הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת רשת קניוני ישראל, מקיים את מכירות סוף העונה, תחת השם stop sale (סטופ סייל), במסגרתו יינתנו עד 90% הנחה על קולקציית החורף של המותגים המובילים בקניון. ה-stop sale יתקיים בגרנד קניון בין התאריכים ה- 12.2.08-14.2.08.
במסגרת ה-stop sale יימכרו ב-90% הנחה פריטי אופנה ואביזרי אופנה של קולקציית חורף 2008 של מותגי האופנה המובילים בקניון. מדובר בקונספט חדש אשר מאפשר לצרכן ליהנות מצד אחד מסחורת חורף איכותית של המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד ומצד שני מאפשר לרשתות לחסל סחורות מהמחסנים ללא צורך לשחוט את מחירי עונת האביב המתחילה בקרוב. כמו כן יכלול ה-stop sale מכירות של עד 90% הנחה על מוצרים מתחומים שונים, כמו: בשמים, קוסמטיקה, ספרות, איפור ועוד.
לרגל השקת הקונספט החדש יצא הגרנד קניון במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום צדר: יריב. הקמפיין בתקציב של 100,000 דולר, כולל שלטי חוצות, ג'ינגלים ברדיו, מודעות צבע וקופונים שיופצו ב-100,000 אלף עותקים. הקמפיין יפנה גם למגזר הרוסי ולמגזר הערבי.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי: "הסטופ סייל מתקיים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקניון ומאפשר לנו להציע ללקוח לצד התמהיל העשיר של המותגים, גם מחירים אטרקטיביים ככל האפשר, מעבר למכירות סוף העונה הנהוגות בכל מקום."
עוד מסר סביון כי ב-stop sale ישתתפו מעל ל-90% מחנויות הקניון. לדבריו: "מדובר בהיענות חסרת תקדים בהיקפה, דבר המבטיח לצרכנים ליהנות מתמהיל רחב של מותגים ומוצרים.