חטיבת מיצובישי מקבוצת כלמוביל תפעיל נסיעות התנסות ללקוחות המסעדות המובילות בתל אביב ובהרצליה פיתוח.
הפעילות מבוצעת ללא תשלום במסגרת השקת מיצובישי אאוטלנדר 4X4, רכב הפנאי החדש של מיצובישי, ובמהלכה יוכלו הסועדים להזמין נסיעת התנסות באמצעות נהג אשר יגיע לביתם בשעה המבוקשת לצורך הנסיעה למסעדה ולאחר מכן בדרכם בחזרה הביתה.
הפעילות תיערך החל מה-28 בינואר ולמשך שבועיים ותכלול בשבוע הראשון את מתחם המסעדות ברחובות רוטשילד ונחלת בנימין בתל אביב - בהן אורקה, הטרקלין, יקימונו, ל'אנטריקוט, מיט בר, סושידו ותהל ובשבוע השני את המסעדות המובילות בהרצליה פיתוח.
ההרשמה לנסיעות ההתנסות תתבצע באמצעות קו מיוחד שתעמיד החברה לקהל הרחב שמספרו 03-9100299, לשם קבלת רשימת המסעדות המשתתפות בפעילות, פרטים נוספים, וכן תיאום הגעת הרכב עד הבית. ייזום והפקת הפרויקט - "טרגט מרקט".
מיצובישי אאוטלנדר 4X4 החדש הושק בישראל בנובמבר תחת הסיסמא "Choose your own way" - בחר את הדרך שלך. עד עתה נמכרו כ-200 אאוטלנדרים במחיר לצרכן של החל מ-216,900 שקלים.
מיכאל פורז, מנהל השיווק של מיצובישי ישראל: "רצינו לחשוף את הקהל הפוטנציאלי של האאוטלנדר החדש לחווית הנסיעה ברכב. לכן החלטנו להגיע אליהם במקום שהם יגיעו אלינו, ולאפשר להם לחוות את מיצובישי אאוטלנדר החדש בדרך למסעדה המועדפת עליהם"