|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

דודי אמסלם פורס מתכון לרודנות - ונתניהו שותק

דברי הנאצה של דודי אמסלם - חבר מרכזי במפלגה הגדולה בישראל - מהווים מצע ברור להפיכת ישראל לדיקטטורה בראשותו של המשיח נתניהו כל עוד נתניהו אינו מסתייג מהם, הוא שותף למתקפה החמורה ביותר אי-פעם על הדמוקרטיה הישראלית
21/11/2021  |   איתמר לוין   |   כתבות   |   כנסת 24   |   תגובות
נורה אדומה ענקית [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

1. בלימודי האקדמיים, בכתיבתי העיתונאית ובמחקרי ההיסטוריים יצא לי לעסוק ברודנויות של מערב אירופה, מזרח אירופה והמזרח התיכון. רגילים לומר שהצעד הראשון שעושה דיקטטור, במיוחד שליט צבאי, הוא להשתלט על תחנת הרדיו. זה היה נכון כאשר הרדיו היה אמצעי התקשורת הזמין והחשוב ביותר, אבל זה כמובן אינו רלוונטי כיום. לכן, הצעד השני של רודני המאה ה-20 הוא הצעד הראשון של רודני המאה ה-21: לסרס ולחסל את מערכת המשפט העצמאית.

הזכרתי בסוף השבוע את אמירתו של אפרים קישון, קורבן הדיכוי הנאצי והטרור הקומוניסטי, ולפיה "בראשית היה מחנה הריכוז" וסביבתו נבנית המדינה הדיקטטורית. אך כדי שיהיה מחנה ריכוז, צריך שלא תהיה מערכת משפט עצמאית - כי הרי מערכת כזאת תמנע את הקמת המחנה ואת אכלוסו. לכן, הפיכתם של בתי המשפט לזרוע צייתנית של השלטון היא כה חיונית. כל עוד בתי המשפט פועלים כחוק ועושים את מלאכתם נאמנה, לא תיתכן דיקטטורה. הנוסחא פשוטה להפליא: או שופטים או רודנים; לעולם לא שניהם יחדיו.

מכל דברי הנאצה הגסים וחסרי התקדים של דודי אמסלם, החשובים ביותר והמסוכנים ביותר והחושפניים ביותר הם אלו המתייחסים לבית המשפט העליון: "אנחנו נחליף את המוסדות. אנחנו נחליף את השופטים באותו יום". אם השמאל יתלונן על דריסתו (כלשונו של אמסלם), "נקריא לכם את הפרוטוקול ונקריא אותו גם לבית המשפט העליון, ונגיד לו: עוד מעט נחליף גם אתכם. זה לא בגין, 'יש שופטים בירושלים'. נגמר הסיפור הזה. זה המשפט שהרס את הליכוד עד הסוף. אין שופטים בירושלים ובוודאי לא שופטים הגונים". זהו מתכון גלוי מאין-כמותו להרס מכוון של הדמוקרטיה ולרודנות. חד וחלק.

2. סטייה קטנה לצורך מילה שהפכה להיות מוקצה מחמת מיאוס: עובדות. מבין 13 השופטים המכהנים כיום בבית המשפט העליון, 12 מונו בידי ממשלותיו של בנימין נתניהו. אז על מה בדיוק מתבכיינים אמסלם ודומיו? הם גם יוצאים נגד המהפכה החוקתית מבית מדרשו של אהרן ברק, שהסתמכה על חוק יסוד כבוד האדם וחרותו. אבל את החוק הזה העבירה ממשלתו של יצחק שמיר, בידי שר משפטים מהליכוד ויו"ר ועדת החוקה מהליכוד וברוב של הליכוד. מאז היו לליכוד למעלה מ-30 שנה לשנות את החוק, כאשר ברוב התקופה הזאת הוא היה בשלטון (נזכיר: כולל 12 שנים של נתניהו). אבל הוא לא שינה אותו ולא נגע בו. אז על מה בדיוק הם מתבכיינים?

3. נחזור לאמסלם ולחתירתו תחת עקרונות היסוד של המדינה הדמוקרטית. הוא טוען שהרוב הנוכחי בכנסת דורס את המיעוט - שוב, כמובן, תוך התעלמות מכך שהאופוזיציה דחתה את כל ההצעות של הקואליציה לאיוש הוועדות, אבל כבר אמרנו שהעובדות חסרות חשיבות. ואז בא המשפט המכונן הבא: "אם אני הייתי יו"ר הכנסת בכנסת הבאה, אני גם לא הייתי נותן להם להיכנס לשטח של הכנסת. שילכו לבית המשפט העליון, לא מעניין אותי. הם גם לא ייכנסו לאולם. כלום". וזה מצטרף לדברים שאמר לפני חודש: אם תקום ממשלת ימין, "מה שנעשה זהב לכנס את הכנסת מיד. נשנה את החוק ונעשה על הדרך חוקים שבפעם הבאה לא יאפשרו להם להיבחר". הבנתם? שאיפתו של אמסלם היא שאנשי הקואליציה הנוכחית - שיהפכו לאנשי האופוזיציה - לא יוכלו להיכנס למשכן הכנסת, ובכלל עדיף שלא יוכלו להיבחר מלכתחילה. מותר להניח שזו גוזמה, אבל אין ספק שהיא מבטאת רחשי לב לשלטון של מפלגה אחת, או לכל היותר של מפלגה אחת וכמה מפלגות לווין. כן, כמו בדיקטטורות הגרועות ביותר.

4. עוד פנינה בפיו של אמסלם: "ראש הממשלה נתניהו, אני קורא לו ראש הממשלה, הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא, הוא המנהיג היהודי הכי חשוב זה 150-100 שנה". נניח בצד מנהיגים כמו בנימין זאב הרצל, חיים ויצמן, דוד בן-גוריון ומנחם בגין. נניח בצד את התמיהה האם שלוחו של הקב"ה יהיה זולל נבלות וטריפות, מחלל שבתות וחגים ונואף באשת איש. העיקר הוא, שהאמירה הזאת מבטאת פולחן אישיות המאפיין גם הוא משטרים רודניים. למי שהיה ספק כלשהו מה כוונותיו של אמסלם, המשפט הזה מסיר אותו: הוא חותר לרודנות של נתניהו.

5. היועצים המשפטיים, בעיני אמסלם, הם "זאבים שטורפים כל מה שזז, ואם לא נדע לרסן אותם ולהכניס אותם למכלאות, בסוף הם יאכלו אותנו שוב פעם ואז המדינה תלך לפי תהום". הוא ממשיך ומבהיר: "אין יותר ועדות איתור, אין יותר נבחרת דירקטורים. הממשלה תהיה ועדת האיתור - רק אנחנו נמנה, פקיד שלא יעזור לנו, נחתוך לו את המשכורת". הנה עוד רכיב של כל רודנות: טיהור השירות הציבורי ממי שאיננו נאמן לה. ליועצים המשפטיים בהחלט יש יותר מדי כוח, וזכותו של הדרג המדיני לממש את מדיניותו. אבל אמסלם לא מדבר על זה, אלא על התעלמות מוחלטת מכל עיקרון של חוקתיות, מכל כלל של מינהל תקין, מכל אפשרות של הבעת עמדה מנוגדת לזו של המשיח נתניהו.

6. הפטריוטיות היא מפלטו של הנבל, אמר המלונאי הבריטי הדגול סמואל ג'ונסון, בהתכוונו למה שמכונה כיום "לאומנות". העדתיות, שלא לומר הגזענות, היא מפלטו של אמסלם. "בקרוב הם יעבירו חוק שלא יתנו לתושבי עיירות הפיתוח להצביע - יגידו למרוקאים שהאשכנזים מתל אביב יותר חכמים", אמר באותה הזדמנות. והתגובה שלו על הסערה שעוררו דבריו הייתה, שרק לאמסלם אסור לדבר. שאלה קטנה: מה עשה נתניהו ב-12 שנותיו הרצופות כראש הממשלה כדי לבער את העדתיות? תשובה קטנה: כלום. כמו כל דבר, הוא השתמש בה כדי ללבות יצרים ולהבעיר מחלוקות כאשר הללו שירתו אותו.

7. דודו אמסלם אינו פרחח יושב קרנות, אלא חבר כנסת במקום ה-16 במפלגה הגדולה ביותר בישראל, מי שהיה שר ויו"ר הקואליציה ומקורב לבנימין נתניהו. לכן, דבריו חייבים להדליק נורה אדומה ענקית, משום שמדובר בשאיפות דיקטטוריות בוטות מאין כמותן המצויות בלב-ליבה של מפלגה השואפת לשלטון. נתניהו לא הסתייג מהם, איש מבכירי הליכוד לא הסתייג מהם - ושתיקה כמוה כהודאה, גם אם היא נובעת מן הפחד מפני הרחוב ופעילי השטח. הפחד הזה, אם אכן הוא קיים, הוא אולי הדבר הגרוע ביותר והחמור ביותר: האם נבחרי הליכוד יודעים שזה מה שבוחריהם רוצים בסתר ליבם?

8. קיים קשר ישיר בין דבריו של אמסלם לבין ההתקפות המילוליות והגופניות על עיתונאים המסקרים את משפט נתניהו. בתום הדיון בשבוע שעבר הותקף פיזית ברוך קרא, אביעד גליקמן ורביב דרוקר נתקלו בקריאות נאצה, ואור-לי ברלב יצאה מכוסת פנים בליווי משמר בתי המשפט לאחר שכבר הותקפה פיזית בהפגנות ברחוב בלפור.

מי שרוצה רודנות, חייב להרוס לא רק את בתי המשפט, אלא גם את התקשורת החופשית. חופש הביטוי הוא תנאי שאין בלתו לדמוקרטיה, וחופש העיתונות הוא תנאי שאין בלתו לחופש הביטוי. מה שאמר אמסלם מגלה, כי המתקפות נגד התקשורת על-רקע משפט נתניהו אינן מצומצמות רק להליך זה ולסובב אותו, אלא מהוות גם חלק - אף אם בלתי מודע - משאיפה לרודנות בראשותו של המשיח נתניהו.

חלק מן ההסתה נעשית בשידור חי מתוך האולם בבית המשפט המחוזי בירושלים, בידי מי שמשום מה מוכרים כעיתונאי ושופכים ללא הרף ארס ורפש על הפרקליטות, על התביעה, על עדיה וגם על התקשורת; העיתונאים שהותקפו בשבוע שעבר הם יעדים קבועים של אותם אנשים. וכל זה החל, כזכור, כאשר בנימין נתניהו - אז ראש הממשלה - התייצב בבית המשפט, מוקף במלחכי פנכתו, ותקף בצורה חסרת תקדים כמעט את כל מערכת אכיפת החוק.

אני לא חושב שלנתניהו עצמו או למישהו בסביבתו יש תוכנית סדורה של הפיכת ישראל לדיקטטורה. אני לא חושב שנתניהו עצמו, אדם חכם מאוד ללא כל ספק, סבור לרגע שאפשר להפוך את ישראל לדיקטטורה. אני רוצה לחשוב, כי נתניהו עצמו - פטריוט ופרלמנטר - אינו שואף להיות רודן. אני כן בטוח, שדברים שהוא אומר (וגם לא אומר) ועושה (וגם לא עושה), גורמים לטיפוסים כמו אמסלם לשאוף לרודנות. חובתו לבלום אותם, כאן ועכשיו. ואם לא יעשה זאת, אזי הוא שותף למתקפה החמורה ביותר אי-פעם על הדמוקרטיה הישראלית.

תאריך:  21/11/2021   |   עודכן:  21/11/2021
איתמר לוין
+סמוטריץ' חסם את בנט בטוויטר
20:25 21/11/21  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' חסם בטוויטר את יו"ר ימינה, רה"מ נפתלי בנט, לאחר שהאחרון חסם הורים שכולים שמתחו עליו ביקורת בטוויטר. סמוטריץ' קרא לעוקביו לנהוג כמותו ולחסום את בנט.

בלשכת רה"מ אומרים כי מי שמנהל את החשבון של בנט חסם את הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע בטיילת ארמון הנציב בירושלים בשנת 2017, והחסימה שוחררה אחרי שהחוסם הבין את הטעות.
+נמשך מצעד התפטרות חברי האופוזיציה מוועדת האתיקה
19:38 21/11/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בטרם יכריז על מהלך חד-צדדי להתנהלות ועדת האתיקה בהרכב חברי הקואליציה בלבד, שיגר יו"ר הכנסת כתבי מינוי לחברי הכנסת מיכל וולדיגר ואופיר כץ, אך הללו סרבו לקבלו בנימוק של דורסנות הקואליציה
(מיקי לוי. התייעצות משפטית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+רפורמת המשכנתאות תחל במחצית הראשונה של 2022
12:22 21/11/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יאיר אבידן הבטיח כי לקוח יקבל השוואה אחידה בכל בנק, כאשר יגובש סל משכנתאות אחיד וברור ופשוט להבנה, וכל בנק יספק באישור העקרוני שלושה סלי משכנתא אחידים, שהרכבם נקבע על-ידי בנק ישראל, ואורך חיי ההלוואה נבחר על-ידי הלקוח
המפקח על הבנקים, יאיר אבידן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אהרן ברק   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אילן ישועה / Ilan Yeshua   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איריס ניב-סבאג   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרים קישון / Efraim Kishon   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   ארי  הרו / Ari Haro   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   ארנון מוזס / Arnon  Mozes   ארנון מילצ'ן   בג"צ קול העם   בועז בן-צור   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   ברוך קרא   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   ג'יימס פאקר   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   דוד בן-גוריון   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   ז'ק חן   חופש הביטוי   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהודית תירוש / Yehudit Tirosh   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוני תדמור / Yonni Tadmor   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק שמיר   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כבוד האדם וחירותו   ליאת בן-ארי שווקי / Liat  Ben-Ari Shwekey   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל רוזן-עוזר   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנחם בגין / Menachem Begin   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר-עם   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   נוית נגב   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   ניר חפץ   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודד שחם   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   עמית חדד / Amit Hadad   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רביב דרוקר / Raviv Druker   רבקה פרידמן-פלדמן / Rivka Fridman-Feldman   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שאול אלוביץ / Shaul Alovich   שלמה פילבר / Shlomo Filber   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דודי אמסלם פורס מתכון לרודנות - ונתניהו שותק
תגובות  [ 19 ] מוצגות   [ 19 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
משה פרי
21/11/21 08:30
 
יוספוס פלוויוס
21/11/21 15:06
2
כבש 44
21/11/21 08:31
3
של הכתב המוטה
21/11/21 09:26
4
פלג א
21/11/21 09:33
5
אהוד פרלסמן
21/11/21 09:55
6
ד"ר משה פרץ
21/11/21 10:02
7
טירה
21/11/21 10:54
8
טירה
21/11/21 11:04
9
סיני
21/11/21 11:10
10
אלי5
21/11/21 12:51
11
רוזן
21/11/21 13:08
12
יאירל
21/11/21 13:47
13
שאול א.
21/11/21 13:56
14
אזרח מפוקח
21/11/21 14:23
15
יש
21/11/21 16:11
16
יצחק הורניק
21/11/21 16:57
17
יאיר4
21/11/21 17:18
18
וינטר הניה
21/11/21 19:35
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
לבקשת השר לשירותי דת מתן כהנא, הסכימה יו"ר הוועדה לשירותי דת יוליה מלינובסקי לדחות את קידום הצעת חוק הגיור שיזמה בשבועיים, זאת כדי לאפשר לכהנא למצות את המו"מ עם רבני הציונות הדתית כדי להשיג מהם הסכמה לנוסח חוק ממשלתי לגיור של המשרד לשירותי דת (סרוגים).
20/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
חבר הכנסת יעקב מרגי מגלה כי יושב-ראש הכנסת ח"כ מיקי לוי רצה למנות אותו ליו"ר ועדת האתיקה, אבל נתקל בהתנגדות חריפה מיו"ר יש עתיד השר יאיר לפיד. בשבוע שעבר התפטר מרגי מהוועדה, שבראשה הוצב ח"כ יוראי להב-הרצנו מיש עתיד. בראיון שנתן בסוף השבוע לערוץ כנסת, תקף מרגי את לפיד ואמר: "מי שמנהל את הבניין. מי שיו"ר הכנסת בפועל הוא יאיר לפיד באמצעות זרועותיו ושלוחותיו. אני לא מקנא במציאות הפוליטית שנמצא בה יו"ר הכנסת מיקי לוי".
20/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) תוקף (שבת, 20.11.21) את דבריו של השר לשירותי דת בכאן 11, ואומר כי "השר מתן כהנא שוכח כי רוב היהודים בישראל אינם אורתודוקסים, אלא חילונים ומסורתיים, ורובם המוחלט תומך במתווה הכותל ובפשרות נוספות בענייני דת ומדינה. הגיעה העת שהשר כהנא יפסיק לפעול בהתאם להסתה של המפלגות החרדיות, סמוטריץ' ובן-גביר, אלא בהתאם לרוחה של הממשלה ולקווי היסוד שלה".
20/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ דודי אמסלם הגיב (20.11.21) לעלילה נגדו, שבמסגרתה יוחסה לו אמירה כאילו קרא בשיחת ספייס בטוויטר לכלוא את אנשי השמאל במכלאות. אמסלם שומר שבת ושמע על המתקפה נגדו רק בצאת השבת. ברשומה בפייסבוק כתב: "הבנתי שערוצי התעמולה ומהנדסי התודעה בתשקורת עבדו שעות נוספות בשבת. הרי אם בהקלטה מהספייס שומעים בוודאות שלא נאמרו המילים לכלוא אותם (השמאלנים) במכלאות, פשוט לא נביא אותה, ונתבסס על השקרים מדה-מרקר, כמה פשוט...".
20/11/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
סירובה העיקש של האופוזיציה לאפשר הקמה של ועדת האתיקה מוצדק. גם היא אינה מרוצה מהמצב הנוכחי בכנסת, אך העדר כלים פרלמנטריים שנשללו ממנה בדורסנות חסרת תקדים בידי הקואליציה דחקו אותה אל הפינה במפתח יחסי לא-הוגן באיוש ועדות הכנסת.
19/11/2021  |  עידן יוסף  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il