|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

איפה הכי זול לראות תיאטרון?

כמה עולה מנוי בבית ליסין? מי נותן הנחה לסטודנטים ומה תקבלו בתמורה? התיאטראות פותחים עונה עם מנויים מוזלים והצגות חדשות
27/10/2007  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מיכל בעדני בן-שישו  |    |  עכבר העיר  |  mouse.co.il  |  תגובות
[צילום: ז´ראר אלון, עכבר העיר]

"עונת המלפפונים" המנומנמת שאפיינה את חודשי הקיץ כבר מאחורינו, והינה עונת המנויים בתיאטראות השונים ברחבי הארץ כבר שועטת קדימה ומרימה מסך על הנחות ומבצעים, והכי חשוב - על הפקות חדשות ומבטיחות.

לפני שתתפתו לעסקות מפוקפקות, הכנו לכם רשימה מקיפה של מה, כמה ובעיקר למה מחכה לכם השנה בתיאטראות הגדולים:

תיאטרון הבימה

כמה תשלמו? מנוי יחיד ל-7 הצגות: 678 שקלים. מנוי זוגי ל-14 הצגות: 1,212 שקלים. למחדשי מנוי ל-7 הצגות: 612 שקלים, מנוי זוגי: 1,092 שקלים.

הנחות: מנוי יחיד לאזרח ותיק: 459 שקלים, מנוי זוגי: 918 שקלים. מנוי סטודנט ליחיד: 232 שקלים, מנוי זוגי: 440 שקלים. מנוי חייל יחיד: 180 שקלים, מנוי חייל זוגי: 360 שקלים.

מה תקבלו בתמורה? התיאטרון הלאומי יעלה השנה את הקומדיה הבלשית "39 המדרגות" (המבוססת על סרטו של היצ'קוק), וכן עיבוד בימתי לסרט הדני "החגיגה" (בשיתוף עם הקאמרי). הפקה מסקרנת נוספת: עיבוד חדשני ליצירה "אנה קרנינה", בשיתוף עם תיאטרון באר-שבע, ועם הליהוק המפתיע של השנה - יבגניה דודינה.

למה זה כדאי? כי למרות חוסר הנוחות בצפייה בהצגות המועלות בחללים האלטרנטיביים (עד שיסתיימו השיפוצים בהבימה), העיבודים הבימתיים לסרטים נשמעים מסקרנים ומאתגרים.
מוני וקושינר על במה אחת - הרפרטואר המלא של הבימה

תיאטרון הקאמרי

כמה תשלמו? מנוי יחיד ל-7 הצגות, המורכב מ-6 הצגות ומהצגת בונוס: 530-640 שקלים, מנוי זוגי: 1,000-1,290 שקלים (תלוי במקום הישיבה). מנוי לצפייה בהצגות בכורה: 711 שקלים ליחיד, 1,422 שקלים לזוג.

הנחות: מנוי זוגי לאזרח ותיק: 960 שקלים, ליחיד: 480 שקלים. מנוי סטודנט ל-6 הצגות לבחירה או 3 כרטיסים זוגיים: 225 שקלים. למחזיקי ישראכרט וקמפוס כארט: 99 שקלים + 230 כוכבים. לחיילים: 170 שקלים.

מה תקבלו בתמורה? הקאמרי יעלה הצגה חדשה מבית היוצר של אמנון לוי ורמי דנון - "גפן בלאדי", וכן מחזה מסקרן של חנון לוין, שהתגלה לאחרונה ("הרטיטי את לבי"). עוד הצגה מסקרנת היא "משחקים בחצר האחורית" - על פרשת האונס בשומרת שזיעזעה את המדינה, וגם "היה לא היה" המבוססת על הרומן השערורייתי בין אלכסנדר פן וחנה רובינא.

למה זה כדאי? הזדמנות משמחת לצפות במחזה חדש של לוין, והזדמנות משמת עוד יותר להתרווח על כיסאות היכל התיאטרו המושקע.

הקאמרי מציג: אהבה בלי גיל ואלוהים בדיכאון

תיאטרון בית ליסין

כמה זה עולה? מנוי זוגי ל-6 הצגות: 1,310 שקלים. למחזיקי כרטיס לאומי קארד: 820 שקלים בתוספת 5,000 נקודות. מנוי יחיד ל-3 הצגות: 710 שקלים, וללקוחות לאומי קארד: 460 שקלים בתוספת 2,500 נקודות. גמלאים וסטודנטים זכאים למבצעים ולהנחות בצירוף תעודה מתאימה.

מה תקבלו בתמורה? התיאטרון יעלה מחזה חדש של רשף לוי - "לרקוד ולעוף", את "אילוף הסוררת" השייקספירי עם מיה דגן וליאור אשכנזי ואת המחזמר הפרובוקטיבי "אבניו Q" - בכיכובה של מיכל ינאי.

למה זה כדאי? התיאטרון מציג בהתמדה בשלושה אולמות שונים ברחבי תל אביב (בית ליסין, בית ציוני אמריקה ומוזיאון ישראל), מה שאולי קצת מבלבל את הצופים, אבל גם ממשיך לטפח יוצרים צעירים מקוריים, כמו רשף לוי (לצד עיבודים בימתיים לסרטים שוברי קופות).
ליאור אשכנזי יאלף את מיה דגן בבית לסין

תיאטרון גשר

כמה תשלמו? לתיאטרון אין מסלולי מנויים. 180 שקלים להצגה (למעט ההצגה "ככה זה קרה", שמחירה 80 שקל). בין ההטבות וההנחות שלהן תזכו בתיאטרון גשר: 50% הנחה לגמלאים. חיילים ותלמידים שירכשו כרטיס בקופה ישלמו 70 שקלים, סטודנטים שירכשו כרטיס בקופה ישלמו 75 שקלים.

מה תקבלו בתמורה? את ההצגה "שיחות לילה" - דרמה בשידור חי על לילה חורץ גורלות בחייו של שדרן רדיו פרובוקטיבי, וגם את "הלילה ה-12" - מחזמר מקורי על משולש האהבה של שייקספיר שבמרכזו דוכס, רוזנת ומשרת. מחזה בולט נוסף הוא של סביון ליברכט "הנשים של פרויד", שיתמקד באבי תורת הפסיכולוגיה ויציג, באמצעות הנשים בחייו את אישיותו ההפכפכה. כמו-כן, ימשיך התיאטרון לרוץ עם "הבן הבכור" של אבגי.

למה זה כדאי? אחרי שתמצאו בנס חנייה (לא תמיד חוקית), ותצליחו לנחות במושב קצרי-נשימה ההצגה תמיד (אבל תמיד) תתחיל בול על הדקה, וגם כי מיקי לאון (בתפקיד הראשי ב"שיחות לילה") משתבח מהצגה להצגה.
שייקספיר: המחזמר - רפרטואר תיאטרון גשר

תיאטרון באר שבע

כמה תשלמו? מחיר מנוי למבוגר נע בין 265 שקלים ל-730 שקלים, תלוי במיקום, ביום ובמספר ההצגות. מחיר מנוי סטודנט נע בין 200 שקל ל-290 שקלים. בנוסף, יש הנחות מיוחדות לוועדי עובדים, ולעובדי מדינה שיקבלו הנחה של עד 50%, כמו גם עובדי בנק הפועלים ועובדי בנק אוצר החייל.

מה תקבלו בתמורה? מעלה את "אנה קרנינה" בשיתוף תיאטרון הבימה ועם יבגניה דודינה, ו"אתה צעיר רק פעמיים" - קומדיה המפגישה לראשונה את ישראל פוליאקוב וגברי בנאי על במה אחת מאז פירוק "הגששים".

למה זה כדאי? לכל אלו שגדול עליהם לנסוע עד בירת הנגב כדי לצפות בהצגה, רצוי שתעו שהתיאטרון מציג בכל הארץ, והעונה החדשה נראית שווה את המאמץ.

תיאטרון החאן

כמה תשלמו? מנוי ל-4 הפקות תיאטרון החאן ולשני מופעי בחירה עומד על כ-690 שקלים ליחיד ו-1,200 לזוג. אם אתם סטודנטים, חיילים או אזרחים ותיקים תזכו להנחה: סטודנטים וחיילים יכולים לרכוש מנוי ב-150 שקלים בלבד, ואזרחים ותיקים יזכו להנחה של 50%.

מה תקבלו בתמורה? החאן יעלה השנה את "אותלו" של שיקספיר בבימויו של מיכאל גורביץ' ובתרגומו של נסים אלוני, את "צינורות" - עיבוד בימתי למבחר סיפורים קצרים מאת אתגר קרת , וכן את המחזה "הרקולס מנקה את האורוות" - משל סאטירי חריף על מצב הדמוקרטיה המודרנית.

למה זה כדאי? כי כל הצגה של תיאטרון החאן שווה בהחלט את הנסיעה לירושלים וההתמזגות הרעננה באוויר הצלול.

תיאטרון חיפה

כמה תשלמו? מנוי זוגי ל-7 הצגות: 660 שקלים. מחזיקי כרטיס ישראכרט: 518 שקלים בתוספת 330 כוכבים. גימלאים וסטודנטים זכאים למבצעים ולהנחות בצירוף תעודה מתאימה.

מה תקבלו בתמורה? את "הר אדוני" - דרמה מסקרנת על-פי ספרו רב המכר של ארי דה לוקה.

למה זה כדאי? לא ממש ברור מה קורה בתיאטרון החיפאי, אבל יהיה עצוב לגלות אם חלילה יסגר ולא יספק לתושבי הצפון עשייה אמנותית עצמאית וייחודית.

תיאטרון תמונע תל אביב

כמה תשלמו? כרטיס מנוי "תמונע card" כחול או ירוק. כחול = 6 מופעי תיאטרון או מחול ב-210 שקלים, כרטיס ירוק = 4 מופעי תיאטרון או מחול + 2 מופעי מוזיקה ב-250 שקלים. סטודנטים, חיילים, גימלאים, מנויי מפעל הפיס, מנויי הסינמטק והאוזן השלישית, זכאים ל-20% להצגות ומופעי המחול, ו-10% הנחה למופעי המוזיקה.

מה תקבלו בתמורה? התיאטרון מארח הפקה חדשה של קבוצת זיגוטה "עובר ושב", מופע אימפרוביזציה על זרות וקשר ומה שביניהם, ועוד עשרות הפקות אורחות של תיאטרון, מחול ומוזיקה.

למה זה כדאי? כי אחרי כל הצגה אפשר לנסות להתפלח להופעת מוזיקה בבר, להסתכל על התמונה של טליה שפירא ולהיזכר "שהחיים כבר התחילו מזמן".

תיאטרון הסמטה

כמה זה עולה? מנוי זוגי ל-4 הצגות (8 כרטיסים) 280 שקלים. מנוי זוגי ל-3 הצגות (6 כרטיסים) 220 שקלים. המנוי ניתן למימוש בהזמנה מראש לכל מופעי התיאטרון למעט "לילה טוב ישראל" ו"סימטת הג'אז". למופעים אלו המנויים זכאים לכרטיסים מוזלים.

מה תקבלו בתמורה? יעלה את "מטודלה" מחזה מקורי של יוני להב בבימויו של יובל זמיר. ימשיך להריץ את "געגועי לקיסינג'ר", "לה גאזטה - סיפורו של עיתון ו"בטולות שידוך".

למה זה כדאי? כי חוץ מאתר האינטרנט החדש ונגיש שלהם, המקום התעורר לחיים עם אג'נדה אמנותית-חברתית-פוליטית מלאת חיוניות וכל זה על-רקע הסמטאות הרומנטיות של יפו העתיקה.

התיאטרון הערבי-עברי ביפו

כמה זה עולה? מנוי ל-4 הצגות + הופעת מחול של עמותת הכוריאוגרפים בסוזן דלל או ב"תמונע": 230 שקלים ליחיד, 450 שקלים לזוג.

מה תקבלו בתמורה? מעלה את "קרקס קוראז'" אינטרפרטציה עכשווית ל"אמא קוראז'" של ברכט הממקמת את העלילה בקרקס ואת "המערב הפרוע" - דרמה סוחפת על סחר בנשים.

למה זה כדאי? כי תמיד יש להם אג'נדה אמנותית-חברתית-פוליטית ודו-קיום תרבותי ואמיתי על הבמה ומחוץ לה וכל זה על-רקע הציורית.

תאריך:  27/10/2007   |   עודכן:  27/10/2007
מיכל בעדני בן-שישו
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איפה הכי זול לראות תיאטרון?
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
יעל יהלומי
28/10/07 08:11
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השבוע עמד בסימן מחלה בלתי נראית - לעיתים אף לא מורגשת - שהיתלה בי לאורך יום שישי ושבת, העכירה את מצב רוחי ושלחה אותי לשבוע העבודה מותש ורב יגון. הופתעתי מפני המחלה מפני שלא צפיתי את בואה ואף לא זיהיתיה כשכבר שכנה בתוכי. מילא אני, אבל אפילו האסטרולוגית ידועת השם מרים בנימיני לא ציינה דבר על אודות המחלה המתעתעת, ולבד מכמה אזכורים אניגמטיים בדבר בני משפחה שיזדקקו לעזרתי והוצאות כספיות גדולות מהרגיל, ניתן לקבוע שגם למלכת העתידות לא היה מושג.
27/10/2007  |  אלון עידן  |   חדשות
אלפים מתושבי טייבה יצאו היום (שבת, 27.10.07) לרחובות על-מנת להפגין תמיכה בעובדי העיריה שלא קיבלו את משכורותיהם והכריזו על שביתה לפני כחודש. לטענת התושבים, המוחים נגד הוועדה הקרואה שמינה משרד הפנים ונגד שלמה טויזר העומד בראש הוועדה, המשבר בעיריה משתק את העיר ומגביר את המצוקה.
27/10/2007  |  הילה רפופורט  |   חדשות
בחודש ספטמבר נרשמו במלונות 1.5 מיליון לינות (תיירים וישראלים), ירידה של 6% לעומת ספטמבר 2005 ועלייה של 20% לעומת השנה שעברה - שבה היה ספטמבר החודש שנפגע קשות כתוצאה ממלחמת לבנון השנייה. כך עולה מנתוני המחלקה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל.
27/10/2007  |  דרור מרום  |   חדשות
בנק המשכנתאות הגדול ביותר בארה"ב, קנטריווייד, הודיע (יום ו', 26.10.07) כי הפסיד ברבעון השלישי של השנה 1.2 מיליארד דולר, אבל המניה שלו זינקה בבורסת ניו-יורק עקב תחזית הבנק לפיה ישוב להיות רווחי ברבעון האחרון של השנה ובכל שנת 2008. הבנק סבור כי שרד את הגרוע מכל במשבר הבנייה למגורים.
27/10/2007  |  משה ריינפלד  |   חדשות
שר ההגנה של אירן, מוסטפה מוחמד נג'ר, אמר (שבת, 27.10.07) כי הטילים שבשרות אירן אינם מהווים סכנה עבור אף מדינה פרט על זו שתחליט לפלוש לשטח אירן.
27/10/2007  |  הילה רפופורט  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל    בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי    נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית    סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין    טקס המשואו...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 מתעלמת מחלקת המדינה מהאידיאולוגיה הפנאטית, חיסולית ודתית ביסוד תפישת העולם, החזון, המדיניות והטרור של חמאס ואש"ף, כפי שמתועד במסמכי היסוד שלהם
חיים רמון
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il