פנטן פרו וי בחר בדוגמנית שירז טל להוביל את קמפיין הפרסום החדש של פנטן בישראל. שירז טל, תוביל את קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של המותג בישראל בשנה הקרובה תחת הכותרת "להרגיש זוהרת גם ביום הכי רגיל."
מפנטן נמסר כי "ממחקרים שערכנו עלה כי שירז טל, נתפסת בעיני הציבור הישראלי כאישה אמיתית, חמה ונגישה. שירז משדרת אסרטיביות לצד רכות אימהית ומשפחתיות. היא יפהפייה אמיתית עם שיער בריא ומדהים, ולכן נמצאה מתאימה ביותר לערכי מותג פנטן העולמי ונבחרה לככב בקמפיין של המותג".
הקמפיין בהשתתפות שירז טל צולם בפראג באמצעות משרד הפרסום אדלר, חומסקי וורשבסקי וניבנה סביב דמותה של טל, כחלק מהאסטרטגיה העולמית של פנטן אשר בוחרת במובילות דעה וסלבריטאיות מקומיות לשמש כפרזנטוריות למותג. בעבר, הובילו את הקמפיינים של פנטן בישראל השחקנית והמגישה אפרת רייטן והשחקנית - זמרת לירז צ'רכי, בקמפיינים שנחשבו למוצלחים במיוחד, אשר חיזקו את האהדה למותג פנטן בישראל.
הקמפיין בהובלת שירז טל מתבסס על הרעיון כי על אף הטיפולים הרבים ששיערה של טל עובר במהלך יום הצילומים, השימוש במרכך של פנטן מגן עליו מנזקים ומשאיר אותו בריא ומדהים. הפרסומת מבוססת על עדות אישית של הסלבריטאית במטרה להגביר את ההזדהות עם המותג ולחזק את נאמנות הצרכניות. הפרסומת החדשה נועדה להדגיש את היתרונות הייחודיים שבשימוש במוצרי סידרת המרככים של פנטן, המכילים נוסחת תחליב ייחודית העוזרת בשיקום נזקי שיער ומעניקה לשיער פי 3 יותר הגנה מפני נזקים עתידיים, לעומת שימוש בשמפו ללא מרכך.
בבחירת הפרזנטורית החדשה של המותג בארץ, גברה שירז טל על טאלנטיות נוספות שנבחנו במחקרי צרכניות בניהן: בקי גריפין, קרן מיכאלי, עינת ארליך ושרון איילון.