|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
ריבלין. נשיא השפל [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

האזרח מספר אפס

כשהוא מעמיד פני מיוסר שולח ראובן ריבלין בדואר שליחים את כתב הסמכות לנתניהו, ומחרים את תמונת ראשי המפלגות המסורתית בכנסת. נשיא הוא שם נרדף לטקס, וכשריבלין מועל בתפקידו ולא מסוגל לקבל את דין הבוחר עליו לפנות את מקומו
07/04/2021  |   עידן יוסף   |   מאמרים   |   בחירות 2021   |   תגובות
מלפפון חמוץ
במקום לפרוח ולהרחיב דעתם של הסובבים, בחר נשיאנו לנהוג כמלפפון - ליתר דיוק מלפפון חמוץ - ו"להכות" את הגנן. הגנן במקרה שלנו הוא כנסת ישראל, נבחרי הציבור ולמעשה את הציבור. ריבלין כופר בהכרעת הבוחר ומביע אי-אמון בעם. ככזה, הוא אינו יכול להמתין עד לסיום תפקידו בעוד שלושה חודשים, ועליו לפנות את כסאו כבר כעת

כמי שכפאו שד, הטיל ראובן ריבלין את מלאכת הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, וכמי שנכנס בו שד, בעט בסמלי הממלכתיות. האיש שקרא לא לחרמות ולפסילות שלח כתב המינוי לנתניהו באמצעות שליח, והאיש שקרא לכבד את הדמוקרטיה שבר את הכלים ובמקום להתנהל על-פי כללי המשחק, בחר באינפנטיליות מכמירת לב ומקוממת להחרים את התמונה עם ראשי המפלגות, יו"ר הכנסת ונשיאת בית המשפט העליון רק כי נתניהו נמצא בתמונה.

תארו לעצמכם כמה גידופים וביקורות היה חוטף נתניהו, אילו נניח היה בוחר להעדר מהצילום הקבוצתי רק כי אסתר חיות מגיעה. אם בני גנץ מסוגל להצטלם בתמונה אחת עם יריבו נתניהו, וליברמן עם דרעי וגפני ירבץ - האם ריבלין לא מסוגל להתעלות מעל הקטנוניות? למען השם, אתה נשיא, משורש נישא. ולמרות זאת נוהג כאחרון הפוליטיקאים. מביך.

מוסד הנשיאות אינו פוליטי. הוא גם לא א-פוליטי (וזכורה התערבות פוליטית מצד נשיאי ישראל לדורותיהם). נשיא הוא על-פוליטי. עיקר תפקידו הוא ייצוגי טקסי. אמרת נשיא - אמרת טקס. כשנשיא המדינה עושה שבת לעצמו ונפקד מהטקס הוא מועל בתפקידו. נשיא הוא לא יותר מעציץ שתפקידו לקשט - הוא הנוי, הוא ההדר, הוא הזיו. אבל במקרה שלנו, במקום לפרוח ולהרחיב דעתם של הסובבים, בחר נשיאנו לנהוג כמלפפון - ליתר דיוק מלפפון חמוץ - ו"להכות" את הגנן. הגנן במקרה שלנו הוא כנסת ישראל, נבחרי הציבור ולמעשה את הציבור. ריבלין כופר בהכרעת הבוחר ומביע אי-אמון בעם. ככזה, הוא אינו יכול להמתין עד לסיום תפקידו בעוד שלושה חודשים, ועליו לפנות את כסאו כבר כעת. אם דעתם של בני עמך אינה נאה לך - הנח את המפתחות!

דווקא מהאיש שמטיף לערכיות ולמוסריות מצופה היה להבליג ולהכיל, לזנוח את החשבונות האישיים ולא להיראות כמיוסר וכקדוש מעונה. כאשר הגאות עולה לראש של ריבלין, הוא הופך באחת לנשיא השפל. כאחד הריקים המתבוסס מי אפסיים, הוא יורד לעליבות ולרדידות. באחת, יורד האזרח מספר אחת לדרגת האזרח מספר אפס. מאיגרא רמה לבירא עמיקתא. ההתנהלות הזו מבזה לא רק אותו כאדם המתיימר להיות נעלה וממלכתי, אלא את מוסד הנשיאות והדרו.

רובי, התכבד ולֵךְ!

תאריך:  07/04/2021   |   עודכן:  07/04/2021
עידן יוסף
+יהדות התורה מכחישה דיווח על אפשרות לממשלה חלופית
19:57 07/04/21  |  עידן יוסף
יהדות התורה: הדיווח על כך שנאמר לרה"מ נתניהו שלא נלך לבחירות וכי יש אפשרות לממשלה בראשות בנט, אינו נכון.
+ימינה הציעה לחרדים עסקה תמורת הימנעות בהצבעה על ממשלה
19:00 07/04/21  |  עידן יוסף
אם נתניהו ייכשל בהרכבת הממשלה, צפויה ימינה להציג למפלגות החרדיות עסקה בתמורה להימנעות בהצגת ממשלת בנט-לפיד - ח"כ משה גפני ימונה ליו"ר ועדת הכספים, ואיילת שקד תחזיק בתיקי הפנים ושירותי הדת תוך שמירה על צורכי המגזר החרדי (עיתון משפחה).
+שלוש פעמים בנט
16:39 07/04/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
במאה ה-8 לפני הספירה דיבר ישעיהו בן אמוץ בבוז על "שני זנבות האודים העשנים האלה" והתכוון לרצין מלך ארם ולפקח בן רמליהו מלך ישראל  ▪  אילו הכיר אז את בנט האם היה מדבר על שלושה אודים עשנים?
(בנט. הכפיף את עצמו [צילום: מן הטלוויזיה])
+יום שחור לישראל
10:33 07/04/21  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
צר לי מאוד שלפיד הזדרז להציע לבנט את הרוטציה לראשות הממשלה כשבנט יהיה הראשון  ▪  אין כל הצדקה שבנט יהיה ראש ממשלה, ולא רק משום מספר המנדטים הקטן שהוא קיבל  ▪  דעותיו של בנט ושל חברתו לתנועה, אילת שקד, הן דעות שמהן נודף ריח של הבושם המפורסם "פשיזם"
(בנט. מספר מנדטים קטן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+עלובי החיים, מהדורה עברית
08:45 07/04/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
במשכן הנשיא לא העז ראש רשימת "ימינה" להגשים את חלום חייו וליטול את כתר ראש הממשלה מעל לראשו של שנוא נפשו
(בנט. תסמונת שטוקהולם [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+התרגיל של נפתלי בנט
08:22 07/04/21  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
בנט אומנם עדיין לא ויתר עדיין על הרעיון להפוך לראש ממשלה אבל הוא מעדיף לחכות לרגע הנכון כדי לא להיתפס כ"כלנתריסט" שערק לשמאל כדי לזכות בתפקיד הרם הזה בדרך אופורטוניסטית
(בנט. מחכה לרגע הנכון [צילום: אבי דישי/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האזרח מספר אפס
תגובות  [ 7 ] מוצגות   [ 7 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
gngs
7/04/21 14:51
2
מומו
7/04/21 17:13
3
קובגר
7/04/21 17:55
4
בני בנקר
7/04/21 19:16
5
אביתר בן-צדף
7/04/21 20:14
 
סניל
9/04/21 14:41
6
להתרחק מלכלוך
7/04/21 22:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
תרשמו בפיכם את התאריך 6.4.21 - זהו היום בו נאשם בפלילים חמורים מקבל מנשיא המדינה את המנדט לכונן ממשלה בישראל! זו סיטואציה הזויה. אין דמוקרטיה בעולם, ולפי מיטב ידיעתי, לא הייתה עד היום, בה נאשם בפלילים שמשפטו מתנהל בבית משפט על עבירות כה חמורות, מקבל מנדט לכונן ממשלה בראשותו. אני יודע שטענת המצדדים בנתניהו תהיה שזהו החוק. והם יצדקו. אני מבקש לשאול בהקשר זה, האם אלה שביצעו מעשים חמורים ביותר, בזמנים שונים ובמקומות אחרים בעולם, והועמדו לדין, תוך שהם טוענים שהם רק ביצעו את החוק, את הפקודות, האם גם אלה צדקו בטענתם? אל יטעו הקוראים: איני מתכוון לפן המוסרי אלא לפן המשפטי. מעניין אם יהיו כאלה אשר ינסו להשיב לשאלה זו!
אילו הכיר ויקטור הוגו את נפתלי בנט וגדעון סער לא היה מבזבז את צמד המלים "עלובי החיים" על ז'ן ולז'ן ושאר גיבורי הרומן הנודע שלו. הוא היה שומר אותן לרגע זה. זה רגע הזועק לבימאי קולנוע בעל שיעור קומה. זה הצילום במסך מחולק:
07/04/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
נפתלי בנט התכוון ומתכוון לאכול את העוגה הקואליציונית עד לפרור האחרון אבל להשאיר אותה אח"כ שלמה. בנט אומנם מתואם עם "גוש השינוי" אבל מעולם הוא לא פסל את בנימין נתניהו כראש ממשלה עתידי. בנט הגיע לפוליטיקה, דרך הליכוד, כדי להפוך אוטומטית אח"כ לראש ממשלה. זו גם הייתה גישתו כשהוצנח אח"כ ל"בית היהודי", וזו הייתה גם הסיבה לפרישתו מ"הבית היהודי", כשהקים את מפלגת "ימינה".
המגעים להקמת הממשלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן לפגישה בארבע עיניים את יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט. על-פי כאן חדשות, פגישת השניים צפויה להתקיים ביום חמישי בערב. זוהי הפעם השנייה שבה הם צפויים להיפגש אחרי הבחירות. פגישתם הראשונה התקיימה בסוף השבוע, נמשכה כשלוש שעות ונמסר כי האווירה בה הייתה טובה.
06/04/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
הליכוד התכנס (יום ג', 6.4.21) לישיבת סיעה בכנסת. בחלקה הסגור לתקשורת של הישיבה, התייחס היו"ר בנימין נתניהו למלאכת הרכבת הממשלה ואמר: "המלאכה לא פשוטה, אבל לא בלתי אפשרית. המטרה בהשג-יד. אני מעריך שנוכל לעשות את זה".
06/04/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
תמלול של קטע מרתק ומאלף מתוך ראיון של דובר צה"ל לשעבר, המותח ביקורת נוקבת על התרבות הארגונית של צה"ל    לא מיותר לציין שתרבות זו היא של צה"ל בפרט, אבל של החברה הישראלית בכלל, לפחות ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il