חברת דגני הבוקר קלוגס עולה לראשונה בקמפיין חסויות ענק, התומך במותג העל קלוגס ובכול שאר מותגי החברה, בהשקעה כוללת של מיליון וחצי דולר.
הקמפיין ישודר לסירוגין בערוצי הטלוויזיה 10, 2 ו-9 במסגרת שידורי מזג אויר וכן במסגרת תוכניות שונות, במשך כל השנה, תחת הסלוגן: "קלוגס - דגני הבוקר הראשונים בעולם".
בסדרת הסרטונים, כול סרטון יתמוך בקטגוריה מסוימת ממשפחת דגני קלוגס, ובד בבד יקשרו את כול מוצרי החברה תחת מטריה אחת - של מותג העל קלוגס. סרט הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום JWT. במקביל, תפרסם החברה בשילוט חוצות ותבצע פעילויות קד"מ נוספות.
לדברי אפרת צור פורת, מנהלת מותג קלוגס: "בחרנו לחשוף את המותג דגני הבוקר קלוגס, בקרב הציבור בישראל, כמותג איכותי המוביל את קטגוריית דגני הבוקר בעולם. חברת קלוגס היא הראשונה אשר המציאה את דגני הבוקר לפני למעלה מ-100 שנים, והיא אחראית להפיכת הקטגוריה לעשירה ודומיננטית. זו הפעם הראשונה לאחר למעלה מ-40 שנים מאז המותג קלוגס נמצא בארץ, והציבור בישראל נחשף לכלל מותגי קלוגס, בחשיפה תקשורתית גדולה שכזו. אנו סמוכים ובטוחים, כי לאור החשיפה, קהל צרכנים ותיק וחדש ירצה לחזור ולהתנסות במוצרים ולחוות חוויית טעם ואיכות. אנו נמשיך לפעול בכול הרבדים על-מנת להוביל חדשנות ואיכות שבזכותן ביססנו את מעמדנו כחברת דגני בוקר הראשונה והמובילה בעולם."