכז הכביש, ובתוך כך מכווינים את התנועה במקום.

30.8.20, שעה 01:11. המפגינים נמצאים על רחוב אגרון וחלקם אף נשכבו על הכביש. המשטרה ממשיכה לכרוז ולבקש מהם לעלות על המדרכות ובמקביל נרשמים דוחות תנועה נגד מי שלא נשמע להוראות השוטרים.

30.8.20, שעה 02:37. חלק מהמפגינים הגיעו למתחם המחאה בכיכר פריז, וחלקם התרכזו בצומת הכניסה לעיר ירושלים. משם מפגינים רבים יצאו בתהלוכה לאורך רחוב יפו, זאת לאחר שלא נשמעו להוראות המשטרה וחסמו לזמן ממושך את תנועת הרכבת הקלה. גם בניסיונות נוספים של המשטרה להסית את התהלוכה, המפגינים לא נשמעו להוראות השוטרים.

זמן קצר לאחר השעה 21:30, ולאחר שהמפגינים לא חדלו את הקמת הרעש באמצעות כלי הרעש, כרזה המשטרה מספר פעמים בבקשה לחדול את השימוש בכלי הרעש שכללו תופים, צפצפות וצופרים ופעלו להורידו את עוצמת הרעש בהתאם לפסיקת בג"ץ.

בהמשך, כרזה המשטרה למפגינים שנותרו בצומת, על כך שההפגנה הסתיימה והמשטרה קוראת להם לפנות הכביש כי הוא נפתח לתנועת רכבים. על-אף בקשות המשטרה, המפגינים סירבו לפנות את הצומת וחלקם אף התיישבו ונשכבו על הכביש, והשוטרים נאלצו לפנותם. לחלקם נרשמו דוחות תנועה. במהלך המחאה, עצרה/עיכבה המשטרה 16 מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי וחלקם בגין תקיפת שוטרים. כלל הרחובות נפתחו לתנועה.

פרולוג

תפקידי המשטרה: משטרת ישראל תעסוק במניעת עבירות ובגילוין, בתפיסת עבריינים ובתביעתם לדין, בשמירתם הבטוחה של אסירים, ובקיום הסדר הציבורי וביטחון הנפש והרכוש. (פקודת המשטרה, תשל"א-1971, סעיף 3).
בג"ץ 5078/20, טלי פדידה ואח' נ' מפקד משטרת מחוז ירושלים ואח' / פס"ד
דחיית עתירה נגד קיום ההפגנות ליד בית ראש הממשלה בירושלים

תאריך:  30/08/2020   |   עודכן:  30/08/2020
איתמר לוין
+גנץ: עזיבת מרידור מצערת
21:08 30/08/20  |  עידן יוסף
השר בני גנץ צייץ בטוויטר: "ראש אגף התקציבים שאול מרידור הוא איש מקצוע מסור ומנוסה שתרם רבות לכלכלת ישראל במסגרת תפקידו, ידע לראות את האנשים דרך המספרים וידע לעבוד עם המספרים לטובת האזרחים. הוא עשה זאת בתקופה כלכלית מורכבת ועזיבתו מצערת. אני בטוח שעוד יתרום רבות לכלכלה הישראלית".
+לפיד: ניהול משבר הקורונה - מחדל בסדר גודל של יום כיפור
20:57 30/08/20  |  איציק וולף
ראש האופוזציה, ח"כ יאיר לפיד, אמר כי התפטרות ראש אגף התקציבים, שאול מרידור היא אזעקת אמת.

"כפי שהזהרנו, כלכלת ישראל הפכה לאיזור אסון. הניהול הכלכלי של משבר הקורונה הוא מחדל בסדר גודל של יום כיפור. ככה לא מנהלים כלכלה במשבר וככה לא מנהלים מדינה. זוהי רשלנות פושעת של חבורת פוליטיקאים חסרי אחריות שעסוקים רק בעצמם", אמר.
+השר הנדל: עיכוב פוליטי של התקציב - פוגע בכלכלה
20:34 30/08/20  |  איציק וולף
שר התקשורת, יועז הנדל, הביע צער על התפטרות ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור. לדבריו, מרידור הוא משרת ציבור נאמן. "צר לי על התפטרותו. ‏גם בלי הודעתו ברור שנתניהו חייב לפעול עכשיו להעברת תקציב לשנה ויותר. עיכוב פוליטי משמעותו פגיעה בכלכלה״, אמר.
+הנשיא ריבלין: התפטרות מרידור והמשמעויות שלה מדאיגות אותי
20:32 30/08/20  |  איציק וולף
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, אמר כי הוא מצר מאוד על התפטרותו של שאול מרידור מתפקידו כראש אגף התקציבים במשרד האוצר.

"הצעד הקשה בו נקט, והמשמעויות הנובעות ממנו, מדאיגים אותי מאוד. שאול הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, ואחד ממשרתי הציבור המסורים מולם זכיתי לעבוד בשנים האחרונות", צייץ הנשיא בחשבון הטוויטר שלו.
+השרה רגב: נבחרנו כדי למשול, פקיד שלא רוצה להתיישר - שיתפטר
20:09 30/08/20  |  איציק וולף
שרת התחבורה, מירי רגב, ברכה על התפטרות ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, וטענה כי פקיד בכיר ככל שיהיה שאינו מוכן להתיישר לפי עקרון המשילות של נבחרי הציבור - טוב שיתפטר.

"הגיע זמן משילות. עלינו לעמוד איתנים מול הניסיון של פקידים לקבוע את המדיניות במקום ליישם אותה. נבחרנו כדי למשול ולקדם מדיניות - עם מלוא הסמכות והאחריות. פקיד בכיר ככל שיהיה, שאינו מוכן להתיישר לפי הכלל הזה - טוב שיתפטר", אמרה.

+שר האוצר: התפטרות מרידור - מהלך נכון ומתבקש
20:04 30/08/20  |  איציק וולף
שר האוצר, ישראל כ"ץ, הגיב על התפטרות ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, בטענה כי מאז שנכנס לתפקידו העניק גיבוי רחב לצוות המקצועי באוצר ובכללו לשאול מרידור, אך מרידור הוא זה שהחל לפעול באופן בוטה ופומבי נגד מדיניות הממשלה.

"לצערי לאחרונה מתוך שיקולים פוליטיים צרים החל מרידור לפעול באופן בוטה וגם פומבי נגד מדיניות הממשלה ונגד המדיניות שהובלתי במשרד האוצר, ולכן פרישתו מתפקיד ראש אגף התקציבים היא מהלך נכון ומתבקש . בכוונתי להביא בהקדם מחליף ראוי ומקצועי לתפקיד שיסייע לי ולממשלה בקידום המדיניות הכלכלית בתקופה מאתגרת זו", אמר.
+"החלטות - מאינטרסים צרים ולא ענייניים"
19:42 30/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, התפטר מתפקידו ומאשים את שר האוצר ואת ממשלת ישראל בקבלת החלטות מתוך אינטרסים צרים ותוך הימנעות מעבודת מטה מסודרת ומידור עובדי ציבור מקצועיים מתהליכי הביקורת, ובניסיון למניפולציה פיקטיבית באומדנים התקציביים לצורך חלוקת תקציבים נוספים  ▪  "קבלת ההחלטות - בשליפות מהמותן וברמיסת הכלים והכללים התקציביים, אזרחי ישראל ישלמו על כך שנים רבות"
שאול מרידור. רוסקו כללים אלמנטריים [צילום: משרד האנרגיה]
שר האוצר. "התנהלות שבה לא נתקלתי מימי" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ברקת: ישראל כ"ץ - סכנה לכלכלת ישראל
09:48 30/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פרק נוסף בסאגת ההתגוששות הפוליטית בין ח"כ ניר ברקת לבין שר האוצר, ישראל כ"ץ  ▪  ברקת טוען כי כל יום שבו ישראל כ"ץ עדיין מכהן כשר האוצר הוא סכנה לכלכלת ישראל, לפרנסת מיליון אנשים ולשלטון הליכוד והימין
(ברקת וכ"ץ בימים יפים יותר [צילום: ג'קי לוי])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כרוניקה של סירוס עצמי
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
באום
30/08/20 08:37
2
עובד 1
30/08/20 12:42
3
הכתב הסומא
30/08/20 14:03
4
מרק_טווין
10/09/20 19:51
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 35
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע לבג"ץ (יום ד', 26.8.20), כי לא יעסוק במינוי היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה ומפכ"ל המשטרה. הדברים נאמרו בתגובה לבקשת התנועה לאיכות השלטון להוציא צו ביניים שיאסור על נתניהו להיות מעורב במינויים אלו, וזאת בשל כתב האישום התלוי ועומד נגדו.
26/08/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות

25/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ממשלת הג'ובים נכשלת בצורה מוחלטת במאבק בקורונה ובטיפול בכלכלה, וזו כבר אינה "רק" רשלנות"; זוהי פשיעה חברי הכנסת, משני צידי הבית, אשמים משום שאינם מגלים אחריות וממלכתיות על כולם מנצח בנימין נתניהו, שמבחינת ניהול ענייני המדינה - הוא אכן crime minister
25/08/2020  |  איתמר לוין  |   כתבות
בניסיון לשפר עמדות, ממשיכות כחול לבן והליכוד להתקוטט ביניהן ולצבור הישגים לפני תחילת ההצבעה על החוק לדחיית התקציב, תוך כיוון אקדח לרקה באיום שלא לאשר את החוק ולקיים בחירות.
24/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
לבטח שמלבדי יש עוד לא מעט סקרנים או סתם דאגנים,
23/08/2020  |  יוסי אוחיון  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   ממשלה 35  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   משטרה במוקד  /  מי ומי  
מחלוקת בקבינט הביאה לדחיית ההצבעה על מתווה גמזו  /  עידן יוסף
גנץ: פשרות - רק על בסיס קיום ההסכם  /  איציק וולף
"אולי זה רביעי האחרון של הכנסת ה-23"  /  איציק וולף
חוסר סדר, תוהו ובוהו, הפקרות  /  איתמר לוין
רוצה מינויים? לא תהיה רה"מ  /  איתמר לוין
נתניהו והבחירות הרביעיות  /  זוהר בן-אשר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il