|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

בוחרים ירוק

תחבורה בגובה העיניים

16/03/2021  |   עידן יוסף   |   נאומים   |   בחירות 2021   |   תגובות
שר התחבורה לשעבר, ח''כ בצלאל סמוטריץ'

לקראת הבחירות לכנסת ה-24, קיימה עמותת 'תחבורה בדרך שלנו' סדרת מפגשים משודרים בהסכת חדש בשם 'תחבורה בגובה העיניים', עם נבחרי ציבור ומתמודדים לכנסת מרחבי הקשת הפוליטית במטרה להנגיש את הנושא התחבורתי לנבחרים ואת הנבחרים וסדרי היום אותם מובילה העמותה לציבור.

הסכת הנבחרים של העמותה, בוצע כחלק מקמפיין 'לבחור ירוק' שהובילו פעילי סביבה וארגונים, במטרה לחבר את נבחרי הציבור לסוגיות סביבה וחברה. המשתתפים פרסו את תפיסת עולמם בכל הנוגע לעתיד התחבורה בארץ, תוך שימת דגש על ייעול התחבורה הציבורית והשינויים הנראים באופק לאור המגמה למעבר לאנרגיה ירוקה.

בין המשתתפים היו יושב-ראש הכנסת, יריב לוין, שר התחבורה לשעבר בצלאל סמוטריץ', סגן שרת התחבורה אורי מקלב, חברת הכנסת לשעבר שרן השכל, חברות הכנסת סונדוס סאלח ותמר זנדברג ויושב-ראש ועדת המשנה לבטיחות בדרכים בועז טופורובסקי. ציטוטים נבחרים:

ח"כ בצלאל סמוטריץ': "התאהבתי בעשייה של המשרד ואני רוצה מאוד לחזור למשרד התחבורה יחד עם סמכויות מורחבות הכוללות תקציבים, סמכויות ואת רמ"י בתוך ההסכמים הקואליציוניים".

ח"כ תמר זנדברג: "התחנה המרכזית בתל אביב - לא פיל לבן אלא פיל שחור. אני מתכוונת לחזור ולהרים את הנושא לסדר היום בכנסת".

ח"כ יריב לוין: "התפיסה שהכל חייב להיות ריכוזי היא שגויה. צורך השעה הוא הקמת רשויות מטרופוליניות לתחבורה, שיהיו אמונות על הקשר עם השלטון המקומי ומעקב אחר הצרכים המקומיים של התושבים והמבקרים. הרשויות הללו הן אלו שיצטרכו להיות עם היד על הדופק בקביעת הקווים ותדירותם, וכן לעקוב אחרי שינויים נדרשים מיד".

ח"כ בועז טופורובסקי: "לגישתי התחבורה הציבורית היא הפתרון למיגור הקטל בדרכים. מחקרים רבים מראים כי הנהג עצמו הוא הגורם המרכזי לתאונות דרכים. כאשר נצמצם את הרכבים והנהגים, נמנע הרג מיותר בדרכים".

סגן שרת התחבורה אורי מקלב (יהדות התורה)


יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין (הליכוד)


יו"ר ועמ"ש לבטיחות בדרכים, ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד)


ח"כ מתן כהנא (ימינה)


שרן השכל (תקווה חדשה)


יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי (שס)


ח"כ יעל רון בן-משה (כחול לבן)


ח"כ תמר זנדברג (מרצ)


ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו)


ח"כ סונדוס סאלח (הרשימה המשותפת)


עו"ד גלעד קריב (העבודה)


ח"כ אריאל קלנר (הליכוד)


תאריך:  16/03/2021   |   עודכן:  16/03/2021
עידן יוסף
+"נתניהו מנסה לייאש ציבור לאומי גדול"
09:10 17/03/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בראיון לתוכנית הבוקר של ערוץ 12 טען נתניהו כי ח"כים ממפלגת ימינה ותקווה חדשה קיימו עם מפלגת הליכוד "גישושים" לקראת הצטרפות לאחר הבחירות
(סער. "ספין של נתניהו" [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+נתניהו צפוי לבקר ביום חמישי באיחוד האמירויות
22:44 16/03/21  |  עידן יוסף
רה״מ נתניהו מתכנן לטוס לביקור מדיני באיחוד האמירויות ביום חמישי (גלי צה"ל)
+הססמה "חוזרים לחיים" - "נכס הציבור"
22:39 16/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אוסר על הליכוד לעשות שימוש בסיסמת משרד הבריאות "חוזרים לחיים" לעידוד מבצע החיסונים  ▪  הסיבות: חשש לרושם של פרסום ממשלתי, לפגיעה באמון הציבור בשירות הציבורי ולשימוש בנכס ציבורי שלא למטרה אליה יועד  ▪  התיר ביקורים של מתמודדים בבחירות במתחמי החיסונים בנימוק שלא הוכח כי הביקורים במתחמי החיסונים עולים כדי שימוש בנכסי הציבור
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+תמנו-שטה בעד הגיור הרפורמי: הרבנות שוכחת להיות מסבירת פנים
22:00 16/03/21  |  עידן יוסף
שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה (כחול לבן) מגיבה להחלטת בג"ץ בהכרה של גיורים רפורמיים וקונסרבטיביים בישראל. בוועידת 'בוחרים להסכים' של הקונגרס הישראלי ומקור ראשון, אמרה תמנו-שטה כי "לא ייתכן שהמדינה מכירה בגיורים מחו"ל לצורך חוק השבות ועלייה לישראל, ולא מכירה בגיורים בישראל, הרי אין הבדל. הלכה צריכה להיות מסבירת פנים ומקבלת. את הדבר הזה הרבנות הראשית שוכחת".
+לפיד נפגש עם יו"ר רע"ם
21:08 16/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר יש עתיד ניסה לשכנע את מנסור עבאס להמליץ עליו לנשיא להרכיב את הממשלה, לא ידוע מה תמורת מה  ▪  עבאס לא הסכים להתחייב לדבר  ▪  עבאס פנה לסער וביקש ממנו שלא לכלול אותו בגוש נתניהו
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סקר: התחזקות לליכוד; ארבע מפלגות בגבול החסימה
20:44 16/03/21  |  עידן יוסף
סקר חדשות 12 (מכון מדגם), אם הבחירות היו מתקיימות היום: הליכוד 30;
יש עתיד 18; ימינה, תקווה חדשה 10; הרשימה המשותפת, שס 8; ישראל ביתנו, יהדות התורה 7; העבודה 6; הציונות הדתית, כחול לבן, רע"ם, מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 69 ובניכוי סער - 59.

מתחת לאחוז החסימה: הכלכלית החדשה 1.4%
+סקר: סער יורד, סמוטריץ' עולה ויש רוב לממשלת הליכוד
20:17 16/03/21  |  עידן יוסף
סקר ערוץ 20, אילו היו הבחירות נערכות היום: הליכוד 30; יש עתיד 18; ימינה 11; המשותפת 10; תקוה חדשה, ישראל ביתנו, שס 8; יהדות התורה 7; הציונות הדתית 6; כחול לבן, העבודה 5; מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 70 מושבים, ובניכוי סער - 62, מספר המאפשר הקמת ממשלה.

לא עוברות את אחוז החסימה: הכלכלית החדשה 2%, רע"ם 1.6%.
+סמוטריץ': כשבנט עוד לא נולד, הציונות הדתית הובילה מהפכות
19:28 16/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית ח"ב בצלאל סמוטריץ' מגיב לכינוי "מש"ק דת" שהצמיד לו יו"ר ימינה נפתלי בנט. בוועידת הבחירות של ערוץ 20, אמר סמוטריץ': "יש משהו מקומם בפטרונות המתנשאת והמזלזלת באמירה של נפתלי כלפי הציונות הדתית.

"כאילו, עד שבאתי אני - האביר על הסוס הלבן - מה הייתם, גבאי בתי כנסת? משקי דת. כשנפתלי בנט עוד לא נולד, הציונות הדתית הובילה מהפכות במדינת ישראל. כל מפעל ההתיישבות, הקיבוצים והמושבים הדתיים, ההתיישבות ביהודה ושומרון, מפעלי התורה והחינוך.

"נפתלי, של נעליך מעל רגליך. זה בסדר, זכית להנהיג את הזרוע הפוליטית של הציבור הזה שש שנים, זכית להוסיף עוד חוליה. עשית דברים טובים. המחשבה כאילו 'אני עשיתי אתכם למה שאתם' זו התנשאות מעליבה ומזלזלת".

עוד אמר: "ישבתי עם נפתלי בארבע עיניים, אם זה רק קמפיין, אז אין בעיה. אני רציתי לדעת שמטרת העל שלו היא נאמנות לערכים. נפרדנו כי נפתלי אמר לי שהוא רוצה להחליף את רה"מ נתניהו".
+נתניהו: בנט יהיה שר, או בממשלתי או בממשלת לפיד
18:58 16/03/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו באירוע הליכוד בגבעת שמואל: "תצביעו ליכוד - תקבלו את בנט כשר מכובד בממשלה שלי. תצביעו לבנט - תקבלו אותו כשר בממשלה של לפיד".
+מפלגת מען לא תתמודד בבחירות
17:20 16/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במסיבת עיתונאים משותפת עם בכירי הרשימה המשותפת הכריזה מפלגת מען על פרישתה מהמרוץ לכנסת ה-24 ועל תמיכתה ברשימה המשותפת
([צילום: הרשימה המשותפת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
מפלגת מען הודיעה (יום ג', 16.3.21) על פרישה מהמרוץ לכנסת ועל העברת תמיכתה לרשימה המשותפת.
16/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
שבועות ארוכים שנתניהו מנסה להפוך את הבחירות לקרב אישי ביני לבינו, אני לא אתן לו. הבחירות הן על איזה ממשלה תהיה פה. הוא רוצה מלחמת הכפשות אישית כדי להסתיר את נקודת החולשה שלו והיא הממשלה שהוא הולך להקים עם דרעי, ליצמן סמוטריץ' ובן-גביר. ממשלה סחטנית קיצונית" - כך פתח יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד את מסיבת העיתונאים שבוע לפני הבחירות לכנסת ה-24.
16/03/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
לאביגדור ליברמן יש טענות לגיטימיות. השאיפה להחליף את השלטון היא שאיפה לגיטימית. הדרישה לשלב את החרדים בשוק העבודה ובצבא היא דרישה לגיטימית. התביעה לשלב לימודי ליבה בתוכנית הלימודים החרדית מוצדקת ואפילו חיונית. גם הכעס שהוא מבטא כלפי המגזר החרדי והממסד הרבני הוא לגיטימי. רבים בחברה הישראלית ממורמרים ומתוסכלים כמוהו מהערבוב של דת ומדינה. מה שאינו לגיטימי היא הדרך הפסולה שבה הוא טוען ופועל, דרך שכולה התרסה, שיסוי ושנאה. הסכסוך הישראלי/יהודי לא פחות ואולי יותר מהסכסוך עם בני דודנו, מצריך אורך רוח ורצון טוב שאין לליברמן. לקראת כל מערכת בחירות "הליברמן" פורץ למרקעי הטלוויזיה כמו שור זועם לזירה ורומס כל דבר חיובי שסביבו.
16/03/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', תוקף את יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ואומר כי הוא מבין את הרצון של בנט לטשטש את המחלוקת שיש ביניהם ולטעון שנפרדו בשל ויכוח על מקומות.
16/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
עד למערכת הבחירות של 2019 הוא היה עסוק בניסיונות ההרס שלו והשתמש בתעמולת ארס. הכל אצלו אז היה ממוקד נגד הערבים. זו לא הייתה ביקורת פוליטית של ממש אלא ניסיונות איום בניתוק שליש מהאוכלוסייה הערבית בישראל מהמדינה, והפיכתה לחלק משטחי הכיבוש של הגדה המערבית, תוך הפקעת זכויותיה האזרחיות של האוכלוסייה הזו. הוא גם העביר את החוק שהעלה את אחוז החסימה כדי ששלוש רשימות ערביות לא תעבורנה את האחוז החדש וכך האוכלוסייה הערבית תיוותר ללא נציגות פרלמנטארית. אבל הצעת החלם הזו רק איחדה את הערבים לרשימה פרלמנטארית אחת וזו העלתה את הכוח הערבי לחמישה עשר מנדטים מעשרה בלבד של אותן רשימות, כשהן רצו לבד, ואילו מנגד עבד החוק הזה כבומרנג וכמעט ש"ישראל בתנו" של ליברמן לא עברה בגללו את אחוז החסימה ונותרה בחוץ - בסיבוב הראשון של בחירות 2019. אבל למי שחשב כי לפחות הארס של ליברמן היה עקרוני ורעיוני הרי מיד ההנחה הזו התפוגגה. האיש שהתלהם נגד הערבים באופן קיצוני יותר מכול ארבעת ראשי "עוצמה יהודית" לפתע שינה את מעופו וכיוון הארס שלו הופנה מהרחוב הערבי והועבר לחזית אחרת, ואילו הערבים הפכו לפתע ל"בני ברית" פוליטיים אבל בשתיקה.
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
מספר בעלי זכות הבחירה: כ-6 מיליון  /  איציק וולף
מהלילה - אין שר תקשורת בישראל  /  איציק וולף
"מגנה אלימות - כולל כלפי מועמד לא רלוונטי"  /  איציק וולף
הסבה פוליטית  /  מתי דוד
תג מחיר ביום הבוחר למפיצי שיח השנאה  /  עמנואל בן-סבו
השאלות הממתינות לביבי  /  דן מרגלית
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il